Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puutteen vaiko runsauden rakkautta  (Luettu 3899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Omnima
Vieras
« : 24.12.2005 14:03:04 »

Olen rakastanut sinua, kuka oletkin, kutsumalla sinua täyttämään toiveitani, poistamaan puutteen kokemistani.

Olen tyytynyt vasta siihen, että olet lupautunut olemaan minulle se kaikista rakkain ihminen. Olen samalla vaatinut sinua luopumaan rakkauden sitoumuksista ketä tahansa muuta elollista kohtaan - ollakseni itse sinulle se "kaikista tärkein".

Tähän sopupeliin kumpikin meistä on tyytynyt ja yrittänyt ehdollistua.
Kunnes olemme löytäneet ja paljastaneet toisemme: osoittamasta meille varattuja tunteita muita elollisia kohtaan. - Sanon "elollisia", sillä ihmiselle voivat muutkin kuin ihmiset olla niitä rakkaimpiaan.

Näin olemme päätyneet eturistiriitoihin, etääntyneet toisistamme ja ehkäpä eronneet - suhteidemme karikoista jotenkin selviytyäksemme.


Runsauden lain mukaan se, mitä toivon ja halajan itselleni, liikkuu kohti ketä tahansa muuta elollista. Elämän ollessa alituisessa antamisen ja saamisen kierrossa.

Siitä, mistä olisin mitenkään päästämättä irti, minut päästetään irti; siitä, mistä olisin laisinkaan luopumatta kokiessani jotakin menettäväni, minua autetaan luopumaan.

Ja siitä, mitä en suonut itsellenikään, minua autetaan tekemään paras lahjani muille; sitä, mitä en uskonut ansaitsevanikaan, minua autetaan ottamaan vastaan muillekin jakaakseni.

Näin olen kulkemassa kohti oivallusta siitä, mikä on universaalisesti epäaitoa ja mitä aitoa rakkautta: mikä on halu-luontoni tekosia ja mikä sydänvirtani syntyjä syviä.

Olen käymässä yhteen, sopimassa saumattomasti erottamattomaksi osaksi yhtenäisyyttä, joka on elämä itse.

Tätä on aito universaalisesti tosi rakkaus: tulemista yhteenkasvaneeksi osaksi erottamattomuuksien muodostamaa kokonaisuutta - keneksi hyvänsä, miksi tahansa...

... ollaksemme yhdessä aina vain enemmän, monituisesti ja toisinkin.

 smitten Hyvää Joulua Rakastetuille  santa_lipsrsealed angel santa_kiss
« Viimeksi muokattu: 24.12.2005 14:06:23 kirjoittanut Omnima » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 24.12.2005 21:40:56 »

Omnima santa_kiss santa_kiss

Olen sanaton kirjoituksestasi. Kuinka syvältä se koskettaakaan. Nämä sanat luettuani, on vakuuttunut Rakkauden Täydellisyydestä.

..Olen rakastanut sinua, kuka oletkin, kutsumalla sinua täyttämään toiveitani, poistamaan puutteen kokemistani....   

Voiko tämän kauniimmin sanoa?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.12.2005 22:08:54 »

Kai se on jokaiselle ihan henkilökohtaista
miten kaunista se on että elää puutteessa    santa_evil
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: