Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 704481 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #1320 : 29.05.2008 21:46:04 »

Hei Atha! Pitkästä aikaa. Katsoisitko rakkauteen ja avioliittooni. Missä me oikeastaan mennään siinä... Kiitos sinulle.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
urbania
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1321 : 30.05.2008 10:11:31 »

AthaMaarit. Kortit näyttävät varmasti oikein. Korostaisin kuitenkin ettei hän ainakaan tahallaan yritä vetää minut alas hänen kanssaan, tai alistua, eli jos se tapahtuisi minä olisin se joka sen tekisin. Olen hyvin peloissani tästä tilanteesta, mutta hän vaikuttaa tehneensä päätöksen - muuttaa asioita elämässään. En tiedä sitten minun rooliani tässä asiassa. Rennosti olenkin yrittänyt ottaa asioita, mutta tosiaan pelko on suuri. Tiedän ettei hän halua tulla alkoholistiksi, mutta voinko minä auttaa häntä lainkaan? Vai olla vain hiljaa kun hän juo? Kertoivatko kortit ettei tästä suhteesta voi tulla mitään, vai varoittivatko ne vain?

Kiitos! Urbania
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1322 : 30.05.2008 10:50:48 »

Urbania. Kortit sanoivat, että suhteenne voi toimia ja hyvin varmasti toimiikin, kunhan omaa herruuttaa ei menetetä - mies ei menetä sitä alkoholille etkä sinä miehelle (tai hänen alkoholin käytölleen). Voin kuitenkin nostaa sinulle vielä kortin siinä miten parhaiten tuet miestä yrityksessään päästä alkoholin liikakäytöstä eroon!
tallennettu
äppä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1323 : 30.05.2008 20:11:28 »

Hei AthaMaarit ja kiitos katsannosta oli varsin mielenkiintoiset kortit

T;äppä Smiley
tallennettu
napoltti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #1324 : 30.05.2008 22:50:31 »

Hei AthaMaarit,

sinulla on kyllä hurjasti työtä tämän ketjun kanssa, mutta rohkenen minäkin vielä sinua vaivata...

Kysymys tuntuu varmasti kovin pinnalliselta joidenkin mielestä, mutta tämä on minulle ihan hirmuinen ja todellinen ongelma!!! Olen taistellut kilojeni kanssa vuosikausia ja välillä olen ollut itseeni kovastikin tyytyväinen, mutta useimmiten en. Nyt on pitkään ollut vaihe, että joka ikinen minuutti ajattelen laihduttamista ja sitä, että en halua olla tämän kokoinen, ja kilot pysyy tiukassa... Tunnen, että minä en ole minä tämän kokoisena. Tiedän, että pitää oppia rakastamaan itseään sellaisena kuin on ja siitä alkaa tapahtua myös muutoksia. Toteuttaminen ei vaan ole niin helppoa...

Katsotko minulle miksi tämä on minulle tällainen projekti ja ennen kaikkea, rehellisesti, tulenko minä nyt oikeasti onnistumaan? 20kg pitäisi lähteä...

Jos vielä ehdit, olisin kiitollinen jos nostaisit kortit myös kahdelle lapselleni eli mitä heille nousee. Varsinkin toisen lapsen terveys huolestuttaa.

 smitten
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1325 : 31.05.2008 15:29:30 »

Kiitos kaikesta AM, mitä olet hyväkseni tehnyt!
Toukokuu on ollut tosi hyvää aikaa, mutta nyt on tullut päätöksen hetki.
En hyväksy tuoreen kumppanini toimia exänsä suhteen - minusta hän toimii väärin. Kyse on sellaisesta asiasta, etten voi jatkaa, jos toimintatapa ei muutu. Olen selkeässä joko tai tilanteessa ja aion esittää joko tai päätöksen myös hänen tehtäväkseen. Itse aion tehdä ratkaisuni vielä tänä viikonloppuna.

Kaipaisin korttia kuvaamaan kumppanin luonteenpiirteitä (mitä kannattaisi varoa tai mitä arvostaa), sekä korttia valinnan tekemiselle.

Kiitos AM ja voimia sinulle!

AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
FannyMaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1326 : 31.05.2008 16:48:23 »

Hei!
Kerrotko mitä näet minulle? Hätäilenkö suotta työnsaannin suhteen? Mikä olisi minulle sopivin työ??
Kiitän ja kumarran etukäteen.  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1327 : 31.05.2008 17:00:54 »

AveMarisStella! Koskeeko korttipyyntösi tätä kumppania, jonka aiot nyt laittaa puun ja kuoren väliin? Koska jos koskee otan aikasyiden vuoksi sinut ensiksi, mutta jos ei koske, vaan haluat tietää noin yleisesti millaisia piirteitä sinun pitäisi kumppanista etsiä ja varoa, niin nostan kortin sinulle vuorollasi.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1328 : 31.05.2008 18:05:55 »

hei atha!


mitäpäs sanoisit helpottaako syksyllä aloittamani koulutus työtilannettani vuonna 2010?
tallennettu

AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1329 : 31.05.2008 22:18:48 »

Auts! Ikävä kiilata, mut kyllähän se koskee tuota kumppania. On sellainen tienristeys.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1330 : 01.06.2008 09:37:27 »

Suuri kiitos AthaMaarit! Juuri noista peloista meediokin viime viikolla minulle puhui, sain neuvoja, miten pääsen niistä eroon  Smiley Opiskelu ei tosiaankaan tällä hetkellä kiinnosta ja olen ollut äitiyslomalla. Syksyllä on taas pakko jatkaa  Smiley Saa nähdä, miten käy..
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #1331 : 01.06.2008 14:58:31 »

Muuttuuko mieleni yhtään seesteisemmäksi, eli opinko hyväksymään asiat kuten ne ovat. Rohkeus ei riitä muutokseen.
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #1332 : 02.06.2008 11:08:11 »

Heippati...?
minä ninni kysyisin että mitä tuleeko minun ja tämän minun rinssini välillä tämän valmiimpaa. tahtoa,halua ja tunteita löytyy ainakin vallan mahdottomasti... Smiley.. mutta mutta... ?en ymmärrä mikä vialla?hjälp.
osaisitkohan neuvoa minua.olen "ihmetys" itsellenikin.. idiot2..miksiköhän olen tällainen..kertoisikohan karttani jotain? (250865 klo 1.45 pihtipudas)kiitos jos jaksat vastata.
tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #1333 : 02.06.2008 14:19:50 »


Sydämelliset kiitokset hyvä AthaMaarit!  smitten
Kuinka oikeaan osuitkaan...  Cry

"Demonisointia" on jo tapahtunut moneltakin taholta - siitä huolimatta yritän jaksaa jatkaa "intuitioni" tiellä ja opetella olemaan oman elämäni herra. Tällä hetkellä näyttää siltä, että sekä parisuhde että työpaikka ovat mennyttä... mutta ehkä jonakin päivänä saan kaiken sen mistä olen nyt luopumassa moninkertaisena takaisin...  pohdittavaa ja opittavaa vain riittää.  idiot2

tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #1334 : 02.06.2008 15:24:56 »


Parisuhdetta ja perhettä ei tule lähteä nyt etsimällä etsimään, koska siinä piilee se vaara, että suuressa innostuksessa otetaan ensimmäinen lapsia haluava mies matkaan ja siitähän se soppa syntyy ennen pitkää. Oma innokkuus sekoittaa sydämen ja järjen äänen. On varovaisen kulkemisen aika. Tienpientareella saattaa olla ties mitä houkuttelevia Hunkseja, mutta sinä etenet varovasti tarkastellen kaikkea vastaantulevaa, kunnes tienpientaremiesten sijaan huomaatkin kävelleesi suoraan edessäsi seisovan miehen syliin. Siihen viittaa kortin kehotus rentoutua ja luottaa elämään. Parisuhde tulee elämään etsimättäkin.

 
Suurkiitos taas, AthaMaarit  Smiley


Kärsivällisyyttä pitää taas vaan yrittää kasvattaa... on varmaan loputon läksy minulle, kun olen niin kärsimätön ja ahdistun, jos asiat ei tapahdu nopeasti Sad  Mutta täytyy vaan opetella tarkastelemaan kaikkea vastaantulevaa ja elämään hetkessä, niin ehkä se uros sieltä loppujen lopuksi tulee väistämättä vastaan Wink
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: