Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikiliikkujan ominaisuudet, mitä löytyy kartalta  (Luettu 11070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 06.09.2007 09:49:47 »

Mitä löytyy ihmisen kartalta todennäköisimmin jos henkilö on jatkuvasti liikkeessä. Istuessaankin jalka vispaa ja sormet näpertää jotain. Puhelimessa puhuessaan kävelee edes takasin. Touhuaa eikä osaa olla täysin paikallaan.
Jos joutuu olemaan vaikka kokouksessa paikallaan niin ainakin sormet näprää koko ajan jotain ja varpaat heiluu  Grin

Itse olen sellainen ja tunnen muutaman muunkin  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 06.09.2007 10:08:17 »

mieheni on sellainen, yhteistä sinun kanssa näyttäisi olevan  kuu oinas ja  askendentti rapu , että kumpikohan enemmän oisi sitten se tekijä...oisko tuo kuu?
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2007 18:59:02 »

Minulle tulee ensimmäiseksi mieleen  kaksoset, mutta hämmästyksekseni huomaan, ettei koko merkkiä löydy sinun kartaltasi Artemis   Shocked

Minulla on  askendentti aspect_con mars kaksoset ja  kuu kaksoset, ja tunnistan itsessäni kaikki nuo luettelemasi ominaisuudet  Cheesy ... Hauskana lisänä vielä TV:n katselu, jossa olen ihan mahdoton. Paras tapa liimata minut TV:n ääreen on antaa käteen sukkapuikot ja lankaa; sormien ollessa liikkeessä istun ihan sujuvasti elokuvan loppuun. Yleensä kuitenkin säntäilen milloin mihinkin, venyttelen, teen vatsalihaksia, haen pikkunaposteltavaa, korjailen sohvatyynyjä, muistan kesken kaiken, että pyykit ovat koneessa... jne. Poikkeuksena tästä ovat tietenkin erityisen hyvät elokuvat, joita katsellessa saatan unohtaa kokonaan ajantajun ja liimautua sohvannurkkaan epäkaksosmaisella intensiteetillä  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2007 20:00:22 »

Voisiko asia liittyä Merkuriukseen?

Minä olen samanlainen, aina näpräämässä tai touhuamassa jotain (osaan katsella telkkaria, syödä ja kirjoitella nettin yhtäaikaa  Wink)  ja ainakin minulla on hyvä  merkurius. Ja tietysti nousu rapu, mutta se tuskin selittää asiaa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.09.2007 20:00:42 »

Itseasiassa minulla on myös samaa vikaa, vaikka kaksosta eikä oinastakaan kartalla ole juurikaan. Näprään koko ajan jotain, teen aina paria asiaa samaan aikaan (esim. katson telkkaria+luen montaa nettisivua samaan aikaan, luen lehteä+syön+katson telkkaria jne.). Lisäksi minulla on aina ollut vaikeuksia esim. koulussa olla hiljaa.  Embarrassed Jos saan päähäni jonkun ajatuksen, minun on vain PAKKO sanoa se heti ja päästä kikattamaan asialle ja purkamaan se ajatus jotenkin ulkoisesti. Sama pätee leffojen katseluun, musiikin kuunteluun (pakko saada ilmaista musiikin aiheuttamia tunteita esim. tanssimalla) jne..

Joskus olen lukenut että joku MC:n aspekti aiheuttaa levottomuutta, olisiko ollut Uranuksen yhtymä MC:llä? Lisäksi varmaan Kuu-Rapuni aiheuttaa ailahtelevaisuutta. Lisäksi veikkaan että minun Jupiterin neliöni (Jupiter Oinaassa 12.h neliössä Kuuhun, Aurinkoon ja merkuriukseen) saattaa vaikutaa asiaan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 06.09.2007 20:02:34 »

Ebenia, kirjoitimme vastaukset yhtä aikaa...

Olisko Ravulla sittenkin osuutta asiaan?   :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.09.2007 13:47:22 »

Ebenia, kirjoitimme vastaukset yhtä aikaa...

Olisko Ravulla sittenkin osuutta asiaan?   :Smiley

Jaa-a, vaikea sanoa. Itse uskon että tuo Jupiterin neliö Rapu-Kuuhun ja Kauris-Merkuriukseen varmasti voi aiheuttaa levottomuuttakin, mutta muuten vaikea sanoa.  uglystupid2 En ole kuitenkaan Rapua koskaan levottomana sieluna nähnyt itsessään, mutta voihan se olla tietty.  Huh Mars ei tee minulla aspektejakaan, eli en kyllä tosissaan tiedä mistä tuo voisi johtua.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #7 : 07.09.2007 21:04:37 »

Täällä samanlainen tapaus. Minulla  askendentti oinas, jonka olen kuvitellut aiheuttavan tällaisen tavan koko ajan liikuttaa ja olla liikkeessä, vaikken mikään energiapakkaus olekaan. Istuminen aivan paikoillaan pitkään tuntuu vaikealta ja yleensä heilutan välillä jalkaa, vaihdan asentoa usein, näpräilen hiuksiani tai pureskelen kynsiä.  :Smiley   Kartalta löytyy jupiterin  aspect_squ auringolle, merkuriukselle ja venukselle vesimiehessä sekä auringon  aspect_con merkuriukseen.
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.09.2007 22:11:10 »

Lupiini hei, minulla on nuo ihan samat aspektit, paitsi Jupiterin neliö Venukselle, mutta Venuskin on samassa merkissä!  Shocked Eli voisiko todella olla että nuo merkuriuksen tai jupiterin aspektit sitten tekevät jotain tällaista?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9 : 07.09.2007 22:37:02 »

Minulla on myös  jupiter aspect_squ merkurius aspect_con venus MC:llä  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 07.09.2007 22:43:45 »

Minulla  jupiter  aspect_opp  merkurius ja  aspect_sex  kuu, mutta silti tunnelma EPAILEVA?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 10.09.2007 09:32:16 »

Rapua en oikein osaisi epäillä ikiliikkujaksi sillä mieheni ei ainakaan liiku lainkaan  Grin Hän on sellainen paikallaan jököttäjä  Smiley

Kaksosta kartallani ei juurikaan ole. Olisikohan se tuota oinasta tai jotain tiettyjä aspekteja?

Minä saatan myös samaan aikaan katsoa telkkua ja lukea kirjaa. Tai jumpata ja katsoa telkkua ja siinä sivussa laitan ruokaa  Grin
Pahinta ovat sellaiset hetket kun on pakko istua paikallaan keskittyneenä jonkun tasapaksuun ääneen, ajatus alkaa harhailla, jalat ja kädet alkaa etsimään tekemistä ja sitten iskee ahdistus. En kykene kovin pitkään olemaan paikallaan.

Nyt olen sairaslomalla ja sekin on vaikeaa. Yritän koko ajan keksiä sellaista puuhaa mikä ei ihan kamalasti rasittaisi fyysisesti  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12 : 10.09.2007 09:33:59 »

Minulla on myös  jupiter aspect_squ merkurius aspect_con venus MC:llä  Wink

Minulla ei juurikaan ole jupiterin aspekteja, ainakaan venukseen.

Voisiko ylimääräinen energia tulla esim. oinas stelliumista?
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #13 : 10.09.2007 19:28:41 »

Luin Raimo Nikulan kirjasta  jupiter venus -yhdistelmästä, eikä siinä viitattu sanallakaan levottomuuteen  :Smiley

Minulla on oinaassa  pallas aspect_con Lilith  aspect_con vesta aspect_con chiron aspect_con jupiter, eli jos asteroiditkin huomioidaan, jokin stelliumin tapainenhan tuosta taitaa tulla. Varsinaisia planeettoja ei kuitenkaan ole tarpeeksi.

Stelliumi saa aikaan nimenomaan oinasmaisen latauksen, joten vauhtia ja vaarallisia tilanteita ainakin olisi luvassa. Ehkä myös ikiliikkujan ominaisuuksia...? Tunnen pari vauhdikasta  aurinko kalat, joilla molemmilla on stelliumi ja vaikuttavat enemmänkin  oinas  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #14 : 10.09.2007 20:00:53 »

Jäi mainitsematta aikaisempaan että minulla taitaa olla kartassa kaksi stelliumia, jos oikein osaan karttaani tulkita. Ainakin 6. huoneessa on uranus, pluto, kuu ja mars peräkanaa (kuu  aspect_con mars, uranus, pluto) ja 12. huoneessa on venus, merkurius, aurinko ja saturnus (merkurius  aspect_con venus ja aurinko). Onkohan nämä stelliumeja? En kuitenkaan pidä itseäni levottomana ennemminkin vähän hermostuneena  :Smiley Sormilla oltava koko ajan jotain puuhasteltavaa.
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: