Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1018630 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #975 : 06.02.2008 19:35:08 »

Pirre. Nostin sinulle kortin rakkauselämään ja yleisesti tulevaisuudelle. Valitettavasti en voi tarkkaan sanoa, miten pitkälle tulevaisuuteen kyseinen kortti on. Jos haluat tutkia tarkemmin vuositeemoja, suosittelen laskemaan vuositarotit haluamillesi vuosille oman syntymäkuukauden ja syntymäpäivän mukaan. Ohjeet löydät tästä ketjusta, kun selailet vähän sivuja taakse päin, samoin korttilistan numerojärjestyksessään.

Ensimmäinen kortti rakkaudelle, toinen tulevalle:

TAITO
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima

Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.
Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulattaminen on suuri askel kohti ykseyttä. Vastavoimat muuttavat muotoaan ja siirtyvät uudelle olemassaolon tasolle. Rakastavaisten kortissa kuvatun Hallitsijan Ja Hallitsijattaren liitto saavuttaa nyt täyttymyksensä. Tämä on transformaation korkeinta taitoa
vastakohtien yhteensaattaminen valmistaa jonkin uuden kehittymistä. Suuri aurinko ja osittain sen pällä olevat kuut synnyttävät taustalla olevat tähdet.
Naisen yllä oleva puku on väriltän vihreä ja symboloi näin luovuutta. Aurinkoon on kirjoitettu latinankielinen lause: "Tutki Maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven". Tällä lauseella on monia eritasosia merkityksiä - kuten on monilla muillakin näissä tarotkorteissa esiintyvillä kuvilla ja symboleilla. Oivallisin tämän kortin tulkinnoista liittyy kuitenkin vihreään pukuun, joka symboloi luovuutta. Se viittaa välttämättömään tarpeeseen tuoda luovat voimat ykseyteen maan energian kanssa.
Alkemiallisessa prosessissa avustavat leijona ja kotka ovat jo käyneet läpi oman tansformaationsa. Näimme heidät ensimmäisen kerran Rakastavaisten kortissa. Tässä kortissa ne ovat kasvaneet sekä kooltaan että merkitykseltään. Leijona, tulen elementin symboli, on muuttunut veden värikseksi. Kotka, skorpionin ylempi muoto ja veden elementin edustaja, on muuttunut tulen väriseksi. Tämä tasapainon, vastakohtaisuuksien ja yhdistymisen kuvaus toistuu alkemian kultaisessa maljassa. Pääkallon päällä oleva korppi on kuoleman ja uudelleensyntymisen symnoli. Tummaihoisella kuninkaalla on nut vaaleat kasvot ja vaaleaihoisella kuningattarella on tummat kasvot. Vasemmalla puolella olevat kuningattaren kasvot katsovat oikeaan käteen. Oikealla puolella oleat kasvot keskittyvät vasempaan käteen. Vesi ja tuli valuvat maljaan. Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
Tästä tapahtumasta syntyy höyryä, joka symboloi uutta voimaa, energiaa. Naisen vartalon keskellä oleva nuoli vielä korostaa tätä. Höyrystä muodostuvat kaksi sateenkaarta, jotka kaartuvan tämän androgyynin olennon olkapäiden ympärille, symboloivat eheyttä. Rinnan päällä olevat kahdeksan ympyrää, joista kaksi on peitettyinä, symboloivat synmetriaa ja tasapainoa. Rakastavaisten kortissa Hallitsijattaren puvussa olleet mehiläiset ja Hallitsijan puvussa olevat käärmeet ovat tässä kortissa sekoittuneet keskenään. Mehiläiset kuvaavat taitoa, oivallusta ja yhdistymistä.
PÄÄTELMÄT: Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa siäänpäin. Vastakohtien yhdistämsen tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkopuolelta tulevia sysäyksiä tai paineita. Löytääksesi kätketyn kiven, timantin, sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
KYSYMYS: Mitä sinulle merkitsee "kätketyn timanttisi" löytyminen?
EHDOTUS: Slje silmäsi ja luo silmiesi eteen mielikuva kehostasi olevasta energianlähteesta.
VAHVISTUS: Antaudun jmaluuden perin pohjin muuttavulle voimille. Olen luovien energioiden käytössä oleva avoin kanava.

Tämä merkitsee nyt kahta asiaa, riippuen parisuhteesi tilasta tai siitä, oletko ollenkaan suhteessa. Koska et kertonut asiaa, heittelen tähän eri vaihtoehtoja.
Jos suhteenne toimii ja teille menee hyvin pieniä, normaaleja erimielisyyksiä lukuunottamatta, kortti kertoo, että kun tasoitatte näitä muhkuroita tiellänne, hyvin menee. Suhteenne syvenee ja saa uuden ulottuvuuden.
Jos suhteenne rakoilee jo ennestään kortti kertoo - sinulle - että on uuden kasvun aika. Mikään ei saa häiritä sitä. Olet ehkä pidempään miettinyt eroa, koska suhde häiritsee sinua ja itsenäisyyttäsi/Itsenäsi olemista. Jos niin, anna mennä - on uuden aika.
Jos taas elelet sinkkuna kortti korostaa Itsen tasapainon löytymistä ennen suhdetta, eteenkin, jos olet epävarma. Kortti voi tietenkin olla vastakohtaisuuksien yhdistämisen korttina kertomus tulevasta suhteesta.
Vaihtoehtoja on siis monia.

SAUVOJEN YHDEKSIKKÖ - LUJUUS
Käänteisenä
Avainsanat: Aurinko Jousimiehessä, tietoisten ja alitajuistan energioiden yhdistämisestä syntyvä lujuus, eheys

Kortin keskellä oleva vahva sauva yhdistää auringon  ja kuun. Auringon edustama tietoisuuden säteilevä valo tuo näkyviin kuun kuvaamat, piilossa olevat alitajuiset voimat. Piilevät voimat herätetään ja niitä voidaan käyttää johonkin tarkoitukseen. Näiden voimien olemassaolon tajuaminen vapauttaa energiaa, joka tuntuu uudelta ja erikoiselta. Lujuus tule sisältäpäin. Tätä kuvaavat taustalla kaikissa kahdessa sauvassa olevat kasvavat kuut. Vastikään löydetty lujuus karkottaa tietämättömyyden pimeyden.
Kun alitajunta tulee sille, kohtaamme monia sellaisia asioita, joita olemme peittäneet välttyäksemme katsomasta niitä. Tämä voi olla pelottavaa. Voimme pelätä tuntevamme jälleen niiden haavojen tuskan, jotka olemme peittäneet ja toivoneet unohtaneemme. Kaikilla elämämme alueille ulottuvien, uusien, ennenkokemattomien voimien ilmeneminen ja niiden järjestykseen saattaminen saattaa myös pelottaa.
Tämä orastava itseymmärrys ei anna sinulle mahdollisuutta palata tuttuun heikkouteen tai tietämättömyyden olotilaan. Sisäinen lujuutesi kasvaa edelleen tilanteen vaativuuden mukaan. Tulet kokemaan, että energiasi riittää paljon enempään kuin mitä oli ikinä kuvitellut. Tämä aluillaan oleva, laajakantoinen sisäisten ja ulkoisten piilevien mahdollisuuksien kehittyminen on sinulle ensiarvoisen tärkeää.
Päätelmät: Olet keskellä tapahtumaketjua, jonka aikana löydät todellisen lujuutesi. Luota sisäiseen oppaaseesi! Haluat ehkä osallistua ryhmiin, jotka voivat auttaa sinua kehittämään ja ilmentämään uusia kykyjäsi.
Kysymykset: Pelkäätkö vähän omaa lujuuttasi? Millä elämäsi alueilla tämä ilmenee?
Ehdotus: Kiinnitä näinä aikoina huomiota uniisi.
Vahvistus: Tiedän yhä selvemmin kuka olen. Tämän tajuaminen johtaa piilevien vahvuuksieni täyteen kehittymiseen.

Lujuutta ei ole luvassa, vaan samanlainen epävarmuuden pilvi leijuu ilmassa. Kyse ei ole niinkään ulkoapäin kuin sisältä päin tulevasta esteestä. Vasta sisäinen varmuus, vahva itsetunto ja luottamus Itseen sekä Elämään antaa ilon ja voiman, jolla painaa eteenpäin, vaikka mitä sontaa syytäisi päälle maailmasta. Sinua kehotetaan nyt kuuntelemaan omaa Itseäsi, katsomaan sisäänpäin: mitä minä haluan, kaipaan, tarvitsen, toivon elämältä, työltä, rakkaudelta, ihmisiltä, keholtani? On peiliinkatsomisen aika. Tiedä kuka olet, sillä tällä hetkellä se, että et tiedä kuka olet, sotkee elämääsi. Rohkeutta!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #976 : 06.02.2008 19:50:12 »

Raukul82, tässä suhdekortti:

LANTTIEN YHDEKSIKKÖ – SAAVUTUS
Käänteisenä
Avainsanat: Venus Neitsyessä, kasvu, saavutus, rakkauteen, viisauteen, luovuuteen sitoutuneisuus, mitä enemmän annan sitä enemmän saan.

Kortin keskellä olevat kolme lanttia symboloivat rakkauteen (vaaleanpunainen), viisauteen (sininen) ja luovuuteen (vihreä) yhdistymistä. Keskeisin yhteenliittävä voima on rakkaus, jonka vaaleanpunainen väri näkyy kahden muun värin läpi.
Tässä maalauksessa Frieda Harris kuvasi kolmen ihmisen välistä suhdetta – hänen itsensä, Crowleyn (jonka tarotit ovat – AthaMaarit Huom-) ja tämän ystävän Israel Regardien välistä suhdetta. Kortissa olevissa kuudessa planeettasymbolissa on kaikkien kolmen kasvot.
Crowleyn kasvot näkyvät Saturnuksen ja Jupiterin symboleissa. Saturnus, karman planeetta, vaikutti Crowleyn elämään voimakkaasti ja sai hänet toteuttamaan suunnitelmansa hyvin huolellisesti, vähitellen. Regardien kutsui häntä ”Kuninkaaksi”.
Regardien pää on Marsin ja Merkuriuksen symboleissa. Tällä viitataan hänen kunnianhimoonsa ja kommunikaatiokykyynsä. Nämä kaksi ominaisuutta yhdessä tekivät hänestä lahjakkaan johtajan.
Kuuhun ja Venukseen Harris maalasi omat kasvonsa. Venuksella hän kuvaa täydellistä omistautumistaan taiteelle samoin kuin syvää rakkauttaan Crowleya kohtaan. Kuu kuvaa sitä, kuinka tämä rakkaus vei hänet olemuksensa syviin syövereihin.
Tähän kolmiosuhteeseen liittyvästä jännitteestä huolimatta nuo kolme tiedostivat unelmansa ja suhde oli kaikille kolmelle suureksi iloksi ja hyödyksi.
Suurin elämän meillä antama tehtävä on se, että oivallamme, mitä ja keitä todella olemme. Tämä toteutuu siten, että suoritamme meille kullekin asetetut tehtävät. Elämän sinulle asettamine tehtävien väisteleminen joko siksi, että pelkäät tai että olet mukavuudenhaluinen, merkitsee itsesi kieltämistä. Se, että saat itsellesi jotain, tulee sinulle, koska haluat antaa vapaasta tahdostasi ja rakkaudella.
Antaminen tässä yhteydessä merkitsee myös sitä, että antaudut maailmankaikkeudelle, annat itsesi Elämälle. Siinä toteutuu yltäkylläisyyden kosminen laki: ”Mitä enemmän annan, sitä enemmän saan”
Päätelmät: Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi.
Kysymys: Tiedätkö, mikä on korkein päämääräsi?
Ehdotus: Mieti tarkoin, onko se, mitä pidät saavutuksena, tasapainossa lopullisen päämääräsi kanssa?
Vahvistus: Kaikki, mitä tänään tapahtuu, on parhaaksi kasvulleni. Mitä enemmän annan, sitä enemmän saan.

Kortin avainsanojen käänteisen muodon perusteella sanoisin, että suhde ei ainakaan tällä hetkellä ole kovinkaan ruusuinen. Kasvua rakkauteen ja viisauteen ei näyttäisi olevan (ainakaan paljoa) ja ilmeisesti koet, että "mitä enemmän annan, sitä enemmän joudun antaman lisää ja pettymään". Vastapalvelus palveluksesta ei siis toimi.
En tiedä kannattaako suhdetta, joka ei palvele kumpaakaan enää jatkaa. Ehkä menossa on nyt vain hankalampi kausi tai sitten ero on ajankohtainen - suhteenne on täyttänyt jo tehtävänsä. Rotan vuoden alkaessa eroja tulee tapahtumaan varmasti aika paljon.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #977 : 06.02.2008 20:27:59 »

Urban. Nostin sinulle riimun ihmissuhteelle ja avasin Sai Baban kirjasta neuvoa elämänjamalle. Jos teksti ei aukene, laita viesti, niin tulkkaan sitä.

KANO
Avainsanat: Avautuminen, Tuli, Soihtu

Tämä on avautumisen, uudelleen saavutetun selkeyden riimu; pimeys, joka on verhonnut jotain osaa elämästäsi kaikkoaa. Olet nyt vapaa ottamaan vastaan ja kokemaan riippumattoman antamisen ilon.
Kano on aamun toiminnan riimu, vakavuuden, selkeyden, keskittymisen, ominaisuuksien jotka ovat olennaisen tärkeitä työtä aloitettaessa. Kanon tarjoama suoja on tämä: mitä enemmän valoa, sitä paremmin näet sen mikä on toimintavoissasi urautunutta ja turhanaikaista.
Ihmissuhteissa voi nyt tapahtua molemminpuolista avautumista. Sinä voit toimia laukaisijana tajutessasi selkeästi, että ymmärryksen valo on jälleen teidän kummankin ulottuvilla.
Muista, että vaikka toisaalta olet rajallinen ja riippuvainen olento, sinä toisaalta olet keskuksessa, missä universumin harmoniset ja hyvää tekevät voimat sulautuvat toisiinsa ja säteilevät kaikkialle. Sinä olet se keskus.
Yksinkertaisesti sanottuna, jos olet operoinut pimeässä, valoa on nyt tarpeeksi nähdäksesi, että operointipöydällä makaat potilaana sinä itse.

Ihmissuhteelle tämä lupaisi hyvää, valaisevaa aikaa. Tämä valo ei kuitenkaan ole pelkkää ruusuilla tanssimista, vaan – kuten sanottua – kirkkaimman valon hetkellä myös varjot näkyvät tummimmin. Tämä avautuminen puolin ja/tai toisin herättää jotain pimeää ja pelottavaa, mutta ei huolta. Se on vain asia, joka tulee käsitellä. Ilmeisesti eteesi tullut ihmissuhde on sellainen, joka herättää sinussa menneet muistot esiin,etkä oikein tiedä mitä tehdä. Sanoisin, että mene kohti valoa. Jos me joskus tarvitsemme jotain tienviittaa niin se on helpoin muistaa – aina kohti valoa. Jätä varjot taaksesi ja kulje valoon. Pelkoa ei ole. Uskalla antaa itsestäsi ja ottaa vastaan vapaasti.

13. huhtikuuta
Mikä yhdistää sinua ja kaikkia muita ihmisiä?
Mikä yhdistää sinua ja lehmää?
Mikä yhdistää sinua ja puuta?
Mikä yhdistää sinua ja kiveä?
Vastaus kaikkiin näihin kysymyksiin on: Kaikki!
Kaiken ydin olen minä. Ainut ero on luonteeltaan lähinnä ulkoinen, mayasta syntynyt kauaskantoinen harha.
Sanon tietoisesti, että ”luonteeltaan lähinnä ulkoinen”, sillä on myös sisäistä eroa. Sitä on koetun tietoisuuden määrä. Mitä korkea-asteisempi inkarnaatio, sitä suurempi itsetietoisuus ja myötätunnon kyky. Tämä erottaa Yhden Ainoan eri ilmenemismuodot toisistaan.
Mutta pohjimmiltaan kaikki ovat samanlaisia.
Tämä tietämys on ratkaiseva kaava, jonka avulla ikään kuin tunnussanaa käyttäen, pääset läpi elämän.
Usko minua, kun sanon, että elämän vaikeus johtuu asenteistasi. Vaikeudet on tarkoitettu osoittamaan sinulle rajasi – niin kyvyssäsi rakastaa kuin tiedostaakin.
Siinä on kaikki.
Siksi älä tuomitse itseäsi vaikeuksien kohdatessa sinua – se olisi suurin vääryys minkä voit tehdä.
Rakasta ja kunnioita itseäsi oikein. Omahyväisyyskään ei ole itsekunnioituksen puutetta.
Löydä itsekunnioituksesi. Anna sille yhä enenevissä määrin tilaa. Niin kaikki ongelmasi ratkeavat – itsestään.
Miksi? Koska mitä enemmän pääset selville todellisesta itsestäsi sitä enemmän pääset selville minusta. Tämä on ratkaisu.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #978 : 06.02.2008 22:16:30 »

Heippa AthaMaarit!

Nostaisitko kortin liittyen työtilanteeseeni?

Mikäli intoa/aikaa rittää niin voisitko nostaa kortin myös varsallemme? Varsa vaihtoi valmennuspaikkaa ja olisi mukava tietää tuottaako se tulosta.

Kiitos smitten
tallennettu
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #979 : 07.02.2008 01:29:06 »

Barrett! Olet jäänyt välistä, anteeksi! Tässä kortti toiselle miehellekin vielä:

LANTTIEN SEITSIKKO – EPÄONNISTUMINEN

Minusta kortin nimi kertoo jo kaiken sisältöön sen kummemminkin perehtymättä: epäonnistuminen. Tämä mies, eteenkin jos hän oli vielä aiemmin jo kertaalleen poistunut elämästäsi, ei ole vaivan arvoinen. Älä palaa vanhaan. Se olisi minun neuvoni tämän kortin perusteella, joskin sinä teet omat päätöksesi.

Kiitoksia smitten! Tuli ajateltavaa... Undecided Cry
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
urbania
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #980 : 07.02.2008 10:45:13 »

Hei atha ja kiitos!

Kyllä, jos jaksaisit selkentää vähän sitä viestiä olisin kiitollinen. Luulen että ymmärsin suurimman osan mutta jos ehdit. Ja sanat menivät kyllä suoraan mun sydämeen. Itselläni on tosin vaikea ajatella asioista noin myönteisesti, etenkin tän ihmissuhteen suhteen.

urbania
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #981 : 07.02.2008 18:25:11 »

Hei,

tiedän todella kuka olen.. Olen tehnyt monelle monelle ihmiselle hyviä asioita.. kunhan he vain ne oivaltavat..  Heidän tulisi mielestäni kiittää minua ja toimia toisinpäin.. kuin mitä nykyisin tekevät.. Mielestäni heidän pitäisi myös kuunnella minua enemmän..

Tämän lisään sinulle lähettämääni viestiin.. sillä katsos.. minä olen ihminen ja nainen..

Tähän loppuun pieni ystävän päivä tervehdys..

Ystävyyttä älä milloinkaan hukkaa,
muista kastella elämän herkintä kukkaa.
Kun vaikeat hetkesi koittaa,
silloin ystävä Sinulle soittaa.

Kun taakkasi raskas on kantaa,
ystävä uusia voimia antaa.
Luottamusta ja uskoa huomiseen antaa.
Sinulle Jumalan rakkaus suurimman lahjan antaa,
kun ystävä tukenas taivaltaa matkaa!
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #982 : 07.02.2008 23:13:43 »

Hei! Kun ehdit, katsoisitko jälleen korttia, jos jotain näkyisi parisuhteeseen liittyen tai miehiin ainakin...
Erääseen ilmoitukseen tekisi mieli kovasti vastata, se on monta kertaa silmiin osunut.  Ja tänään näin erään tyypin, johon olen jo pidempään halunnut tutustua, mutta harvoin törmätään ja nytkin autoilla risteyksessä ohi ajettiin. Hän tuntuu niin oikeanlaiselta tyypiltä, monet unetkin hänestä nähnyt....olisi mukava uskaltautua jo haaveilusta ihan konkreettiselle tasolle...Alan olla valmis jo tutustumaan uuteen ihmiseen...Kiitos!
tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #983 : 07.02.2008 23:37:07 »

Hei AthaMaarit!

Kiitos suuresti kortista, mielelläni kuulen myös kortin tulevalle, kun luovun turhista peloista, jos sen vielä nostat?

kiitos  smitten
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #984 : 09.02.2008 16:27:57 »

Voisitko nostaa tällekin kaverille kortin, kun ehdit.

Minulle on tarjottu tilaisuutta/ mahdollisuutta. Kuitenkin asia tökkii ja eteenpäin ei tunnu menevän. Tahtoisi sen toteutuvan jossain muodossa. Teenkö turhaan työtä tai odotanko liikoja.

Kiitos tulee samalla.
sekku
tallennettu
marikahyv
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #985 : 10.02.2008 11:51:39 »

Tohtisinko pyytää sinua tulkitsemaan hieman kortteja minulle tälle vuodelle...suuria ratkaisuja pitäisi alkaa tekemään monessakin asiassa. Esim. parisuhteen, onko miehelläni uutta ystävää tai minulla ja työnkin osalta sekä olen  juossut lääkäriltä toiselle, terveyteni takia. Näetkö yhtään lääkäriä, jonka silmät aukeaisivat sairaudelleni? Aika rämpimistä tämä elämäni välillä on.
sinua kiittäen.  Undecided

Nousumerkki Härkä
Aurinko Kaksonen
Kuu Vesimies
Merkurius Kaksonen
Venus Kaksonen
Mars Vesimies
tallennettu
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #986 : 10.02.2008 21:49:47 »

moi

saisinko tulkintaa työtilanteelleni, onko töitä tulossa tänävuonna? alakin on vähän harkinnassa, osaakko siihen sanua mitään? milles parisuhde vaikuttaa? entäpäs jälkikasvun siunaantuminen? millainen vuodesta yleisesti myös tulee?

kiitti

tallennettu
K.SA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #987 : 11.02.2008 16:41:24 »

Hei AthaMaarit,

Voisitko katsoa mitä työelämä tuo tullessaan? Elän tällä hetkellä jonkinlaisessa murroksessa, enkä tiedä miten jatkaisin...

Välineen valinnassa luotan intuitioosi.

Kiitän Sinua jo etukäteen  Smiley
t.K.SA
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**

Suurin on rakkaus.

Profiili
« Vastaus #988 : 11.02.2008 17:17:26 »

Sinä AthaMaarit, heipä hei!  Smiley
Kertoisitko yleisesti minulle, onko ja olenko kenties "vaarallinen"  knuppel2 kun kaikki merkkini osuvat tulenmerkkeihin? Ja joku kerran sanoi /pelotteli, Embarrassed  että minulla on "vaarallinen" yhdistelmä horoskoopissa??? Apuvaa... No voinen kertoa kuitenkin että erittäin tulisieluinen kyllä olen ja helposti syttyvä persoona. Mutta omasta mielestäni pystyn hallitsemaan suth`hyvin omaa minääni.  :Smiley Ehkä se tekee jo tämä ikäkin sen? Haluaisin lisäksi tietää että olenko jo lähelläkään saamassa uutta duunia? Nykyinen ei "palvele" minua ja osaamistani, siten kuin sen kuuluisi. Ja onko se sitä tiettyä työtä? Katso itsellesi parhaimmalla tavalla asiani, mutta kun edes vähäsen pääsisi kurkistamaan huomiseen.
Rakkaudella ja sydämellään: Leijonatar-62  leijona
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #989 : 11.02.2008 21:42:07 »

Kysymys, joka mieltäni vaivaa ja painaa on seuraavanlainen.

Tulenko koskaan saamaan tasapainoa elämääni vai elänkö jatkuvassa stressin ja epäonnistumisen pelon vallassa?

Ja tietenkin tärkein.Enteilevätkö ennustukset, että vielä joskus saan haluamani perheen? Takana on viiden vuoden parisuhde/avoliitto, joka päättyi valitettavasti eroon.

Jos tuollaisiin saisin vastausta niin negatiivista kuin positiivistäkin. -Kiitos-
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: