Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676403 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1110 : 18.07.2010 12:02:39 »

Kyllä vain Kotkansilmä  smitten

Olen todella kiitollinen helteiden (ainakin hetkellisestä) loppumisesta  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1111 : 18.07.2010 12:02:53 »

Sain nukkua pitkät ja yhtenäiset yöunet.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #1112 : 19.07.2010 17:24:09 »

Hihi, enää yksi yövuoro ennen vapaita.. Kävin extempore shoppailemassa ja alestahan löytyi kivoja liivejä, kiva takki syksysi 10€, aikas mukava hame...Kiva fiilis vaikka väsyttääkin, siispä vielä unet ennen yövuoroa. Halimutistus kaikille! Elämä ON ihanaa  Kiss
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1113 : 20.07.2010 06:35:59 »

Ah`onnea!Onni tuli kala saaliista.Sitä ei ole tullut moneen päivään,ei kalan kalaa.Ilta myöhällä laskin katiskat.Aamulla sitten rannalle,auringon nostaessa joesta usvaa.
Miltei kolme ämpärillistä ahvenia ja neljä Taimenta,on siinä kesämökki kyläläisille savukalaa,kunhan saadaan savustettua,suolistin ne jo.Loitsuja luin Ahtille illalla,lopuksi uhkailin,jos ei kalaa ala antamaan.

Vähän tuolla takaraivossa kaivertaa,kun ukot illalla irvailivat toisilleen,että menkää helvetissä ostamaan jostain kalaa ja pankaa katiskaan,ettei tuo sansai sukella kuristamaan sitä Ahti parkaa(saapa nähdä ovatko tehneet kepposet,kyllä se naamasta kohta näkyy,kun ilmestyvät tuohon)
Onnea oli uida kalan perkkauksen jälkeen kaislikon reunaa sorsa poikueen kanssa,ovat kesyyntyneet,kasvaneet miltei emonsa kokoiseksi.Kun sukelsin,nyppivät ne hiuksiani porukalla.Varmasti olivat pyrstöt pystyssä,kuten aina vedestä syödessään.Tuo tuollainen toi minulle sitä onnen tunnetta,olla osana luontoa..

edit.Ahti oli antanut kalat...opin,että vähemmätkin loitsut riittää,tuntuu sormissa kalan perkaus,ihan kuin sormet olisivat kääntyneet nurinpäin..mutta kyllä se siitä  taas  smitten
« Viimeksi muokattu: 20.07.2010 11:10:24 kirjoittanut sansai » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1114 : 22.07.2010 22:28:50 »



                                              coolsmiley

                   Koska sain edes haalean oluen työhuoneeni ummehtuneeseen nurkkaan.


                                                   tickedoff   smitten



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1115 : 23.07.2010 12:12:59 »

Korjasimme poikaystäväni kanssa yhdessä polkupyörän etukumin. Ensimmäinen paikkaukseni! Ja sitten opetin häntä ompelemaan napsin shortseihinsa!  Grin  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1116 : 08.08.2010 23:45:53 »



                             coolsmiley

         Kaikesta tästä,  ja siitä huolimatta en ole onnellinen, koska olut loppui.

            Siis onnellinen, olen aina uusista aamuista jolloin epäröin tulevaa.


                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1117 : 11.08.2010 22:25:56 »

Rakkaus, joka on totta, luotettavaa (niin luotettavaa, että voi nukahtaa epämukavalle pikkupenkille pää toisen takapuolen päällä  2funny ) ja hyvä, hyvä hyvä, (mahtava, tajunnanräjäyttävä) seksi, ja se että parisuhteeni toimii! Hitto, että olen siitä onnellinen! Muutenkin on kivaa olla kotona!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1118 : 14.08.2010 18:43:40 »

Oih, syitä on niin paljon! smitten smitten

-Pieni poikamme on kotona (eikä sairaalassa) ja on yleensäkin hengissä ja terve kuten minäkin
-Saan tällä kertaa imettää! Luonnollisesti lapseni ruokkia.
-Mielettömän ihana perhe ja sukulaisten tuki
-Asunto näyttää jo asunnolta eikä ole muuttolaatikoita
-Henkinen kehitys, jonka voin aistia joka solullani angel
-Pian rakkaani tuovat mulle maallisia ah niin ihania herkkuja Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1119 : 06.06.2011 21:08:15 »

-koska minulla on maailman ihanin ja mahtavin ystävä, jonka kanssa pääsen reissuun jo kolmen viikon päästä!!
-koska mulla on mahtava kesätyö. Smiley
-koska rakastan perhettäni, joka on aivan ihana, ainutlaatuinen, opettava, rakastava, järkyttävä ja upea
-koska minulla on ihania ystäviä ympäri maailmaa
-koska on ihana ilma
-koska olen terve. nykyään olen todella kiitollinen tästä!

listaa voisin jatkaa ihan loputtomiin! Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1120 : 06.06.2011 23:51:59 »

Juuri tänään olen kiitollinen siitä, että sain kävellä koko päivän kaupungilla avojaloin ilman haavereita. Autokyytikin parkkeerasi vielä parkkipaikalle, josta pääsi kävelemään kirjaimellisesti järveen - piti käydä talsimassa vielä jääkylmässä vedessä ja oli kivaa!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1121 : 29.06.2011 14:05:22 »

Olen onnellinen, sillä sisälläni on herännyt uusi toivo siitä, että asiat järjestyvät. Niin opiskelun kuin tervehtymisen suhteen Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1122 : 19.08.2011 22:00:53 »

Olen kiitollinen siitä, että tuossa sängyn jalkopäässä makailee parhaillaan maailman ihanin pikkusisko  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1123 : 20.08.2011 17:20:32 »

Minulla on vielä äiti  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1124 : 20.08.2011 19:49:34 »

Tiiän olevani oikealla polulla.

                                                         angel     smitten

                                     Wink





tallennettu
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: