Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi tällä palstalla  (Luettu 4619 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
0708
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 21.10.2005 14:56:50 »

:coolsmiley:Hello! Uusi minäkin. Leijona, nouseva vaaka ja kuu vesimiehessä. Mietin onkohan tämä helvetillinen olotilani tähtiin kirjoitetu. Tuntuu että yksityiselämässäni tökki pahemman kerran. Luulenpa , että jotakin peruuttamatonta "kasvua" on kohdallani tapahtunut, kun mikään ei tunnu enään samalta kuin esim. vuosi sitten...No, jokatapauksessa mukavaa päästä lukemaan toistenkin ihmisten ajatuksia...
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Myöhemmin ei tule koskaan...


Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2005 17:36:37 »

Tervetuloa joukkioon  :Smiley Tongue idiot2 coolsmiley knuppel2 Wink Cheesy 2funny tickedoff uglystupid2 angel enemmän tai vähemmän kasvua läpikäyneeseen!

Toivottavasti ajatustenvaihto on aktiivista! smitten

T:Muu
tallennettu

Aurinko-Kauris/Nousu-Vaaka/Tuli-Käärme/Punainen Lunaarinen Maa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 19:35:08 »

:coolsmiley:Hello! Uusi minäkin. Leijona, nouseva vaaka ja kuu vesimiehessä. Mietin onkohan tämä helvetillinen olotilani tähtiin kirjoitetu. Tuntuu että yksityiselämässäni tökki pahemman kerran. Luulenpa , että jotakin peruuttamatonta "kasvua" on kohdallani tapahtunut, kun mikään ei tunnu enään samalta kuin esim. vuosi sitten...No, jokatapauksessa mukavaa päästä lukemaan toistenkin ihmisten ajatuksia...

Ei suinkaan, ole huoleti Smiley

Sinulla sattuu nyt olemaan Transitoiva Saturnus päällä buck2
Mulla taas TR-Saturnus on MC:ssa, Leo, huh Huh

Mutta tietenkään tuo Ilkeä Saturnus ei kerro kaikkea.... Kun sais NA-Tietos voisin hieman vilaista, vaikka en mä näitä hommiä vielä hallitse, mutta jotain kuitenkin Embarrassed Lips Sealed
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 21:34:07 »

Olen lähes uusi tällä foorumilla, yleensä surffailen heppa foorumeilla. Minulla on menossa vähemmän hohdokas jakso, johtunee Chironin neliöstä MC.lle, muiden transiittien ollessa oikein hyvällä tolalla. Terv. Raksu 6.10.1964, 13:05 Hki Nkl.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: