Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1018363 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1065 : 25.02.2008 15:32:28 »

Onpa ollut rankka alkuvuosi; väkivaltaa, välirikko, kapakoita, alakuloa, laiha sopu, kummallisia kohtaamisia ja bileitä. Duunipuoli selvisi ja talous joten kuten. Remonttii ei vielä.

Nyt on vaikea muotoilla kysymystä, mutta kauanko tähän odotteluun vielä menee? Koskahan se elämä oikein alkaa? Pitäiskö tällä viikolla tehdä jotain ratkaisuja - ainakin koti pitäis saada kuntoon, mut mitä kuuluu ihmissuhteisiin. Vieläkö tää erakkovaihe jatkuu.

Miten mulle käy lasten kanssa? Nyt on kunto niin huono, ettei pysty pitää lapsii, vaan ne on isällä jonkin aikaa. Vieraantumisen oireita on ollu, mut parempi nyt kuitenkin näin. Lapset kyllä aistii tuskan ja kärsii siitä yhtä paljon. Palaako kiintymys, kun tää vaihe on ohi?

Nostatko kortin rakkaudelle ja kortin lapsille.

Kiitos!

AMS

tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #1066 : 25.02.2008 17:09:19 »

Kiitos Athamaarit selvennyksestä. Nyt meni jakeluun meikäiselläkin  Smiley !

Kortin sanoman tulkinta sinällään oli kyllä oikein osuva.Kiitos.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1067 : 25.02.2008 17:45:39 »

Pippurin. Sinulle tuli

KUU
Avainsanat: Kalat, viimeinen koetus, virhevalinnat, harhakuvat, karmasta vapautuminen, vuorovaikutus tai taistelu alitajunnan kanssa, portti uusille tietoisuuden tasoille

Kortissa kuvattu kuu on vanha kuu. Se on vajoamassa yhä syvemmille tietoisuudentasoille. On viimeisen ja usein kaikkein vaikeimman koetuksen aika. on olemassa hyvin suuri vaara, että unohdat pimeydessä todellisen päämääräsi. Kiusaukset ja harha-aistimukset vaanivat matkan varrella valmiina suistamaan sinut sivuun puutarhaan johtavalta polulta. Ole varovainen!
Kortin yläosassa näkyy kapea käytävä, jota vartioi kaksi pahaenteisen näköistä sudenpäistä vartijaa. Suden pää symboloi egyptiläistä kuoleman jumalaa, Anubista. Vartijoiden takana on kaksi niiden valtaa symboloivaa synkkää, uhkaavaa tornia. Vartijat pitävät toisessa kädessään Feeniksin valtikkaa ja toisessa avaiminaan Merkuriuksen ja Pluton symboleita. Shakaalit väijyvät vartijoiden jaloissa valmiina hyökkäämään niiden kimppuun ja ahmimaan ne, jotka ottavat riskin ja kulkevat tornien ohi epävarmoina tai pelkästä uteliaisuudesta.
Vartioitu sisäänkäynti kuvaa myös kohtua, naisen seksuaali- ja synnytinelintä. Kuu symboloi tässä naisellisuuden alitajuista puolta: muuttuvaa, epämääräistä, viettelevää puolta, jolla on aavemainen vetovoima. Kaikki näyttää mystiseltä, jotenkin epäselvästä ja lumoavalta.
Mutta vain tämän portin kautta kulkee tie uuteen elämään. Tie tietoisuuteen kulkee läpi sen, mikä on vielä tiedostamatonta, tuntematonta ja uhkaavaa. Jokaisen, joka haluaa olla viisas, täytyy ensin tehdä suoraan tuttavuutta sen kanssa, mitä ei vielä tiedä. Ja sen voi oppia tuntemaan vain suoran kokemuksen kautta. Harhakuvitelmien salat tulevat lopulta valoon, kun tunnistat ne siksi, mitä ne todella ovat. Kun verhot avautuvat, oivallat jotain arvokasta harhakuvien takana olevista todellisista mysteerioista.
Tällä tapahtumaketjulle voidaan löytää vastaavuutta monien heimojen suorittamista initaatioriiteistä. Aikuiseksi tuleminen vaatii hyvin vaikean ja vaarallisen tehtävän loppuun suorittamista. Tämän tehtävän valmistelu vie pitkän aikaa ja se on tehtävä huolella.
Se, joka uskaltaa kulkea portin läpi, tarvitsee ennennäkemätöntä rohkeutta sekä halua valmistautua asiaankuuluvalla tavalla. Onnellinen se, joka sattuu löytämään luotettavan oppaan matkan tässä vaiheessa! Silti vieläkin, tai ehkäpä juuri tässä vaiheessa, tarvitaan valtavaa tietoisuutta. Tarjolla on aivan liian monta tiennäyttäjää, jotka tekevät houkuttelevia lupauksia tietämättä silti itsekään tietä. Vain kuuntelemalla jatkuvasti sydämesi ääntä voit muuttaa virhevalinnat mahdollisuuksiksi, jota auttavat sinua eteenpäin matkallasi. Kun uskollisesti seuraat sydämesi opetuksia huomaat, että jopa väärän tien valitseminen saattoi olla tarpeellinen opetus matkallasi.
Portti kuolemaan on myös portti uuteen elämään. Se on tie korkeampaan tietoisuuteen. Kortissa tätä kuvaa egyptiläinen pyhä kovakuoriainen, joka pitelee tuntosarvissaan auringon symbolia. Kovakuoriainen tuo uudistavaa valoa pimeyteen. Mihin tahansa tämä valo ilmestyykin, siellä pimeys katoaa. Itse asiassa pimeys paljastuu harhakuvitelmaksi. Pimeys oli pelkkiä varjoja, jotka näyttivät olevan olemassa vain, koska jokin esti valon virtaamisen. Ensimmäinen askel perinpohjaisessa muuttumisessa on selvittää, mitkä asiat estävät valon virtausta sinun kohdallasi ja voittaa ne.
Päätelmät:
Olet kuullut Tuntemattoman kutsun. Olet astumassa johonkin uuteen kokemukseen. Kiinnitä nyt huomiota sydämesi ääneen ja tutkiskele huolellisesti ja rauhassa niitä avun ja opastuksen tarjouksia, joita sinulle saatetaan tehdä.
Kysymykset: Mikä sisälläsi tuntuu olevan sinulle vierasta, tuntematonta? Mitä et näe selvästi? Millaisia kokemuksia pelkäät eniten?
Ehdotus: Mietiskele säännöllisesti! Valitse sellainen meditaatio, jonka tunnet omaksesi ja tee sitä päivittäin ainakin kolmen kuukauden ajan. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ajattelet ja millaisia mielikuvia sinulla on. Kirjoita niitä muistiin silloin tällöin. Voit myös piirtää tai maalata ne. Kiinnitä huomiota myös uniisi.
Vahvistus. Pimeintä on aina ennen auringonnousua.

Nyt on raskas kausi menossa ja se on kasvusi kannalta,sekä tulevaisuuden kannalta, hyvin merkittävää. Nyt on mietittävä tarkkaan seuraavaa siirtoa. Kulje kuin kulkisit heikoilla jäillä pohtien, mistä kohtaa jää kantaa sinut parhaiten perille ja mitä itse joudut tekemään löytääksesi tuon oikean reitin. Oman sydämen äänen kuunteleminen on tällaisena aikana EHDOTTOMAN tärkeää. Se on melkeinpä ainoa opastaja, joka sinulla voi olla. Jos omistat jonkun erittäin läheisen ihmisen, voit keskustella hänen kanssaan, mutta tee päätökset asioistasi itse. Ilmeisesti jokin asia, jokin sisäinen kutsu, vetää sinua tuota kortissakin kuvattua porttia kohden, mutta epäröit kulkea sen läpi etkä ehkä ole varma edes siitä, miten pääsisit portille. Rohkeutta! Kortin sakaalinpäinen Anubis on tuomarijumala: hän punnitsee ihmisen sydämen Maat-jumalattaren totuuden sulkaa vastaan. Seuraa siis sydäntäsi, tee kaikessa niin että se toteuttaa sinun sydämesi tahtoa, niin Anubiksen vaakakupissa sydämesi painaa yhtä paljon kuin Totuuden sulka. Ole rehellinen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1068 : 25.02.2008 17:59:21 »

Kaurisenergiaa. Miehesi käytös on ihan normaalia ja ymmärrettävää, eteenkin kun sanoit hänen rakastaneen sinua enemmän kuin elämää. Kyllä vähemmästäkin haluaa pysyä kaukana toisesta, jottei omia vuotavia haavoja tarvitse repiä auki enempää ja muistaa niiden olemassaoloa. Miehillä kun tahtoo olla paha tapa kieltää omat haavat, enemmänkin turruttaa ne pois sen sijaan, että niitä hoidettaisiin. Hoivaamisen ja hoitamisen energia kuuluu feminiinisen energian ominaisuuksiin ja hoivatakseen itseään miehen on löydettävä (ja tunnustettava) oma feminiininen energiansa.

Mutta! Miesasialle nousi kortiksi

LANTTIEN KYMPPI – RIKKAUS
Käänteisenä
Avainsanat: Merkurius Neitsyessä, sisäinen ja ulkoinen rikkaus, kyky saada yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa sitä muiden kanssa

Kortissa on keltavihreitä lantteja, joihin jokaiseen on kaiverrettu jokin Merkuriuksen symboli. Toimelias Merkurius yhdistyneenä maan elementtiä edustavaan Neitsyeeseen luo hyvät edellytykset käyttää säkenöivää kommunikaatiokykyä. Kaikenlaisen rikkauden lähde on ihmisen tietoisuudessa,. Jos tämän lähteen annetaan pulputa ulos maailmaan, ilmenee rikkaus myös aineellisella tasolla.
Kortin kymmenen lanttia ovat järjestäytytyneet elämän puun muotoon Se tarkoittaa, että todellisen rikkauden on kosketettava kaikkia elämän osa-alueita. Merkurius Neitsyessä kuvaa ylitsevuotavuutta niin henkisellä, fyysisellä kuin tunnetasollakin. Nämä rikkaudet on jaettava, niistä on kerrottava, jos niiden arvon haluaa säilyvän. Jos niitä ei jaeta, niiden voima lakka virtaamasta. Takertuminen ja kiinnipitäminen syntyvät joko tietoisesta tai tiedostamattomasta vajavaisuuden pelosta ja ilmentävät henkistä köyhyyttä. Suurinkin aarre menettää arvoonsa, jos sitä ei käytetä rakkauden palvelukseen. Tätä symboloivat taustalla olevat violetit lantit. Minkä tahansa sellaisen energian pidätteleminen, joka voisi olla yltäkylläisyyden ilmaus, saa tuon energian menettämään voimansa. Kanteista katoaa hohto.
Päätelmät: Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. Olet siis luonut elämäsi jokaisen tilanteen ja luot itse myös oman todellisuutesi. Sinulla olevalla yltäkylläisyydellä voit tehdä, mitä itse haluat. Vastuu on sinun. Hyvinvoinnillasi ei ole loppua!
Kysymykset: Tiedätkö sisälläsi olevista rikkauksista? Jaatko niitä anteliaasta?
Ehdotus: Kirjoita paperille kaikki ne asiat, joista sisäinen rikkautesi koostuu.
Vahvistus: Olen sisäisesti ja ulkoisesti rikas ja vapaa. Nautin kaikesta kiitollisena ja antaumuksella.

Haha, toivottavasti tämä kortti nyt pitää todellakin tulkata käänteisenä, ettei käy kuten viimekerralla sen Hirtetyn kanssa Grin
Noh, ensiksikin kortti näyttäisi kehottavan rauhoittumiseen ja hillintään. Omaa energiaa ja omia juttuja ei vielä pitäisi jakaa muiden miesten kanssa ainakaan kovin pitkälle/parisuhteeseen asti, sillä ilmeisestikin eroprosessi on vielä ainakin jollain tasolla käynnissä. Ainakin hengen tasolla, jos ei muuta. Hengensidokset ovat kaikkein sitkeimpiä ja vaikeimpia katkaista. Jos nyt eteen pomppaisikin parisuhde, se jäisi lyhyeksi eikä todellisia rikkauksia saavutettaisi. Nyt näyttäisi siis olevan itselleen omistautuvan sinkkukauden tarve, ehkä lisää Itseen tutustumista ja tasapainon saamista takaisin. Intuitiivisesti minulle tulee olo, että se kestänee vielä joitakin kuukausi ja sitten, kun eroprosessi on ihan finitto tai melkein maaliviivalla, alkaa uusi kausi ja tämän kortin vaikutus lakkaa. Toukokuu, se tulee mieleen.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1069 : 25.02.2008 18:07:28 »

Tiipoo. Selventäväksi kortiksi työlle tuli

MIEKKOJEN SEITSIKKO – TURHAUTUMINEN
Käänteisenä
Avainsanat: Kuu Vesimiehessä, lannistuminen, epätoivo, epävakaisuus, olemassaolon pelko, negatiiviset odotukset

Kuusi pientä miekkaa osoittavat selkeyttä symboloivaa isoa miekkaa kohti. Ne ovat vahingoittaneet sitä ja siksi iso miekka on menettänyt voimaansa ja kestävyyttänsä. Pienemmät miekat, joiden kunkin kahvassa on planeettasymboli, kuvaavat selvää menestystä estäviä pessimistisiä ajatuksia. Keskellä olevan miekan päissä olevat kuu ja aurinko, alitajunta ja tietoisuus, ovat vaihtaneet paikkaa. Synkät alitajuiset odotukset samentavat näkemyksesi. Suuri levottomuus valtaa mielen, vaikka todellisuudessa kaikki sujuu täydellisen hyvin.
Kuuden pienemmän miekan lannistavat vaikutukset voidaan selittää seuraavasti:
Neptunus: Kaikki on kuin jonkin kalvon tai harson peitossa – en vain tiedä mitä todella haluan.
Venus: Mutta se on aivan liian hyvää ollakseen totta.
Mars: Minulla ei ole siihen tarvittavaa aikaa eikä energiaa. Olen jo liian vanha.
Jupiter: Aivan liian paljon hyvää samalla kertaa. En mitenkään pysty kestämään niin paljon menestystä.
Merkurius: Mutta en mitenkään osaa ilmaista sitä niin kuin pitäisi.
Saturnus: Siitä on aivan liian paljon vaivaa ja se kestää liian kauan.
Nämä kirjaimellisesti tuhoavat ajatukset on otettava vakavasti. Todellisuus on jotakuinkin erilainen kuin sinun nykyinen käsityksesi siitä. Pian voit jo nauraa epäilyksellesi.
Päätelmä: Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään, mitä todella tapahtuu!
Kysymykset: Millä elämäsi alueilla kutistat itsesi rajoittuneiden käsitysten vuoksi? Millaisia rajoittuneet uskomukset ovat?
Ehdotus: Ota uusi kortti ja esitä kysymys ”Miltä elämä näyttää, kun luovun epäilyksistäni?”
Vahvistus: Minulla on kaikki, mitä tarvitsen saavuttaakseni sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Näyttäisi siltä, että sinulla olisi jonkinlainen sisäisen selkeys siitä, mitä haluaisit tehdä. Anna mennä! Käänteisenä tämä kortti lupaa onnistumista muodossa tai toisessa.
tallennettu
ArjaHelena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1070 : 25.02.2008 20:26:33 »

Mies mielessä,siihenkö se jää?
tallennettu

Nousumerkki Leijona
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
Merkurius Rapu
Venus Leijona

Mars Härkä

Who praises all his kindred do?
Expects his friends to praise them too.
And cannot see their senseless view?
Ah,Leo!
Saapasjalkakissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1071 : 26.02.2008 13:06:40 »

Kiitos Athamaarit!  Smiley

Harmi kun nostamasi kortti tuli käänteisenä, olisi ollut niin paljon positiivisempi varsinaisessa merkityksessään. Mutta tosiasiat varmaan ovat ja pysyvät eikä tilanne muutu parempaan.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1072 : 26.02.2008 14:36:18 »

Grrr

olkaa miesasioissa yksioikoisia kuten miehet, se on joko tai. Vai voisko se tiettyjen merkkien kanssa olla sekä että?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pippurin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1073 : 26.02.2008 16:47:28 »

Hei AthaMaarit,

Kiitos vastauksesta. Olen 43v leijona nainen, sydän vielä paikallaan kaikesta elämän kolhuista huolimatta ja rehellisyydestä olen yrittänyt myös puhua jo kohta aikuisille oleville pojillenikin. Se on kaiken A ja O.

Sinulta tuli aika pitkä vastaus, enkä kaikkea ymmärtänyt. Mutta olet aivan oikeassa siinä että haluaisin kulkea portin läpi, mutta epäröin  :Smiley

Ehkä jonain päivänä  Cheesy

Hyvää kevään jatkoa sinulle

Nyt kun aurinko on ruvennut paistamaan, olen minäkin saanut energia varastoani täytettyä ja mielikin on korkealla  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1074 : 26.02.2008 18:39:20 »

Noh, nappaat vaan sieltä sen olennaisen, joka koskettaa sydäntäsi, eteenkin siitä itse kortin symbolista. Minun tulkinta on aina vain MINUN tulkinta, jolla yritän avata kortin sanomaa kysymykseen nähden, jottei ihan yksikseen tarvitse pähkäillä, että mitäs tää nyt meinaa Grin Minun tulkinnan pohjalta voi sitten lähteä kumoamaan tai kasvattamaan sieltä syntyviä ajatuksia itsenäisesti.
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1075 : 27.02.2008 19:16:56 »

No Huh Huh AthaMaarit Grin!

Kunpa kaikki olisikin selvänä mielessäni.... vaan kun ei ole.

Laitoin juuri hakemuksen sen alan työpaikkaan, johon olen koulutuksen saanut 20 vuotta sitten, mutta päivääkään en ole sen alan töitä tehnyt. Jotakin on nyt vaan yritettävä :Smiley.

Toisaalta jokin ääni sisälläni kovasti kehottaa muuttamaan pois tältä pieneltä paikkakunnalta isompiin ympyröihin jossa töitäkin olisi tarjolla huomattavasti enemmän, mutta kun sekään ei ole yksinkertaista, on niin monta mutkaa matkassa.
Tiedän että elämä kuljettaa, kunhan ei vaan tarvitsisi ihan pohjalle taas mennä talon menetyksineen sun muineen.
Olen ne jo kerran läpikäynyt, enkä tosiaan haluaisi uudelleen sinne pohjamutiin rämpimään.

No kaikki on vastaanotettava mikä annetaan Smiley.

Kiitos sinulle taas kerran. Kovin positiivisia olivat nämä viimeiset viestisi, joten katsellaan....kiitos sinulle smitten.

Tiipoo
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1076 : 28.02.2008 10:34:52 »

Atha, onnea 3000 viestin johdosta!  Cheesy smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1077 : 28.02.2008 21:36:03 »

HEi AthaMaarit..  angel
  Olet erityisen onnekas saadessasi auttaa meitä kaikkia uteliaita ihmisiä  Wink
Tässä minäkin vaalea pitkänhuiskea 78 syntynyt Vaakaneitonenkin haluaa tietää kun niin moni asia on elämässäni auki että mitä sinä mahdat minulle nähdä rakkaus, perhe ja työrintamalla. Näetkö muutoksia, mullistuksia valoa, pimeää elämääni? Kaikki pienikin tieto ja vihje otetaan avoimin sydämin vastaan!  Smiley

tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Strelizia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1078 : 28.02.2008 22:49:03 »

Hei Atha!

Nostaisitko kortin minulle? Mistä tämä kumma "kivi sydämellä"-tunne voisi johtua? Miksi poden huonoa omaatuntoa, jopa hyvin onnistuneista asioista? Pari viikkoa olen kulkenut  Undecided, eikä loppua oikein näy. Muuten elämässä pitäisi mennä loistavasti.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1079 : 02.03.2008 12:10:24 »

Hei AM!  Smiley

Tällä hetkellä mielessäni pyörii kysymys tulevaisuudesta työpaikassani.  Huh Meillä on siellä taas tapahtumassa muutoksia, jotka vaikuttavat kaikken työntekijöiden toimiin.  Shocked

Miltä työ saralla mahtaa näyttää? Todennäköisesti lisää haastetta??? Entäpä muu elämä? Näkyykö mahdollisia muutoksia? Ai niin miten minun terveyteni? JOssain mättää...sen tiedän. Sad
entä Rakkaudessa, onko näkyvissä mitään?

Tiedän että tuossa on monta asiaa, mutta jos edes osaan saisi vastauksen...

Kiitos jo etukäteen!   

Mari

tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: