Mulla

9. huoneessa -

omassa huoneessaan

Siitä huolimatta en koe itseäni miksikään maailmanmatkaajaksi - onko kartalla sitten jotain kotiin juurtumiseen viittavia aspekteja..
No onhan siellä synt.kartalla se

, mikä kyllä rassaa aika pahasti ja aiheuttaa mulla liiankin helposti tiettyä kaavoihin kangistumista tai ihan suoranaista toimettomuutta

Aspekti jota ehkä eniten vihaan koko synt.kartallani, on muuten tosi rajoittava..

Ehkä pitäisi vaan osata "mennä virran mukana" ja jättää viivyttely - no tietty tekemiset järkevyyden rajoissa, ei kuiteskaan mitään pankin ryöstämistä hetken mielijohteesta tms.

Ja sitten kun tuo Saturnus-pahalainen on vielä 8. huoneessa, niin sehän se sitten pistää uusille tuulille totaalisen tulpan

Ajoittain elämä tuntuukin niin pysähtyneeltä, haluaisi kokeilla vaikka mitä, mutta joku nyt tuntuu tavalla tai toisella estävän haaveet.. Toisaalta tuo uusi ukko nyt on sitä sorttia, että on alkanut potkimaan mua persuksille ja saanut kokeilemaan uusia asioita, eli sinällään oikein hyvä homma edellisen ehkä vähn turhankin "aikuisen" ja vastuullisen suhteen jälkeen

Mutta tosiaan, vaikka mulla

9. huoneessa, niin olen enemmänkin semmoista sohvamatkaaja-sorttia. Olen kyllä kiinnostunut vieraista maista, niiden kulttuureista, ruoista jne., mutta kokeilen kaikkea "turvallisuuden rajoissa". Mulle on kyllä nautinto päästä oppimaan kaikkea uutta joko opiskelemalla tai kokemaan tekemällä, tiedon- ja oppimisenjano on mulla kyllä aika loputonta sorttia
Pahoittelen öfftöpikkiä..