Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: merkkisi/ työelämä  (Luettu 25855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 22.05.2008 13:50:21 »

Nostanpa tätä aihetta, kun taas viime aikoina  on nämä merkkiasiat nousseet esiin työpaikalla.
Meillä on töissä monta elokuussa syntynyttä leijonaa, mutta myös pari vesimiestä, kaksoset, rapu, kalat neitsyt (allekirjoittanut) ja oinas (?).

Onko kukaan tutkinut läheisten/  työtoverien karttoja ja selvittänyt mikä on se "yhdistävätekijä" ? Onko se  keskitaivas  askendentti  aurinko  kuu , vai mikä merkki?
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #46 : 23.05.2008 09:15:59 »

Onko kukaan tutkinut läheisten/  työtoverien karttoja ja selvittänyt mikä on se "yhdistävätekijä" ? Onko se  keskitaivas  askendentti  aurinko  kuu , vai mikä merkki?

Mielenkiintoinen kysymys, jota olen itsekin monesti pähkäillyt. Että miksi juuri tämä porukka juuri tässä firmassa...meillä jengi on suurimmaksi osaksi sama, joka aloitti kun firmakin aloitti, joten olemme melkoisen hitsautuneita jo yhteen. Alkuperäisporukasta löytyy aurinko harka, vesimies, vaaka, kaksoset ja kalat + jo poistuneet kaksoset ja kauris. Yksi ainakin osaa yhdistävä tekijä ainakin näyttäisi olevan kauris -merkki, jossa minulla askendentti ja kahdella työkaverilla kuu.

Myöhemmin tulleista löytyy aurinko kaksoset, vesimies, kalat ja harka, eli kaikkia näitähän oli porukassa jo yksi ennestään. Valitettavasti en tiedä kuin yhden työkaverin tarkan syntymäajan, joten AC-MC-vertailuja en pysty tekemään, mutta ainakin omalta kartaltani löytyy auringon, kuun, askendentin ja MC-IC-akselin kautta selkeät yhteydet kollegoiden aurinkomerkkeihin, samoin MC:ni kautta yrityksen itsensä aurinkomerkkiin. Ainoa poikkeus ovat nuo Härät, mutta toisella heistäkin kuu on Kaloissa ja toisella joko Kaloissa tai Vesimiehessä, eli sitä kautta löytyy yhteys karttaani.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #47 : 23.05.2008 10:11:16 »

 aurinko askendentti neitsyt
 kuu jousimies

toimistosihteeri sekä
omaksi iloksi, rakkaudeksi reikihoitaja ja intuitiivinen energiahoitaja
sekä harrastan maalamista ja piirtämistä
 smitten
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Norna
Vieras
« Vastaus #48 : 23.05.2008 11:04:47 »

  aurinko  oinasaskendentti  neitsytkuu  neitsyt

 Ammattina labrarotta, mikrobiologian maailmaan suuntautunut eniten Smiley, minäkin omaksi ilokseni Reikitietä taaperran, ikuinen opiskelija muutenkin
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #49 : 23.05.2008 16:47:25 »

 aurinko jousimies  askendentti skorpioni  kuu vesimies
luonnontieteet ympäristöpainotuksella

nyttemmin kiinnostaisi vielä lisätä tähän muiden ohjaaminen ja opastaminen, eli elämäntaidonvalmentajakurssille menossa  coolsmiley liekö nousun vaikutusta, että haluaa auttaa muita ihmisiä - nuorempana olin ehdottomasti vain ja ainoastaan auttamassa eläimiä  smitten

olen astrokurssilla kuullut, että kirjastoista löytyy paljon neitsyitä... kuulemma yhdessä paikassa oli ollut 9 työntekijää, joista 8 oli  aurinko neitsyt  Smiley
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #50 : 23.05.2008 16:59:47 »

No ilmankos mä en sitten koskaan oo kirjastoon päässy töihin, vaikka monta kertaa hakenu.  Grin

 jousimies painotteisena olen kyllä hyvin humaani arvoiltani ja julkaisutoiminta kiinnostaa. Ei kuitenkaan mitään toimittaja tyyppistä... se on enemmän vastamerkki  kaksoset alaa...

Kiinnostusta lääketieteeseen löytyy paljon, onko se sitten 6.huoneen kärki  skorpioni ja MC  vesimies

Mutta jotenkin kaikki luovuuteen liiittyvä kiinnostaa kuitenkin enemmän...

No en kyllä osaa sanoa mihin sitten isona päädyn. Jahka pääsen opiskelujen taakasta. Luultavasti en ainakaan ensimmäiseen vuoteen päädy mihinkään vaan pidän ansaittua lomaa.  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #51 : 25.05.2008 14:34:14 »

Nyt tässä jännitetään tuleeko minusta 3 vuoden päästä kuva- ja mediataiteilija, jos koulutuspaikka nyt tärppää Cheesy Vakituista työtä (tai ammattia) ei vielä ole, olen ikuinen haahuilija, mutta jostain syystä olen aina ajautunut erinäisiin viestinnän tehtäviin: toimittaja, graafikko, valokuvaaja, viestintä assistentti. Nuoresta iästäni huolimatta olen päässyt tekemään ihan ammattilaistason asioita mm. huolehtimaan että kaupunginjohtaja saa eri tapahtumiin sopivan puheen itselleen tiettyyn päivään mennessä tai suorittamaan täysin itsenäisesti ammattitoimittajan tehtäviä. Johtuisikohan se sitten nousumerkistäni.

Sittenhän tosiaan hoidan täällä Astrolla tuota "toista ammattia" eli tarot- ja riimu- ja unitulkkia. Grin Taidepuoli avautuu pieneksi elinkeinoksi tässä hiljalleen mm. sen sarjakuvajulkaisun takia ja minulle ollaan jo kaavailtu muutakin tuota piirtämisen saralta tulevaisuuteen.

Kielen ja ilmaisun kanssa paljon tekemisissä vaikka olenkin  merkurius kalat Grin

Olen  aurinko oinas  askendentti kauris kuu rapu
tallennettu
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #52 : 26.05.2008 16:58:13 »

Kaksonen, nouseva vaaka. Olen lähihoitaja, suuntautunut kehitysvammaisiin, mutta työskentelen vanhainkodissa. Onneksi pelkästään yövuoroja,että saa duunit tehdä yksin ja rauhassa eikä tartte kuunnella muitten akkojen papatusta (joo, meillä on tällä hetkellä tosi huono työilmapiiri).

Viime vuonna valmistuin taloushallinnon merkonomiksi, ja se kiinnostaa enemmän kun tämä raastava duuni hoitoalalla.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: