Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 50647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #30 : 24.08.2007 20:52:29 »

Henkisessä astrologiassa (kartoissa käytetään porphyriuksen huonejakoa) 12. huone kuvaa entisiä elämiä. Kuu 12. huoneessa viittaa edelliseen elämään naiskehossa ja aurinko taas mieskehossa.
Ukkosterkuin
Miikkulainen

Olipa Hurja.

Jos tästä vetäis yhteen -  pluto huone 12 olisi - joko suuri synnintekijä - tai vallankahvassa ollut - entisessä elämässä?Huh

Joku joskus väitti (ihan vaan mun kartan perusteella) että olisin ollut uskonnonharjottaja  Marokon suunnalla (mies) tai rikas leski Ruotsin suunnalla (nainen). - tiedä sitten noista synneistä, mutta tässä elämässä luulen tehneeni ainakin sen inhimillisen oman osani...
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #31 : 26.08.2007 14:16:55 »

Pluto 12. huoneessa synnintekijä tai valtaa...? Hm... Mielikuvieni mukaan olin edellisimmässä elämässäni munkki joka rakastui syystä tahi toisesta naiseen (joka mahdollisesti opetti minulle jotain henkisiä totuuksia joita kyseisenä aikana pidettiin harhaoppisina!) ja tämä nainen poltettiin kirkon toimesta roviolla kerettiläisenä.

Aika vallaton kyllä olin kun en asialle mitään mahtanut, mutta voihan olla että vallankäyttö tulee joskus Pluto-teemoissa koetuksi ulkopuolisena voimana, muiden alistetuksi tulemisena? Synnintekijä... Onko se syntiä rakastaa? En tainnut edes olla sen naisen kanssa "sillai", kunhan rakastin vaan.

Mutta toisaalta Pluto tulee minulla 12. huoneeseen vain tietyissä huonejärjestelmissä ja toisissa taas ei. Sensijaan se Uranus/Jupiter-yhtymä jököttää 12. huoneessa oli järjestelmä mikä hyvänsä.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #32 : 27.08.2007 09:38:25 »

12 huoneen mystiikka:
Tässä huoneessa Mars-merkki himmentyy. Toimintaan mukaan tulee salaperäisyys ja  ihminen on tekemisissä alitajuntansa kanssa. Joskus voi olla salaisia vihollisia, joiden kanssa pitäisi tulla toimeen. Pitäisi oppia olemaan avoimempi tekemisissään jne.
Itselläni löytyy Mars kaksosissa tästä 12 huoneesta ja "musta kuu". Eli tämä on todella pitänyt elämässäni hyvin paikkansa, toimin ikäänkuin "verhon takaa".Ei mitään salajuonia tai vehkeilyjä tms., mutta en paljon "huutele" tekemisistäni.Haluan vaan touhuta omia juttujani niin etten tarvitse siihen ketään muuta.
 Ehkäpä eniten työtä teen alitajuntani kanssa, siis jonkunasteista itsepuhelua asiasta kuin asiasta.(Kuulostaa varmaan hassulta.)Minulla on valtava unityöskentely, olisko se sitten mustan kuun ansiota. Näen välillä enneunia tai asiat ikäänkuin näytetään minulle etukäteen. Vaan unetkin välillä tekee jekkuja ja minun pitää tehdä työtä niidenkin kanssa, että sanoma avautuu.
Itselläni parisuhteessa on puolisoni Mars-merkki myös 12 huoneessani. Ja tämä jos mikä raastaa välillä parisuhdetta, kun toinen ei kerro ihan kaikkea tekemisistään. Saa olla ihan tyhmänä, joistain asioista, kun toinen sanoo, ai enkö olekaan sanonut tätä sinulle.Vaan pitää olla pitkäjännitteinen ja antaa asian jälleen kerran olla.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #33 : 27.08.2007 20:05:55 »

Minä tunnistan myös tuon "verhon takana" toimimisen;  mars kaksoset 12. huoneessa  Smiley. Teen mielummin myyrän työtä taustalla ja annan muiden hyöriä etulinjassa. Tykkään tonkia tietoja pohjamutia myöten, tehdä selvitystyötä, suunnitella, kehitellä ja viimeistellä.

Käyn myös vuoropuhelua itseni kanssa ja taidan pitää ihan huomaamatta omana tietonani ison osan ajatuksista  :Smiley ... Eipä silti, ei minulla varsinaisia salaisuuksia ole!! Pää vain raksuttaa siihen tahtiin, etten tohdi ketään ajatuksillani "rasittaa"  Cheesy
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #34 : 01.09.2007 16:35:43 »

Verhojen takana toimii myös kissani:   venus  aurinko  mars  vaaka huone 12

Luulen että olen saanut ainutlaatuisen kissan. Kun huone 6 kai se varsinainen lemmikin huone on. Kissa on syntynyt Kiinalaisena koiran vuotena. Siinä kai yksi kissana olemisen paradoksi...  Huh
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #35 : 03.09.2007 10:50:45 »

sieltä löytyis  saturnus  neitsyessä... miten sen pitäs näkyä?

Henkisessä astrossa saturnus 12. huoneessa viittaa edelliseen elämään, joka on ollut raskas esim. kroonisen sairauden ja tai yksinäisyyden takia. Se tuo tiedostamattomaan komplikaatioita (haavoja, arpia), jotka voivat saada ihmisen toimimaan jollain kielteisellä tavalla. Esimerkkinä mainittakoon fobiat - regressioterapiasta voisi olla apua. Aspektit tosin vaikuttavat, joten niitä kannattaa tutkia.
 saturnus neitsyessä viittaa pyrkimykseen olla liian systemaattinen semmoisella elämän alueella, missä semmoista panostusta ei tarvita. Silloin olisi hyvä opetella näkemään kokonaisuus, ns. metsä puilta  Wink

Osuuko yhtään kohdalleen?
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #36 : 03.09.2007 12:23:58 »

Miikkulainen, mielenkiintoista! Minulla on 12. huoneessa ainoastaan yksi kivenmurikka ja se onkin se ihana saturnus ja vielä skorpionin merkissä! Olen jotenkin aina pitänyt tuota yhtenä karttani "vaikeimpana" juttuna..  idiot2

Jollain tavalla pakkomielteisen hyvä itsekuri ja kieltämys ja sen salailu ja itsensä piiskaaminen ja perinpohjainen armahtamaton itsensä analysointi..  knuppel2 Grin

Skorpiooni liittyy aina myös seksuaalisuuteen ja  saturnus skorpioni:ssa viittaa seksuaalisuuteen liittyviin ongelmiin edellisissä elämissä - seksuaalisuus on usein ollut ylikorostunut. Tässä elämässä seksuaalisuus on usein aikuiselämässä jollain lailla tukahdutettu, kunnes oppii tasapainottamaan seksuaalienergiat.

Tämmöisiä tiedon murusia löysin kätköistäni  Smiley
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #37 : 03.09.2007 13:11:05 »

Heh, pluto oppositio venus viittaa siihen, että tulet oppimaan sen tasapainoituksen halusit tai et... Cheesy smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #38 : 03.09.2007 13:21:40 »

Henkisessä astrologiassa (kartoissa käytetään porphyriuksen huonejakoa) 12. huone kuvaa entisiä elämiä. Kuu 12. huoneessa viittaa edelliseen elämään naiskehossa ja aurinko taas mieskehossa.
Muuta en nyt muista ulkoa... sen verran uutta ja paljon asiaa on tullut kursseilla, että täytyypi kurkistaa papereihin, etten puhu läpiä päähäni  Tongue

Toivottavasti tämä ei sekoita ketään!

Ukkosterkuin
Miikkulainen

En usko, että sekoittaa ketään  Smiley  Erittäin mielenkiintoinen näkökulma itse asiassa!!

Minulla on  kuu ja kuun alasolmu 12. huoneessa ja mielikuva entisestä elämästäni nimenomaan naisena, jonka elämässä tämän huoneen asiat olivat hyvin voimakkaina läsnä. Joitain noita asioita kannan edelleenkin mukanani, joten saattaisi hyvinkin olla se viimeisin  Wink

Entäpä jos siellä 12. huoneessa ovat SEKÄ Kuu että Aurinko? Noin niinkuin ajatellen edellisen elämän sukupuolta?!  Huh
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #39 : 03.09.2007 13:28:22 »

Nytpä heitit pahan kysymyksen! Huh
Mitä muuta siellä on (vai oliko se vain retorinen kysymys?) ja mitä aspekteja  aurinko ja  kuu tekevät muihin planeettoihin?
Ja vielä semmoista kysyisin, että onko jompi kumpi lähellä  askendentti (1. huonetta)?  Smiley
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #40 : 03.09.2007 13:50:07 »

Ei ollut retorista, ihan täysillä HuhHuh? ihmettelen ja mielenkiinnolla opiskelen jos joku osaa tulkata!

Ilmeisesti tuo 12. huone on minulla vahvasti painottunut, ovat 6. huoneen kanssa karttani suurimmat. 6. huone lienee yhtä iso noin silmällä katsottuna... Shocked

Olen sitten aika käsi näissä tulkintajutuissa, joten siksi kertomukseni voi olla ontuvaa, pardon me!  Wink

 aurinko ja  kuu lisäksi 12. huoneessa lymyävät  chiron ja  venus.
12. huoneen kärki on  Oinaassa. Kaksoset on nouseva merkkini ja aurinko on lähes AC:llä.

Tässä listaa aspekteista:
 kuu sulkeutuva sekstiili  askendentti
 aurinko yhtymä  askendentti
 aurinko avautuva sekstiili  kuu
 venus sulkeutuva sekstiili  merkurius
 chiron sulkeutuva sekstiili  askendentti
 chiron yhtymä  kuu
 chiron sulkeutuva sekstiili  aurinko sekä  kuu
 
Kuuluvatkohan nämä seuraavat samaan settiin vai eivät, mutta kerrotaan nyt kun alkuun pääsin:
 uranus oppositio  chiron sekä  kuu
 chiron yhtymä  kuu
 saturnus avautuva sekstiili  kuu
 mars avautuva  aspect_squ  kuu
 uranus avautuva kolmio  aurinko sekä   askendentti
 jupiter sulkeutuva  aspect_squ  aurinko
Pluto avautuva  aspect_squ  askendentti
 saturnus yhtymä  askendentti
 jupiter sulkeutuva sekstiili  venus

Huh. Tällaista.  Shocked
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #41 : 03.09.2007 14:38:29 »

Ilmeisesti tuo 12. huone on minulla vahvasti painottunut, ovat 6. huoneen kanssa karttani suurimmat. 6. huone lienee yhtä iso noin silmällä katsottuna... Shocked

Olen sitten aika käsi näissä tulkintajutuissa, joten siksi kertomukseni voi olla ontuvaa, pardon me!  Wink

 aurinko ja  kuu lisäksi 12. huoneessa lymyävät  chiron ja  venus.
12. huoneen kärki on  Oinaassa. Kaksoset on nouseva merkkini ja aurinko on lähes AC:llä.

Tässä listaa aspekteista:
 kuu sulkeutuva sekstiili  askendentti
 aurinko yhtymä  askendentti
 aurinko avautuva sekstiili  kuu
 venus sulkeutuva sekstiili  merkurius
 chiron sulkeutuva sekstiili  askendentti
 chiron yhtymä  kuu
 chiron sulkeutuva sekstiili  aurinko sekä  kuu
 
Kuuluvatkohan nämä seuraavat samaan settiin vai eivät, mutta kerrotaan nyt kun alkuun pääsin:
 uranus oppositio  chiron sekä  kuu
 chiron yhtymä  kuu
 saturnus avautuva sekstiili  kuu
 mars avautuva  aspect_squ  kuu
 uranus avautuva kolmio  aurinko sekä   askendentti
 jupiter sulkeutuva  aspect_squ  aurinko
Pluto avautuva  aspect_squ  askendentti
 saturnus yhtymä  askendentti
 jupiter sulkeutuva sekstiili  venus

Huh. Tällaista.  Shocked


Huoneiden suuruus riippuu siitä mihin vuodenaikaan on syntynyt, eli mitä lähempänä kesäpäivän tasausta olet syntynyt, sitä samankokoisemmat huoneet sinulla on.
Painottuneisuus tulee siitä kuinka paljon planeettoja yhdessä huoneessa on.
Koska aurinkosi on lähes askendentilla (l. huoneen rajalla), se tulkitaan 1. huoneeseen. Silloin sinulla on siis  kuu 12. huoneessa. Kun vielä lisäksi siellä on venus, se vain alleviivaa sitä, että olet ollut nainen viimeisessä edellisessä elämässä.

 chiron 12. huoneessa: monet chironin edustamista asioista saavuttavat kypsyyden  ja tuovat energioita, jotka eivät muuten pääsisi ilmentymään. Integroivan kristusenergian lähteet ovat monella suunnalla ja niiden integrointi on ollut aiemmin hankalaa, mutta tulee tässä elämässä mahdolliseksi.

Tämmöinen pikatulkinta 12. huoneesta. smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Norna
Vieras
« Vastaus #42 : 13.07.2008 21:58:05 »

 Minulla 12. huoneesta löytyy  kuu ja  saturnus.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #43 : 13.07.2008 23:49:46 »

  saturnus ja  chiron kaloissa 12.huoneessa

 
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 00:11:48 kirjoittanut A-S » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #44 : 20.09.2008 12:34:05 »



Venus there will have a mythic frame of reference around relationships, a fantasy of the perfect relationship - this might translate into a relationship with god or a fairy-tale relationship with the feminine embodiment of Venus.


Kaiken kaikkiaan Sullivan ottaa 12. huoneen esiin samassa yhteydessä kuin muutkin vesihuoneet (4., 8., 12.) eli kuvatessaan perintöämme - ei pelkästään sukuamme, vaan myös "kollektiivista sukua", koko ihmiskunnan juuria. 12. huone on se, joka yhdistää meidät kaikki toisiimme kosmisella tasolla. Smiley

No ilimankos!
Hyvää tulkintaa  Cheesy
Kiitos Ajatus tuomisista  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: