Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä haluan myös nähdä asioita  (Luettu 18131 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 22.12.2005 23:13:57 »

Haluan nähdä henkioppaani ja haluan nähdä isovanhempani henkiolentoina ja haluan saada viboja ja nähdä kaikkea muutakin mitä nyt en näe! Miksi olen tavallinen talliainen... Tongue

No mutta vakavasti ottaen, onko tuo ym. mahdollista tämän elämän aikana? Lapsena olen kahdesti nähnyt henkiolennon, olin silloin 4- ja 5-vuotias. Tai no onhan mun viimeisestä "yliluonnollisesta" kokemuksesta aikaa vain kuukausi, tosin en nähnyt silloin mitään mutta tunsin, joten en kai minä nyt ihan "tukossakaan" ole  Wink
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 23.12.2005 09:41:43 »

Tai no onhan mun viimeisestä "yliluonnollisesta" kokemuksesta aikaa vain kuukausi, tosin en nähnyt silloin mitään mutta tunsin, joten en kai minä nyt ihan "tukossakaan" ole  Wink

Tosiaan, eipä 'huolissaan' kannata olla.  santa_wink
Nuo 'isovanhempien yms näkemiset', ovat psyykenkokemuksia. Kivoja ne ja niihin mieli ja mielellään kiinni. Niistä on yhtä vaikeaa luopua kuin muistakin addiktioista.  santa_cheesy
Mutta tuo kun kirjoitit TUNSIT, se on ehkä ennemminkin sitä  henkistä kokemista ja näkemistä.
Se ehkä ennemmin voi kertoa siitä, että sinulla on 'suora yhteys sisimpääsi/sisimmistäsi', etkä tarvitse mieltäsi väliin tulkiksi.

 santa_smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #2 : 23.12.2005 10:03:47 »

Tai no onhan mun viimeisestä "yliluonnollisesta" kokemuksesta aikaa vain kuukausi, tosin en nähnyt silloin mitään mutta tunsin, joten en kai minä nyt ihan "tukossakaan" ole  Wink

Tosiaan, eipä 'huolissaan' kannata olla.  santa_wink
Nuo 'isovanhempien yms näkemiset', ovat psyykenkokemuksia. Kivoja ne ja niihin mieli ja mielellään kiinni. Niistä on yhtä vaikeaa luopua kuin muistakin addiktioista.  santa_cheesy
Mutta tuo kun kirjoitit TUNSIT, se on ehkä ennemminkin sitä  henkistä kokemista ja näkemistä.
Se ehkä ennemmin voi kertoa siitä, että sinulla on 'suora yhteys sisimpääsi/sisimmistäsi', etkä tarvitse mieltäsi väliin tulkiksi.

 santa_smiley

Olen samaa mieltä, ettei kannata jäädä tuota asiaa kovinkaan paljon murhetimaan.

Anna ajan tuoda sen tulleessaan minkä tarvitset, ja nuo "yliluonnolliset kokemukset" on vain pieni osa kokonaisuutta.

Jokainen meistä on ottanut meille sopivat kyvyt mukaan joka palvelee meidän tehtävää ja kasvua.

Joten jos et "näe/aisti energioita" se ei tarkoita, että joku olisi kehittyneempi kuin sinä jolla psyykkiset kyvyt on käytössä Smiley

Ystäväni joka ei ole koskaan lukenut mitään näistä asioista, eli ihan tavallista arkea perheen kanssa, huomasi yksi päivä yhden kurssin jälkeen, että hänellä oli kyky "nähdä", hän totesi vain, että mielenkiintoisaa mutta itselleni en tätä tarvitse, vaan jos joskus voin jotakuta auttaa, niin sitten otan sen esille, harkiten.
Ja jatkoi elämäänsä siinä arjessa kuin ennenkin.

Mikäli sydämemme ei ole tarpeeksi "auki" voi tuollainen psyykkinen kyky aiheuttaa pysähtymistä ja vain siihen keskittymistä, vaikka elämämmä on kaikista aisteista kiinni ja taas kokonaisuudesta.

Jos aihe kiinnostaa, on paljon kirjallisuutta siitä saatavilla, mutta paras on se oman sydämmen kuuntelemista.

Muutama kysymys olisi hyvä esittää itselleen, jos haluan ns nähdä ja aistia muita energioita ja ulottuvuuksia, olenko todella valmistunut vastaanottamaan ne kuvat jota oma mieleni tuo esille?
Onko minulla tarpeeksi harkintakykyä, viisautta ja herkkyyttä siihen?

Mitä minä teen tällä kyvyllä ja osaanko viisaasti sitä käyttää  santa_smiley

Miksi haluaisin tällaisen kyvyn herättää?

Rauhallista joulua sinulle  santa_afro
« Viimeksi muokattu: 23.12.2005 10:06:21 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 23.12.2005 10:23:33 »

Lainaus
Ystäväni joka ei ole koskaan lukenut mitään näistä asioista, eli ihan tavallista arkea perheen kanssa, huomasi yksi päivä yhden kurssin jälkeen, että hänellä oli kyky "nähdä", hän totesi vain, että mielenkiintoisaa mutta itselleni en tätä tarvitse, vaan jos joskus voin jotakuta auttaa, niin sitten otan sen esille, harkiten.
Ja jatkoi elämäänsä siinä arjessa kuin ennenkin.

Tämä juuri on minusta sitä 'kauneinta' ja lähinnä sitä 'tulkaa lasten kaltaisiksi' henkistä kehittymistä. Siinä on jotain 'puhdasta ja viatonta'.  angel

Itse jossain vaiheessa tunsin jonkinasteista 'kiukkua ja pettymystä', kun kävin joitain kursseja joissa 'opetettiin' jotain 'näkemisestä ja kyvyistä', mutta siis käsiteellisellä tasolla tavallaan ja sitten vain jotenkin 'ärsyynnyin', kun sitä opetettiin uutena juttuna ja sain huomata, että se onkin ihmisen normaali kyky taikka aisti, jota olemme käyttäneet syntymästämme asti, mutta emme ole siihen kiinnittäneet huomiota, koska se on niin luonnolinen osa itseä.
Tosin näissä kursseissa oli se antina, että ymmärsin tuon.  santa_smiley

Joskus jotkut 'vanhat konkarit' jotka näkivät työtä ja vaivaa kykyjensä kehittämisen eteen, närkästyivät minulle ja jopa 'halveksivat' tapaani oppia, koska en joutunut työskenetelemään kuten jotkut muut ja se teki heidän mielestään minun 'oivalluksistani vähempiarvoisia', ilman sitä itkua ja hammasten kiristystä saavutettuna.  santa_undecided
Tyyliin; "Sä vaan vedät hatusta, etkä edes tiedä mitä teet, ja silti teet 'oikein'"
Ei sen noin kuulu mennä....
Noh..opinpahan pitämään suuni kiinni, tietyissa asioissa... santa_smiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2005 11:20:13 »

[quote
.......Tyyliin; "Sä vaan vedät hatusta, etkä edes tiedä mitä teet, ja silti teet 'oikein'"
Ei sen noin kuulu mennä....
Noh..opinpahan pitämään suuni kiinni, tietyissa asioissa... santa_smiley[/color]

Hei Miriam !

Luota vain itseesi jatkossakin, älä välitä kateellisten panettelusta  santa_afro. Sillä niitä on aina maailmassa ollut ja niin tulee valitettavasti olemaan jatkossakin.

Joulurauhaa

 santa_smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #5 : 23.12.2005 11:24:52 »

Lainaus
Ystäväni joka ei ole koskaan lukenut mitään näistä asioista, eli ihan tavallista arkea perheen kanssa, huomasi yksi päivä yhden kurssin jälkeen, että hänellä oli kyky "nähdä", hän totesi vain, että mielenkiintoisaa mutta itselleni en tätä tarvitse, vaan jos joskus voin jotakuta auttaa, niin sitten otan sen esille, harkiten.
Ja jatkoi elämäänsä siinä arjessa kuin ennenkin.

Tämä juuri on minusta sitä 'kauneinta' ja lähinnä sitä 'tulkaa lasten kaltaisiksi' henkistä kehittymistä. Siinä on jotain 'puhdasta ja viatonta'.  angel

Itse jossain vaiheessa tunsin jonkinasteista 'kiukkua ja pettymystä', kun kävin joitain kursseja joissa 'opetettiin' jotain 'näkemisestä ja kyvyistä', mutta siis käsiteellisellä tasolla tavallaan ja sitten vain jotenkin 'ärsyynnyin', kun sitä opetettiin uutena juttuna ja sain huomata, että se onkin ihmisen normaali kyky taikka aisti, jota olemme käyttäneet syntymästämme asti, mutta emme ole siihen kiinnittäneet huomiota, koska se on niin luonnolinen osa itseä.
Tosin näissä kursseissa oli se antina, että ymmärsin tuon.  santa_smiley

Joskus jotkut 'vanhat konkarit' jotka näkivät työtä ja vaivaa kykyjensä kehittämisen eteen, närkästyivät minulle ja jopa 'halveksivat' tapaani oppia, koska en joutunut työskenetelemään kuten jotkut muut ja se teki heidän mielestään minun 'oivalluksistani vähempiarvoisia', ilman sitä itkua ja hammasten kiristystä saavutettuna.  santa_undecided
Tyyliin; "Sä vaan vedät hatusta, etkä edes tiedä mitä teet, ja silti teet 'oikein'"
Ei sen noin kuulu mennä....
Noh..opinpahan pitämään suuni kiinni, tietyissa asioissa... santa_smiley


Sehän se tässä onkin niin hassua, koet että sinulta jotain puuttuu, vaikkakin kun sen löydät, tiedät sen aina olleen ja huomaat, ettei se ollutkaan mitään "uutta".

Piti vain kulkea se matka ja löytää sen, matkan aikana voimme kuitenkin taas löytää jotain mitä emme olisi ilman tuota yhtä aloitettavaa tekijää osannut huomata..  santa_smiley

Tuo uusi on kyllä niin käsitteellinen asia ja jokaiselle eri asia.

Minusta nuo kurssit ovat hyvä asia, he jotka opettavat saavat kokemusta ja he jotka haluavat oppia, saa siihenkin mahdollisuuden.

Kaikki me emme niitä tarvitse mutta opiskelu ei koskaan ole huono asia, tapahtukoon se kotona tai muualla.

Näin se asia voidaan jakaa eteenpäin, ja jossain vaiheessa olemme siis jokainen opastamassa jotakuta omaan parhaan kyvynsä mukaan.

Vaikka moni asia ei välttämättä loksahdakaan heti kurssilla tai lukemalla, voi se olla kuitenkin tärkeänä tekijänä jossain oivalluksessa myöhemmin, joten koskaan ei voi tietää etukäteen mitä tarvitsee joskus myöhemmin  santa_tongue

Jos ei se ollutkaan oma juttu, senkin piti vain uskoa/vahvistaa ja löytää muiden kautta  santa_afro

Riemukasta joulua  santa_cool
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 23.12.2005 11:34:46 »

Totta. Kyllä itsekin myös sen olen oppinut, niin kursseilta kuin muualtakin, että jos koen itseni sen jälkeen jotenkin 'pettyneeksi', niin omasta asenteesta se on kiinni. Ja toisaalta kurssin anti on sitä, mikä vastaa 'omia syviä odotuksia/epäluuloja' yms. Siis kaikenkaikkiaan, mikä anti onkaan, JOTAIN saa kasvulleen aina, jos on avoimella mielellä.

Ainakin oppii sen, että jokainen todellakin on erilainen yksilö ja ajatus siitä, että kaikki kaavat ja opit ja tavat sopii ja kuuluu kaikille, aiheuttaa aivan turhaa epäluuloa, kateutta yms.

Oikein Lämpöistä ja Kaunista Joulua jokaiselle!  santa_smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 23.12.2005 12:28:14 »

Kyllä kokemisen tunteminen riittää, olkoonkin sillä muita hienoja nimityksiä!
 santa_smiley

Ja se on aina ollut mahdollista tässä ja nyt!

 angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #8 : 23.12.2005 12:46:22 »

santa_cheesy santa_cheesy

Kiitos Mirjam.Hopeatähti,Usvametsä!
Kiitos selvällä suomen kielellä ja ymmärrettävästi kirjoitetuista teksteistä.

Auttavat"etsijää",kun on mahdollista ymmärtää mistä toiset puhuvat.

Noista kursseista,,Minulle olivat jonkinlainen avaus kokemuksiin.
Olen pitkän tien etsijä,ja kurssin jälkeen alkoi tulla uusia kokemuksia.Vaan
itse ne kuitenkin on tulkittava,ymmärrettävä mistä on kysymys.
Toisilla ei ole sitä tuntemusta joita noihin kokemuksiin (ovat sitten mitä
kenelläkin)liittyy,siksi samasta asiasta voi saada montakin selitystä muilta.

On hyvä,että uudet asiat tulevat hissukseen,omalla ajallaan.
Sekaisin poloinen pääni menisi,jos kaiken heti kerralla kokisin. santa_shocked santa_shocked

 RAUHAISAA JOULUA KAIKILLE  santa_smiley  angel  smitten
tallennettu

hurma
Vieras
« Vastaus #9 : 23.12.2005 14:26:37 »

tartteekos sitä nyt koko aika näkemässä.


elämä on helpompaa kun tyytyy tähän fyysisyyteen ja sen kautta saavuttaa henkisyyden.

ei meistä kaikista ole mahteja tehty.


jospa vaikka otettas paukut ja lennettäs maailmaan metsien?


oikeasti ei kannata toivoa kaikenmaailman näkökykyjä ynms, kun ei kummiskaan tiä mimmosta sellasenkin kyvyn kanssa ois elää jookosta?

turhaa pätemistä tällä foorumilla näkee näissä ihme henkisyys jutuiss.


ite ainakin olen pinnallinen ja materialistinen ihminen ja nautin siitä täysin rinnoin!
 santa_afro
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 23.12.2005 14:55:56 »

Pääasia, että muistaa välillä vetää henkeä sisäänkin päin, ettei aina vain ulospäin puhalla.
Muuten voi tukehtua!
  angel

"Jouluupuu on raakennettu, jouuluu oon joo'o oovellaa...
naamuusiia riipustettu, ompii kuusen oksilla"


 santa_smiley
tallennettu
faust
Vieras
« Vastaus #11 : 23.12.2005 15:13:37 »

Kuten rintoja?
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.12.2005 19:00:33 »

Minä haluaisin nähdä jotain muutakin kuin oman navan tuijottelua,
lapsellisuutta ja typeryyttä.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 23.12.2005 20:04:01 »

http://freeweb.siol.net/danej/riverIQGame.swf

astu virran yli.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #14 : 23.12.2005 20:13:53 »

Minä haluaisin nähdä jotain muutakin kuin oman navan tuijottelua,
lapsellisuutta ja typeryyttä.

Oliko tuo minulle tarkoitettu  Undecided?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: