Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onnenkivet  (Luettu 24221 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« : 07.08.2007 20:53:02 »

Heippa!!! Smiley Onnenkivistä kyselisin. Onkohan niistä apua? MIstä niitä saa ostettua/hankittua? Kuuluuko niitä sitten kantaa vallan mukana vai mitöös niille tehrään? Cheesy  uglystupid2
tallennettu
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2007 21:30:50 »

Minä olen oppinut jostain lukemalla tekemään näin:
Laitetaan kivet ensin veteen tai merisuolaan upotettuna aurinkoiseen paikaan (= ikkunalaudalle) puhdistumaan vuorokaudeksi. Tämän jälkeen annan niille tehtävät. Kannan kiiviä mukanani taskussa (tai kassissa, jos ei ole taskuja) ja hypistelen kiviäni välillä taskunpohjalla.
Minulla on käytössäni ametisti, ruusukvartsi, sitriini ja vuorikristalli.

Onko jollakulla erilaisia tapoja?
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2007 21:34:29 »

Tietysti riippuu kuka mitakin nakee onnena?

Rakkauden kivina pidetaan yleensa rubiinia ja garnet(punaiset kivet)
Terveyden kivina ovat vihret agaatiit, malakaatti ja turkoosi(joskus kaytetty raskaana olevilla naisilla) ja emeraldi(vihreat kivet)
Rahaonnea tuottavat citrin ja onyx+timantti yhdistelma on hyvin voimas rahaonnen tuoja
Ruusukvartsia pidetaan harmonian kivena(hyva pitaa kotona)
Ametisti antaa myos sisaista rauhaa ja keskittymiskykya(meditaatiokivi)
Sininen safiiri ja lapiz lazuli ovat tiettyja tunnemaailman luojia(siniset kivet)yhdistetaan myos ikuiseen rakkauteen
Valkoinen puhdas kristalli on hyva kivi pitaa kotona-puhdistaa ilmapiiria, auttaa itsensa ymmartamisessa ja kaytetaan myos meditoinnissa
Jos haluaa muutosta elamaan, ostakaa kuukivi, silla se edustaa muutoksia
Kivet pitaisi puhdistaa juoksevassa vedessa ja kuivattaa auringossa, jotta energiat olisivat luonnollisia.
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2007 15:16:53 »

JALOKIVIGALLERIA - TURKU

KAUPPAKESKUS HANSA/THALIA Eerikinkatu 13
20100 TURKU
puh. ( 02 ) 233 4440
turku@jalokivigalleria.fi

 
AVOINNA:
arkisin 11 - 19
lauantaisin 11 - 16

 smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #4 : 08.08.2007 15:18:40 »

PS: Kaikki kivet eivät kestä vettä.
Kivien energioita voi puhdistaa myös pitämällä niitä akaattilevyn päällä auringossa.
Mun lempparini ovat ruusukvartsi (sydänchakra/rakkaus) ja pyriitti (solar pleksus/itseluottamus).
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.08.2007 15:47:36 »

itse ainakin tykkään ladata/puhdistaa omat kiveni kuun valossa.itse olen myös huomannut että parhaiten kuun vaikutus tulee esiin täyden ja uuden kuun aikana.
tallennettu

sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2007 16:47:25 »

KIITOS KIITOS!!!! Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #7 : 08.08.2007 21:36:46 »

PS: Kaikki kivet eivät kestä vettä.
Mulla ois sitriini - kestääkö vettä? Vai olisiko viisainta laittaa kuun valoon näin elokuisena aikana?    Smiley
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #8 : 14.08.2007 12:54:33 »

En muista näin "lonkalta", mutta esim. Marianne Aallon kirjassa Kivet kertovat (saa kirjastosta) näitä 'systeemeitä' selitetään (muistaakseni).  Smiley
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 14.08.2007 13:05:08 »

PS: Kaikki kivet eivät kestä vettä.
Mulla ois sitriini - kestääkö vettä? Vai olisiko viisainta laittaa kuun valoon näin elokuisena aikana?    Smiley

mielestäni kuun valo ei ainakaan tuhoa kiveä jos sattuu että on sellaista laatua joka ei vettä kestäisi...itsekkään en muista ulkoa kestääkö tuo kyseinen kivi vettä...
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 14.08.2007 14:25:08 »

Hiottu sitriini kestaa vetta, seka auringon ja kuun valoa-pyriitti ei kesta ollenkaan vetta.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #11 : 15.08.2007 12:30:59 »

Pitää varmaan kaivaa sitriini komeron kätköistä ja ottaa se hyötykäyttöön. En silloin edes tiennyt miksi ostin sen, mutta kivi vaan veti puoleensa. Katsotaan nyt osaanko käyttää sitä. Kaikkea sitä oppii elämänsä aikana.    Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.08.2007 12:48:32 »

Pitää varmaan kaivaa sitriini komeron kätköistä ja ottaa se hyötykäyttöön. En silloin edes tiennyt miksi ostin sen, mutta kivi vaan veti puoleensa. Katsotaan nyt osaanko käyttää sitä. Kaikkea sitä oppii elämänsä aikana.    Smiley

saatatkin kyllä olla jo tietoinen tästä mutta laitan nyt kuitenkin...tässä on alueita joihin sitriini vaikuttaa...

Puhdistaa auroja, poistaa myrkkyjä kehosta ja auttaa ihon uusiutumisessa sekä lisää fyysistä toimeliaisuutta ja vahvistaa itsetuntoa.
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #13 : 15.08.2007 13:11:36 »

Kiitos Jadeania! Juuri tuota kaikkea tarvitsen ihan roppakaupalla. Kukapa ei tarvitisisi.  Grin Taitaa sitriini vielä olla hyödyllisempi kuin osasin koskaan odottaa. Ainakin Rakas parempi puolikoni tulee olemaan hyvin tyytyväinen. Jos hän lukee tämän ketjun, niin luulenpa hänen etsivän sen sitriinin ihan itse. Taidan saada käteeni sitriinin ja imurin.    2funny 
tallennettu
V.W.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #14 : 26.03.2011 22:03:03 »

Smaragdi Korut

http://www.smaragdi.info
smaragdi@smaragdi.info
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: