Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1018426 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1050 : 23.02.2008 19:08:24 »

Noviisi. Ensimmäinen kortti antoi vastauksen tuolle kysymykselle, eli päästä miehestä irti. Ei lupaa hyvää, ei ainakaan minun saaman vastauksen mukaan. Loppupelissä sinä teet kuitenkin päätöksesi.
tallennettu
pippurin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1051 : 23.02.2008 19:28:25 »

Onko elämässäni näkyvissä mitään muutosta työssä / rakkauselämässä?

Päiväni ovat kaikki samanlaisia.  Undecided

Terv. Pippuri
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1052 : 23.02.2008 19:37:37 »

Kiitos AthaMaarit!
Tuo kortti kylla kertoi juuri sen, mika on ollut minulle erittain ominaista aiemmassa tyoelamassani: huolehtiminen ns turhista asioista ja pirujen maalaamisesta seinille.  Undecided
Uskon tuohon ajatuksien voimaan, silla usein pelkaamani asiat tyossa ovat todellistuneet jossain muodossa...
Nyt kun olen kokenut sairastelun ohella viime vuosina henkista heraamista ja oman itseni suurempaa ymmarrysta toivoin jo jattaneeni nuo huolehtimiset vahemmalle.

Ensimmainen viikko tyossa menikin ihmeellisen hyvin, mutta jo nyt olen kerinnyt etsia itsestani heikkoja kohtia ja olen myos ruotinut jo etukateen mahdollisia epaonnistumisia..Huoh.  uglystupid2 Eli koen edelleen vahvasti epaonnistumisen pelkoa = vanha ajatusmalli.

Joogaamalla ja ulkoilemalla olen kylla kyennyt paastamaan naista ajatuksista irti yha enemman, ja koitan kohdella itseani lempeammin. Ja ajatuksen mahdin positiivisuudenkin olen viime aikaisessa elamassani nahnyt, joten koitan olla positiivisin ja luottavaisin mielin...vaikka helppoa se ei ole ollut.

T:Raapyna Wink
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1053 : 23.02.2008 19:59:15 »

Rovatar. Tässä sinulle kortti. Kysyin yleisesti minne olet nyt menossa ja miten selviät haasteesta parhaiten. Kortissa on ihan hirveästi kirjoitusvirheitä, suonet ne anteeksi!

TAITO
Käänteisenä
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima

Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.
Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulattaminen on suuri askel kohti ykseyttä. Vastavoimat muuttavat muotoaan ja siirtyvät uudelle olemassaolon tasolle. Rakastavaisten kortissa kuvatun Hallitsijan Ja Hallitsijattaren liitto saavuttaa nyt täyttymyksensä. Tämä on transformaation korkeinta taitoa
vastakohtien yhteensaattaminen valmistaa jonkin uuden kehittymistä. Suuri aurinko ja osittain sen pällä olevat kuut synnyttävät taustalla olevat tähdet.
Naisen yllä oleva puku on väriltän vihreä ja symboloi näin luovuutta. Aurinkoon on kirjoitettu latinankielinen lause: "Tutki Maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven". Tällä lauseella on monia eritasosia merkityksiä - kuten on monilla muillakin näissä tarotkorteissa esiintyvillä kuvilla ja symboleilla. oivallisin tämän kortin tulkinnoista liittyy kuitenkin vihreään pukuun, joka symboloi luovuutta. Se viittaa välttämättömään tarpeeseen tuoda luovat voimat ykseyteen maan energian kanssa.
Alkemiallisessa prosessissa avustavat leijona ja kotka ovat jo käyneet läpi oman tansformaationsa. Näimme heidät ensimmäisen kerran Rakastavaisten kortissa. Tässä kortissa ne ovat kasvaneet sekä kooltaanm että merkitykseltään. Leijona, tulen elementin symboli, on muuttunut veden värikseksi. Kotka, skorpionin ylempi muoto ja veden elementin edustaja, on muuttunut tulen väriseksi. Tämä tasapainon, vastakohtaisuuksien ja yhdistymisen kuvaus toistuu alkemian kultaisessa maljassa. Pääkallon päällä oleva korppi on kuoleman ja uudelleensyntymisen symnoli. Tummaihoisella kuninkaalla on nut vaaleat kasvot ja vaaleaihoisella kuningattarella on tummat kasvot. Vasemmalla puolella olevat kuningattaren kasvot katsovat oikeaan käteen. Oikealla puolella oleat kasvot keskittyvät vasempaan käteen. Vesi ja tuli valuvat maljaan. Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
Tästä tapahtumasta syntyy höyryä, joka symboloi uutta voimaa, energiaa. Naisen vartalon keskellä oleva nuoli vielä korostaa tätä. Höyrystä muodostuvat kaksi sateenkaarta, jotka kaartuvan tämän androgyynin olennon olkapäiden ympärille, symboloivat eheyttä. Rinnan päällä olevat kahdeksan ympyrää, joista kaksi on peitettyinä, symboloivat synmetriaa ja tasapainoa. Rakastavaisten kortissa Hallitsijattaren puvussa olleet mehiläiset ja Hallitsijan puvussa olevat käärmeet ovat tässä kortissa sekoittuneet keskenään. Mehiläiset kuvaavat taitoa, oivallusta ja yhdistymistä.
PÄÄTELMÄT: Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa siäänpäin. Vastakohtien yhdistämisen tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkoopuolelta tulevia sysäyksiä tai paineita. Löytääksesi kätketyn kiven, timantin, sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
KYSYMYS: Mitä sinulle merkitsee "kätketyn timanttisi" löytyminen?
EHDOTUS: Sulje silmäsi ja luo silmiesi eteen mielikuva kehostasi olevasta energianlähteesta.
VAHVISTUS: Antaudun jmaluuden perin pohjin muuttavulle voimille. Olen luovien energioiden käytössä oleva avoin kanava.

Käänteisenä kortti viittaa yhdistymisen sijaan erottamiselle, joka näkyy ehkä eniten ulkoisessa muodossa. Sinua revitään nyt irti jostakin vanhasta ja aina, kun muutoksista on kyse, täytyy ottaa asiaan mukaan myös henkinen puoli. Mitkä henkiset seikat eivät enää palvele sinua? Mistä vanhasta sinua yritetään repiä irti? Mistä maallisesta puolestaan sinua ollaan vetämässä pois?
Parhaiten onnistut hellittämällä otteesi ja luottamalla siihen, että mitä tahansa sinusta karsitaankin pois se on vain hyväksi. Metsää pitää harventaa välillä, jotta puut mahtuvat kasvamaan ja metsä voi hyvin pysyen terveenä.
Luovuus on varmaankin nyt hukassa, ehkä et tunne saavasi mitään aikaiseksi. Älä huoli. Muista levätä nyt, sillä suurin voimanponnistus on päästää vanhasta irti, eikä energiaa ole hyvä tuhlata sen lisäksi mihinkään muuhun. Keskity olemaan hiljaa veneessä, joka vie sinua eteenpäin huimalla vauhdilla ja noh, jos voit niin nauti maisemista Grin Kovaa rutistusta, joka palkitaan, jos suostut antautumaan Maailmankaikkeuden tahdolle. Tulevaisuuden suunnitelmia ei kannata nyt edes pohtia, keskityä vain hoitamaan tämä hetki pois, päivä kerrallaan. Kun sää selkenee on tulevaisuuden suunnanottamisen aika.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1054 : 23.02.2008 20:19:44 »

Elwyn. Rakkaudelle tuli

SAUVOJEN KUNINGATAR
Avainsanat: Tulen vesielementti, itsetuntemus, muutos, myötätunto.

Sauvojen Kuningatar tuntee itsensä läpikotaisin. Hän on katsonut syvälle itseensä ja tämä on johtanut hänen koko olemuksensa perinpohjaiseen muuttumiseen.
Tarina kertoo, että Kuningattarella oli muinoin musta tukka. Hänen seurassaan kulkevan pantterin turkki oli myös musta. Kuningattaren läpikäymä suuri muutos teki hänen tukastaan kullanvaalean ja muutti pantterin leijonaksi. Kuningattaren ymmärrys aikaisemmasta tilanteesta täytti hänet kuitenkin myötätunnolla niitä kohtaan, jotka eivät vielä olleet vapaita. Kyetäkseen auttamaan muita hän halusikin tukkansa olevan punaruskea punaruskean ja leijonansa pantteri. Leopardin mustat läikät ovat muistutus menneisyydessä vallinneesta pimeydestä.
Kuningatar istuu liekehtivällä valtaistuimella kantaen yllään suomuista haarniskaa, jossa on rinnan päällä kuvattuna kala. Vesi ja tuli symboloivat intuitiivisen tiedostamisen ja tunteilla sitoutumisen yhdistämistä. juuri se saa aikaan sisäisen muutoksen. Kuningattaren älyllistä selkeyttä ja laajentunutta tietoisuutta symboloivassa kruunussa on vielä orjantappurakruunun piikkejä. Hänen silmänsä ovat kiinni ja hän on hiljaisessa hurmiossa. Tietoisuus on suuntautunut sisäänpäin ja hänen olemuksensa säteilee sisäisen rauhan autuutta. Sauvan päässä oleva käpy symboloi henkistä kasvua. Sauvan asento muistuttaa meitä siitä, että meidän on juurrutettava itseymmärryksemme syvälle maahan ja myös annettava muiden olla osallisina siitä.
Päätelmä: Olet tehnyt töitä itsesi kanssa ja edistynyt. Nyt on aika oppia jakamaan se muiden kanssa. Anna itsetuntemuksesi ilmetä jokapäiväisessä elämässäsi!
Kysymykset: Millä tavoin voit jakaa muiden kanssa sen, mitä olet löytänyt itsestäsi?
Ehdotus: Mietiskele seuraavaa lausetta: ”Oppiminen n sen löytämistä, minkä jo tiedät. Toimiminen on sen näyttämistä, että tiedät. Opettaminen on sitä, että annat muidenkin ymmärtää, että he tietävät sen yhtä hyvin kuin sinä”.
Vahvistus: Olen säteilevä olento täynnä valoa ja rakkautta.

Hyvältä näyttäisi! Sinua kehotetaan jakamaan ominaisuuksiasi, tietojasi ja rakkauttasi muille. Rakkaudessa näyttäisi siltä, että olet kasvattamassa, opettamassa ja näyttämässä tietä toiselle. Sanoisin, että anna mennä, jos tuntuu hyvälle.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #1055 : 23.02.2008 20:32:07 »

Atha-Maarit! smitten
Kiitos. että viitsit nostaa ja tulkita!

Sulamatta en niele kuitenkaan.

Taito ja Narri? Kerroppa lisää, miten yhdistät?

Mulla itelläki on Tarot-kortit, vaikka itselleni en osaakkkaan tulkita(Neptunus värittää kuvioita), mutta mie haluan tietää faktat, mihin perustat sanelemasi asiat.

Varmasti voi olla ihan minun juttuki, mutta tämmösenä kauriina minun pitää saada asioiden "varmistus".
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1056 : 23.02.2008 20:45:41 »

Hei Atha,

Entäs minä? Kuten tiedät niin avioliitto päättyi, ja minua ihmetyttää miksi mies suhtautuu niin kielteisesti kaikkeen. Hän, joka vannoi rakastavansa minua enemmän kuin elämää, on nyt tosi kylmä.

Tiedän kyllä että se oikea odottaa minua vielä, mutta näkyykö mitään vinkkiä missä?

:Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1057 : 23.02.2008 20:59:23 »

Rovatar, öööh, mistähän sinä nyt keksit sen Narrin ja Taidon yhditämisen? Grin En löydä sitä, ainoa kohta, jonka löydän on, että kortissa on kuvattuna Narri, jonka pään yläpuolella on alkemiallinen symboli ja hänellä on kahdet kasvot: miehen ja naisen. Vastakohdat yhdistyvät yhdeksi ainoaksi olennoksi, tosin käänteisenä tämän kortin androgyyni mies-nainen pitääkin erottaa mieheksi ja naiseksi. Se, miksi kortissa on kuvattuna tällaisena mies-naisolentona juuri Narri, en osaa sanoa. Se on Crowleyn itsensä tekemä päätös. Ehkäpä siksi, että tarotkortit alkavat Narrista, puhtaasta olennosta, joka on sinut Itsensä kanssa, eikä välitä ulkomaailman vaatimuksista tai paineista.

Tekemäni tulkinta on Taito-kortin käänteinen versio sen sanomasta. Jos olisit saanut Nopeuden kortin käänteisenä, olisin tulkinnut sen kehotukseksi hitauteen. Jos olisit saanut Epäonnistumisen kortin käänteisenä, olisin kääntänyt sen Onnistumiseksi. Ei sen faktampaa.

Jos kortti ei tunnu oikealle eikä hyvälle, eikä se sovi elämääsi, anna asian olla Wink Sinä päätät elämästäsi. Mitään tieteenkovia faktoja en voi sinulle antaa, koska Itselle katsominen ja henkimaailman asiat eivät ole tiedefaktapohjaista asiaa. Universumin faktoja tietysti on, kuten se mitä annat toiselle saat sen takaisin tavalla tai toisella, mutta ei niitäkään voi mitata tieteellisesti. Sinä joko havaitset ne ja uskot niihin, havaitset ne mutta et usko niihin, et havaitse mutta uskot tai et havaitse etkä usko. Mikään noista vaihtoehdoista ei vaikuta itse "sen mitä annat toiselle saat sen takaisin tavalla tai toisella"-lakiin.

Nämä ovat vähän samanlaisia juttuja kuin tunteet, vaikkapa rakkaus. Voit mitata mitä aivoissa ja kehossa tapahtuu, kun ihminen rakastuu, mutte ne ovat rakkauden tunteen aiheuttamia reaktioita, eivät itse rakkaus. Sitä ei pysty mittaamaan ja silti se vaikuttaa ihmisiin joka päivä, tavalla tai toisella.

Minähän en varsinaisesti vastaa mihinkään Grin Vastaukset tulevat korkeimmilta tahoilta ja mie yritän sitten tulkita ne. Jos yhteys minun ja korkeimpien välillä ei toimi tai muuta vastaavaa, ei vastauskaan tule kunnollisena.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 21:05:30 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1058 : 23.02.2008 21:22:26 »

Atha -Maarit!
Ehkä mie oonki väärässä,tai  en kykene  ymmärtämään, en kykyene oivaltamaan...
Mutta...
Tarkoitin tätä...

"
Rovatar. Tässä sinulle kortti. Kysyin yleisesti minne olet nyt menossa ja miten selviät haasteesta parhaiten. Kortissa on ihan hirveästi kirjoitusvirheitä, suonet ne anteeksi!

TAITO
Käänteisenä
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima
Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.

Tuohon mie vain haluaisin selvityksen....ku oon niin tyhymä...

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1059 : 23.02.2008 21:32:56 »

Ahah, kuule, tuo voi olla ihan vaan minun oma kirjoitusvirhe, ei muuta vakavampaa Grin Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1060 : 23.02.2008 21:36:16 »

Siis oliko nostamasi kortti Taito vai Narri? tämä minua kiinnosti?
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Lilah
Kohtuuastroilija
**

Saat sen mistä luovut...

Profiili
« Vastaus #1061 : 24.02.2008 15:44:38 »

Kiitos sinulle AthaMaarit  Smiley
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
tiipoo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1062 : 24.02.2008 17:02:18 »

Kiitos AthaMaarit jälleen kerran Smiley.

Olen vahvempi nyt kuin koskaan ennen, sen tiedän. Niinkuin mainitsin olen oppinut itsestäni todella paljon ja elämä on kouluttanut knuppel2.
Pitää vain jatkaa tätä itsensä ja elämän opiskelua vastaisuudessakin.

Voisitko kuitenkin nostaa vielä kortin tuolle työlle? Jatkuuko tämä nykyinen työni mahdollisesti vielä syksyn jälkeenkin, vai onko näkyvissä joku ihan muu työpaikka?
Kyllä sitä kuitenkin sen verran pitää kantaa huolta noista maallisistakin asioista, kun jos ei töitä ole, niin lähtee asunto alta ja leivänkin päälle olisi mukava laittaa muutakin kuin ylähuuli Grin.

Tiipoo 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1063 : 24.02.2008 17:44:59 »

Rovatar! Kortti oli Taito, kuten sen otsikkokin sanoo. Tajusin pienen mietinnän jälkeen, että lause "Narrin kortissa kuvatun Narrin pään yläpuolella" tarkoittaa, että Taidon kortin Narri on sama narri, joka esiintyy omassa Narrin kortissaankin. Lause voisi olla yhtä hyvin muodossa "Narrin kortissa nähty Narri esiintyy tässä Taidon kortissa miesnaisolentoja" tai "Narin, jonka näimme ensimmäisen kerran Narrin kortissa, pään yläpuolella on...."

Rakastavaisten kortissa on tällaista samanlaista symboliikkaa,sillä siinä esiintyvät parina Hallitsijan kortin Hallitsija ja Hallitsijattaren kortin Hallitsijatar, sekä pappina Erakon kortin Erakko.
tallennettu
Timantti*
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1064 : 25.02.2008 08:59:52 »

heipähei!
rakkausasioista kyselisin, mitä on luvassa, neuvoja ? on eräs entuudestaan tuttu henkilö, jonka tunteista en ole varma...
myös työkuvioista, onko uusi suunta oikea?
kiitos etukäteen:)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: