Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: monta ihme unta....  (Luettu 2051 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« : 09.08.2007 13:38:45 »

Nyt on meneillän taas jakso, että näen ihme unia... Shocked Osaakohan joku antaa vähän osviittaa mitäköhän uneni tarkoittaisi.

1. juoksentelin erään miehen kanssa käsikädessä jossakin nurmella. Kukkasia oli paljon (värikkäitä), nurmi oli vihreä ja aurinko paistoi. Lisäksi päämme yläpuolella lenteli paljon erivärisiä perhosia. Taustalla näkyi myös joku kappeli tai jotain.. Lisäksi tämän miehen eräs tuttavapariskunta katseli meitä sivusta ja hymyili...

Huom! tämä uni tuli sen jälkeen kun kuulin että kyseinen mies (ex-mies) oli vähdännyt (tai mitä nyt tehnytkin) erään toisen kanssa. Eli luulisi unen olevan ihan jotain muuta kuin noin "iloinen".

2. samoihin aikoihin näin toisen unen. Siinä ex-mies (1.unen mies) istui vaalean naisen kanssa rautatie-asemalla. Olin siellä myös itse, muistaakseni kavereideni kanssa. Junia tuli ja meni. Unessa olin lähdössä pohjoiseen, jollekin ihmeen tuska-festivaaleille???.  EN muista lähdinkö, mutta olin kai menossa sinne erään miehen kanssa (tämäkin ex-mies, muttei sama kuin tuo 1.unen).

Näitä junajuttuja ja rautateitä olen vähän väliä nähnyt.. ja aina olen ollut vähän H.Moilasena siitä mihin junaan mun kuuluisi mennä.

VÄlillä sitten taas juttelen niitä näitä unissa henkilöiden kanssa joita en jälkeenpäin muista keitä he olivat. Ja en kyllä muista mitä juttelin.. Oliskohan tuo jotain oleellista mitä pitäisi muistaa??? Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: