Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 9. huone  (Luettu 18321 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 30.07.2007 23:30:47 »

Minulla

Juno, Pallas, Uranus ja Aurinko Leijonassa, 7 huone
9 huone tyhjä
****************

Tyttärelläni 21v

Vesta kauriissa  9 huone
Neptunus kauriissa 9 huone

« Viimeksi muokattu: 30.07.2007 23:36:50 kirjoittanut Nebra » tallennettu

julyette
Vieras
« Vastaus #16 : 18.08.2007 12:32:55 »




Kaurisenergiaa.
Osaisitko sanoa mitä Yläsolmu Kaksosissa 9. huoneessa merkitsee?  Muuten huone on tyhjä, huoneen kärki on Härässä. Mars ja Juno tekee kolmiota Yläsolmuun, Uranus ja Pluto neliötä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 19.08.2007 00:40:51 »

Mitähän meinaavat Neptunus ja Mars 9. huoneessa?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #18 : 19.08.2007 10:43:01 »

Entä miten tulkita jos huoneessa on merkurius ja pallas. MC on 10 ja 9 huoneen rajalla ja venus 9 ja 8 huonee rajalla.  Onko jollain antaa myös jotain linkkiä mistä näitä voisi enemmän tutkailla (siis mitä tarkoittaa mikäkin eri huoneissa). Kiitos jos joltain liikenee aikaa vastailla!!!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #19 : 19.08.2007 12:16:46 »

Onks täällä ketään jolla 9. huone ois horoskoopissa täynnä planeettoja? Oisko ketään jolla Pluto ja Uranus Leijonassa, oli huone mikä tahansa?

9. Huone on tyhjä

Huone 11. uranusleijona
askendentti pluto 28´ leijona 10´


http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/uranus.htm uranus

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/pluto.htm pluto


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 15.09.2007 18:12:40 »

Kaurisenergiaa.
Osaisitko sanoa mitä Yläsolmu Kaksosissa 9. huoneessa merkitsee?  Muuten huone on tyhjä, huoneen kärki on Härässä. Mars ja Juno tekee kolmiota Yläsolmuun, Uranus ja Pluto neliötä.

Sorry. Huomasin tämän ketjun vasta nyt.

Yläsolmu huoneessa 9 voisi olla sitä, että sinun on tässä elämässä otettava huomioon elämän suuret kysymykset liittyen esim uskontoon ja filosofiaan. Onko sinulla jotain kantaa näihin? Jos on, tuo se rohkeasti esiin, sillä Kaksonen on kommunikoinnin merkki. Huoneen kärki Härässä voisi merkitä ehkä "perinteisiä" näkökulmia asiaan.

Jos taas Mars tekee yhtymää, sanomasi voi olla sinulle tärkeää ja tulla esiin varsin voimakkaasti. Uranuksen ja Pluton neliöt vahvistavat sitä, että sinulla on sanottavaa.

Politiikkaan?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
julyette
Vieras
« Vastaus #21 : 16.09.2007 18:15:16 »




Kaurisenergiaa.
Ei mitään anteeksipyytelyä tarvitse, täällä on niin paljon mielenkiintoisia keskusteluja
etten itsekään muistanut enää tätä ketjua  Cheesy

Olipa sikäli kiinnostava tulkintasi kun se  yllättäen näytti samoja teemoja kun tuo 10. huoneeni          (  jupitervesta   kaksoset ) mitä olen tässä syksyn aikana koittanut tutkiskella, kun tuo työ on uudelleenjärjestelyssä.  Käsittääkseni tuohon Jupiteriin liitetään myös uskonto, filosofia, laki, politiikka ja eettiset kysymykset. En ole oikein koskaan löytänyt omaa ominta tekemistäni ja paikkaani työelämässä eikä työni ole koskaan liittynyt mitenkään Jupiterin ja Vestan edustamiin asioihin.

Tuosta politiikasta: sitä seuraan joskus hyvinkin tarkasti mutta olen ajatellut sen olevan  vaikutteiden seurausta: isoisäni oli ja äitini on politiikan eksperttejä.

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #22 : 10.05.2008 21:20:21 »

löysinpä tällaisen ja pitää vastata:

 9. huoneessa asuvat  aurinko aspect_con chiron ja venus

 Kultalusikka hmm, onnekkaita sattumia on kyllä ollut. Asun ulkomailla ja tännekin päädyin onnenkantamoisen siivellä vaikka ensin vastustelin kyllä Wink.

 9. huoneen teemat henkisen hörhöilyn parissa ovat voimakkaina kans.


 Miten tulkita jos 9. huone on osittain härässä ja osittain oinaassa (aurinko)  Huh , osaisiko joku avittaa.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #23 : 12.05.2008 00:28:27 »

Mulla  jupiter skorpioni 9. huoneessa -  jupiter omassa huoneessaan Cheesy  Siitä huolimatta en koe itseäni miksikään maailmanmatkaajaksi - onko kartalla sitten jotain kotiin juurtumiseen viittavia aspekteja.. Turvallisuutta ja pysyvyyttä kaipaan, vaikkei arjen tarvitse kaavamaista ollakaan. Tosiasia on, että kyllästyn erittäin helposti, jos mulla ei ole mitään tekemistä, jotain projektia päällä tms - onko sitten jupiter vaikutusta.. Huh  Olen enemmänkin kiinnostunut kaikesta syvällisestä pohdinnasta, esim. siitä, kuka olen, mitä muut ovat, miten voin kehittää itseäni jne. - tuo on sitten puolestaan varmaankin mystisen skorpioni tekosia Huh

Onnekas, hmm.. En osaa tähän hätään sanoa, että missä asioissa olen onnekas Embarrassed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #24 : 12.06.2008 11:00:06 »

Mulla ysissä Onnen piste, alasolmu ja venus. Näistä kaksi viimeistä yhtymässä. Niin ja kaksosten merkeissä kaikki.
Hannu Hanhi? No en koe olevani, mutta en kyllä mitenkään epäonninenkaan. Toisaalta mun elämänasennekin on yleensä suhtoptimistinen, sarkasmin kautta huumoria ja silleen.
Kommunikointi kiinnostaa, runot, kirjallisuus, haaveilen kirjailijan ammatista, mutta olrn kovin kriittinen itseni suhteen. Odotan, kunnes olen vamis. Opiskelen elämää jotta mulla olisi sitten jotain oikeaa sanottavaakin.
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 12.06.2008 12:06:39 »

Kaurisenergiaa.
Osaisitko sanoa mitä Yläsolmu Kaksosissa 9. huoneessa merkitsee?  Muuten huone on tyhjä, huoneen kärki on Härässä. Mars ja Juno tekee kolmiota Yläsolmuun, Uranus ja Pluto neliötä.

Sorry. Huomasin tämän ketjun vasta nyt.

Yläsolmu huoneessa 9 voisi olla sitä, että sinun on tässä elämässä otettava huomioon elämän suuret kysymykset liittyen esim uskontoon ja filosofiaan. Onko sinulla jotain kantaa näihin? Jos on, tuo se rohkeasti esiin, sillä Kaksonen on kommunikoinnin merkki. Huoneen kärki Härässä voisi merkitä ehkä "perinteisiä" näkökulmia asiaan.

Jos taas Mars tekee yhtymää, sanomasi voi olla sinulle tärkeää ja tulla esiin varsin voimakkaasti. Uranuksen ja Pluton neliöt vahvistavat sitä, että sinulla on sanottavaa.

Politiikkaan?

Mielenkiintoista! Minä juuri tutkin erään ihmisen karttaa, jonka 9. huoneen näen erittäin mielenkiintoisena.
Suorastaan tulee sellaisia selvännäköviestejä mieleen.

Koska tiedän, että tämä ihminen on vankka koti-ihminen, olisi siellä mieluummin kuin työssä, niin tuntuu oudolta että hänellä on siinä MC, vieressä kuunsolmu, toisella puolella kuu ja neljän asteen päässä Pluto (keikki neitsyessä). Myös Uranus Leijonassa majailee siellä. Kauris antoi tuossa hyviä vinkkejä!

Toisaalta ajattelen, että tässä voisi katsella hänen tulevia vuosiaan, jotakin on hänellä vielä paljon kokematta ja jos nyt ei aivan ulkomailla matkustele, niin ainakin lukee ja tutkii paljon vieraita kulttuureja, kyseenalaistaa sitä kautta oman kulttuurin arvoja ja oppeja. Toisaalta Neitsyt antaa tuollaista tarkkanäköisyyttä, analysointia ja kriittisyyttä tähän lisää! Varmasti kasvun kannalta työteliäs huone!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #26 : 12.06.2008 21:26:26 »

Mulla  jupiter skorpioni 9. huoneessa -  jupiter omassa huoneessaan Cheesy  Siitä huolimatta en koe itseäni miksikään maailmanmatkaajaksi - onko kartalla sitten jotain kotiin juurtumiseen viittavia aspekteja..

No onhan siellä synt.kartalla se  saturnus aspect_squ mars , mikä kyllä rassaa aika pahasti ja aiheuttaa mulla liiankin helposti tiettyä kaavoihin kangistumista tai ihan suoranaista toimettomuutta buck2 Aspekti jota ehkä eniten vihaan koko synt.kartallani, on muuten tosi rajoittava.. tickedoff  Ehkä pitäisi vaan osata "mennä virran mukana" ja jättää viivyttely - no tietty tekemiset järkevyyden rajoissa, ei kuiteskaan mitään pankin ryöstämistä hetken mielijohteesta tms. 2funny  Ja sitten kun tuo Saturnus-pahalainen on vielä 8. huoneessa, niin sehän se sitten pistää uusille tuulille totaalisen tulpan knuppel2

Ajoittain elämä tuntuukin niin pysähtyneeltä, haluaisi kokeilla vaikka mitä, mutta joku nyt tuntuu tavalla tai toisella estävän haaveet.. Toisaalta tuo uusi ukko nyt on sitä sorttia, että on alkanut potkimaan mua persuksille ja saanut kokeilemaan uusia asioita, eli sinällään oikein hyvä homma edellisen ehkä vähn turhankin "aikuisen" ja vastuullisen suhteen jälkeen Cheesy

Mutta tosiaan, vaikka mulla jupiter 9. huoneessa, niin olen enemmänkin semmoista sohvamatkaaja-sorttia. Olen kyllä kiinnostunut vieraista maista, niiden kulttuureista, ruoista jne., mutta kokeilen kaikkea "turvallisuuden rajoissa". Mulle on kyllä nautinto päästä oppimaan kaikkea uutta joko opiskelemalla tai kokemaan tekemällä, tiedon- ja oppimisenjano on mulla kyllä aika loputonta sorttia Smiley

Pahoittelen öfftöpikkiä..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.06.2008 23:19:09 »

mc82, vinkiksi vain!

Jos olet vielä nuori, ymmärrän miten koet tuollaisen aspektin. Mutta kun tulet vanhemmaksi, tulet olemaan sille vielä kiitollinen, koska se varmasti tulee opettamaan sinua aika lailla. Yhdeksäs huone on myös oppimisen huone ja siellä on varmasti jotakin tärkeää sinulle. Tuo neliö on halkaistuna kaksi kultaista kolmiota!!
Joten älä asennoidu siihen rajoittavana tekijänä vaan haasteena.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #28 : 03.07.2008 17:16:54 »

Oliko siis täällä muita huone 9  saturnus haltijoita?

...Tunnen olevani jo "ei niin nuori", mutta koskahan tästä huoneesta tulisi jotain valmista...?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: