Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvännäkö = Aurat  (Luettu 91324 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.09.2007 08:18:41 »

Voin todistaa kun näin sen ennen häviämistä police


En ainakaan tahallisesti ole mitään poistanut,
jos ylläpito = SEN suorittanut,
ompi voinut olla sen verran "tulista" tavaraa Cheesy

Minä en poista mitää, en salaa mitään, en estä mitään,
minkä takia niin tekisin?

t.timo

ps. kaikille en pysty vastaamaan,
mutta tämän Foorumin olen koittanut 100%:sti "hoitaa".

 angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #61 : 14.09.2007 22:16:08 »

Sinuna minä en sekottaisi Jumalaa näihin höpötyksiisi  idiot2
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #62 : 14.09.2007 23:49:33 »

Täytyy vielä kokeilla, vastasin varmaan tunti sitten mutta ei mitään näy ja aika näytti pysähtyneen,ei keskustelut kulje -tietokonekin jo tilttasi väliin. Testata tuleeko tämä läpi vai kirjautuvatko vain kovin viiveellä juuri nyt.
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #63 : 14.09.2007 23:54:19 »

Ahaa -ehkä siis avautumistani aiheesta ei tähän sitten kaivattukaan  Smiley No olen sitten aivan hiljaa siitä mitä kirjoitin :Smiley

Kiitos Timo! Pyysin leipää ja sain juhla-aterian.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #64 : 14.09.2007 23:59:09 »

Taallahan on paljon keskusteluja-auran nakee jokainen itse kun pistaa katensa esim. vaaleaa seinaa vastaan noin 20cm silmista ja keskittyy katselemaan-minulla esim. aurani on violetti-taysin helppoa!
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #65 : 15.09.2007 00:34:55 »

Kyllä se minä olen, laitoin tuon jälkeen sulle yv.n puolelle viestiä. Kirjoitin melkoisen sepustuksen jo ennen kun soitit ,lähetin sen siinä kun vielä juteltiin ja se hävisi jonnekin.

Harmia näytti tuottavan se kun en viestiä tuohon "jonon jatkoksi" ollut laittanut vaan jutellessamme to. pyysin josko timo näkisi minun auraani ja sovimme vastauksen laittamisesta tänne, jotta näkisin sen täältäkin. Olen toki pysytellyt muissa touhuissa ja askareissa, en ole täällä hetkeen surffaillut. Tai sitten viime kerran (keskiviikkona),mutta en ehtinyt tänne mitään juttuja näppäilemään silloin. Pyydän siis anteeksi aiheuttamaani keitosta aiheesta. En arvannutkaan, eikä varmasti timokaan miten tämä tähän suuntaan kehittyi. Mutta poika nukkuu nyt ja taidan mennä itsekin unten maille, sen verran alkaa silmät mennä kiinni.

Katsotaan josko ehdin vielä huomenissa tulla paikkailemaan tätä mokomaa, josko jollain on jotain hampaan kolossa. coolsmiley police knuppel2

Mutta kuten oli puhetta, taitaa olla viisain keskustella ihan puhelimessa.

T: manna
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 15.09.2007 01:06:56 »

Onkohan tuo kyseinen Manna-nainen olevinaan minä?

Tällainen selantakana "julistaminen"jostakusta toisesta, oli kyseessä kuka tahansa toinen foorumin käyttäjä tai mikä tahansa lähde, josta viesti tulee, ei ole kohteliasta, soveliasta eikä todellakaan netikettimme mukaista.

Jos kyseinen viesti on minulle, pystyn sitä vielä kommentoimaan ja kertomaan oman näkemykseni asiaan. Jos ei ole, pyytäisin ystävällisesti Auttajaa välittämään tämän viesti sille, kelle se kuuluu yleisen kuuluttamisen sijaan.

Jos kyse on jostakusta oman elämäsi ihmisestä, lähipiiriläisestä, jota tapaat kasvotusten tosielämässä, silloin sekin kannattaa mainita ääneen.

Epämääräisillä viesteillä on suurempi mahdollisuus päätyä epäselvyytensä vuoksi ihan toiseen foorumin ulottuvuuteen Grin



Ymmärrä´n tuohtu NEITUUTISISESI, YMMÄRRÄ MINUAKIN,
timo.setää, joka yrittää parhaansa mukaan muita nuorempiaan
lohduttaa, siis ymmärrärrärärä mininiakin, rakAS, YLLÄpito.

T.TIMO

ONKO "SUURELLA" parempi vaisuutelematta?HuhHuh

Voi Kaikkien puolesta t.timo


Voi hitto, kuntuli kirjoitusvirheitä, ehkä NE siitÄ koRjaanTUbat.

Piru vie kun sotkeeeweentuuu,,piru vie,,,,

t.timo,,, humoriklla eteeenpäiään vaaaan mennääään...

'
ja taas t.timo


tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #67 : 15.09.2007 13:42:21 »

Auttaminenhan ei ole koskaan kielletty, päinvastoin, toisten jelppaamista katsotaan yleensäkin aina hyvällä. Herralla oli vain aika villi meno eilen illalla, että pitää varmistaa mistä viestissä oli kyse Wink Arvailemaan on välillä vaikea lähteä.
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #68 : 16.09.2007 14:04:25 »

Heips, AUTTAJA  Smiley
 
  Tämähän kuulostaa hyvältä, saisikos tännekin päin pyytää auran tulkintaa? smitten
Halaus ja kiitos Smiley
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 16.09.2007 14:42:01 »

Heips, AUTTAJA  Smiley
 
  Tämähän kuulostaa hyvältä, saisikos tännekin päin pyytää auran tulkintaa? smitten
Halaus ja kiitos Smiley



Et ainakaan auran "valossa" näytä yhtä kiihkeltä ja villiltä kuin
minä, vanha papparainen, he, heh...

Näytät olevan "kasassa," kallis kapistus kuitenkin "peikottaa"
Sinua, miten tämä ja SE liittyy yhteen, en tiedä, aivan kuin
olisin lipsunut aiheesta, aiheen todennäköisesti ITSE tiedät?

Aurasi kohoaa matalana, rajallisena, vankkana, vaativan ihmisen
päässä, kuitenkin olet säilyttänyt mielenrauhasi, et ole lähtenyt
rajuihin kamppailuihin itseäsi vastaan, Sinun kanssasi = hyvä
elää muidenkin.


T.timo

 angel smitten Cheesy skorpioni

tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #70 : 16.09.2007 15:29:25 »

Sinuna minä en sekottaisi Jumalaa näihin höpötyksiisi  idiot2

Tämä on vähintäänkin ärsyttävää, että kun menen kommentoimaan, johonkin huuruisiin sekoiluihin, niin se alkuperäinen kirjoitus, johon reagoitsin, onkin taas hävinnyt ketjusta  Embarrassed
Jos lukija sitten ei tiedä, miten tyrmistyttävää ja omahyväistä sedän puhe on ollut, niin tulee valheellinen kuva koko tilanteesta.

Siispä ns. AUTTAJA hyvä, kai uskallat myös päivänvalossa kohdata kirjoituksesi ja jätät jatkossa ne luutuamatta. Ellet uskalla näyttää, mikä olet, niin kannattaisikohan poistaa koko ketju  Huh
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 16.09.2007 16:50:20 »

Sinuna minä en sekottaisi Jumalaa näihin höpötyksiisi  idiot2

Tämä on vähintäänkin ärsyttävää, että kun menen kommentoimaan, johonkin huuruisiin sekoiluihin, niin se alkuperäinen kirjoitus, johon reagoitsin, onkin taas hävinnyt ketjusta  Embarrassed
Jos lukija sitten ei tiedä, miten tyrmistyttävää ja omahyväistä sedän puhe on ollut, niin tulee valheellinen kuva koko tilanteesta.

Siispä ns. AUTTAJA hyvä, kai uskallat myös päivänvalossa kohdata kirjoituksesi ja jätät jatkossa ne luutuamatta. Ellet uskalla näyttää, mikä olet, niin kannattaisikohan poistaa koko ketju  Huh



 # Minä en pelkää ketään, enkä mitään, kuolemakin minua naurattaa,
     nämä kirjoitukset = kuin hyttysen liraus minun elämässäni #

      t.timo Cheesy

       Kysy ylläpidolta - älä minulta - minä en niin "kakkura" ole,
että sanoja poistaisin, tämä = vapaa maa ja vapaa myös
kirjaimellisesti sanoissa, jos joku omilta sivuiltaan jotain
poistaa, ei SE minun vikani ole Cheesy

  MUOKSISTA ATHAMAARIT!
Foorumilla ei saa julkaista osoitetietoja. Ehdotankin, että laitat Auttaja tässä olleen nettisivusiosoitteen ja sähköpostiosoitteen oman profiilisi tietoihin (helppo, pikku juttu!) ja "pyyteetöntä apua kaipaavat", kuten olit tähän kirjoittanut, voivat käydä kurkkaamassa profiilistasi yhteystietosi Smiley Näin noudatamme netikettiä eikä kukaan ala marista siitä, että "hei, miks toi yks käyttäjä saa julkasta täällä tämmöstä ja mä en saa ja eiks tää oo kiellettyä?" Wink
Muistattehan myös, että yksityisviestitoiminta on mm. yhteystietojen vaihtamista varten!
Kiitän! angel
-AthaMaarit-


          t.timo  angel smitten Cheesy skorpioni Cry
« Viimeksi muokattu: 17.09.2007 23:59:32 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
sita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


kontekstista irtautuminen


Profiili
« Vastaus #72 : 18.09.2007 19:31:23 »

Älkä riidelkö. angel

Timo, osaisitko sanoa jotakin minun aurastani? Aioin sen kyllä pian valokuvauttaa, mutta olisi kiva tietää näin "etukäteen".. osaa varautua. Cheesy

Kiitos!


..Itsellä vielä on opettelussa tuo auranäkö.. jotain rajoja näkee mutta ei värejä eikä muuta..
tallennettu

we are all made of stars / starseed
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #73 : 18.09.2007 19:44:20 »

Älkä riidelkö. angel

Timo, osaisitko sanoa jotakin minun aurastani? Aioin sen kyllä pian valokuvauttaa, mutta olisi kiva tietää näin "etukäteen".. osaa varautua. Cheesy

Kiitos!


..Itsellä vielä on opettelussa tuo auranäkö.. jotain rajoja näkee mutta ei värejä eikä muuta..


Hyvin sanottu - SITA - tavataan - siltä tuntuu -katsellaantoisiemme auraa ja ihastellaan, opetan Sinulle SEN katselun..

t.timo

Näin näin Sinun aurasi = tapaamme...Cheesy

 angel smitten skorpioni skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #74 : 18.09.2007 20:29:36 »

Mitkä kasvit sopisivat auranäön/henkisen silmän avaamiseen?
Hulluruohoa oli jossain kehuttu.. Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: