Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: taas rankempia öitä  (Luettu 4726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 05.07.2007 22:39:59 »

Huh, huh... jospa pistäs helteen piikkii, mutta silti kysäisen  Undecided
Ensiksi näin unta, että kropallani kihisi ötököitä. Olin bikineissä ja oikeasti, ötökkä inhoojana olin pienen hysterian partaalla kun rapistelin niitä iholtani. Sain kaikki muut pois paitsi otsalla vasemmalla ohimolahdekkeen aluelle kiinnittyneen iilimadon  buck2 Kirkuin jo siinä vaiheessa ja huusin apua,"ottakaa se pois, mutta älkää polttako hiuksiani!"  idiot2
Unessa minulla oli käsitys, että iilimadon saa pois vain sytkärillä polttamalla... niin kuin lapsena tehtiin sen yhden kerran kun minulla oli iilimato jalkapohjassa  buck2
-Seuraavana yönä olin varastossa, jossa oli paljon kaikkea tavaraa. Kädessäni oli konepistooli ja panosvöitä  Shocked Olin ilkosen alasti ja etsin hyvää piilopaikkaa pistoolille. Minua etsittiin myös ja siksi olin hermostunut. Piilotin pistoolin vanhaan ompelukoneen suojan alle (poljettava singeri  Wink) ja itse kyyristyin sen alle, aivan pieneksi ja huomaamattomaksi. Näin piilostani elokuvista tutut saksalaisen natsin housut, saappaat ja piiskan  idiot2 Alapääni otti kiinni maahan kun olin niin kyyryssä ja kyykyssä, maa oli polttavan jäätävä. Mietin, että jos selviän saan virtsatulehduksen varmasti... ja suljin silmäni... heräsin hiestä läpimärkänä  crazy2
Kiitän ja kumarran kauniisti, jos jollakin olisi taas tietoa näiden symbolisista merkityksistä...itselleni ne eivät kerro mitään  Sad on tunnelmat liian ylitse vyöryvät niissä ja jään kiinni niihin  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.2007 18:35:38 »

Vartalo
Omasta vartalosta uneksiminen kertoo itsearvostuksen ja itsetunnon tasosta. Usein tämä ominaisuudet ovat riippuvaisia ulkoisesta olemuksestamme ja siitä, kuinka ilmaisemme itseämme.
Unen vartalo voi heijastaa myös sisäistä identiteettiäsi tai terveyden tilaasi.

Hyönteinen
Hyönteiset unessa puhuvat pienistä vastoinkäymisiä, jotka sinun on voitettava. Elämässäsi on pieniä ongelmia tai asioita, jotka ärsyttävät sinua ja sinun ei auta muu kuin käsitellä ne. Jokin tai joku saattaa "inistä" korvaasi tai "kiusata" sinua.
Vaihtoehtoisesti hyönteisten sanotaan olevan tarkkuuden, varuillaan olemisen ja herkkyyden symboleita. Sinun on ehkä tarpeen koota ajatuksesti ja tarkastaa arvosi.
Joskus hyönteiset nähdään myös pyhien viestien sanansaattajina.


Otsa
Sileä ja virheetön otsa kertoo hyvästä arvostelukyvystä ja reiluudesta. Se voi kertoa myös älykkyydestäsi.
Rypistynyt otsa kertoo huolista ja taakoista. Saatat olla vaipuneena syviin mietteisiin.
Lapsesi otsan tunteminen kertoo pyyteettömistä ylistyksistä.

Iilimato
Jos näet unessa iilejä tai joudut niiden puremaksi, kertoo se siitä, että jokin asia elämässäsi imee voimiasi ja eloisuuttasi. Unen iilit saattavat edustaa näin ihmisiä, tapoja tai negatiivisia tunteita jotka imevät sinua kuiviin.
Vaihtoehtoisesti, jos koko vartalosi on iilien peittämänä, tunnet inhoa omaa vartaloasi tai jotain tekemääsi asiaa kohtaan.

Hiukset
Seksuaalinen viriiliys, ahdistelu, aistillisuus, turhamaisuus, elinvoima.  Kiinni olevat hiukset kertovat ettet ole varma jostain tai olet hämilläsi. Et ehkä kykene ajattelemaan kunnolla.
Jos joku leikkaa hiuksiasi olet menettämässä voimiasi. Ehkä joku yrittää estellä sinua. Voi kuvastaa myös ajatusten uudelleen muokkausta ja ei-toivottujen tapojen ja ajatusten pois heittämistä.
Hiusten kampaaminen, silittäminen tai muotoilu kertoo uusista ideoista ja/tai ajattelutavoista. Ehkä järjestelet ajatuksiasi. Kirjaimellinen symboli kehottaa huolehtimaan ulkonäöstäsi.
Pitkät hiukset kehottavat harkitsemaan tarkkaan ja pitkään ennen jonkin päätöksen tekemistä. Keskityt johonkin suunnitelmaan tai tilanteeseen.
Hiusten lähtö kertoo vanhenemisesta ja voimien vähenemisestä. Saatat tuntea olosi heikoksi ja voimattomaksi.
Jos joku nuuhkii hiuksiasi, kaipaat aistillisuutta elämääsi ja olet seksuaalisesti utelias. Sinulla on vielä opittavaa ihmissuhteista.
Jos kurottaudut jonkin toisen hiuksia kohti, yrität saada yhteyden tuohon henkilöön henkisesti. Se voi kuvastaa myös sympatiaa, suojellusta ja rakkautta.
Tuulen tuivertaessa hiuksiasi kaipaat vapautta.

Vasen
Vasen puoli unessa on alitajunnan ja tukahdetuttujen tunteiden/ajatusten symboli. Se kertoo myös taipumuksesta passiivisuuteen.

Varasto(rakennus)
Varasto unessa edustaa piilossa olevia voimavaroja tai varastoitunutta energiaa, sekä muistoja. Saatat laittaa aikomuksesi ja tavoitteesi varastoon hetkeksi.
Tyhjä varasto kertoo, että olet kuluttanut sisäiset voimavarasi tyhjiin. Sinun on aika ottaa vapaata ja levätä täyttääksesi taas akkusi.

Sotilas
Sotilaat unessa kertovat tyrehdytetyistä kannanotoistasi ja siitä, että saatat tyrkyttää mielipiteitäsi ja ajatuksiasi toisille. Vaihtoehtoisesti uni voi kehottaa sinua valmistautumaan puolustamaan ihanteitasi ja mielipiteitäsi.

Piilotteleminen, Piiloutua
Piilotteleminen/piilossa oleminen unessa ehdottaa, että saatat pitää jotain salaisuutta tai tietoa itselläsi. Et ehkä kohtaa tai halua kohdata ikävää tilannetta silmästä silmään tosielämässä.
Mahdollisesti voit myös olla valmis paljastamaan tai todistamaan jotakin ennen kuin kukaan muu saa asiaa selville.
Jos joku muu piileskelee unessasi, se kertoo turvallisuuden ja suojan tarpeestasi.

Ompelukone
Uni viestittää, että budjetointi auttaa sinut yli hankalien aikojen.

Ampuma-ase
Ase edustaa agressiota, vihaa ja potenttiaalista vaaraa. Saatat olla tekemisissä passiivis-aggresiivisuuden ja autoritääri/alamainen aiheiden kanssa. Vaihtoehtoisesti ase edustaa penista ja miehistä seksuaalista intoa. Näin ollen ase saattaa merkitä voimaa ja impotenssia.
Jos lataat aseen, varoittaa uni että sinun pitäisi huolethia siitä, ettet päästä tempparemamenttiäsi räjähtämään käsiin.
Jos ammut jonkun, kertoo uni piilossa olevista aggressiivisista tunteista ja vihasta tuota henkilöä kohtaan.
Jos joku ampuu sinua, elämässäsi on meneillään jokin taistelu toisen henkilön kanssa. Saatat tuntea olevasi jonkin tilanteen uhri.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.2007 13:53:40 »

Point... kiitos  angel
Vartalo
...Unen vartalo voi heijastaa myös sisäistä identiteettiäsi tai terveyden tilaasi.
murheita "ötököitä" on kropassa ja mielessä  Undecided
Hyönteinen
...Elämässäsi on pieniä ongelmia tai asioita, jotka ärsyttävät sinua ja sinun ei auta muu kuin käsitellä ne...

Otsa
Sileä ja virheetön otsa kertoo hyvästä arvostelukyvystä ja reiluudesta. Se voi kertoa myös älykkyydestäsi...
Iilimato
Jos näet unessa iilejä tai joudut niiden puremaksi, kertoo se siitä, että jokin asia elämässäsi imee voimiasi ja eloisuuttasi. Unen iilit saattavat edustaa näin ihmisiä, tapoja tai negatiivisia tunteita jotka imevät sinua kuiviin...
joopa, eräs asia imee kyllä mehuja pois, jos/kun ollaan tekemisissä... pois hoitamminen vaan jää, kun tietää vaikeaksi  buck2 siis saamattomuutta, ehkäpä tämä muistuttaa siitä  :Smiley
Hiukset
Seksuaalinen viriiliys, ahdistelu, aistillisuus, turhamaisuus, elinvoima...Pitkät hiukset kehottavat harkitsemaan tarkkaan ja pitkään ennen jonkin päätöksen tekemistä. Keskityt johonkin suunnitelmaan tai tilanteeseen...

Vasen
Vasen puoli unessa on alitajunnan ja tukahdetuttujen tunteiden/ajatusten symboli. Se kertoo myös taipumuksesta passiivisuuteen.

Varasto(rakennus)
Varasto unessa edustaa piilossa olevia voimavaroja tai varastoitunutta energiaa, sekä muistoja...
Sotilas
..Vaihtoehtoisesti uni voi kehottaa sinua valmistautumaan puolustamaan ihanteitasi ja mielipiteitäsi.
kun vihdoin poistan "itikat" saan varmasti sotilaallisella voiman käytöllä ja kurilla pitää kiinni omien muistojen tuomasta kokemuspohjan todellisuudesta, ettei ne ole harhaa tai mielikuvituksen tuotetta  Sad seuraavaan viitaten -väistelen tilanteen selvittämistä
Piilotteleminen, Piiloutua
Piilotteleminen/piilossa oleminen unessa ehdottaa, että saatat pitää jotain salaisuutta tai tietoa itselläsi. Et ehkä kohtaa tai halua kohdata ikävää tilannetta silmästä silmään tosielämässä...
Ompelukone
Uni viestittää, että budjetointi auttaa sinut yli hankalien aikojen.

Ampuma-ase
Ase edustaa agressiota, vihaa ja potenttiaalista vaaraa. Saatat olla tekemisissä passiivis-aggresiivisuuden ja autoritääri/alamainen aiheiden kanssa...
Jos lataat aseen, varoittaa uni että sinun pitäisi huolethia siitä, ettet päästä tempparemamenttiäsi räjähtämään käsiin....minäkö?  2funny en ikuna  2funny

tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2007 11:54:55 »

Terppa.

Pienet hyönteiset unessa voivat kuvata jonkinasteisia vaivoja, hermostollisia sellaisia. Itse olen silloin tällöin nähnyt valveunessa muurahaisia, juuri silloin kun hermosto on syystä tai toisesta ollut kovalla rasituksella.

Levollista kesänjatkoa toivotellen,

vislaaja
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: