Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valaistusta kaipaava  (Luettu 7897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 26.12.2005 11:17:29 »

Hei kaikille. Olen tällainen hieman astrologiasta ominpäin tietoa hankkinut kotiharrastaja. "Chironit"sun muut on täyttä hepreaa. Tiedän että Aurinkoni on Oinaassa, Nousevalta merkiltä olen Leijona ja tunnemerkki Kuu on Kaksosissa. Varsinkin nuorempana mulla on ollut kyllä tekemistä itseni ja tasapainon löytämisen kanssa, mutta nyt alan olemaan oikealla tiellä Smiley. Mikähän merkki palvelisi mun tarkoitusperiäni parhaiten, siis kun ottaa huomioon kaikki 3 merkin vaikutukset? En koskaan tulevaa kumppania tule valitsemaan pelkän horoskooppimerkin perusteella, mutta antaahan sen tietämys avaimia toisen ymmärtämiseen. Ja toisen ihmisen ymmärtäminen ei aina ole niitä helpoimpia tehtäviä tässä maailmassa. Aihe on pitkä ja mielenkiintoinen, joten heitän nut alan oppineille tällaisen em. kysymyksen? Pientä säpinää tällä hetkellä on erään skorpionimiehen kanssa... Wink
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.12.2005 13:49:43 »

Heips! Niinkuin itse kirjoititkin, niin pelkän horoskooppimerkin perusteella ei kannata kumppania valita. Se kaikkein rakkain ihminen kun voi löytyä ihan mistä merkistä tahansa, jopa astrologisesti ns. epäsopivasta. Saattaahan näet olla, että juuri hänen kanssaan on tarkoitus oppia juuri tällä hetkellä tärkeitä asioita elämästä, rakkaudesta ja ennenkaikkea itsestä! Ja vaikeuksienhan kautta sitä yleensä oppii parhaiten, kun joutuu tilanteisiin, joissa on yksinkertaisesti _pakko_ ottaa peili käteen ja katsoa, mitä sieltä näkyy ja miten kuva onkaan vääristynyt omassa mielikuvituksessa. Itsepetos kun on tunnetusti helppoa...

Mutta jos ihan astrologisesti, vailla mietiskelyä elämän oppiläksyistä, miettii, minkä merkin kanssa olisi helppo ymmärtää toista ja itseään, niin esim. mies, jolla on Aurinko Kaksosissa, voisi tuntua tutulta. Silloin sinun Kuu ja miehen Aurinko olisivat samassa merkissä ja mies olisi se, joka kaksikkoa johtaisi. Jos itse haluaisit olla johtavampi osapuoli, tällöin Kuun Oinaassa omistava mies olisi napakymppi. Tosin kaikki muut kartan tekijät voivat tietenkin avittaa tai haitata yhteensopivuutta. Mutta tuo Aurinko-Kaksonen olisi siitäkin sopiva, että hänen Aurinkomerkkinsä olisi sekä yhtymässä omaan Kuumerkkiisi, että sekstiilissä Aurinkomerkkiisi ja kolmiossa Nousumerkkiisi...

Skorpioni-Aurinko tuntuu aika vieraalta omiin merkkeihisi verrattuna, toisaalta ehkä hänen tehtävänsä on tuoda elämääsi sitä vesimerkkien tunneherkkyyttä, jota ei itselläsi ole ainakaan Aurinko-, Kuu- ja Nousumerkin osalta..

Missä merkissä on muuten karttasi Noususolmu? Se voisi selittää tietyn merkin ihmiset elämässäsi jonkinlaisina opettajina itsellesi.

Vaikeaa on siis kumppanin valinta astrologiankin avulla, valitettavasti... Arpapeliltähän se itse asiassa monesti tuntuu, kenen kanssa milloinkin osumme tekemisiin ja monesti jonkun tietyn suhteen tarkoitus valkenee vasta vuosien päästä ankaran itsetutkiskelun jälkeen. Jos sillloinkaan....  santa_shocked

Tsemppiä kuitenkin elämääsi ja suhteisiisi! Toivottavasti sekavat pohdiskeluni valaisivat edes hitusen -eivätkä synkentäneet entisestään.  santa_afro
tallennettu

Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2005 18:04:52 »

Hei ja kiitos mielenkiintoisesta tulkinnasta. kysyit sitä Noususolmua, mutta vaikka kuinka yritin ymmärtää karttaani niin en sellaista sanaa läytänyt. joku solmu oli oinaassa, mutta en tiedä oliko se mitä tarkoitit?25.3.69 olen syntynyt ja kello 12:10. jos sulla riittää vielä intoa ottaa asiasta selvää, niin kätevästihän se käy Sepon karttalaskurilla" .Kiitos etukäteen Smiley
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.12.2005 20:27:06 »

Juu, Oinaassahan Noususolmusi näyttää olevan, tarkassa yhtymässä Aurinkoon ja Kheironiin. Eli tämänkertaisen elämäsi oppiläksyt näyttäisivät liittyvän oinasmaisen aloitteikkuuden, aktiivisuuden ja terveen itsekkyyden oppimiseen liiallisen muiden myötäilyn, miellyttämisenhalun ja itsensä uhraamisen sijasta (alasolmu Vaa´assa). Näitä ominaisuuksia kehität parhaiten uran saralla (Noususolmu 10. huoneessa). Oppimiseen sinulla onkin erinomaiset mahdollisuudet Aurinkosi sijaitessa myös Oinaan merkissä, joskin yhtymässä Kheironiin läksyt voi monesti tehdä myös kipeää.

Mutta siis alkuperäiseen jutunjuureen päästäkseni, niin elämä varmasti heittää tiellesi niin nais- kuin miespuolisiakin Oinaita opettajaksesi.

PS. Olet syntynyt minuutilleen samaan kellonaikaan kuin minäkin! Upea aika pukata itsensä maailmaan!  santa_afro  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.12.2005 20:28:47 kirjoittanut May » tallennettu

Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 27.12.2005 11:23:17 »

Ja kiittää hän :)Tähänastisen elämäni Suurin opettaja on ollut nyt 3,5 vuotias empaattinen ja herkkä Rapu-tyttöni, jonka kanssa kaksin asustellaan . Hänen isänsä on Aurinko-Kaksonen ja tapaamiset sujuvat 100% hyvin isän ja tytön välillä.Yhteinen asia , minkä takia pidämme yhtä on tyttäremme ja tiedän että hän suhtautuu asiaan yhtä vastuullisesti kuin itsekin. meidän välillämme ei ole eikä tule ikinä olemaan kuin asialliset suhteet, tarinamme alkukin oli sen verran erikoista laatua. mutta hyvä tilanne näin ja palvelee molempia!

Ystävättäreni on tupla -Leijona+ Kuu Skorpionissa ja tärkeä on myös Vesimies -sisareni. Tähän astisen elämäni pisin mies-suhde oli Jousimies(25.11). meidän erostamme alkaa nyt tasan 7.vuosi. törmäämme yhteisen harrastuksen myötä silloin tällöin ja olemme puhuneet kuinka molemmat olemme muuttuneet PAREMPAAN SUUNTAAN erottuamme toisistamme. mutta jotain siitäkin suhteesta itsestäni opein joten tilaus hänelle silloin oli Wink

Oinas-miehestä ei ole kokemuksia , ai niin eräs tuttu mies on Oinas ja eräät 2 alanvaihtoni myötä tutuksi tullut opiskelukaveria ovat Oinaita ja läheisiltä tuntuvat...mutta uusi vuosi on alkamassa joten never know, mitähän se tuo tullessaan santa_rolleyes

Sujuvia hetkiä ja hyviä aikoja...Sun pvm ja vuosi taisivat kuitenkin olla eri kuin mulla, eikö?Ja tunnistan kyllä itsessäni tuon miellyttämishaluisuuden ja toisten tarpeet ensin huomioon ottamisen! siksi kai hakeuduin hoitoalaakin opiskelemaan??!!

Nyt toimimaan välillä ettei päivä suju kokonaan ajatustoiminnan parissa santa_wink
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.12.2005 14:57:22 »

Eri vuonna ja päivänä olen toki syntynyt, vain kellonaikamme ovat samat. Keskipäivän lapsia molemmat ja sehän näkyy kartalta MC:lle (keskipäivä) ja 10. huoneeseen sijoittuneesta Auringosta. Eli taidammepa olla molemmat henkilöitä, joilla itsemme ilmentäminen sujuu helpoimmin työn kautta. Ainakin itselläni työ on aina ollut tärkeä osa elämää enkä ole ollut elämässäni päivääkään työttömänä. Tuosta tosin saan kiittää enemmänkin onnea kuin omia ansioitani. Embarrassed

En ollenkaan ihmettele merkittävää suhdetta Jousimieheen. Oma Kaksos-Kuusihan on tuolloin oppositiossa miehen Aurinkoon (väljemmin tai tiukemmin) ja voisi ajatella, että alunperin teitä on kiehtonut toistenne erilaisuus, jonkinlainen mies-nais-vastakkaisuus, mutta ehkäpä ajan myötä erilaisuudesta onkin tullut rasite. Jotain tällaista voisi pelkän astrologian pohjalta arvailla... Voi mennä ihan metsäänkin.

Terkkuja Rapu-tyttärelle! Itselläni on kotona 4-vuotias pikku-Neitsykäinen (Asc Vaaka, Kuu Jousimies).  Smiley
tallennettu

Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #6 : 27.12.2005 20:41:28 »

Hei taasen... mun oli "ihan pakko"kirjottaa tämä pikku detalji kun itse oikein hämmästelin tätä. Tein tyttäreni syntymäkartan "Sepon laskurilla" ja hui miten samanlaisia merkkejä meillä onkaan. eli meillä sama Nouseva merkki eli Leijonia molemmat ollaan. lisäksi tyttäreni Kuumerkki on sama kuin mun Aurinkoni eli Oinas. aika jännä yhteensattuma Wink

No tällaista ajankulua tietokoneella. Opisleluun liittyvä kotitehtävä on kummasti unohtunut  :(eli juuri se, miksi koneelle tulin.No ehtiihän sen huomenna, huomenna...

Vuodenvaihdetta odotellessa. Ja oikeassa olit mun Ex:äni suhteen. meidän erilaisuudesta muodostui rasite. eli niistä luonteenominaisuuksista ja yksilöllisistä tavoista.

mutta, mutta, rakkaus ei kuole koskaan, se vaihtaa vain kohdetta ja vahvistuu!

Kivat illanjatkot sinne missä lienetkin!
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.12.2005 10:23:00 »

Ihana sanonta tuo "rakkaus ei kuole koskaan, se vain vaihtaa kohdetta".
Tuo pitää laittaa visusti mieleen. Niin realistista, niin realistista.  Cheesy
Toisaalta uskon kyllä ikuiseen rakkauteenkin ihan samaan kohteeseen, vaan se menee jo ohi tämän ketjun aiheen.

Mukavaa jatkoa itsellesi myös! Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: