Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä voimaeläimesi symboloi?  (Luettu 22375 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #15 : 05.07.2007 15:25:34 »

Kiitoksia Totsi! Kuulosti aivan minulta tuo vesinokkaeläimen sanoma ^________^ Samoin kuin tiikerikin. Minullahan on tiikerijuttuja vaikka millä mitalla kotona: on mattoa, tossuja, tauluja, kortteja ja pehmolelua. Vesinokkaeläinpehmokin löytyy, sain sen lahjaksi Australiasta ja sen on aina ihan pakko olla esillä jossain ^_______^

Vielä kun sen hömötiaisen sanoman saisi joskus selville! Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.07.2007 15:32:45 »

Pikkuisen tiedän linnuista, en niinkään esoteerisesti, mutta...

hömötiainen eroaa talitiaisesta siinä, että se ajattelee tulevaisuutta, ottaa sen aina huomioon ja mm. kerää ruokaa talteen pahan päivän varalle.

Mutta Jadeania löytää varmaan sen symbolisen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #17 : 05.07.2007 16:44:51 »

Minä pyysin kerran voimaeläimiäni näyttäytymään unessa. Unessa oli aluksi koiria, suuria ja vähän molossiin vivahtavia (en liiemmin välitä sellaisista koirista, eivat ole minun juttuni). Sitten unessa oli susilauma joka näytti minulle miten huonoon jamaan ihminen on koko lajin ajanut. Sitten unessa oli kokoajan mukana kettu, sitä ei näkynyt oikeastaan kuin vasta lopussa vilahtaen, mutta se oli läsnä koko unen ajan.

Olen aina pitänyt ketuista, sekä myös muista koiraeläimistä, etenkin pystykorvaisista. Kettu on suttakin enemmän tuntunut "omalta" ja koska olen aina harrastanut piirtämistä, lienee turha kysyä mitä minä yleensä piirrän. :Smiley

Uskon siis, että ainakin kettu on voimaeläimeni, muista en ole niin varma. Ehkä ne muut ovat enemmän sellaisia "elämäntilanne" auttajia, jotka viipyvät tietyn elämänvaiheen yli ja sitten tulee joku muu tilalle taas uutta opettamaan? :Smiley  Jokin nettitesti väitti kiven kovaan, että voimaeläimeni olisi karhu. Olen kyllä huomannut itsessäni, varsinkin ruumiissani ja tyylissäni kävellä paljon karhumaisia piirteitä.

Meidänhän pitäisi löytää jokaisesta eläimestä ne kyvyt ja piirteet, mitnkä avulla se kyseisen eläin selviytyy. Monien mielestä esim jänis on arkajalka ja liian pieni ja jotenkin mitätön suureen ja voimakkaaseen karhuun tai leijonaan verrattuna. Silti jänis on oikea selviytyjä! Sillä on nopeat refleksit, tarkka kuulo, ketterät jalat ja älyä huijata vastustajaansa jopa kiperissä tilanteissa. Tämän lisäksi jänis on tavattiman huolehtivainen emo ja edustaa kai omalla tavallaan hedelmällisyyttä. Grin
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: