Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ap-kartan onnenpiste konj. MC  (Luettu 7141 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 25.07.2007 11:33:24 »

Huomasin juuri että minulla on tänä vuonna ap-kartalla onnenpiste melko tarkkaan natal MC:n päällä.

Kommentteja?

Kolkuttaako onni viimein uralla?  Huh
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.09.2007 22:57:07 »

ainakin sillä elämänalueella,mihin onnenpiste sijoittuu,pitäisi tapahtua merkittäviä asioita,
niistä ei välttämättä ole tietoinen,
6 huoneessa voi kehossa tapahtua muutoksia joista ei tiiä mittää..
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 17.09.2007 23:46:47 »

Täys-untuvikkona tahtoisin nätisti kysyä, että mikähän tuo Ap-kartan onnenpiste on  Huh
Mistäköhän sitä voisi katsoa?

Hitsi vieköön, kyllähän sitä onnepiste pitäisi tietää, jos sellaisiakin on olemassa  Smiley

Kyllä sitä minäkin varmaan joskus opin, mutta tässä vaihessa... huh huh.

tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.2007 11:14:52 »

Täys-untuvikkona tahtoisin nätisti kysyä, että mikähän tuo Ap-kartan onnenpiste on  Huh
Mistäköhän sitä voisi katsoa?

Heips Tibetan, onnenpiste ei näy ainakaan Astro.comin kartoilla automaattisesti, joten jos käytät juuri ko. palvelua, niin valkkaat vain Additional objects -valikosta ekan kohdan eli Pars Fortunae (= onnenpiste), niin saat sen näkymään valitsemallasi kartalla. Smiley

Mulla näkyy tuo onnenpiste osuvan meneillään olevalla ap-kartalla keskelle 3. huoneen mittavaa stelliumia...syntymäkarttaan verrattuna tuo ap-kartan onnenpiste ei näyttäisi osuvan mihinkään merkittävään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.2007 19:26:53 »

miten sulle on käynyt? minä mietin sitä että kun taas minulla on AP ja radix onnenpisteet kohdillaan, että tuleeko nyt superonni!  Grin

Äh, eipä tässä vielä mitään superonnea uralla ole sattunut.  Angry Mutta ihan hyvä työpaikka minulla on, ja uskon pysyväni siellä pitkään ainakin niin kauan, kun pääkaupunkiseudulla asustelen.

ainakin sillä elämänalueella,mihin onnenpiste sijoittuu,pitäisi tapahtua merkittäviä asioita,
niistä ei välttämättä ole tietoinen,
6 huoneessa voi kehossa tapahtua muutoksia joista ei tiiä mittää..

Yllätysraskaus? Ei kai?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.09.2007 23:32:25 »

ainakin sillä elämänalueella,mihin onnenpiste sijoittuu,pitäisi tapahtua merkittäviä asioita,
niistä ei välttämättä ole tietoinen,
6 huoneessa voi kehossa tapahtua muutoksia joista ei tiiä mittää..

Yllätysraskaus? Ei kai?

Minulla oli tänä vuonna AP-kartalla Onnenpiste 6.huoneessa ja kappas, sain sellaisen työn, jota en olisi ikinä uskonut edes ottavani vastaan tai harkitsevani edes ja olen huomannut, että todella nautin siitä!  Shocked Eli työkuvioissa kaikkea sitä mitä ajattelin etten halua - epäsäännöllisyys, kirkuvia lapsia, epämääräiset työajat jne, onkin nyt juuri sitä mistä nautin eniten elämässäni pitkään aikaan!  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.2007 21:58:53 »

Mulla se näköjään on 12. huoneessa  kaksoset, siellä loppupäässä joten tuloillaan kai  askendentti:lle. Enkä tiedä yhtään mitä meinaa. 2funny
Henkisistä asioista kai iloni revin, ei oikein työntekeminen maistukaan. Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 19.09.2007 22:26:46 »

Kaurisenergia-sama juttu, onnenpiste MC:lla, minulle se sattuu 5.10-odotan innolla kun ei ole aavistustakaan mita se voisi olla.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #8 : 19.09.2007 23:45:47 »

Huhhuh  Huh

Kiitos kamalasti neuvoista, Ajatus.

Otin aikaa väkisin nyt yritykseen. Ekaksi siis Astro.comiin, joo ja sitte pitäisi löytää karttoja. Joo, löytyi ne viimein. Valitsen sen Forttuunan, mut minkäs kartan sieltä valitsen ja ennenkaikkea mitä siitä katson.

Noo nyt on heiluteltu karttoja edestakaisin ja niska sanoo pelisopimuksen kanssani irti, jos en lopeta justiinsa.

Taitaapi minun astrologian opiskelu loppua lyhyeen tai ehkä minun on opeteltava alkeet suomeksi.
En löytänyt onneani tällä kertaa  Grin
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 20.09.2007 15:37:39 »

Noo nyt on heiluteltu karttoja edestakaisin ja niska sanoo pelisopimuksen kanssani irti, jos en lopeta justiinsa.

Voi Tibetan, toivottavasti et saanut astrologia-yliannostusta! Grin Oletin automaattisesti, että olet auringonpaluukarttoihin perehtynyt, mutta jollet, niin kannattaa ehkä edetä hieman hitaammin ettei tule infoähkyä. Smiley Itse harrastelin astrologiaa vuosia, ennen kuin edes tiesin että jotain sellaisia kuin auringonpaluukarttoja on olemassakaan.

Onnenpisteen voi toki katsoa myös syntymäkartaltaan (= Natal Chart). Ap-kartta eli auringonpaluu (Solar Return Chart) on aina vuoden voimassaoleva apukartta, josta katsellaan kyseisen vuoden henkilökohtaisia tunnelmia. Sitä tulkitaan samaa symboliikkaa käyttäen kuten astrologiassa yleensäkin, mutta jollei alussa menisi aivan sekaisin, on parasta opiskella alkeet erittäin hyvin ja sitten edetä omasta syntymäkartasta etiäpäin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #10 : 20.09.2007 15:42:22 »

Suur-Kiitos  smitten
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: