Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 704871 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #1440 : 08.07.2008 01:53:24 »

Hei AthaMaarit!

Kylläpä täällä on kysymyksiä... mutta laitan kuitenkin yhden lisää odottelemaan jos vaikka kerkäisit vastailla.

Ihmissuhteet pyörivät liikaa päässä näinä päivinä. Olen eronnut vuosi sitten ja nyt iski se kamala ikävä entistä kohtaan... onko minun parasta vain toipua mielenhäiriöstä vai olenko tehnyt virheen? Tosin paluu entiseen ei varmaan ole enää edes mahdollinen. Toisaalta uusi tuttavuuskin tuntuu ihan mukavalta, näetkö tälle uudelle suhteelle tulevaisuutta? Ihan tyhmää näin kesäloman kuluksi heilua ääripäästä toiseen tunneskaalalla, mutta näin tässä vain kävi.

Mukavaa kesää sinulle!
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #1441 : 08.07.2008 08:22:50 »

Hei AthaMaarit,

Täällä näyttää olevan ruuhkaa jo aikalailla, mutta laitan uuden kysymyksen jonoon.  Smiley

Katsotko  minulle korteista tai riimuista näkyykö minun polkuani varten mitään osviittaa. Minulla on monta tietä mitä haluaisin kulkea, mutta kaikissa on tietty myös vaikeutensa. Kaikista noista vaihtoehdoista myös pidän, mutta haluaisin löytää sen oikean, missä sekä toteutan itseäni parhaiten, että autan muitan parhaiten, muodossa tai toisessa. Jos näet muuta elämääni yleisesti liittyvää, joka vaikuttaa merkitykselliseltä, kertoisitko siitäkin.
Itsekkin luen korteista, mutta lähelle tuntuu olevan sokea, niin että kaipaisin näin merkittävässä ja kauan vaivanneessa asiassa jonkun toisen ja kokeneemman apua, kiitos kovasti jo etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 08:26:15 kirjoittanut iline » tallennettu
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #1442 : 09.07.2008 22:37:08 »

Hei Atha!!  Smiley

Katsoisitko tuleekohan tästä minun ja skorpionimiehen jutusta mitään?
N. 4 vuotta sitten juttu alkoi ja jotenkin se hiipui, mies seurusteli sen nelisen vuotta toisen naisen kanssa sitten ja nyt heille tuli ero.. tämän jälkeen olemme olleet tiiviisti yhteyksissä, mietitty mikä aikoinaan tuli ja puhuttu tapaamisesta. Noh tavattu ei ole vielä mutta nyt viimeisen viikon sisällä minä olen onnistunut räjähtämään  tickedoff se on sovittu jo ja nyt herra aloitti mykkäkoulun  idiot2 uskomatonta miten tämä voi olla niin vaikeata ettei tiedä itkeäkkö vai nauraa.  2funny itse olen tällä hetkellä hermorauniona herran kanssa.. että jos voisit katsoa  smitten

-delir-
tallennettu
levot
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #1443 : 10.07.2008 00:16:20 »

Hei AthaMaarit,

Suhteeni rakkaani kanssa tuli tiensä päähän jokunen viikko sitten. Tulevaisuus tosin jäi vielä auki sanalla ehkä. Täysin varma en ole eron todellisista syistä. Mutta rivien välistä lukemalla ja toista katsomalla uupumusta kaikkeen, myös suhteemme ulkopuolisiiin asioihin on havaittavissa. Mies polttaa tällä hetkellä kynttilää molemmista päistä ja minä pelkään siitä koituvia seurauksia. Onko siihen syytä? Menneisyys hänellä ei ole ollut helppo ja luulen nykyisten tapahtumien nostaneen pintaan kipeitä ja käsittelemättömiä muistoja. Myös hänen fyysisestä kunnostaan olen huolissani.
En kuitenkaan ole varma olenko oikea ihminen auttamaan häntä nyt. Vaistoni sanovat hänen tarvitsevan tukea ja apua mutta jokin kuitenkin estää tarttumasta härkää sarvista. Pelkään että yritykseni auttaa pahentaa vain kokonais tilannetta. Olisiko nyt kuitenkin siis syytä antaa vain aikaa ja antaa toisen tukeutua kun itse kokee siihen tarvetta?
Myös tulevaisuutemme askarruttaa minua, onko sitä vai ei?

Kiitos sinulle jo etukäteen jos voisit myös minulle nostaa!  Smiley
tallennettu
Milan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #1444 : 11.07.2008 00:02:10 »

Öitä AthaMaarit!

Pakko kysäistä ihmissuhdekiemuroista, koska en tajua yhtään missä mennään. Suhde ihanaan mieheen alkoi loistavasti, mutta nyt kaikki on muuttunut ihan kummalliseksi. Olin ihan varma että vihdoinkin löysin ihmisen kenen kanssa suhteesta voisi tullakin jotain, mutta tällä hetkellä tekisi mieli antaa vain kengän kuva takamukseen ja unohtaa koko äijä. Mies on muuttunut niin ihmeelliseksi. Väittää että tykkää ja haluaa olla kanssani, mutta käyttäytyy täysin päinvastoin. En tajua mikä häneen on mennyt. Mitäs tästä näkisit??
Kiitos kaunis etukäteen ja paljon aurinkoa elämään!!
tallennettu
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #1445 : 12.07.2008 14:02:49 »

Kiitos AthaMaarit! On ollut myrskyistä täälläpäin,ja sen takia luin vasta nyt sun vastauksen.

Tässä on nyt tilanne (eikä siis tarvitse nostaa korttia mulle, mutta kerronpa miten tässä kävikään  Smiley)

Sain sen uuden työpaikan mitä halusinkin. En jaksanut jäädä taistelemaan yövuoroista, jos tämän taistelun olisin voittanut, olisi seurannut taas jokin toinen. Niin kuin kirjoitit, sinne menee vaan turhaa energiaa! Tuntui oikein hyvältä sanoa itseni irti, päästä tuosta huonosta ilmapiiristä pois. Nyt toivon että tämä uusi työpaikka on hyvä,ainakin ihmiset siellä vaikuttivat oikein mukavilta!

Rakkaus sitten. Avioeropaperit on allekirjoitettu, olet täysin oikeassa siinä että oltiin aivan liian tiiviisti yhdessä. Ja halusimme nähtävästi ihan eri asioita, mutta kuitenkin ihan sovussa erottiin. Tuntui toki pahalta, mutta maailmani ei ole romahtanut, ja se on ihana tunne! Vaikka tämä on ollut raskasta, on koko ajan ollut tunne että olen vahva, tulen selviytymään, maailmanloppu ei tullutkaan. Jotain uutta on edessä, ja joskus pitää sitä paskaakin käydä läpi,että saa jotain parempaa  Smiley

Ja ainakintämä on yllättäen vahvistanut minua ja uskoa itseeni. Avioliittoa en kadu, meillä oli paljon hienoja hetkiä,ja tottakai toivon että mieskin löytää rauhan, että hän tulee onnelliseksi, oli se sitten millä lailla tahansa.

On se ihmeellistä miten ihmismieli tietää asioita. Tämä ei tullut yllätyksenä, ja jo vähän aikaa ollut sellainen tunne että on jotain vaikeeta, huonoa,edessä. Ehkä tässä onkin toivoa kehittyä ihmisenä ja kehittää omia aisteja, ei ne ollutkaan hukassa!

Kiitos vielä sulle, ja hyvää kesän jatkoa  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1446 : 13.07.2008 17:54:06 »

Minä täällä hei.  Wink Smiley

Tulinpa kyselemään, kun syystä tai toisesta sinä tunnut aina jotenkin "enemmän omalta" tai lähemmältä näissä ennustamisasioissa ja osaat aina tulkita oikein.

Olen turhautunut ja stressaantunut kun en pääse eteenpäin. Tiedän, että se on minun juttuni, mutta aina kun ilmaantuu jotain lupaavaa (toivoni herää) ja ajatelen "josko nyt VIHDOINKIN", saan pettyä. Jotenkin menestys ja ylipäätään toteuttaminen tuntuvat kaukaisilta unelmilta. Tiedän/tunnen, että joskus minun on pakko päästä eteenpäin, mutta hetkittäin iskee epätoivo ja mietin kuvittelenko vain. Mitä teen jos niin ei käykään... En halua edes ajatella.

Jos ottaisit avuksesi tarot-kortit asian suhteen. Tulevaa syyskautta ajatellen..
tallennettu
PorcelainYin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


~rakkaus sisimmässäni~


Profiili
« Vastaus #1447 : 13.07.2008 18:41:07 »

Hei AthaMaarit..tarvitsisin loistavaa intuitiokykyäsi pienessä ongelmassani. Asia koskee erästä miestä, jonka tapasin ohimennen matkallani ulkomailla. Nyt on ikävä jo hieman hellittänyt, mutta kotiin päästyäni ihmettelin kuinka niin pieni hetki voi jättää niin suuren kaipauksen jälkeensä...tapasin myös toisen miehen, jonka kanssa juttelinkin ja hän vaikutti hyvin tutulta, varmasti sukulaissielu. Eli kysymykseni on mitä teen näiden miesten kanssa vai unohdanko molemmat?  Undecided
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #1448 : 14.07.2008 17:55:57 »

Hei!

Ajattelin että ehkä tietosi valaisee tarvitsevaa, joten miltä vaikuttanee syksyllä, pääsenkö sisään haluamaani koulutukseen? Rakkaussuhde on hieman takkuilevaa, muutoksia näkyvissä? Onko lähitulevaisuuteen luvassa onnen kantamoisia vai elämän oppiläksyjä?

Kiitos Atha!  smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1449 : 14.07.2008 18:46:06 »

Voi AthaMaarit...

Olen nyt totaalisen myyty kalamiehestä... Ihanat kaksi päivää takana ja hän vei sydämeni mennessään!!! Musta on tullut toivoton romantikko... Haluan tuon miehen... Hän on kylläkin varattu.

Nostaisitko kortin sille, että onko tunne molemmin puolinen ja eteneekö tämä jo vihdoin. Smiley

Kiitos!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
nooora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #1450 : 16.07.2008 11:34:08 »

moikka AthaMaarit.

Odottelen yhä niitä kortteja parisuhteelle ja tulevaisuudelle.. ?  Embarrassed
toivottavasti joskus kerkijät ne katsomaan..

t.nooora
tallennettu

(:
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1451 : 16.07.2008 11:40:12 »

Kortit tulevat kysyjille järjestyksessä, eikä kuukauden odotusaikakaan ole mitenkään kummallinen. Nyt kiireeni ovat helpottaneet, mutta koska en tee mitään elämässä ilman intuition kehotusta odottelen sopivaa aikaa nostaa kortteja. Kaikki tapahtuu ajallaan, myös se meikälaisen "No nyt voit nostaa, anna mennä!"-korttisuman purkaminen.

Kärsivällisyyttä! Ehkäpä tällainen odotteluaika haluaa vain sanoa, että kysymyksiä tulisi pohtia vähän itse jo alkuun etsien vastauksia. Ehkä silloin myös korkeimmilta minun korttien kautta tuleva vastaus tuntuu tutulle tai antaa vahvistuksen omiin johtopäätöksiin. Samat voimat ovat kaikkien kysyjien käytössä, he eivät ole minun yksityisomaisuutta jotka vastaava vain minulle Grin He vastaavat kaikille, koko ajan. Pitää vain kuunnella, joka on tosin aina niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, kun asiat kaatuvat niskaan! coolsmiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1452 : 16.07.2008 13:49:53 »

Kortit tulevat kysyjille järjestyksessä, eikä kuukauden odotusaikakaan ole mitenkään kummallinen. Nyt kiireeni ovat helpottaneet, mutta koska en tee mitään elämässä ilman intuition kehotusta odottelen sopivaa aikaa nostaa kortteja. Kaikki tapahtuu ajallaan, myös se meikälaisen "No nyt voit nostaa, anna mennä!"-korttisuman purkaminen.

Kärsivällisyyttä! Ehkäpä tällainen odotteluaika haluaa vain sanoa, että kysymyksiä tulisi pohtia vähän itse jo alkuun etsien vastauksia. Ehkä silloin myös korkeimmilta minun korttien kautta tuleva vastaus tuntuu tutulle tai antaa vahvistuksen omiin johtopäätöksiin. Samat voimat ovat kaikkien kysyjien käytössä, he eivät ole minun yksityisomaisuutta jotka vastaava vain minulle Grin He vastaavat kaikille, koko ajan. Pitää vain kuunnella, joka on tosin aina niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, kun asiat kaatuvat niskaan! coolsmiley


Kiitos tästä  smitten jotain tällaista arvelinkin "olevan ilmassa" ja kyllä kärsivällisyyttä riittää

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1453 : 16.07.2008 19:00:40 »

Kellä mitäkin dilemmaa täällä on, itsellä on tuonut hyvän fiiliksen aika, pohdiskelu, aivan muiden asioiden tekeminen ja tutkiminen, tuleva matka, sisustus, sielukumppanitekstit, regressioterapiatekstit (ja oikeastaan kävin parin luona, mutta se oli enemmänkin kanavointia enkeleiltä, Jeesus+Maria jne); niin että Athan viesti on sitten yksi tulkinta.

Jos jollain on paha olla, suosittelen seuraavaa; meditoikaa, hengittäkää sisään valoa ja ulos pahaa oloa.

Pelot pois; muistakaa että ne ovat vain egoa, ei sielua. Voi pyytää korkeammilta voimilta että mitään pelkoja ei päästetä omaan kenttään, että on suojattu valolla.

Sitten ihan jonkun tai monien ystävien kanssa voi vertailla kokemuksia ja niiden syitä.

Hyvä että kaikkeus tuo helpotusta eri muodoissa. Ja onneksi on edes joku jonka kanssa pikku flirttiä. Hm, pitäisköhän.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:07:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1454 : 17.07.2008 17:43:17 »

Haitula. Nostin sinulle enkelikortin.

UTELIAISUUS
Tarkastele elämää lapsen uteliain silmin, niin löydät loppumattoman ilon ja kihelmöivän jännityksen lähteen.
Uteliaisuus pitää sinut hengissä, kiinnostuneena ja kiinnostavana.
Enkelit kehottavat sinua pysymään kiinnostuneena itsestäsi. Ryhty tutkimaan sitä kuka olet, niin kasvat sekä persoonana että hengen tasolla.
Ole kiinnostunut ihmisistä, niin löydät iäisen kiehtovuuden lähteen.
Ole kiinnostunut upeasta maailmankaikkeudesta, jossa elät sekä enkeleistä ja heidän roolistaan jumalallisessa suunnitelmassa.
Mielihyväsi sädehtimä valo valaisee elämääsi.
VOIMALAUSE: Tutkiskelen elämän ihmettä

Intuition herääminen selvänäköisyyden asteelle kuuluu jokaisen sielun kehitykseen ja jokainen meistä kohtaa sen ajallaan. Ehkä se on kohdattu jo edellisessä elämässä ja kyky jatkuu nykyisessä,ehkä se kohdataan tässä elämässä tai ehkäpä vasta jossain tulevassa. Selvänäköisyys on sielun normaali kyky, aivan kuten hengitys on kehon normaalikyky. Molemmat toimivat itsenäisesti, mutta molempia voi myös kehittää - voi oppia kuuntelemaan intuitiotaan selkeämmin ja voi oppia hengittämään syvemmin ja vahvemmin.
Tutki intuitiotasi innostuneella lapsen uteliaisuudella, koska se on sinun ystäväsi ja osa sitä, kuka olet. Enkelikorteilla on hyvä aloittaa muiden auttaminen minun mielestäni, koska niissä on hyvin puhdas ja tsemppaava energia. Tarotit ovat suorasukaisempia ja napauttavat ikävätkin asiat kiertelemättä päin näköä, joten niiden vinkkejä ja sanomia joutuu tutkimaan vähän enemmän.Tekemällä oppii kuitenkin, sillä minulla(kaan) ei ole mitään tarotkoulutusta tai vastaavaa. Olen vain nostanut ja nostanut ja tulkinnut ja tulkinnut ja side intuition ja auttajien kanssa on vahvistunut niin, että nykyisin voin tehdä vaikka viittä asiaa samaan aikaan, kun nostan kortteja, eikä yhteys häiriinny. Samoin tulee varmasti käymään sinullekin.
Jos koet, ettet halua auttaa vielä ihmisiä vaan haluat tutkia omaa elämää ja ehkä avustaa kaikkein läheisimpiä ihmisiä, sekin on oikein. Aina omalla intuitiolla ei tarvitse palvella muita, jos se ei tunnu hyvälle, sillä meillä on useita tapoja olla toisillemme iloksi ja avuksi!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: