Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmentävä uni haukasta...  (Luettu 12359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 22.08.2007 09:06:10 »

Näin unta, että olin vanhempieni mökillä jossa oikeastikin kesällä näin useaan otteeseen erään haukan.

Unessa olimme mökin pihalla äitini ja vanhimman siskoni kanssa. Yllättäen haukka lensi ohitseni viistäen niin että sen siipi kosketti käsivarttani. Jäimme hämmästelemään haukan käytöstä ja katsoimme kun se kaarteli aivan lähellämme, erityisesti minun lähelläni. Sitten se lensi maahan vierelleni, äänteli ja yritti selvästi kertoa minulle jotain.

Pian huomasimme että haukka oli jotenkin loukkaantunut. Sen siivessä oli jotain vikaa ja ilmeisesti jaloissakin. Se oli hieman hädissään, kun yritimme tutkia sitä tarkemmin. Sanoin, että meidän pitäisi antaa sille jotain rauhoittavaa että voisimme tutkia ja auttaa sitä kunnolla. Jostain sitten saimme piikin ja annoksen rauhoittavaa lääkettä.  idiot2 Emme vain tienneet kuinka paljon sitä sille pitäisi antaa saadaksemme sen rauhoittumaan. Itse tuumasin, että olisi parempi rauhoittaa se niin ettei se olisi enää hädissään, tiedostaisi mitään vaan olisi kunnolla unessa/nukutettu. Päätin käydä etsimässä josko löytyisi lähistöltä joku joka tietäisi tarkemmin tuosta sopivasta määrästä, jokin eläinlääkäri vaikka. Siihen uni sitten loppuikin...

Nyt olen vähän huolissani mitä tuo haukka oikein yritti viestittää ja miksi se oli loukkaantunut? Huono vai hyvä uni? Huh Jännää kyllä, että nyt kovin tuo samainen haukka on elämässäni monella tavalla. Ensin oikeasti luonnossa ja nyt unessa.  :Smiley Kotkahan on voimaeläimeni... 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 22.08.2007 12:58:09 »

KIITOS.  smitten Silti edelleen koen, että jotain muutakin hyvin tärkeää ja selkeää viestiä se yritti välittää. Tuntuu ettei se unessa  oikein selkeästi kertonut tai saanut ääntänsä kuuluviin. Jäi sellainen olo, että mitähän minä en nyt tajua, näe tai hoksaa?...  idiot2 Luonnossa sen oikeasti nähdessäni koin sen jotenkin suojelevan ja tarkkailevan minua ja enteilevän jotain "erityistä" tulevaksi/tapahtuvaksi. Jätti minut silloinkin kuitenkin ikäänkuin odottavalle kannalle, tarkkaavaisena katsomaan ja kuulostelemaan... Ehkäpä tuon unihaukankin "ydin" viestin on tarkoitus aueta myöhemmin...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 22.08.2007 13:35:53 »

KIITOS.  smitten Silti edelleen koen, että jotain muutakin hyvin tärkeää ja selkeää viestiä se yritti välittää. Tuntuu ettei se unessa  oikein selkeästi kertonut tai saanut ääntänsä kuuluviin. Jäi sellainen olo, että mitähän minä en nyt tajua, näe tai hoksaa?...  idiot2 Luonnossa sen oikeasti nähdessäni koin sen jotenkin suojelevan ja tarkkailevan minua ja enteilevän jotain "erityistä" tulevaksi/tapahtuvaksi. Jätti minut silloinkin kuitenkin ikäänkuin odottavalle kannalle, tarkkaavaisena katsomaan ja kuulostelemaan... Ehkäpä tuon unihaukankin "ydin" viestin on tarkoitus aueta myöhemmin...  :Smiley

Jotenkin tuohon suuntaan minäkin unesi koin.
Enkä saanut oikein tuntumaa tulkitsemisestakaan.

Apuwa!

 Cheesy angel

Kiljahtaa kuin haukka. Skriiiks!  Shocked Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 22.08.2007 14:21:58 »

Kun jokin tekee itsensä tarpeettomaksi,
kuten tässä unesi tapauksessa itseään haavoittamalla peitoten,
eikö se voikin olla...

... kutsu, neuvo, kehotus...
ottaa jotakin itselle kuuluvaa välitöntä
- siis välittämättömästi itseensä kuuluvaa -
haltuun?

Ei vain ollakseen jonkun saappaissa
waan...

seisoakseen jalat maassa, mutta välittömässä yhteydessä sisimpäänsä,
missä ja miten sitten asteleekin.

Jokin, jokin, jokin... sinussa itsessäsi
kertoo sinulle viestiä tarpeesta (= jonkin aika on nyt koittanut; tarve > "tarpeeksi veiviä")
saada olla välittämättömän yhtä kanssasi ja enemmänkin: SINUNA!  :Smiley

 Shocked buck2 Cheesy :Smiley angel smitten

Totta tosiaan! KIITOS! smitten

tallennettu
poppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2007 19:00:24 »

Jos sinulla on uljas lintu voimaeläimenä, niin eikö sen sanoma ja opetus ole irtautuminen maankamarasta, arkiajatuksista ja suuntaaminen kohti korkeuksia, etäisyydestä joka tuo laajemmat visiot?. Jospa tuo sinun haukkaparkasi koitti viestittää, että liitelysi on jäänyt vähän puolitiehen. Oletko huolissasi unelmiesi puolesta? Etsitkö apua "tietävämmiltä"?
Uni sinänsä on itseasiassa vähän niinkuin kotka tai haukka. Sen perspektiivi unennäkijä elämään on arkitajuntaa laajempi.
Itse koen erään unen perusteella että minun voimaeläimeni on ilves ja näin juuri pari yötä sitten unen jossa haavoitettu kissa heitettiin ikkunastani sisään sideharsolla paketoituna niin että vain jalat näkyivät. Sen naamakin oli näkymättömissä. Ilveksen viestin ajattelen olevan vaikenemisen taidon opettelu. Sinun unesi miettiminen avasi omani. Kiitos siitä!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 22.08.2007 20:43:54 »

Haukka symbolisoi tarkkasilmaisyytta. Haukkaan yhdistetaan myos korkealentoiset ajatukset, riippumattomuus ja uskallus.
Onko viesti nyt selva  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.08.2007 21:05:32 »

haukka on ilmestynyt viestittämään muillekin,
itseasiassa juuri härkäimmeiselle..
oisko tuossa just tuota viestiä -tartu hetkeen!
onko se carpe diem?
eli käytä tilaisuutesi?
mikä tuo otus onkaan latinaksi??
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 23.08.2007 14:41:47 »

Jos sinulla on uljas lintu voimaeläimenä, niin eikö sen sanoma ja opetus ole irtautuminen maankamarasta, arkiajatuksista ja suuntaaminen kohti korkeuksia, etäisyydestä joka tuo laajemmat visiot?. Jospa tuo sinun haukkaparkasi koitti viestittää, että liitelysi on jäänyt vähän puolitiehen. Oletko huolissasi unelmiesi puolesta? Etsitkö apua "tietävämmiltä"?

 ShockedAika hyvin osui... On kyllä tosiaan luotettava vielä vankemmin omaan itseensä ja olla murehtimatta...  angel

Haukka symbolisoi tarkkasilmaisyytta. Haukkaan yhdistetaan myos korkealentoiset ajatukset, riippumattomuus ja uskallus.
Onko viesti nyt selva  smitten

Alkaa se olla pikkuhiljaa...  Wink  smitten Uskallusta rohkeutta, on uskallettava "lentää"...  :Smiley  angel

haukka on ilmestynyt viestittämään muillekin,
itseasiassa juuri härkäimmeiselle..
oisko tuossa just tuota viestiä -tartu hetkeen!
onko se carpe diem?
eli käytä tilaisuutesi?
mikä tuo otus onkaan latinaksi??

 Shocked Cheesy No jopas... Ja kappas, tarkistin haukan latinankielisen nimen wikipediasta ja se on: Accipitridae. Ja tuosta sanasta tuli heti mieleen englannin kielen sana: Accept= hyväksy. Elämäntieni, tehtäväni... coolsmiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 07.10.2016 22:50:12 »

Vähän aikaa tän keskustelun aloituksesta.... mutta onko Horus tuttu?

''Horus on Osiriksen ja Isiksen poika ja edustaa näin kolminaisuudessa maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistävää tekijää. Voit hyvin mieltää Osiriksen ja Isiksen fyysisiksi silmiksi, oikeaksi ja vasemmaksi. Horus on tuossa kokonaisuudessa kolmas silmä, portti intuition maailmaan ja tässä ominaisuudessa Horus kanssasi myös toimii. Hän on vähäpuheinen mestari joka rakastaa visuaalista kommunikointi tapaa ja hänen esittämänsä kuvat ovat veitsen teräviä kuvia jotka hän heijastaa mielesi valkokankaalle. Horus ilmenee haukan muodossa joten siivet ja haukan pää ovat elementtejä jotka tulevat sinulle tutuiksi tämän vihkimyksen myötä. '' (kopioitu tähtisilmä.blogspot.fi)

Etsiskelin foorumin haulla haukkaan/horukseen liittyviä juttuja ja tuli tää topic vastaan. Mulla on myös haukka/kotka voimaeläin. Tuntuu siltä että Horus mytologioineen liittyy asiaan jollain tapaa. Myös muut linnut taitaa liittyä ja kolmas silmä/otsachakra.

(kuva wikipedia/horus)

« Viimeksi muokattu: 07.10.2016 22:53:15 kirjoittanut mouru » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: