Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 717249 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1035 : 17.02.2008 16:01:47 »

Missäs, Lilah, sinun pyyntösi on? En muista nyt näin äkkiä onko se tässä ketjussa (jos on jäänyt välistä, ilmoita!) vai mailissa vai jossain toisessa ketjussa..... Yksityisviestien puolella ei sitä näkynyt.
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #1036 : 17.02.2008 16:33:34 »

Tässä ketjussa löytyy vastaustesi välissä sivu 71. Olen siinä ainut odottaja tällä hetkellä, joten ei mitään hätää  Smiley Jotenkin arvelin että se saattoi sinulta hukkua tuonne sekaan ja siksipä otin asian esille. Sitten kun ehdit.

lilah smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #1037 : 17.02.2008 17:34:31 »

Hei AthaMaarit!

Olen huomenna aloittamassa uuden, haasteellisen tyon pitkan opiskelun ja sairastelun jalkeen. Olen kovasti innoissani, mutta myos jannittynyt uudesta tyostani. Pelkaan, etta en jaksakaan tyoelaman haasteita. Kuitenkin sisimmassani koen, etta olen mahdollisesti oikealla tiella tyoni valinnassa..Olisin kiitollinen jos kortit osaisivat valaista minua taman hetkisessa tilanteessani. Lammin kiitos jo etukateen! smitten
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1038 : 17.02.2008 19:42:05 »

Hmm.. minulla on noin parin kuukauden ajan ollut huono olo, ja kaikki perusjututkin elämässä tuntuu jotenkin niin vaikeilta hoitaa. Olen hirveästi miettinyt mistä se johtuu, mutta en vain tajua. Voisitko auttaa, jos jotain pystyisi selviämään tämän avulla..mikä tämän kaiken opetus on? Kiitos..
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 19:48:32 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #1039 : 17.02.2008 22:56:52 »

Kiitos AthaMaarit! Tapasin miehen livenä. Henkisesti sovitaan niin hyvin yhteen, mutta fyysisesti en kokenut oikein sitä kipinää, sitä suurempaa tunnetta....Mutta koen suurta muutosten aikaa henkisellä tielläni, kun  pikkuhiljaa yritän kehittyä, joten etenen rauhassa enkä sulje vielä ovea miehen kanssa. Ja ehkäpä jäämme ystäviksi, jos ei muuta kehkeydy...Kiitos!
tallennettu
Adalmiina86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1040 : 18.02.2008 06:51:45 »

Hei AthaMaarit!

Kaipaisin neuvoasi parissakin asiassa, ne kun vaivaavat mieltäni niin etten untakaan saa uglystupid2 Olisin hyvin, hyvin kiitollinen jos pystyisit auttamaan minua saavuttamaan mielenrauhan Smiley smitten

Ensinnäkin, miltä talouteni näyttää lähitulevaisuudessa? Opiskelen, mutta olen rahakysymysten takia harkinnut työntekoa iltaisin ja/tai viikonloppuisin. Kokemuksesta tiedän, että moinen hidastaa opintojani melkoisesti ja niin henkinen kuin fyysinenkin jaksaminen olisi koetuksella. Olenkin etsinyt oman alani töitä, joita voisin tehdä freelancerina silloin, kun itselleni sopii. Jälkimmäinen olisi omalta kannaltani huomattavasti mielekkäämpää, mutta työt tuntuvat olevan kiven alla. Näetkö korteissasi muutoksia työasioissani? Mikä olisi kannaltani paras ratkaisu?

Toiseksi, "rakkauselämäni" on tällä hetkellä melkoisen uuvuttavaa (pahin on kylläkin jo takana). En oikein tiedä mitä haluan, enkä osaa enää erottaa rakkautta riippuvuudesta. En ole tällä hetkellä vakavassa suhteessa, mutta olen viime kuukaudet jojoillut tunteideni kanssa kuin mikäkin hölmö Smiley Osaatko kertoa, mitä minun tulisi noiden ah niin ihanien mutta silti niin ärsyttävien mieshenkilöiden kanssa tehdä? Unohtaa kokonaan (sitäkin olen yrittänyt, huonolla menestyksellä Grin)?

Kiitoksia kovasti jo etukäteen!
Adalmiina
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1041 : 18.02.2008 16:11:58 »

Heipsan AthaMaarit!

Kyselisin ihan, että miltä näyttää tuleva kevät ja kesä?

Olen käynyt tässä tätä elämänkoulua ja nyt kaikki rullaa ihan hyvin Smiley. Olen kasvanut ihmisenä todella huimasti ja oppinut itsestäni paaaljon.
Olenkohan menettämässä sen pienimmänkin järjen hivenen, kun rahat on aina loppu, työsuhde päättyy syksyllä ja elämänkumppanista ei ole tietoakaan, mutta elämä on silti ihanaa Cheesy.

Niin ihan sillä kyselen, että meneekö tämä vielä mahdottomammaksi kevään ja kesän myötä? idiot2.

Tiipoo smitten
tallennettu
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1042 : 18.02.2008 23:42:27 »

hei

kiitos paljon AthaMaarit korteistasi!

t.mörökölli07  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1043 : 19.02.2008 21:20:58 »

Hei!

Nyt on vaan pakko kumartaa sinulle ja syvään! Hienoa kuinka pyyteettömästi jaksat auttaa ja vastata ihmisten huoliin ja hätään. En kysy mitään, mutta lueskellessani näitä sivuja heräsi syvä kunnioitus sinua kohtaan.

Voimia!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1044 : 19.02.2008 22:14:53 »

kävin eilen työhaastattelussa ja pyörittelen sitä päässäni jatkuvasti. saan vastauksen perjantaina. mitä maaritin kortit sanois mulle, tälle tilanteelle, olotilalle, perjantaille? mille vaan mikä nyt liittyy tähän.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Saapasjalkakissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1045 : 20.02.2008 10:40:11 »

Nostaisitko Athamaarit kiperään parisuhdetilanteeseeni kortit? Olen seurustellut jonkin aikaa ristiverisen miehen kanssa. Rakastamme toisiamme paljon, mutta ongelmia suhteeseemme aiheuttaa nyt erilaiset elämäntilanteemme. Minä haluaisin jo rauhoittua ja alkaa viettää normaalia "perhe-elämää" ja mahd. lapsetkin kuuluisivat kuvioon.

Mies taas ei oikein tunnu tietävän mitä haluaa ja viettää elämää jota minä en oikein hyväksy (usein poissa, esim. baarissa kaverit ja ajanvietto siellä tosi tärkeitä jokapäiväisiä asioita). Olemme keskustelleet asiasta ja mies antaa kyllä ymmärtää että on itsekin ajatellut jotain tehdä, mutta sanoo että vaikka hän alkaisi muuttaa tapojaan se ei tapahdu hetkessä.

Miten minä sitten voisin luottaa siihen että muutos tapahtuisi? Pelkään että jos jään odottamaan, saan odotella koko ikäni.
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #1046 : 20.02.2008 19:49:57 »

Hei AM!
Nostaisitko kortin minulle?
-kiitos-
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1047 : 20.02.2008 22:15:50 »

Ilmoitusta, että minulla on nyt energiatilanne itselläni niin plaahmaassa, että kortteja ei ole vähään aikaan tulossa ennen kuin saan itseni taas kuntoon. Kiitoksia kärsivällisyydestä! Jos on tuikikiire, edelleen YV:tä vaan tulemaan niin otan kiirekortit/-riimut alta pois.
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #1048 : 23.02.2008 13:37:04 »

Voisitko katsoa minulle tilanteeni. Lähinnä miesasiat kiinnostaa. Tuleeko tähän nykyiseen tilanteeseeni jokin ratkaisu (onko tämä ulkomaalainen mies huijari, kuten nyt näyttäisi minusta olevan, vai onko vielä jokin toivo) vai onko minua odottamassa uusi mies?
Tunnen olevani jotenkin umpikujassa.

Kiitos jo etukäteen
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1049 : 23.02.2008 14:42:03 »

Noviisi. Laitoitkin minulle viestiä, että kaipailisit vastausta kysymykseesi pian, joten tässä tulee. Päädyin riimuun, koska yleensä tällaisina matalamman energian kausina saan paremmin kontaktin niihin kuin kortteihin.

Riimuksesi tuli

NAUTHIZ
Käänteisenä
Avainsanat: Hillintä, Välttämättömyys, Kipu

Muuttumissarjan osana Nauthiz on kivun ja rajoitusten valepukuun pukeutunut suuri opettaja. On sanottu, että vain suurimman pimeyden hetkelläme tulemme tietoisiksi sisällämme loistavasta valosta, jonka avulla me löydämme Itsen todelliset luovat voimat.
Mitä yleisesti miessuhteisiin juuri nyt tulee, niin pysyttele vaatimattomana. Se tarkoittaa sitä, ettet etsimällä etsi miestä etkämyöskään vaivu epätoivoon. Sinä tiedät, että mies tulee elämääsi, kun hänen aikansa on, juuri oikeaan aikaan ja oikealla hetkellä. Sitä odotellessasi keskity kasvattamaan Itseäsi. Aloita puhdistumisella.[/i]
Jos jokin sinun sisälläsi jää vaille käyttöä ja tunnustusta, se voi kääntyä tuhoisaksi. Puhdistustyö on tarpeen ja tarvitset siihen tahdonvoimaa ja luonteenlujuutta. Aloita vaikeimmasta päästä. Hillitse vihasi,pidä impulssisi kurissa, pysy lujana uskossasi. Tällaisina aikoina vaatimattomuus ja hyväluontoisuus ovat kullanarvoisia asioita.

Koska riimu puhuu puhdistumisesta sanoisin, että puhdista itsestäsi pois tämä parisuhde, heivaa mies mäkeen. Se kysyy luonteenlujuutta, sillä mies tulee mitä suuremmalla todennäköisyydellä maanittelemaan ja lahjomaan sinua takaisin itselleen, mutta pysy lujana. Tämä on kivuliasta aikaa, mutta se on tarpeellista. Jos et tunnusta sisälläsi soivia hälytyskelloja, homma kääntyy tuhoisaksi sinua Itseäsi vastaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: