Ketuttaa jo nyt niin perkuleesti ennen kuin edes ehdin aloittaa koko kirjoitustani!
Itse asun kerrostalossa, ja haluan elää sillä periaatteella, että jokainen pitäkööt huolen omista asioistaan. En halua tutustua naapureihin, saatan olla tervehtimättä, koska olen uppoutunut niin omiin asioihini ja haluan olla kotiympäristössäni rauhassa. Olen näiden 2,5 vuoden aikana huomannut vaikka kuinka paljon valitettavaa tästä taloyhtiöstä, mutta en ole jaksanut vaivautua valittamaan, ja ymmärrän, että elämisestä lähtee ääniä. En oikein edes tiedä ketä täällä asuu, kun en paljon ihmisiä kyttäile

, mutta nyt lähiaikoina on ilmestynyt tosi paljon valituksia ilmoitustaululle kaiken maailman asioista (osa ihan ok, osa taas menee ihan yli). No, kun tänään tulin yliopistolta oli ulkolasioveen tullut lappu, jossa luki vihaisesti, että naapuri kuuntelee big brotheria isolla äänellä. Tunsin piston sydämmessäni, kukapa nyt ei bb:tä katsoisi ;)Tulin silti tosi kiukkuiseksi, sillä vietämme avokkini kanssa aikaa todella vähän kotona. Itse olen menossa yleensä yli puolet päivästä, ja bb on ainoa asia, jota nyt kotona ehdin tv:stä katsoa. Kiukuspäissäni(

) olen nyt tässä kirjoittanut hieman sarkastista 20 kohdan valituslistaa näiden 2,5 vuoden ajalta ja suunnittelen pistäväni sen ilmoitustaululle. Listan viimeinen lause on "-TE, JOTKA VALITATTE JOKA ASIASTA, MUUTTAKAA KORPEEN ASUMAAN!!!". Nyt kiukun hieman laannuttua mietin, että kannattaakohan tämä ja pahentaako tämä vain asiaa, mutta tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että varsinkin nuoria kytätään tarkasti ja omat virheet katsotaan läpi sormien. Muutenkin yltiöpäinen valittaminen saa nuppini kiehumaan. Kyllä kai nuille valittajillekin pitäisi laittaa luu kurkkuun. Ihan kuin ei olisi tärkeämpiäkin asioita mietittävänä. Ja jos joku asia häiritsee, voisi tulla puhumaan asiallisesti suoraan päin naamaa eikä jättää nimettömiä viestejä keskelle ulko-ovia.