Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705101 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1245 : 09.05.2008 21:40:47 »

Heips!

Taas on hieman aikaa vierähtänyt, mutta asiat ovat vielä samalla mallilla ja minä.... kärsimätön!  Huh
Eli taannoin pyysin selvitystä tähän suhdetilanteeseeni, vastaus jonka sinulta sain oli hyvin tilannetta kuvaava, muistaakseni sivulla 67? kortti oli paholainen.
Mutta siis edelleen kolmiodraama-tilanteessa ollaan ja välillä musta on tuntunut siltä, että mies on hakenut välimatkaa minuun. Mutta taas viimeksi kun nähtiin, hän kertoi että hänellä on ollut ikävä eikä olisi tässä jos ei haluaisi.
No, siinä mielessä tilanne on edennyt, että nyt ollaan päätetty, että lähdemme yhteiselle parin pvän reissulle, ensimmäistä kertaa... kalentereihin on päivät lyöty lukkoon! Eli saadaan viettää ensimmäistä kertaa aikaa yhdessä ilman kiirettä! Tutustua toisiimme paremmin ja keskustella.
Toivoinkin, jos voisit nostaa reissulle esim. kortin, ja muutenkin suhteen tilalle.
Olen rakastunut ja epävarma itsestäni aina välillä. Toivoisin vahvuutta ja voimaa kantaa itseäni ylväämmin tässä tilanteessa, jonka toivon etenevän oikeaksi parisuhteeksi.

Kiitos jos viitsit selventää näkymiä ja tuntoja.  smitten
 
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 08:09:31 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1246 : 10.05.2008 07:18:20 »

Hyvä, Atha.. mutta..

me emme kommunikoi! En tiedä saatko esille uuden kortin, olen hieman huolissani hänestä enkä tiedä miten toimia. Mies on jossain uppeluksissa, pidetään yhteyttä pinnallisesti. Mitäs nyt sitten teen. Puhuisin nimenomaan kaikesta, jos saisin häneen yhteyden. Viimeksi vappuna. Tässä on sellaiset voimat laitettu liikkeelle, ettei niitä noin vaan pysäytetä ( tunne, fyysinen, menneet elämät jne ). Jotain selvittämätöntä taatulla, jos ei menneessä niin nyt.

Siis muitahan voi tavata ja jutella mistä vaan, mikä hänellä on-
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 09:16:48 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1247 : 10.05.2008 15:04:15 »

WS. Tuossa tilanteessa kortti kääntyy sitten sinun vastuullesi eli ilmeisesti sinä olet avaamassa miestä kommunikoinnille. Taikuri on hyvin humoristinen kommunikoija ja Rapu-ihmisiä tuntien voisin neuvoa, että ehkäpä huumorillinen kommunikointi auttaisi miestä sulattamaan lukkiutuneita äänihuuliaan. Ravuthan rakastavat hulluttelua, nauramista, kummallista huumoria ja se on paras tapa löytää yhteinen kommunikoinnin sävel Rapujen kanssa. Ei vaatimuksia, ei pakkoja. Pelkkää päätöntä hulluttelua ja kun mies huomaa, että sinuun voi luottaa, hän ehkä avautunee enemmän myös muiden asioiden suhteen.

En tiedä onko Rapumiehillä sitten vielä sitoutumiskammo. Jos näin on mies ehkä pelkää avata sanaista arkkuaan sinulle, koska hän pelkää sinun sitovan itsensäjohonkin ja kenties käyttävän hänen herkkiä muistojaan/tunteitaan aseena häntä vastaan myöhemmin. Ravuthan ovat mitä mainioimpia muistamaan pienimmätkin loukkaukset ja iskemään niillä takaisin toista tämän herkkänä hetkenä. Ehkä hän on ujo eikä uskalla ilmaista itseään.
tallennettu
SilverMoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1248 : 10.05.2008 18:26:44 »

Hei Atha Maarit!

Nostit aiemmin yhden kortin työlle ja asunnolle, mutten kuitenkaan saanut selvää työtilanteesta  idiot2 Siihen toivonkin uudelleen katsausta. Haussa on parikin paikkaa, mutta miten käy? Löytyykö töitä alalta jolle kouluttaudun.
Kiitos jo etukäteen   Kiss

 
tallennettu
nooora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #1249 : 10.05.2008 18:29:37 »

heip.
Voisitko katsoa minunkin kortteja. lähinnä rakkauselämä avomiehen kanssa kiinostaa, eli että miten menee vai meneekö ollenkaa? ja muutenkin Smiley
kiitos<3
tallennettu

(:
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1250 : 10.05.2008 19:50:38 »

Joo.. onpa kaupunki täys urheilijoita! Juoksijoita ja fillarointia. Ihan ku muualla maailmassa heh.

No mutta siis palataan aiheeseen.. ujo se on kuukalana ja todella tykkää hulluttelusta, mitä en huomaa muissa ravuissa. Katsotaan nyt vielä onnistuuko puhua, kun hän on siis takalukossa (no ei ihan kokonaan kun vko sitten piti tavata; minulla olisi niin paljon puhuttavaa). -kesä tulee.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 14:38:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #1251 : 10.05.2008 19:51:34 »

Lainaus
--------------------------------------------------------------------------------
Dimma! Kortiksi tuli

LANTTIEN KYMPPI – RIKKAUS
Avainsanat: Merkurius Neitsyessä, sisäinen ja ulkoinen rikkaus, kyky saada yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa sitä muiden kanssa
Kortissa on keltavihreitä lantteja, joihin jokaiseen on kaiverrettu jokin Merkuriuksen symboli. Toimelias Merkurius yhdistyneenä maan elementtiä edustavaan Neitsyeeseen luo hyvät edellytykset käyttää säkenöivää kommunikaatiokykyä. Kaikenlaisen rikkauden lähde on ihmisen tietoisuudessa,. Jos tämän lähteen annetaan pulputa ulos maailmaan, ilmenee rikkaus myös aineellisella tasolla.
Kortin kymmenen lanttia ovat järjestäytytyneet elämän puun muotoon Se tarkoittaa, että todellisen rikkauden on kosketettava kaikkia elämän osa-alueita. Merkurius Neitsyessä kvaa ylitsevuotavuutta niin henkisellä, fyysisellä kuin tunnetasollakin. Nämä rikkaudet on jaettava, niistä on kerrottava, jos niiden arvon haluaa säilyvän. Jos niitä ei jaeta, niiden voima lakka virtaamasta. Takertuminen ja kiinnipitäminen syntyvät joko tietoisesta tai tiedostamattomasta vajavaisuuden pelosta ja ilmentävät henkistä köyhyyttä. Suurinkin aarre menettää arvoonsa, jos sitä ei käytetä rakkauden palvelukseen. Tätä symboloivat taustalla olevat violetit lantit.. Minkä tahansa sellaisen energian pidätteleminen, joka voisi olla yltäkylläisyyden ilmaus, saa tuon energian menettämään voimansa. Kanteista katoaa hohto.
Päätelmät: Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. Olet siis luonut elämäsi jokaisen tilanteen ja luot itse myös oman todellisuutesi. Sinulla olevalla yltäkylläisyydellä voit tehdä, mitä itse haluat. Vastuu on sinun. Hyvinvoinnillasi ei ole loppua!
Kysymykset: Tiedätkö sisälläsi olevista rikkauksista? Jaatko niitä anteliaasta?

Valitse vaihtoehto, josta tunnet saavasi eniten. Voit kirjoittaa listan johon merkitset kummankin vaihtoehdon hyvät ja huonot puolet objektiivisesti ja teet valinnan sen mukaan, kummassa on enemmän hyviä vaihtoehtoja.
Ehdotus: Kirjoita paperille kaikki ne asiat, joista sisäinen rikkautesi koostuu.
Vahvistus: Olen sisäisesti ja ulkoisesti rikas ja vapaa. Nautin kaikesta kiitollisena ja antaumuksella,

Kiitos AM!  smitten- vaikuttaa hyvältä..
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1252 : 10.05.2008 19:54:03 »

Jemina. Nostin sinulle enkelikortin

Selkeys
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiireinen ja sotkuinen mieli voi huonosti ja että selkeä mieli puolestaan huokuu jumalallisuutta.
Salli sydämesi viisauden säteillä ympärillesi ja sulattaa mielesi hälinä.
Tiedä, että enkelisi on kiinnittänyt huomiosi selkeyteen ja odottaa saadakseen auttaa sinua.
Istu hiljaa paikallasi, jotta löytäisit tyyneyden sisältäsi. Säteilet silloin puhdasta, kirkasta valoa kaikille elämäsi osa-alueille.
Tuon valon selkeydessä enkelit paljastavat sinulle aivan uusia elämisen muotoja.
Näet asiat uusin silmin ja kykenet tekemään päätöksesi omassa voimassasi ja selkeydessäsi.
VOIMALAUSE: Mieleni on hiljainen, tyyni ja selkeä.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1253 : 10.05.2008 22:11:05 »

Jaspis. Nostin sinulle enkelikortin.

Usko
Usko on niin voimakas hyve, että se siirtää vuoriakin.
Enkelit muistuttavat sinua kuitenkin siitä, ettei sinun kannata uskoa ihmisiin tai tilanteisiin sokeasti. Käytä maalaisjärkeäsi ja erottelukykyäsi äläkä luovuta omaa voimaasi muille.Usko sen sijaan Itseesi ja korkeimpiin voimiin.
Rukoile pyyteettömästi hiljaisesta, viisaasta sisimmästäsi käsin ja tiesä, että toiveesi toteutetaan- Toimi kuin pyytämäsi asia olisi jo muuttunut todeksi. Se on uskoa.
Enkelit ohjaavat sinua lujittamaan uskoasi Äärettömään.
VOIMALAUSE: Uskon, että maailmankaikkeus tukee minua.
Oi, voi miten inhottavan helpolta ja hienolta kuulostaa...totuus on on just niin vaikeaa kuin se uskokin. Uskon puute onkin ollut vk.jen teema, jos rehellisesti reflektoi tunteita  Sad
Kiitos, otan sanat syvälle sisälle ja annan niiden kaikua siellä  angel Kiss angel
tallennettu
chiara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1254 : 11.05.2008 15:07:36 »

Hei AthaMaarit,

pyytäisin sinua nostamaan minulle kaksi korttia, ensimmäisen rakkauselämälleni  yleensä ja toisen kortin suhteelle joka minulla oli vuodenvaihteessa. Olen miettinyt mikä merkitys tällä suhteella ja miehellä minulle oli....
tallennettu
jane60
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1255 : 12.05.2008 15:18:35 »

Jane60. Rakkauteen nousi tällainen kortti

LANTTIEN KAKKONEN – MUUTOS
Avainsanat: Jupiter Kauriissa, muutos, transformaatio

Kortissa on kuvattuna valtava käärme, uudistumisen symboli. Käärme on muodostanut kahdeksikon, mikä kuvaa äärettömyyttä. Se kuvaa myös alituista muutosta. Käärmeen muodostaman kahdeksikon sisällä on kaksi lanttia, kiinalaiset Ying Yang- symbolit, tasapainon ja harmonian symbolit. Näiden sisällä olevat kolmiot ovat ikivanhoja alkemian symboleita. Ne on maalattu kaikkien neljän elementin värein: punainen on tulta, sininen vettä, harmaa maata ja keltainen ilmaa. Transformaatio koskee kaikkia olemuksen osa-alueita.
Onnea ja laajentumista symboloivat Jupiter osoittaa, että muutos tuo onnea ja rikastuttaa elämää. Uusi tuo elämääsi enemmän pysyvyyttä ja turvallisuutta, jotka ovat Kauriin merkin ominaispiirteitä.
Muutos on aina tarpeen, kun se, mikä on vanhaa, ei ole enää tasapainossa.  Muutos ravistelee meitä ja herättää meidät. Käärmeen päässä oleva kruunu symboloi heräillä oloa.
Soturin väri, violetti, osoittaa, että transformaatiosta saadaan uutta voimaa. Ainoa pysyvä asia on väliaikaisuus. Ainoa varma asia on epävarmuus.
Päätelmä: Elämäsi on jatkuvan muutoksen alaista. Se antaa sinulle mahdollisuuden kasvaa. Muutos laajentaa sinua ja loppujen lopuksi rikastuttaa sinua. Antaudu suurelle muutokselle luottavaisin mielin!
Kysymykset: Millaisia sisäisiä tai ulkoisia muutoksia elämässäsi tapahtuu tällä hetkellä? Mihin olet vielä takertunut?
Ehdotus: Mietiskele seuraavaa; ”Ainoa pysyvä asia on muutos.”
Vahvistus: Tulen joka päivä, kaikin tavoin, paremmaksi ja paremmaksi.

Sinuna en huolehtisi tuleeko suhdetta vai ei, vaan antautuisin nyt tälle uudelle ajalle avioeron jälkeen täysin siemauksin. Tutustu Itseesi, nauti omasta ajastasi! Ehdit jakaa Itseäsi ja aikaasi toiselle myöhemminkin. Kumppani tulee elämääsi kun on sen aika ja mitä paremmin tunnet Itsesi sen parempi kumppani olet ja sen paremmin suhdekin toimii.



Kiitos sinulle AthaMaarit Smiley
Muutosta on tapahtunut kyllä elämässäni paljon ja eniten itsessäni sisäisesti. Tuota kysymykset kohtaa minut on todella pistetty miettimään useasti viimeisen puolen vuoden aikana.
Todella jännä tuo vahvistus....sitä olen hokenut itselleni päivittäin viime aikoina..
Meni ihan nappiin kortti minulle Smiley
Olen lukenut paljon henkistä minää koskevaa kirjallisuutta ja paljon olen itsestäni oppinut ja kun olen niitä ilmentänyt elämässäni, muutkin ovat huomanneet muutosta minussa ja itse tunnen sen ja nautin siitä kyllä täysin siemauksin. Mutta alussa vasta olen joten paljon vielä omaksuttavaa ja muutettavaa asenteissani....mutta tunnen että oikealla tiellä olen...ja matka jatkuu eteenpäin.

Aurinkoista ja valoisaa kevättä ja kesää sinulle  Wink
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #1256 : 13.05.2008 17:40:28 »

Hei taas Atha!

Pyytäisin sinua nostamaan kaksi korttia. Enimmäisen työlleni, josta pidän kovin paljon, mutta stressaan siitä kovin paljon, kun haluaisin tehdä kaikki vimpan päälle. Miten tulen selviämään kesän vastuusta?

Toinen kortti ihmissuhteille. Miltäpä näyttää kaksilahkeisrintamalla?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #1257 : 14.05.2008 19:54:29 »

Hei AthaMaarit,

Tuntuu vähän hassulta kysyä sinua nostamaan minulle korttia, sillä olen itsekin useampien korttisarjojen omistaja ja tulkitsija. Tarvitsen vahvistusta, sillä elämässäni on pitkän pysähtyneisyyden jälkeen tapahtumassa hirveästi asioita yhtäaikaa. En pääse lomalle omasta itsestäni ja tilanteestani, eikä ole mahdollisuutta muutenkaan ottaa etäisyyttä kaikkeen tähän mitä menneillään on.

Tilanteeni on seuraava: olen kolmen lapsen yh, edessä muutto, näyttötutkinnot, ihana ja raskas työ ja mies, josta tulee isä (toiselle), ja kaikki tähän samaan iloiseen sekamelskaan... juhannukseen mennessä.

Olen kiitollinen vastauksestasi  smitten

terveisin heguli
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1258 : 15.05.2008 07:12:10 »

Atha.. Todella tarpeeseen tuli nämä sanat sinulta. Ajatukset todellakin on olleet aivan sekaisin ja toisinaan tuntunut jopa sairaalta kaikki pakkomielteiset ajatukseni =/ Eräs mieshenkilö kietoi minut rillinsä ympäri ja sai minut ruusunpunaisiin kuvitelmiin.. samalla kun hän edessäni flirttaili avoimesti muille naisille. Silti sisälläni ei kukaan varoittanut.. ei kertonut että "peräänny". Viimeisimmällä tapaamisellamme huomasin kuinka hermostunut ja ärtynyt olin ja tiesin että kenties tämä on viimeinen kerta hänen kanssaan. *tups* hän katosi kokonaan.. ei kuulu.. ei näy.. en saa mitään yhteyttä.. Ehkä parempi niin mutta kuinka ihminen voi kadota noin totaalisesti??
Enkä ymmärrä kuinka mieli voi vielä tässä vaiheessa sanoa että odota ja malta hetki buck2 Kaikki tämä on saanut pään pyörryksiin.. kuten myös se että en osaa nukkua ja muutenkin elämän rytmi on mennyt sekaisin kaikesta.. haluan vaikka mitä.. vaihtaa alaa.. kaupunkia.. elämäntyyliä. Mutta tuskin se mitään auttaa, enhän voi paeta ongelmia =( Olet oikeassa, pitäisi pysähtyä.. jossain on jotain.. Ne enkelit jatyyni, puhdas mieli =)
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1259 : 15.05.2008 07:45:50 »

Jenima. Lukaisepa Henkimaailman osiosta kanavointi, jossa puhutaan toukokuun 2008 energioista. Sellaisia ketjuja on kaksi erilaista. Niissä mainitaan paljon sitä, että toukokuu on muutoksien kuukausi ja noiden muutoksien mukaan kannattaa lähteä, koska ne uudistavat elämää.

Muutos ei koskaan ole pakenemista, vaikka se tehdäänkin omasta tahdosta, jos sen lopputulos saa sinut voimaan paremmin. Se on vain elämän rytmin kuuntelemista - täydeksi, tyhjäksi, alkuun, loppuun, valoon, pimeyteen. Aina uudestaan ja uudestaan. Aivan kuten vuodenajatkin seuraavat toisiaan samoin elämämme muuttuu jatkuvasti ja pysähtyineisyys sotkee meidät. Eikö olisikin kamalaa, jos luonto päättäisi olla noudattamatta Jumalallista kutsumustaan ja jämähtäisi kevääseen seuraavaksi kolmeksi vuodeksi muuttumatta koskaan kesäksi, talveksi, syksyksi ja takaisin kevääksi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: