Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voiko vaikuttaa omaan "astrologiseen kohtaloon"  (Luettu 4550 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« : 18.08.2007 21:51:57 »

Tällainen kysymys heräsi mieleeni! Eli voiko omalla toiminnallaan vaikuttaa elämän kulkuun vaikka ennusmerkit tulevasta osoittaa muuta.. (hmm.. vaikeasti sanottu)

Esimerkiksi: vuosihoroskoopin mukaan tuo syyskuu näyttäisi mulle ihan hyvältä. No, mulle kasvoi sitten taas ne pirun sarvet ja tuli taas äksyiltyä ja sanottua jos jonkinmoista!!!Eli noiden sanomisten pohjalta ajattelisin nyt taas ettei minulle taida tuo kunniankukko laulaa lähiaikoina. Olenko nyt saanut tuhottua "hyvältä"näyttävän syyskuun ja se tuleekin käänteisenä vai ovatko nuo tunteenpurkauksetkin osa "kohtaloa" ja ne siis johtaa siihen, että asiat alkavat toimia  (tai jotain)..
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2007 22:31:32 »

Omasta kokemuksesta sanon, että pitäähän niitä tunteitakin välillä tuulettaa ja purkaa.
 Siitähän se paha olo vasta tuleekin, jos niitä joutuu panttaamaan.
Se on kuin ukkonen, purkaa ylimääräisiä latauksia, puhdistaa.
Luonnollista ihmiselle - -  enkelit & valaistuneet ovat jo päässeet sellaisen "yläpuolelle" leijumaan :Smiley  Wink
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.08.2007 11:55:38 »

Hei sasese!

Myötäillen Ippuskaa, tottakai pitää tuuletella vähän välillä... Onhan astrologiselta näkökannalta aina kyse SINUN ELÄMÄSTÄSI. Eli vaikka sinusta tuntuisikin kurjalta ja "ettei kunnian kukko" sinulle laula on tuo vain ulkoista, eikä sillä ole tekemistä juuri sinun sisäisen sielunmaisemasi kanssa.

Purkaukset ja äksyilyt ovat osa sinua ja siksi tärkeitä sinun hyvinvoinnillesi, itseilmaisullesi jne. Ajattele mieluummin, että kyse onkin oman itsesi vahvuudesta, olet voimakas ja uskalsit sanoa mitä ajattelit ja samalla toteutit sekä itseäsi että horoskooppiasi.
tallennettu

Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #3 : 04.09.2007 14:58:39 »

Hei Sasese!
Horoskooppi kuvaa mahdollisuuksia, mutta sinä itse päätät mitä elämälläsi teet  Wink Vaikka tunteiden purkaukset joskus tuntuvatkin tekevän hallaa, niin niistä voi myös juontua ihan hyviäkin seurauksia. Mieti miltä sinusta nyt tuntuisi, jos et olisi silloin saanut purettua tunteitasi.
 smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: