Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarina eräästä suhteesta ja miten se näkyy kartalla  (Luettu 12327 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 26.12.2005 23:30:55 »

Itse olen  aurinko Skorpioni, kuu Härkä ja  askendentti Vaaka, mies aurinko Rapu, kuu Rapu ja askendentti Vaaka. Merkkien perusteella sovimme yhteen, mutta meidät tuntevien mielestä suhteemme on lähinnä täysin mahdoton - mies on poliittisesti aktiivinen auktoriteettien vastustaja, antimaterialistinen anarkisti (Aurinko, Kuu, Merkurius 9.huoneessa Ravussa) joka tulee ja menee miten haluaa eikä voi sietää pienintäkään omistushaluisuutta, itse taas tykkään kauniista esineistä ja etenkin rahasta (Aurinko, Saturnus 2.huoneessa Skorpionissa) ja tunne-elämältänikin olen juuri sitä mustasukkaisinta ja omistushaluisinta tyyppiä (Kuu 8.huoneessa Härässä + au-Skopioni). Kompromisseja on pitänyt matkan varrella pitänyt tehdä, mutta aina on mies reissuiltaan takaisin palannut Smiley

Synastriakartallamme suurimpana haasteena on minun Saturnukseni (Skorpionissa, 1.huone) neliö miehen Venukseen Leijonassa 10.huoneessa (synastria-arvo -4, 'red alert'). Olen itse mustasukkainen ja toivoisin miehen toimivan juuri niin kuin haluaisin, eli kertovan menemisistään ja tekemisistään, ja sopimaan asioista tarkkuudella ('nähdään huomenna neljältä') eikä hänelle tyypillisellä ylimalkaisuudella ('no katotaan sit joskus'). Toisinaan minun on hyvinkin vaikeaa hyväksyä miehen vapaata menoa, mutta se kumpuaa täysin omasta menettämisen pelostani. Koskaan mies ei ole pettänyt, joten sinänsä pelkoni on turha. Epäluottamus, epäluulo ja toisen vahtiminen liitetään nimenomaan tähän Venus/Saturnus -aspektiin.

Toinen paha karikko on hänen Saturnuksensa (Vaa'assa, 12.huone) yhtymä minun Marsiini  Vaa'assa 11.huoneessa (synastria-arvo -3). Parisuhteemme on hyvin fyysinen ja seksuaalinen, mutta miehen pelot ja huonot kokemukset edellisistä suhteista heijastelevat hyvin vahvasti päivittäiseen kanssakäymiseen. Minulle seksi on aina ollut luonnollista ja ongelmatonta, hänellä taas oli asian kanssa suuriakin ongelmia ennen minua (impotenssia, haluttomuutta). Yritän joskus liiaksikin päästä miehen pinnan alle, selvittää syitä ja seurauksia, joka saa miehen vetäytymään entistä enemmän kuoreensa. Tämän tiedostaen olen yrittänyt houkutella miestä kuorestaan pehmeämmällä, kannustavalla asenteella ja ainakin tähän mennessä suunta on ollut hyvä.

Synastriakartaltamme löytyy sentään peräti 10 synastria-arvoltaan +3 olevaa aspektia, joista osa on jopa klassiseksi luonnehdittuja (Auringon kolmio Kuuhun, Kuun sekstiili Kuuhun, Marsin kolmio Venukseen). Paremmin mielestäni suhdetta kuitenkin kuvaa hänen Venuksensa kolmio minun Uranukseeni - tämä on ensimmäinen suhde, jossa olen joutunut luopumaan tyystin mustasukkaisuudestani ja hyväksymään sen tosiasian, ettei toista voi omistaa. Se on tehnyt oloni rauhallisemmaksi ja seesteisemmäksi, josta olen hyvinkin kiitollinen. Minä olen ehkä enemmän rakastunut mieheen mitä hän minuun, mutta en koe tätä ongelmaksi.

Yleissilmäyksen perusteella synastriakartta ja sen aspektit puhuvat nimenomaan opettavaisesta suhteesta. Ei ehkä ihan niin, että mies vie ja minä vikisen, mutta olen oppinut häneltä tärkeitä ihmissuhdetaitoja, joita en ennen omannut. Miehellä oli ennen tätä suhdetta rapumaisen epäkypsä käsitys parisuhteesta ('todellisen rakkauden pitää viedä jalat alta ja polttaa sisältä'), mutta härkämäisesti olen kiskonut hänet pilvilinnoista maan pinnalle Smiley Jos toisen kanssa on mukava olla, miksi etsiä satuprinsessaa, jota ei välttämättä ole olemassakaan?

Mainitsemisen arvoinen on myös kartalla oleva Auringon kolmio Plutoon. Alussa tämän piti jäädä vain yhdenillanjutuksi, mutta jo ensimmäisenä yönä molemmat tajusivat löytäneensä jotain, mitä ovat kauan etsineet. Ensin tämä päti vain sängyssä, myöhemmin myös sen ulkopuolella - minä löysin miehen, jolla on selvä suunta elämässä ja omat mielipiteet, mies löysi naisen, joka luo ympärilleen miellyttävän ilmapiirin ja sellaista perusturvaa, sylin johon palata. Alkuaikoina mies yritti vähätellä suhteen syvyyttä, totesi voivansa lähteä milloin vain ja unohtaa samantien - muttei voinutkaan. Monina öinä sain kaipaavia tekstiviestejä, ja perään heti häpeileviä anteeksipyyntöjä tunteiden paljastamisesta Smiley

Tässä hieman raotusta yhteen synastriakarttaan, toivottavasti siitä oli jollekin iloa ja selvennystä Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2005 00:08:04 »

Hei, miehelläni on myös  aurinko skorpioni ja  kuu harka. Ovelasti oppositiossa toisiinsa. Kuuta on ollut vaikea huomata.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2005 10:00:36 »

Ensin tämä päti vain sängyssä, myöhemmin myös sen ulkopuolella - minä löysin miehen, jolla on selvä suunta elämässä ja omat mielipiteet, mies löysi naisen, joka luo ympärilleen miellyttävän ilmapiirin ja sellaista perusturvaa, sylin johon palata. Alkuaikoina mies yritti vähätellä suhteen syvyyttä, totesi voivansa lähteä milloin vain ja unohtaa samantien - muttei voinutkaan

*Anteeksi että en osaa nyt sanoa muuta järkevää, mutta olen kokenut nuo samaksi. Rahasta meillä on varmaan eniten yksimielisyyttä suhteessa (planeettasijainnit 2-huoneessa Aurinko ja Merkurius kummallakin, mulla vielä muutakin), sitten matkailu, henkisyys, kulttuuri/tapahtumat/elokuvat, mutta tunteita hän piilottelee tässä vaiheessa. Jos joitain pahoja ristiriitoja on, en tiedä miten ne poistuisivat? Tämä kauris epäili itsestään ettei henkistyisi mutta jo vajaassa vuodessa henkinen voima on todella kasvanut hänessä, eli..muutoksia parempaankin voi tulla!  santa_smiley No minulla on 11-huoneessa Pluto ja Uranus sekä 12:ssakin on Venus (oikeestaan se kiepahtaa siitä ykköseen) kun hänellä 11-huoneessa vain Mars (aktiviteetti, ystävät - tuohan sen selittää miks pitää olla porukkaa koko ajan harrasteissa kun minä viihdyn yksin henkisessä maailmassa "me lähdemme porukalla sinne ja ne tekivät sitä siellä" kuuntelen lumoontuneena, mutta ketä tää jengi siis on). Eikä hänellä ole 12-huoneessa mitään vaan ykkösessä; ajattelin että asiasta tulis ongelma, mutta henkisesti tiedostavia ihmisiä on aina vähän vähemmän.

Toi haluttomuus on kyllä rasittavaa, mutta sekin meidän tapauksessa liittyy avioeroon tms. Minua ei asumusero tosiaan halvaannuttanut mutta sanotaan että miehet ottaa raskaammin. Huomaan sen tosiaan kun tapailen erästä toista, jonka "pää meinaa hajota" exin käytöksen takia. Pah--siis onko teillä paljon RAKKAUTTA?

Olen kokenut nuoren rapuserkkuni poliittisen ajattelun lähinnä liikuttavana. Meillä ei kauriin kanssa ole minkäänlaista poliittista kiinnostusta - menee enempi hedonismin ja henkisyyden kivaksi sekahedelmäkeitoksi. Kyllähän poltetta pitäis olla??!

Onko teillä henkistä yhteenkuuluvuutta 11-12 huoneiden perusteella? Vai vaikuttaako se siis muuhun touhuun? Ajan kanssa ne vanhat haavatkin kai paranee; meillä oli alussa ainakin aika vahvasti pinnalla miehen pelot suhteista, vaikka hän on fyysisesti vahva, minusta oikeen komee ja vetävä (aktiviteetti) tyyppi, silti on kummittelemassa se mennyt (ja halu kulkea omia polkujaan). Uskon että hänelle vähitellen saattais mennä perille etten ole ihan huono kokemus..parusuhdekartan teettäminen voisi kertoa lisää, olen sellaisen muutamasta suhteesta tehnyt, no yksi niistä ei alkanutkaan. Mies pelästyi ennen tapaamista hehe! Niin yksi jännä yksityiskohta on se, että olen samaa tähtimerkkiä kuin miehen tytär, jolla on 10 v ikäero omaan tyttäreeni, joka on taas tuon miehen kanssa samaa merkkiä eli maamerkkiä, ja tytärtäni sekä miesystävää kiinnostaa erittäin paljon esitystaide/tapahtumat sekä parantaminen.. niin että laskehan yhteisiä tekijöitä!

Minulla saattais olla sitä yhden tasan 7v miesystävääni nuoremman kauriin kanssa, pitäis vaan tavata..siis henkistä sympatiaa yms.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 10:31:57 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2005 11:26:23 »

Rakkaudesta en tiedä miehen puolelta - minä rakastan, mutten voi sanoa sitä ääneen koska mies ahdistuu suunnattomasti. Itse hän ei sano koskaan rakastavansa, ei käytä edes hellittelysanoja, mutta kaikki hänen tekonsa ja kosketuksensa puhuvat syvempien tunteiden puolesta. Luulisi, että olisin jo huomannut valheen lyhyet jäljet, niin kyyninen olin ennen hänen tapaamistaan. Nautin päivästä kerrallaan - jos kaikki loppuisi jo huomenna, en voisi väittää olevani kokemusteni perusteella onneton.

Itsellä Mars 0 astetta Vaakaa 11.huoneessa ja Venus 11 astetta Vaakaa 12.huoneessa, hänellä Saturnus 3 astetta ja Jupiter 2 astetta Vaakaa 12.huoneessa eli kaikki ovat yhtymässä keskenään lukuunottamatta omaa Marsia ja Venustani. Venuksen ja Jupiterin yhtymä viittaa samanlaisiin mielipiteisiin uskonnosta, koulutuksesta, estetiikasta ja sen sortin asioista. Ihan kaikkea en allekirjoita, mutta olemme kyllä samaa mieltä siitä, millaiset pienet asiat tekevät meidät onnellisiksi - hyvä ruoka, kävely ulkona hiljaisuudessa lumisateessa... Niin pieniä, merkityksellisiä asioita.

Marsin ja Jupiterin yhtymä viittaa tuohon opettavaiseen suhteeseen, josta mainitsinkin jo edellisessä viestissä. Opimme kokoajan lisää toisistamme ja ennen kaikkea itsestämme ihmisinä, ja tuupimme toisiamme eteenpäin saavuttaaksemme tavoitteemme. Innostamme toisiamme, emme ainoastaan seksin suhteen, vaan muutenkin. Hän on saanut minut aloittamaan taiteellisia harrastuksia (mm.valokuvaus), jotka aiemmin kielsin itseltäni, vaikka taipumusta olisi (nousu-Vaaka, Leijona MC), mutta vahvasti painottunut 2.huone (2.huoneen kärki Skorpionissa ja Aurinko, Uranus, Jupiter ja Merkurius) sai minut aiemmin etsimään ammattia joka takaisi varman toimeentulon. Työn tekeminen vain rahan saamiseksi ilman todellista sisältöä (eihän taiteen tekeminen elätä, pyh!) söi minua kuitenkin sisältäpäin, ja salaa olin kateellinen miehelle, joka elää käytännössä nollatuloilla (eli dyykkaa ruokansa ja sitä rataa) ja voi täysin toteuttaa itseään. Nyt olen ottanut enemmän aikaa itselleni ja niille asioille, joita todella haluan tehdä, ja oloni on ollut jo pitkän aikaa paljon, paljon parempi Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 27.12.2005 11:49:54 »

Rakkaudesta en tiedä miehen puolelta - minä rakastan, mutten voi sanoa sitä ääneen koska mies ahdistuu suunnattomasti. Itse hän ei sano koskaan rakastavansa, ei käytä edes hellittelysanoja, mutta kaikki hänen tekonsa ja kosketuksensa puhuvat syvempien

*Niin, se tuntuu erittäin rasittavalta. No meillä on kemiat niin käsinkosketeltavat että en jaxa kysyä moisen asian perään; sit vasta huolestun jos hän aikoo feidata tän..kyllä minä sitä rakkautta ja kaipuuta oli kyllä viime talvi ennen itsenäisyysvaihetta. Eli kyllähän miehen nyt pitää pystyä sanomaan se edes silloin tällöin kun ollaan yhdessä.

Meikäläisen tapaus vaan sanoi että "vakiinnuttiin liikaa" vaikka epäilen että samaa intensiteettiä kumpikaan helpolla muualta löytää.  santa_wink


tunteiden puolesta. Luulisi, että olisin jo huomannut valheen lyhyet jäljet, niin kyyninen olin ennen hänen tapaamistaan. Nautin päivästä kerrallaan - jos kaikki loppuisi jo huomenna, en voisi väittää olevani kokemusteni perusteella onneton.

*No - mitä siis kaipaat?

millaiset pienet asiat tekevät meidät onnellisiksi - hyvä ruoka, kävely ulkona hiljaisuudessa lumisateessa... Niin pieniä, merkityksellisiä asioita.

*taidetaan olla kumpikin suuruudenhulluja meidän suunnalla!

aiemmin etsimään ammattia joka takaisi varman toimeentulon. Työn tekeminen vain rahan saamiseksi ilman todellista sisältöä (eihän taiteen tekeminen elätä, pyh!) söi minua kuitenkin sisältäpäin, ja salaa olin kateellinen miehelle, joka elää käytännössä nollatuloilla (eli dyykkaa ruokansa ja sitä rataa) ja voi täysin toteuttaa itseään.

*Hmm.. mitens tuo sopii yhteen rahan haluamisen kanssa.. vapaata elämäntapaa kyllä tajuan mutta kurimukset ei huvita. eli arvostan kauriin järkiajattelua työn ja rahan kanssa. Muutoin en vois kuvitella olevani kauriin kanssa, ellei olis se sielunyhteys-   santa_undecided Suhteiden ajatteluun menee liikaa aikaa omalta luovuudelta ja uralta ellei suhde tue tätä-  haluaisin jo siihen vaiheeseen..  santa_wink
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 11:51:27 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #5 : 27.12.2005 12:37:29 »

Haluan rahaa, toki, mutta haluan että raha tulee joko itsestään (kestolotto pyörii!) tai tekemällä jotain, mistä oikeasti pidän Cheesy Sellainen pakonomainen puurtaminen menestyksen eteen on ehkä Neitsyiden tai Kauriiden heiniä, mutta itselle se ei ainakaan sovi.

Exäni, joka on  aurinko kauris, kuu kauris ja askendentti kauris, oli ihan samanlainen tuon 'mykkyyden' suhteen - ei sanonut koskaan rakastavansa, mutta teot puhuivat puolestaan. Sääli, että itse olin silloin vielä niin lapsellinen, että saatoin kiukutella niistä kolmesta puuttuvasta sanasta vähän väliä. Sellaisesta omistautuneisuudesta ja suoranaisesta palvonnasta voi nykyään vain haaveilla. Exä oli myös hallitsevalta merkiltään Kauris, siinä missä itse olen Jousimies ja nykyinen kumppani Vaaka. Olin liian tempperamenttinen ja ailahteleva rauhalliselle, harkitsevalle Kaurismiehelle.

Se, mitä kaipaan, on kai jotenkin 'virallinen' asema. Suhteemme on osittain vielä kaapissa - yhteiset ystävämme tietävät, että meillä on 'jotain', mutta sen enempää siitä ei ole puhuttu. Rapumies vaalii yhteisiä hetkiämme, vaikka välillä minusta tuntuu että ihan kuin hän häpeäisi minua  Angry Auringon neliö Marsiin ja Kuun oppositio Uranukseen selittävät mielestäni hieman tätä kuviota.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 27.12.2005 18:46:26 »

Sellainen pakonomainen puurtaminen menestyksen eteen on ehkä Neitsyiden tai Kauriiden heiniä, mutta itselle se ei ainakaan sovi.

*Mutta mitäs jos sielunkumppaniksi sattuu Kauris. Sehän täs juuri on se ongelma hehehheh..

 Exä oli myös hallitsevalta merkiltään Kauris, siinä missä itse olen Jousimies ja nykyinen kumppani Vaaka. Olin liian tempperamenttinen ja ailahteleva rauhalliselle, harkitsevalle Kaurismiehelle.

*Mitä pidät hallitsevana merkkinä? Nyt en taida tajuta. Tiedän vain au, nousu ja kuu. Meilläpäin olis sitä Jouskaria, Vaakaa ja Kaurista.

Se, mitä kaipaan, on kai jotenkin 'virallinen' asema. Suhteemme on osittain vielä kaapissa - yhteiset ystävämme tietävät, että meillä on 'jotain', mutta sen enempää siitä ei ole puhuttu.

*Häpeäisi sinua! Älä tuollaista hyväksy! Huh. Minä odottelen virallista asemaa samalla kun vilkuilen kyllä suuntaan jos toiseen.

Ahdistaa hieman se että suhteen jäähylle pano on tarkoittanut keskustelua vain kuppiloissa ja kun sanottavaa ja vetoa on niin paljon, miitit aina venähtää. Mutta se kaikki tärkeä mitä hän tekee siinä välissä, ei enää kosketa minua - jos ei rakkautta ilmaista.. joka tapauksessa kävin kattoo Ylpeys ja ennakkoluulon, missä mies oli hyvin viileä naista kohtaan eri sosiaalisten asemien takia, en kattonut loppuun lapsen levottomuuden takia, mitenhän siinä kävi? Saivatko toisensa?

 santa_afro
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 27.12.2005 18:48:02 »

PS Jo NDWalschkin tietää, että jos sanot kaikkeudelle "haluan rahaa", alitajuntasi tuo sinulle rahan halua, eikä rahaa. Jos sanot "minulla on paljon rahaa" sitä helpompaa rahaa alkaa tulla kuten mulle ja kauriille.. varovaisuutta suositan silti, 2005 opetti siinä. 2006 mulla nyt liittyy jotenkin enempi bisnesten rullaamiseen. santa_afro
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
faust_
Vieras
« Vastaus #8 : 27.12.2005 19:34:02 »

Oletko sitten koskaan tapellut niiden miesten kanssa?
Mielenkiintoista lukea tarinoitasi, satutäti.  santa_smiley
tallennettu
faust_
Vieras
« Vastaus #9 : 27.12.2005 19:56:19 »

Eikö olekkin; minä ainakin pidä siitä, koska kauneushan vahvistaa.

Pitikö tuon jotenkin satuttaa? Voi voi, minua ei voi satuttaa, koska minulla ei ole karvoja, rumis.

Ja en minä sinun kannoillasi ole, kunhan vain härnään kuten tavallisesti omasta mielestäni typeriä ihmisiä. Ja olen edelleen poika, arvon madam.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #10 : 27.12.2005 20:03:10 »

Taasko täällä tapellaan? Menkää nukkumaan tai baariin. police
tallennettu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #11 : 28.12.2005 12:36:55 »

*Mitä pidät hallitsevana merkkinä? Nyt en taida tajuta. Tiedän vain au, nousu ja kuu. Meilläpäin olis sitä Jouskaria, Vaakaa ja Kaurista.

Astro.comissa näkyy kartan vieressä laatikko, jossa on jaoteltu planeetat laatujen ja elementtien mukaan. Itsellä on eniten muuttuvaa tulielementtiä, olen siis hallitsevasti Jousimies - pelkän aurinko/kuu/nousumerkin perusteella olisi vaikea päättää kun on aurinko-Skorpioni (vakaa vesi), kuu-Härkä (vakaa maa) ja nousu-Vaaka (johtava ilma) Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #12 : 28.12.2005 13:51:09 »

Hei Dissolve,

Halusin vain kopioida tähän joskus aiemmin kirjoittamani viestin. Palaan vielä ehtiessäni myöhemmin asiaan!

--------------------------

"Onko kukaan käynyt tekemässä osoitteessa http://www.cafeastrology.com/synastry.html eräänlaisen synastriatestin?

Tein sellaisen tänään minun ja avomieheni synastriakartasta. Siihen meni paljon aikaa, mutta se oli hyvin mielenkiintoista. Jos joku on tehnyt tai tekee omasta parisuhteesta tuon, olisi kiva vertailla tuloksia. 

Meille tuli:

- 73 +-pistettä
- 46 --pistettä
- eli 27 pistettä yhteensä.

- 2 x +4
- 8 x +3
- 14 x +2
- 13 x +1
- 2 x -4
- 2 x -3
- 13 x -2
- 6 x -1.

Nämä eivät itse asiassa pidä välttämättä ihan tarkalleen paikkaansa, koska en tiedä miten lasketaan Sun/Moon midpoint tai edes onko se yksittäinen piste vai tarkoittaako tuo, että on erikseen Sun midpoint ja Moon midpoint. Osaako joku viisaampi auttaa?? 

Meillä tuli noita hyviä pointteja enemmän kuin "tarpeeksi", mutta toisaalta niin myös huonoja - erityisesti säikäytti   kaksi -4:n ja 13 (!) -2:n kohtaa, vaikka tiedän varsin hyvin suhteemme olevan aika haasteellinen. 

-------------------------------

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 28.12.2005 14:01:18 »

Ah niin tottakai, minäkin oon se nousuvaaka ja hallitseva merkki on jousimies.. totta.. pitää järjestää ittelle vähän säpinää alan olla liian kyllästynyt, onneksi perjantaina on jotain mutten aio tunteilla eikä tarvikaan.  smitten smitten Liikaa vain tylsää harmaata talvea, ongelmia, tauteja yms tuntuu ettei mikään taas etene. Onnea muille! Onnennumeroita näkyy taas, 14. viesti klo 14. 4+1=5 eli vapaus

Kysymys.

Uskotko että hän on kanssasi kauan vai voisiko joku kaunotar vaikka viedä hänen sydämensä - kun näistä ei koskaan tiedä?
« Viimeksi muokattu: 28.12.2005 14:51:09 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #14 : 28.12.2005 21:09:16 »

"Uskotko että hän on kanssasi kauan vai voisiko joku kaunotar vaikka viedä hänen sydämensä - kun näistä ei koskaan tiedä?"

Jos hän löytää toisen ja lähtee, niin en jää itkemään hänen peräänsä, vaikka sisältä viiltäisikin. Ei ole oikein yrittää omistaa toista ja saada väkisin jäämään. Tämä on yksi suurimmista läksyistä, jonka olen tältä suhteelta oppinut.

Pidän suurena saavutuksena sitä, että vapaasta ja menevästä, toisinaan ehkä välinpitämättömästä luonteestaan huolimatta hän on aina palannut takaisin. Jo alussa sovimme, ettemme vaadi toisiltamme täyttä uskollisuutta ja yritämme muutenkin pitää suhteen väljänä ja tuoreena. Minä huomasin nopeasti, etten edes halua ketään muuta, ajatus muusta kuin hänestä vuoteessani tuntuu jotenkin jopa vastenmieliseltä. Eikä hänkään ole vieraisiin sänkyihin eksynyt, mitä hänen aiemman elämäntyylinsä tuntien pidän jopa hienoisena ihmeenä. Ehkä hänkin on oppinut jotain minulta?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: