Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhaa rahaa ja uusia asiapapereita roskiksessa  (Luettu 5074 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« : 31.07.2007 04:32:59 »

No olihan uni!

Viime yönä tai aamupäivällä... en ole varma, nukuin pitkään... näin hyvin vahvan ja selkeän unen.
Kävelin ulos asunnostani (vaikkakin talo oli minulle vieras punatiilinen -90-luvun pienkerrostalo ja huiman iso piha, toisella puolella viljapelto, tähkäiset korret vielä pystyssä, vahvasti tallaantunut polku johti pihasta heikkaisen ajotien viertä ilmeisimmin radan varteen - siis maaseutumainen ympäristö). Olin hoikka (suorastaan kuihtuneen laiha) ja vetreä, päällä farkkumaiset lenkkeilyvaatteet. Askel  oli kevyt, kuitenkin olin syvissä mietteissä, aivan kuin suuri oivallus olisi juuri tahtonut ulos aivoistani. Voimakas läsnäolon tunne, elämä hyvässä mallissa.

Tulin roskikselle, varmaankin omia roskiani tuomaan lenkille mennessäni. Silloin huomasin avotaivaan alla pihalla olevissa siniharmaaksi kauhtuneissa roskiksissa (iso ja bioroskis vierettäin) avoimesti roskien päällä tukuittain 'vanhaa' Suomen rahaa, kuitenkin painotuoreina seteleinä. Roskisten juurella  oli hyvin iso (siis paksu) paksunahkainen moniväliseinäinen asiakirjasalkku leveällä pohjallaan (n.40cm x 20cm x 30cm) tukevasti seisoen kansinahka auki taitettuna, täynnä papereita niputettuina, ja niitten päällä sekä joka välissä jälleen tukuittain rahaa. Rahat ja paperit eivät olleet kostuneita.

Ensin katselin ympäriinsä 'Kukahan nämä on tähän jättänyt?' - mutta ketään ei näkynyt. Kaikki ympärillä oli kuin maalatussa taulussa, vaiti ja paikoillaan. Rinnalleni tuli joku tuttu naishenkilö, hyvin virkamiesmäinen, tukka hiukan hamssuinen, huomaamattomat silmälasit, pitkässä loden-tyyppisessä takissa, pitkäthousut ja matalahkot kengät kalosseilla suojattuina, mustat nahkahanskat käsissään. Aloimme erotella papereita ja rahoja toisistaan. Rahaa oli suunnaton määrä, 'jättiomaisuus' välähti aivoissani. Paperitkin olivat  kuin juuri painokoneesta tulleita.
Hengähdin syvään, olinhan likipitäin pidätellyt hämmästyksestä hengitystäni. Ajatus kirkastui, olo vahveni ja selkiintyi. Mietin pääni puhki, miten tulisi toimia. Tuttavani siinä vierellä ei myöskään sanonut mitään. Aivan kuin hänkin olisi odottanut suustani sitä 'suurta oivallusta'.
Jokin rauhallinen ääni sisälläni sanoi, että voimme ottaa rahat käyttöömme, mutta 'jonnekin' pitää  ilmoittaa. Aivan kuin olisin tiennyt käyttötarkoituksen, mutta mitään ajatusta ei kuitenkaan noussut.
Siihen me siis jäimme rauhallisin mielin, mutta äärimmilleen keskittyneinä, selailemaan papereita ja lueskelemaan niitten tekstejä. Niissä oli paljon julkisten laitosten päätöksiä ja lakitekstejä. Hiljaa ymmärsin, että  'joku' oli ne siihen tuonut minua odottamaan. Että juuri minun piti ne käsitellä. Ja että ne osittain koskivat henkilökohtaisestikin minua.
Viimeinen ajatus unen tapahtumissa oli, että illan suunnitelma muuttui ja tulisi muuttamaan monia asioita.

Oli syyskesän  viileä ilta. Tai olisiko jo ollut syksy... nyt kun mietin, maassa oli kuuraa. Luonnonnurmikko oli latistunut -siis painunut maata vasten, mutta vihreä. Jokainen ruohonlehti oli vaaleana, kuuran peitossa. Pienehkössä omenapuussa oli vielä lehdet ja muutama omena, marjapensaissakin lehdet tallella. Valo viipyili taivaalla, pimeä odotteli jo vuoroaan. Läheinen metsä pienen peltotilkun takana oli luotaantyöntävä.


Mitähän tämä nyt oikein meinaa?   Shocked  idiot2
Isoja päätöksiä olen tekemässä.   Huh
Korvaushakemuskin lähdössä, se tietäisi 'omaisuutta'. Asiapapereihin liittyviä opiskeluja edessä, pitkällä aikavälillä tuottaisi rahaa isoina kertasummina eli 'nipuissa'.

Liianko suoraviivaista pohdiskelua, vai onko  uni kenties tiennäyttöä eli suunnitelmien vahvistamista?  Tai jotain iiiihan muuta?

 :Smiley Ken sanoisi totuuden?  Smiley Kiitos siitä ennakkoon jo.  Cool
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2007 15:16:03 »

Isoja päätöksiä olen tekemässä.   Huh
Korvaushakemuskin lähdössä, se tietäisi 'omaisuutta'. Asiapapereihin liittyviä opiskeluja edessä, pitkällä aikavälillä tuottaisi rahaa isoina kertasummina eli 'nipuissa'.

Liianko suoraviivaista pohdiskelua, vai onko  uni kenties tiennäyttöä eli suunnitelmien vahvistamista?  Tai jotain iiiihan muuta?

 Roll Eyes Ken sanoisi totuuden?  Smiley Kiitos siitä ennakkoon jo.  Cool

Itseppa tuossa jo vastailit-jatka ihmeessa miettimista, silla on varmasti tarkoitus ja vastaus loytyy aivan varmasti VAIN itseltasi. Onnea!!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2007 00:08:25 »

Sallit itsesi käyttää entistä suurempia resursseja.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 00:12:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2007 16:27:24 »

Kiitos vastauksista. Samansuuntaisia ovat olleet omat oivaltelunikin aiheesta.
Pari kertaa kävin vilasemassa tekstit jo aiemmin, mutta mitään lisävalaisevaa sanomista ei noussut.  Ajatuksia kyllä.
Tänään sitten onkin toisin. Luettuani jälleen vastauksenne, tuli vahva selkeys, mitä viisautta niissä piilee. Visioita ihan, henkilöitten kasvoja sekä muuta mielenkiintoista.

coolsmiley  'Sallin... '  2funny  Totta! Siitähän se on kiinni. Miksi sitä unia näkisi tai näkyjä, jollei niistä jotain osviittaa olisi otettavaksi.

Kaunis kiitos molemmille. Kyllä se taas tästä alkaa lutviutua.  Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
poppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2007 11:15:41 »

Tee itsellesi kysymyksiä: Miksi olet unessa ikäänkuin toinen henkilö? Hakemuksesi (?) oli roskiksessa. Kuka (sinäkö?) sen oli sinne hylännyt? jne. Onko siinä hakemusasiassa jotain mikä vaatii sinulta jotain vaikkapa marraskuuhun mennessä (jolloin maa on kuurassa)?
Minusta tässä oli mielenkiintoista se miten tarkkaan näit paikan ja itsesi yksityiskohdat. Viittaavatko ne johonkin elämäsi paikkaan? Oli niin vahvoja mielikuvia tuottava uni, että ties vaikka sellainen paikka ja lenkkeilijähenkilö olisi oikeasti olemassa. Tämä nyt on tällaista ajatusleikkiä. Lukiessani aivan kuin näin unesi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2007 13:11:46 »

Juu, Poppi!

Ja minä melkein kuulen ajatuksesi unesta, kun luen tekstiäsi. Vahvasti mukanaollen kirjoitat. Hyvä niin.

Niinpä se taitaa olla... 

...että uni kehoittikin minua pistämään töpinäksi sen korvausvaateen kanssa. Ehkäpä muuttamaankin, mahdollisesti maalle. Ja opiskelujakin -jälleen-aloittelemaan. Unessakin oli mielikuva, että -virallinen- tietomääräni oli siinä suurempi kuin nykyisin. Että jotkut nykyisistä tiedoistani kokoan opiskelulla ja jollain oppiarvolla, ennenkuin rahat 'tuodaan' sinne roskikseen. Hmmmh... Huh
Aivan!  smitten Vahvaa symboliikkaa.

Paikkakunta unessa on jossain sisemmällä maassa. Niin olen mieltänyt, jo unessa niin koin. Kuin jollain 'korpitaipalella' junaradan varressa olisi uinuva pienkerrostalo, osin pinnaltaan viimeistelemätön. Kalkki on tullut sen tiilten läpi laastien kuivuessa. Kuitenkin talo kuin rauhan tyyssija -uinuva, raukea, turvallinen. Ympäristö huokuu lähes ainoastaan asioita, joista pidän.
Tämä -paikkakunta- tarkoittaa sitä, että kuura nousisi jo aiemmin, syys- lokakuun taitteessa aiemmillaan. Mutta siihen aikatauluun en ehdi saada laajaa korvausvaadetta -ainakaan sen liitteitä- eteenpäin, eli se ei ehdi 'muuttua rahaksi' -siihen mennessä. Mutta tuleehan sitä uusia syyskuita, lokakuita ja marraskuitakin. Grin

Huomiosi, että unessa olen toinen henkilö... Vahvistaa, että suunnittelemani ja toivomani muutos tulee olemaan vahva -terveyden, talouden ja asuinpaikan suhteen ainakin. Ja toivomani rauhallinen ympäristökin näyttää olevan mahdollinen.
Joku varmaan sanoisi: 'Ken uniinsa uskoo...'! No. Sanokoon. 2funny Jos kerran siitä suuruudentunnetta saa.

KIITOS huomioistasi tekstin suhteen. Arvaisitpa vain, kuinka tärkeät Sinun sanasi minulle juuri tähän tilanteeseen ovat. Niittasit osan tulevaisuuttani sanoilla, joita olen odottanut erään asian vahvistukseksi, ja kas: täällä ne Sinun toimestasi ovat.

Vielä kerran: 'Tuhannesti kiitos!' Kun puuttuu noista hymiöistä niin tässä (KUKKAKIMPPU)! Ole hyvä! Saat visioida (olethan siinä todennetusti hyvä) Wink  sen ihan oman makusi mukaan!
(HALAUS) ...ja tämänkin! Energiahoitoo siinä ohessa.

t. t.touhula

Aivan. (ÄLYNVÄLÄYS) Voihan perhana! Siis juu. Uni viestii, että viime tipassa saan kaiken sujumaan, ovathan ne tulevat rahat jo mennä haaskiin, kun löydän ne roskiksesta. Eiku toimex!
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007 13:49:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
poppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2007 18:20:29 »

Kiitos... keltaisista ruusuista  Wink ja joku tämän päivän energiapurskahduksista taisi sitten olla sinulta (energia taitaa kulkea minussa paakkuina nykyään). Kiitos.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #7 : 05.09.2007 15:28:42 »

Hmmm...

Nyt sitä kuuraa jo on sisämaan ruohikoissa ollut. Että syksy tulikin tänä vuonna ennenvanhaseen aikaan, uni sitten senkin kertoi.
Mielenkiintoisia nämä vilkkaat unijaksot. Näyttää siltä, että ne tulevat, kun unennäkijällä valmius 'kuulla' unien viestit.

Luoja meitä suojelkoon liialta kiireeltä. Se kun tosiasiassa estää meitä kasvamasta ihmisinä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: