Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137474 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #810 : 02.11.2008 09:12:16 »

Tänään olen kiitollinen eilisen lohduttavista sanoista ja niiden antamasta valosta jotka tulevat vaikuttamaan elämääni pitkään  smitten.

Tänään olen kiitollinen tästä aurinkoisesta, kuuraisesta aamusta.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #811 : 02.11.2008 14:45:46 »

Olen todella iloinen siitä että raha asioihin tuli ratkaisu!!

Toinen ilonaiheeni on ystäväni raskaus ja se että eräs läheinen ihminen voi nyt paljon parempi ja kuulosti ihanan iloiselta puhelimessa.. Smiley angel smitten

Olen saanut ihan uutta luottamusta elämään.
Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #812 : 02.11.2008 16:04:50 »

Olen onnellinen siitä, että saan nähdä ja kokea auringonvalon.
Olen kiitollinen siitä, että olen elossa.

Olen kiitollinen siitä, että saan kulkea käsi kädessä enkelini kanssa kaupungilla, vaikken häntä näekkään.

Olen onnellinen siitä, että tiedän - ja onnellinen siitä, että opin pikkuhiljaa olla välittämättä siitä mitä muut ajattelevat.

Olen onnellinen kun näen pienen lapsen hymyilevän. Ja kiitollinen siitä, että he luojan kiitos tekevät sitä paljon ja lisäksi pyyteettä.

Olen kiitollinen siitä, että olen oppinut kokemaan onnen hetkiä kekskellä kaaosta. Sitä tunteiden ja ajatusten valtamerta, joka kenties jonain päivänä häviää.

Vielä kerran.
                            Olen onnellinen siitä, että elän.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #813 : 05.11.2008 09:08:09 »

Obama voitti! Juhuu! Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #814 : 05.11.2008 09:36:14 »

Jep Obama voitti ja minulla on edessä hyvää kahvia! Ja koska olen ihan lapsellinen pentu  Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #815 : 07.11.2008 11:46:30 »

Oh, pursuan...  Smiley
Olen niin onnellinen upeista ihmisistä, joita elämääni on putkahdellut, heidän kauneudestaan ja säkenöinnistään.
Olen onnellinen omien kykyjeni vahvistumisesta, itseni hyväksymisestä ja jatkuvasti kasvavasta rohkeudesta seurata omaa polkuani.
Olen onnellinen upeista mahdollisuuksista, työtarjouksista, ja haasteista-lahjoista, joita olen elämältä saanut.Olen onnellinen siitä, että minussa on rauhaa ja pysyvyyttä, jota aiemmin en ole antanut itseni tuntea.
Kiitos kaunis yläkerta ja maailma ja me. Ah. smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #816 : 11.11.2008 01:35:31 »

Työvuoroa jäljellä vielä (vai enää..?) 5 h 21min. Työ kaveri tulee todennäkösesti vähä aiemmin ja pääsen samon tein kotia. Onneksi on ollu suht' rauhallinen yö tähän asti. Seuraavan kerran töihin (tai siis kurssille argh..) vasta to, mut siellä on onneksi paljon hyvää ruokaa monta kertaa crazy2
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #817 : 11.11.2008 12:42:30 »

Aamulla heräsin ja jäin vuoteeseen miettimään elämäni menoa. Koska kaikki yritykseni käyttää vahvuuksiani on topattu tosi voimallisesti viime vuosina ja olen siksi luopunut lopultakin kaikesta yrittämisestä, nauroin aamulla oppailleni, että "nyt kun uskon etten saa käyttää kykyjäni työssä, niin taidan sitten ryhtyä kirjailijaksi. Sovitaan, että hankin elantoni tylsässä työssäni eläkkeelle saakka, mutta vapaa-aikana voin kyllä käyttää koko kykyreserviäni ja aloitan vaikka kirjoittamalla kirjan." Nauraa käkättelin tälle päätökselleni itsekseni ja kömpiessäni ylös punkasta totesin, että on tosi ihanaa ja mielenkiintoista elää minun elämääni. En todellakaan haluaisi olla kukaan muu.   Grin    2funny     Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #818 : 11.11.2008 12:47:32 »

smitten

Minulla oli aamulla kanssa onnellinen olo kun heräsin, johtuen unesta jossa lohdutin teini-ikäistä tuntematonta poikaa.. Olin jo herännyt pari kertaa ja olin sellaisessa puoli-unessa ja ennen heräämistä juttelin arkkienkeli Urielin kanssa. Jotenkin tuli rauhallinen olo kaiken suhteen.  Smiley smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #819 : 12.11.2008 12:32:28 »

Kerrankin puhtaat vaatteet päällä ja eväinä läjä kuivattuja rauskun pyrstöjä. Proteiinia! smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #820 : 12.11.2008 15:34:03 »

yhyy, Rauskuparat Cry Undecided

Vihdoinkin asunto-asiaani on näkyvissä ehkä parantavaa muutosta.... smitten

helpottaa kummasti, ainakin toivon pilkahdus jos ei muuta Cool

ja uudet nettigoottimuusikkoystävät...pimeää piristystä. aurinkolasisia miehiä coolsmiley mutta ei siinä mielessä, kykenen platonisuuteen varsinkin taiteen kyseessä ollessa Smiley taidan olla jopa aika hyvä nimenomaan ei-fyysisessä ja kehoista riippumattomassa rakkaudessa...en tarvitse päästä käpälöimään kaikkia 2funny...riittää että musiikki ja runot käpälöi mun tärykalvoja ja verkkokalvoja ja sitä kautta sielua, mieltä, henkeä ja sydäntä.

« Viimeksi muokattu: 12.11.2008 15:50:06 kirjoittanut dawnchild » tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #821 : 12.11.2008 17:19:54 »

yhyy, Rauskuparat Cry Undecided

Mutta ne olivat tarjouksessa. :Smiley
Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti.

Kaukomaat on juuri siitä hyviä jos haluaa syödä omituisuuksia ja halvalla, toistaiseksi ei edes ole tullut vastaan mitään mikä ei olisi mennyt onnistuneesti kurkusta alas, myös kuoriutumattomat linnunpoikaset (liekö olleet tipuja vai ankkoja, en muista.)

Juu mä olen myös hitsin onnellinen kun muistin peseytyä (pitkästä aikaa)  laugh
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #822 : 12.11.2008 17:24:42 »

Lainaus
Mutta ne olivat tarjouksessa. Roll Eyes
Ja Suomessa ei saisi ikinä, varsinkaan alle eurolla paketti.

Cry Cry Cry Cry

sinänsä kuulostaa kivalta, kun itse olen aina pitänyt erikoisista ruuista, enkä ole inhonnut mitään nilviäisiä, etanoita, simpukoita ja mustekaloja....mutta kovin eksoottiseksi en ole vielä päässyt keittiöpuolella...

mutta ehtiihän sitä.

joo olen iloinen kun huomaan, että en vierasta omituisia eliöitä Cool
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #823 : 14.11.2008 07:46:29 »

Koska minulla on ihana kämppäkaveri.
Koska olen muutoksessa ja oppinut käsittelemään omat tunteeni, pysymään itsessäni, tuntemaan omat rajani, olemaan empaattinen, mutta en holhoava. Koska olen tutustunut ihmiseen, johon haluan tutustua lisää, mitä hän minulle opettaakaan? Koska minulla on telepaattinen suhde kahteen ihmiseen, ja se on niin hienoa.
Elämääni on tullut kauniita, minun värähtelyni kanssa soivia ihmisiä. JES!!! Ja että olen nyt kipeänä, muttei se tunnu kuin erilaiselta lähetykseltä keho-mieli-sydän suhteessa  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #824 : 14.11.2008 08:44:27 »

Olen Kiitollinen Kiitollisuudesta, joka on Taivaan Avain           smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: