Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuulutteko tänne vai muualle maailmankaikkeuteen?  (Luettu 10192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Marianne*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 04.07.2007 19:16:33 »

Onko teillä kellään sellainen tuntu, ettette kuulu tänne lainkaan. Vaan jonnekin muualle. Olen töissä, olen  tunnollinen, menen töihin aikaisin, mutta koko ajan tuntuu, etten kuulu tänne. Että pelleilen vain. Että kaipaisin johonkin vapaanpaan. Jonnekin pois. Tietysti tajuan, etten ole ihmissielu, mutta mitä tehdä tälle. Sielu kaipaisi jonnekin muualle kuin tänne maan päälle, mutta täälläkin pitäisi elää. Tämä tunne vain voimistuu, joten ei hyvä.

Vapaus on illuusio, jota ei voi saavuttaa. Vapaus on jotain, jota ei ole. Mitä olen. En tiedä.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2007 21:51:22 kirjoittanut *Marianne* » tallennettu
Mannan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2007 19:54:34 »

Moi Marianne!
Jos tänne on tultu, niin on. Kai sillä on jokin merkitys. Jokin suurempi merkitys angel Monella on täällä vaikeaa, mutta kai me ollaan tänne tultu vapaaehtoisesti. Oppimaan jotain tai sitten ei  2funny Jatketaan vain elämäämme täällä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.07.2007 20:01:00 »

Terve!

Joskus nuorempana ihmettelin että missä minun paikkani oikein.

Nyt olen tyytyväinen just nyt tässä, vaikka mieli kaipaa ja harhailee.

Olen sen verran 'maan lapsonen', että olen kuitenkin viihtynyt missä vain. Uskon, että perusihminen on sama kaikkialla, vaikka kulttuuri on erilaista ja elämän näkemykset ja kokemukset.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #3 : 04.07.2007 20:04:49 »

Tuttu tunne. Joskus pienempänä, about kymmenen vanhana, tuntui usein etten ole edes paikalla, jalatkin tuntuivat kevyille, ikäänkuin olisin irti maasta. Nykyisin tuntuu lähinnä vaan sille ettei ole oikeassa paikassa ja että kaikki mitä täällä askartelee, on jotenkin niin pientä ja mitätöntä. Unimaailmassa koen usein olevani omnipontentiaalinen, kaikki tekemäni asiat tapahtuvat ajatuksen voimalla. Reaalielämässä minua raivostuttaakin juuri tuo tekemisen hankaluus ja hitaus, tuntuu että pitäisi olla jotenkin muutoin. Lisäksi on kaipaus olla ilman ruumiin rajoitteita, ikäänkuin vain lillua osana jotain suurempaa, mutta kuitenkin omana, yksittäisenä energianaan.... Vaikeaksi menee tää teksti. Mut kuitenkin...  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 04.07.2007 21:56:08 »

Voihan olla että olet starseed, heistä ja heille on paljon kirjoja ja varmaan tukiryhmiäkin.  smitten Kaksi vaihtoehtoa tuohon kai on, se että muistaa henkimaailman kodin - minulla aika hyvä tasapaino nyt kun tiedostan koko ajan maan tason olevan karman pelikenttä - ja sitten se, että sielu olisi elänyt viimeksi muualla kuin Maapallolla.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 04.07.2007 23:14:10 »

Lainaus
... Että kaipaisin johonkin vapaanpaan. ...
angel OI miten tuttu tunne  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2007 10:19:17 »

Mikä on starseed?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 05.07.2007 10:25:24 »

http://www.paoweb.com/starseed.htm

Starseeds are individuals who feel excitement and longing upon learning that they might have originated from another world. They experience the aloneness and separateness that is the human condition, but also have the sense of being foreigners on this planet. They find the behavior and motives of our society puzzling and illogical. Starseeds are often most reluctant to become involved in the institutions of society, e.g. political, economic, health care, etc. Even at an early age, they tend to discern the hidden agendas of such conventions with unusual clarity."

Definition:

"Starseeds" describe evolved beings from another planet, star system or galaxy, whose specific missions are to assist Planet Earth and her peoples to bring in the Golden Age at the turn of the millennium.

      Starseeds incarnate into the same conditions of helplessness and total amnesia concerning their identity, origins and purpose as do Earth humans. However, the genes of starseeds are encoded with a "wake-up call" designed to "activate" them at a pre-determined moment in life. Awakening can be gentle and gradual, or quite dramatic and abrupt. In either event, memory is restored to varying degrees, allowing starseeds to consciously take up their missions. Their connections to the Higher Self are also strengthened, permitting them to be largely guided by their inner knowing.

      Many starseeds are practiced in rapid "spiritual weight loss". Starseeds can throw off in a few years the limiting behavior patterns and fears that Earth humans might take many lifetimes to accomplish. This is because starseeds, having been on similar missions to other planets, are quite familiar with the procedures and techniques for raising consciousness.

      The concepts of star ships, intergalactic travel, varied psychic phenomena and sentient life forms in other galaxies, are, of course, natural and logical to them.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #8 : 13.09.2016 07:11:39 »

Noh, minä kuulun tänne. Nyt. Vaikeaa se välillä on  uglystupid2
Ja kun muistaa ja tietää välillä, mikä/kuka oikeasti on, niin on hirmu vaikea tänne takaisin laskeutua, mutta minulla on täällä hommaa, minun pitää olla täällä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.09.2016 11:00:05 »

Maalliset syyt kannattaa tässäkin tapauksessa sulkea pois ennen kuin ryhtyy pohtimaan muita selityksiä.

Dissosiaatiohäiriö tuottaa juurkin sellaisia 'en kuulu tänne' tuntemuksia, mitä tässä ketjussa on raportoitu.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00360
Lainaus
Vaikea-asteisempien dissosiaatiohäiriöiden taustalla on usein lapsuuden ja nuoruuden aikaiset traumaattiset kokemukset. Toistuvan väkivallan tai seksuaalisen hyväksikäytön uhreilla ilmenee usein erilaisia dissosiaatiivisia häiriöitä ja oireita.

Kanssaihmisten ja erityisesti läheisten kanssa käytyjen voimakkaan tunnepitoisten riitojen yhteydessä ilmenevät äkilliset persoonallisuuden muutokset ovat usein luonteeltaan dissosiaatiivisia ilmiöitä ja heijastavat traumaperäistä persoonallisuuden rakenteellista dissosiaatiota. Näiden riitojen työstämistä haittaa usein äkilliseen käytöksen muutokseen liittyvä muistinmenetys sekä dissosiaatiolttiutta lisäävät traumaattiset tunnemuistot.

Ja miksikö tämä mahdollisuus kannattaa sulkea pois ennen rajatiedollisten vaihtoehtojen pohtimista?

Sen vuoksi, että jos sivuuttaa maallisen trauman aiheuttaman dissosiaatiohäiriön mahdollisuuden ja pohtii vain esoteerisiä, ei pääse koskaan käsittelemään niitä traumojaan, jotka dissosiaatiohäiriön aiheuttivat.

Helvetillisissä lapsuusoloissa lapset usein saattavat miettiä jo silloin lapsena että eivät varmaan ole kotoisin perheestään, vaan ovat esim. adoptoituja. Kuvitelma ettei ole kotoisin edes tältä planeetalta, saati sitten siitä omasta perheestään, on mahdollisesti vain reippaampi versio samasta asiasta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 13.09.2016 11:51:41 »

Onhan mulla ny dissokin.

Nuo eivät välttämättä ole edes eri asia.

Mää oon monesti käsitelly traumoja tuolla "sfääreissä" ensin, ja sitten palannu tänne.

Traumojen käsittely ei kuitenkaan aina vaadi tuota leijumista.

En kyllä koe olevani kaunis kukkanen ohdakkeiden keskellä...en vertaa itseäni muihin, kokemukseni on vain minun omani.

tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #11 : 13.09.2016 12:51:59 »


Syvämeditaatio saattaa myös aiheuttaa hämmentäviä dissosiaatiokokemuksia sen havainnon
myötä, että egoni ei olekaan todellinen Itseni, vaan lähinnä eräänlainen "tietokoneohjelma"
jonka tarkoituksena lienee primaaristi mielihyvän maksimointi ja mielipahan minimointi, vaikka se
ylen harvoin onnistuukaan lähinnä negakarman vuoksi...

 Huh


tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #12 : 18.09.2016 08:02:17 »

Olen väärässä paikassa väärään aikaan eli starseed myöskin.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 18.09.2016 08:05:10 kirjoittanut Marmoritaivas » tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #13 : 18.09.2016 08:11:53 »

Miten niin muualle maailmankaikkeuteen? Tämähän on osa maailmankaikkeutta. Emme ole erillämme - me täällä ja muu maailmankaikkeus tuolla. Ajattele olevasi rusina sekahedelmäsopassa, joka huutelee "sinne muualle".
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: