Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saanko koskaan omaa perhettä?  (Luettu 4618 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pauliinak
Vieras
« : 15.07.2007 21:35:48 »

...lasta/lapsia? Tämä on vuoden verran askarruttanut mieltäni. Aikaisemmin en missään nimessä aikonut koskaan hankkia lapsia - syystä että olen aina tiennyt realistisesti äidin roolin tuomat ilot ja vastuut. Nyt kuitenkin koen, että minulla olisi nyt erikoisen paljon annettavaa lapselleni. Tuntuu myös, että lapsi muodostaisi perheen ja olisin valmis sitoutumaan näin isoon asiaan. Perhe on monelle itsestäänselvyys, minulle se ei ole ollut sitä. 

Olen käynyt myös yhdellä ja samalla ennustajalla kahteen otteeseen - viime elokuussa ja nyt kesäkuussa. Ennustukset ovat pitäneet tähän mennessä lähes täydellisesti paikkaansa, mutta lapsikysymykseen en ole oikein saanut vastausta. Voisikohan joku ystävällinen auttaa ja katsoa korteista tai muulla tavalla? Oli vastaus sitten mikä tahansa. Jotenkin alitajuntaisesti pelkään, etten saa lasta, tähän voisi löytyä myöskrooniseen sairauteen liittyvä syy. Olen kyllä henkisesti varautunut siihenkin. Elämänsuuntaa olisi helpompi juuri nyt vaihtaa, kun tietäisi - edes suuntaa.

Oikein kaunis kiitos vastaajille jo etukäteen!

Lisäys: en tiedä tarvitaanko tätä, mutta varmuudeksi. Eli pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa
« Viimeksi muokattu: 15.07.2007 23:29:48 kirjoittanut pauliinak » tallennettu
pauliinak
Vieras
« Vastaus #1 : 17.07.2007 16:05:55 »

Olenkohan laittanut ylläolevan viestini väärään kategoriaan... eli olisiko sille jokin muu osasto oikeampi? Olisi ihana saada kuulla edes suuntaa antavaa... mitä se sitten onkin.
Kaunis kiitos Smiley 
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.2007 18:06:00 »

Näkijät katselevat ainakin seuraavissa ketjuissa:

*Kysy delfiineiltä tai keijuilta

*Kortit pöytään

*Kysy AthaMaaritilta

Sieltä saattaisit saada vastauksen helpommin..
  smitten
tallennettu
pauliinak
Vieras
« Vastaus #3 : 17.07.2007 18:39:54 »

Kiitos kaunis, kävin "uusimassa" viestini Kortit pöytään-osastolle.
tallennettu
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #4 : 14.08.2007 23:04:03 »


Lisäys: en tiedä tarvitaanko tätä, mutta varmuudeksi. Eli pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa

Hei!
En lähde arvuuttelemaan, mutta huomasin syntymäaikasi ja numerologisen kartan kautta sanoisin sinun olevan 4 väritteinen 5 (2+2+6+1+9+7+5) eli sitkeä vauhtityttö jolle vapaus ja turvallisuus merkityksellisiä, oman tien kulkija. Nyt olemme eläneet oman värähteen vuotta eli sinulla on menossa vuosi 5 joka tuo uusia mahdollisuuksia ja tilaisuuksia, kohta (11.9.07) vaihtuu seuraava vuosi eli 6 jolloin perheen merkitys korostuu.
Kaikkea hyvää sinulle!
Jalkapallo nousi mieleeni???
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 15.08.2007 10:45:04 »

Lisäys: en tiedä tarvitaanko tätä, mutta varmuudeksi. Eli pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa

Jos haluat kysymykseesi myös astrologista näkökulmaa (mihin tarvitaan tuo tarkka syntymäaika ja -paikka), niin kannattaa laittaa kysymys myös erikseen astrologia-osioon, esim. Ennustava astrologia. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: