Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1035209 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #585 : 28.09.2007 16:43:13 »

Kerkesimpä tänne hetkeksi työkiireiden lomassa.

Kiitos kaunis korteista, Atha  Smiley

Ensimmäiseen korttiin.. rakkautta en toki ex-mieheltä odota, mutta toivoisin aikuismaista  käytöstä huoltajuusasioissa. Miehen räyhääminen ei liity uuteen kumppaniin sillä sellaista minulla ei ole (eikä ole ollut) eikä tiettävästi hänelläkään. Tuskimpa uutta kumppania helpolla löydänkään -työssäkäyvällä yksinhuoltajalla on aika vähän tilaisuuksia edes tavata miehiä saatikka aikaa tapailla ketään. Ehkä sitten eläkepäivillä  Wink

Toiseen korttiin..tämä pitää hyvin paikkansa. Varsinkin eron jälkeen ystävillä ja sukulaisilla on ollut hyvin tärkeä merkitys. Henkiset asiat toki kiinnostavat, mutta arki tahtoo syödä ajan ja energian tällä hetkellä.

Mukavaa syksyä!
tallennettu
Mertii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #586 : 28.09.2007 21:10:17 »

Hei, voisitko katsoa minulle, että miten minun käy tulevanan maanantaina yhdessä ikävässä palaverissa. Onko se todella niin ikävä kuin kuvittelen sen olevan. Kuulenko siellä jotain todella ikävää itsestäni. Ja miten käy minun nykyisen työpaikkani tämän palaverin jälkeen. Säilyykö se vai joudunko lähtemäään pois sieltä vai erotetaanko minut sieltä. Voit lähettää vaikka yv:nä minulle vastauksen. Olisin todella kiitollinen vastauksesta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #587 : 28.09.2007 21:20:54 »

Mertii. Koska sinulla on aikaraja tuohon kysymykseesi liittyen, otan sinut tässä välissä ja jatkan sitten normaalia vastausjonon purkamista. Sinulle tuli palaveria koskien tällainen kortti:

TÄHTI
Avainsanat: Vesimies, inspiraatio, kiteytyminen, itsetuntemus, säteily, selkeä näkemys, itseluottamus, yhteys maailmankaikkeuden tietämykseen

Tämä kortti kuvaa hyvin kaunista tapahtumaa. Ylevin maailmankaikkeuden inspiraatio vastaanotetaan ja ilmennetään materiallisella tasolla. Korttia hallitsee Vesimies. Tämä välittäjä tai vedenjakaja kuvataan tähtien jumalatar Nutina. Hän on täysin avoin kaikelle henkimaailman tiedolle ja välittää sitä eteenpäin palvellen korkeinta mahdollista päämäärää. Jumaluus käyttää häntä kanavanaan, jonka välityksellä se voi ilmentää itseään maan päällä. Kummassakin kädessään jumalatar pitelee maljaa, joiden kautta energiapyörteet virtaavat. Hänen hiuksensa toimivan antennin tavoin laajentaen hänen havaintokykyään. Hiukset valuvat maahan saakka tuoden mukanaan kosmisen inspiraation kipinän.
Uusi, kristallinkirkas näkemys mahdollistaa muodon ja merkityksen syntymisen sille, mikä vasta äsken oli pelkkä hämärä mielikuva. Saat syvällisemmän käsityksen oman kehityksesi rajoittamattomista mahdollisuuksista. Inspiraatiosta saamasi voima antaa sielullesi siivet. Se saa näennäisesti mahdottoman toteutumaan ja ilmenemään uskomattomilla tavoilla.
Tällaisen viisauden ohjaamassa ihmisessä on niin vahvaa olemisen laatua, säteilyä, että hän vetää muita ihmisiä puoleensa magneetin tavoin. Pelkkä henkisen muutoksen voima tekee persoonallisuuden naamiosta ja pienen ”minän” rajoittuneisuudesta merkityksettömiä. Vedenkantaja voi jättää taakseen pelon ja härkäpäisen itsepäisyyden. Hän voi antautua yhä enemmän juuri vapautuneen hengen teoille.
Vastaanottavaisen antennin täytyy kuitenkin säännöllisesti puhdistaa. Jos itsekkäät pyrkimykset häiritsevät vastaanottavaisuutta, käytössä olevilla valtavilla voimilla voi olla tuhoava vaikutus. Innostuneisuus saattaa muuttua fanaattisuudeksi ja inspiraatio harhakuvaksi. Tunteita täytyy tutkia tarkkaavaisesti. Aivan kuin Nutin maljasta virtaava vesi muuttuu kristalleiksi, niin myös tunteiden täytyy kristallisoitua. Tunteet täytyy ymmärtää tarkoin ja selkeästi. Näin ei voi tapahtua, jos kontrolloit tunteitasi tai tukahdutat ne. Tämä voi tapahtua vasta, kun ilmaiset ne avoimesti. Tätä symboloivat kortissa olevat ruusunkukat. Perhoset, jotka ovat transformaation vertauskuva, ovat merkki sitä, että oma näkemyksesi asioista muuttuu ja vapautuu vanhoista ehdollistumista.
Päätelmät: Anna tähtesi nousta, mutta pysy yhteydessä maahan. Luota ympäristöösi ja löydä tapa, joka sallii muidenkin olla osallisena siitä, mitä sinulle tapahtuu. Hedelmistään puu tunnetaan.
Kysymys: Oletko täysin tyytyväinen nykyiseen työhösi?
Ehdotus: Varmista, että teet kaiken mahdollisen, jotta ideasi kantaisivat hedelmää.
Vahvistus: Mielikuvitukseni luovat voimat sekä yhteyteni kaikenkattavaan tietoisuuteen näyttävät minulle tavan, jolla voin toteuttaa ideani.

Minulle tuli ihan ensimmäisenä mieleen tästä kortista, että koska se liittyi kysymykseen palaverista, pitäisiköhän sinun ilmaista ideoitasi, mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi selkeämmin? Toisin sanoen kyllästymisen sijaan ottaa osaa keskusteluun. Siihen olisi erittäin hyvä tilanne nyt, jos olet muutenkin vähän epävarma jatkuuko työsuhde enää vaiko ei. Sano asiasi työhön ja sen yhteisöön sellaisina kuin ne näet ja koet mitään pois jättämättä, tahdikkaasti ja arvokkaasti. Jos työt jatkuvat, ehkäpä muut oppivat huomaamaan, että sinullakin on hyviä ideoita ja selkeyttä tuoda niitä ideoita esiin, vaikka ne jäisivätkin tältä erää käyttämättä. Jos taas työpaikka menee alta olet ainakin tehnyt asiasi selväksi ennen lähtöä ja voit hyville mielin jatkaa kohti seuraavaa työpaikkaa.
Korttissa puhutaan yhteydestä maailmankaikkeuden tietämykseen. Se tarkoittaa mm. sitä, että tiedostaa kaiken tapahtuvan takana olevat syvemmät syyt ja yhteydet kuin pelkät maalliset koukerot. Mitä tapahtuukin tapahtuu minun edukseni. Toisekseen mitä tiiviimpi yhteys sinulla on maailmankaikkeuteen ja mitä enemmän tiedät siitä, sen helpompaa elämä on - minun mielestäni ainakin.
tallennettu
Mertii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #588 : 29.09.2007 08:52:14 »

Kiitos vastauksesta. En kertonut näköjään selvästi palaverin aiheesta. Palaveri koskee sitä, että tein todella pahan, pahan virheen työssäni ja nyt joudun ns. puhutteluun tästä. Virhe on sen verran vakava, että siitä voidaan vaikka erottaa. Pelkään todella paljon mennä tähän tilaisuuteen ja miten minun käy siellä eli joudunko lähtemään itse vai erotetaanko minut. Ja miten käy sitten jatkossa tämän asian suhteen eli vaikuttaako ja hankaloittaako tämä minun elämääni. Joudunko vielä jonnekin muuallekin selvittämään tätä virhettäni. Pelkään ihan todella tätä tilaisuutta. Ja näihin kysymyksiini haluaisin vastauksia
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #589 : 29.09.2007 08:58:24 »

Hei Atha Maarit! Katsoisitko jälleen minullekin tulevaa? Miten minun pitäisi suhtautua exäni pikku kiusaan koskien mm. hänen lasten tapaamisviikonloppuja. Hän ei itse ota minuun yhteyttä ja esim. ei ilmoita muutoksista aikanaan, pitää oman säännöt siellä ja kävelee uuden "perheensä" kanssa mun yli. Ja jos pidän lasteni ja itseni puolta, alkaa uhkailu lasten viennillä ym. Ja sen millä tyylillä perheemme rikkoi, ei todellakaan hänellä oikeutta tuollaiseen käytökseen ja uhkailuihin. En saa hillittyä tunteitani hänen kanssaan, reagoin voimakkaasti henkisesti ja fyysisesti. Olen ajatellut, että olisiko hyvä varata aika sos.toimistoon, että saisimme sopia asioita ulkopuolisen avustuksella, niin ei tarvisi turhista asioista kiukutella tai voiko olla mahdollista, että hän saa käännytettyä asiat mua vastaan? Miten ihmeessä hän ei vieläkään ota vastuuta teoistaan ja käytöksestään ja katsoo oikeudekseen kohdella minua noin? En kerrassaan millään pysty ymmärtämään. Lapsilla on hyvä olla kanssani. Hänen uhkailunsa perustuu vallanhimoon ja kostoon minua kohtaan, ei siihen, että hän aidosti lapsista välittäisi. Tai jos välittää, niin oudolla tavalla sen on osoittanut. No, toivottavasti tästä jotain selvää sai...Asia vain niin ahdistaa tällä hetkellä...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #590 : 29.09.2007 11:45:15 »

Siinä tapauksessa Mertii tulkitsisin tuon Tähti-kortin niin, että ole rehellinen. Moka on tehty, eikä sitä saa enää tekemättömäksi. Selität asiat juurta jaksain mahdollisimman rehellisesti - korttihan puhuu itsensä ilmaisemisesta. Toinen kortin teemoista on universaalin tiedon saaminen eli mitä ikinä tapahtuukin, se sitten tapahtuu. Jos sinun on tarkoitus lähteä tuosta työstä potkujen merkeissä, niin ainakin voit lähteä hyvällä omalla tunnolla, kun olet selvittänyt asiat juurta jaksain esimiehillesi. Ei ainakaan jää myöhemmin kaivelemaan, että olisi pitänyt sanoa ja tehdä sittenkin näin.

Ihmiset vaistoavat toisistaan yleensäkin sen, onko toinen rehellinen vai ei. Kun pelaa puhtailla korteilla myös emämunauksien jälkeen, on paremmat mahdollisuudet selvitä ja ainakin saat omalta kohdaltasi tilit puhtaaksi. Ethän sinä tätä munausta ole tahallasi tehnyt ja jos esimiehesi katsovat, että siinä on syytä sinun erottamisellesi se ei ole henkilökohtaista vaan he ajattelevat yrityksen/työpaikkasi, sen muiden työntekijöiden ja ennen kaikkea asiakkaittenne parasta.

Muistuttaisin vielä KAIKKIA TULKINTAA PYYTÄVIÄ, että minun tulkintani kortista on VAIN minun tulkintani. Siksipä teidän onkin tärkeää lukea se saatu kortti/riimu/kirjan sivu itse ajatuksen kanssa. Vastaus piilee siellä ja se saattaa mennä minulta ohitse. Itse te kuitenkin parhaiten tiedätte, mitä kortti/riimu/kirjan sivu haluaa teille sanoa Wink Minä olen vain avustava tulkitsija sen suhteen, mitä se sanoma saattaisi ehkä tässä ja tuossa tapauksessa olla.
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #591 : 29.09.2007 14:54:38 »

Hei athamaarit kerkeisitkö minulle taroteista katsoa intunsiivisesti yleistä tilannetta mikä nousisi voimaakkaammin tälle hetkelle kiitos kovasti.Eli näkyiskö työ paiakan vaihdosta uutta porttia idiot2
Olen saanut kahden vuoden jatko ajan nykyisessä pestissä sydän haikailee  asiakaspalveluun ei mihinkään isoon jumbo markettiin. crazy2
Niin olen jo keski ikäinen Cool
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 18:16:34 kirjoittanut belle » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #592 : 29.09.2007 17:31:36 »

Ai niin, KORTTIEN JA RIIMUJEN KYSYJÄT! Sellaistakin piti mainita kysyjille, että omaa ikää ei välttämättä tarvitse mainita, eikä asuinpaikkaa. Minulle sillä tiedolla ei katsomisen suhteen ole mitään merkitystä Grin Ilmeisesti kysyjiä hämäsi vähän, kun pyysin saada tarkempaa selontekoa kysymyksestä. Tässä tilanteessa toivoin, että itse kysymys esitettäisiin tarkemmin. Esimerkiksi jos haluaisit tietää, mikä on parisuhteesi suurin haaste tällä hetkellä, voit kysyä sen noin, mutta jos kysyt vain korttia parisuhteelle, et saa ihan niin tarkkaa vastausta, koska en tiedä, mitä mihin ihan tarkalleen parisuhteessasi toivot vastausta. Etsitkö parisuhdetta? Onko sellainen juuri alkanut, loppunut, loppumassa vai alkamassa? Onko suhde vakaa vai tuore? Kaikkea tuollaista pientä siis. 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #593 : 29.09.2007 17:56:33 »

Silhei. Tässäpä sulle korttia ihan yleisesti, vähän mahdollisesti tuota omaa katsomishommaasi sivuten.

SAUVOJEN KAHDEKSIKKO – NOPEUS
Käänteisenä
Avainsanat: Merkurius Jousimiehessä, selkeä, suora, nopea kommunikointi, väärinkäsitysten selvittäminen

Sauvojen Kahdeksikko on tiellämme olevien esteiden voittamisen kortti. Neliön kuvaama este on muuttunut nyt isoksi hiotuksi kristalliksi, joka loistaa sateenkaaren väreissä.
Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Olet löytänyt oman sisäisen keskuksesi. Nyt voit ilmaista avoimesti ja painokkaasti oman asemasi ja omat mielipiteesi. Tätä symboloivat keskustasta lähtevät punaiset, dynaamiset nuolet. Saavuttamasi selkeyden ansiosta tähän saakka ylitsepääsemättömiltä vaikuttanut ongelma häipyy merkityksettömänä taka-alalle. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua.
Eheyttä symboloiva sateenkaari viittaa siihen, että prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajuat, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessin päätökseen.
Päätelmät: Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät.
Kysymys: Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet?
Ehdotus: Käytä tämä tilaisuus hyväksesi, että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje.
Vahvistus: Avoimuuteni ja itseluottamuksesi avaa rakastamieni ihmisten sydämet.

Ensimmäinen ajatus on, että onko elämässäsi tilanne, jossa napauttaisit sanoa mielipiteesi ja ajatuksesi vähän liian nopeasti ja harkitsemattomasti? Jos näin on, kortti kehottaa sinua hillitsemään vähän itseäsi. Väärinkäsityksiä ei ainakaan pääse syntymään suoralla kommentoinnilla ja sehän on tietysti hyvä Grin
Jos elämässä on yleistä epäselvyyttä jollakin saralla, kortti kehottaa pysähtymään ja tutkimaan tuota epäselvyyttä niin, että se katoaisi elämästäsi.
Enempää en osaa tähän korttiin käänteisenä sanoa. Hitaasti hyvä tulee!

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #594 : 29.09.2007 18:01:21 »

Atha! Tiedät että olen naimisissa. Viime ajat ovat olleet varsin kylmiä, pelkään että olen vieraantunut miehestäni. Joskus tulee mieleen ajatus, että onko hän sittenkään se Suuri Rakkaus, jonka luulin hänen olevan. Elämä kun joskus kuljettaa erilleen, itse olen kulkenut henkistä polkua eteenpäin, hän vain fyysistä (puntinnostoa ym.)

Katsotko sitä rakkauselämääni.. ? Tuleeko rakkautta ja mistä suunnasta?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #595 : 29.09.2007 18:03:43 »

Jinx. Rakkaudettomaan elämään nousi tämmöinen kortti.

MALJOJEN ÄSSÄ
Käänteisenä
Avainsanat: Ylitsevuotava Rakkaus, tunteiden selkeys, syvä itsensä rakastaminen, antaminen ja ottaminen

Valkoinen lootuksenkukka on antavan rakkauden symboli. Maljan pohja, joka on sininen, veden elementin värinen, on muodostunut lootuksenkukasta. Pystysuoraan maljan läpi kulkee loistava energiasäde, joka yhdistää maan ja kosmoksen. Malja on välikappale, joka auttaa yhdistämään sisäisen ja ulkoisen, ylhäällä ja alhaalla olevan.
Maljojen Ässä on Sauvojen Ässän feminiininen vastine: avoin, vastaanottavainen, antautuva. Siinä on antavan rakkauden perinpohjaisia muutoksia aikaansaava voima. Maalauksen ylä- ja alaosat ovat luonteeltaan samankaltaisia. Alhaalla on veden hallitsema tunteiden valtakunta ja ylhäällä eteerinen hengen valtakunta. Niin ylhäällä kuin myös alhaalla. Se, mitä tunnetaan, ilmaistaan avoimesti ja selvästi. Tästä seuraa tunteiden selkeys. Kortissa tämä ilmenee sopusointuna ja harmoniana.
Rakkauden antaminen ei vaadi ponnisteluja. Maailmankaikkeudesta meille jatkuvasti virtaava rajaton yltäkylläisyys säteilee meistä itsestään, jos pysymme avoimina ja vastaanottavaisina. Voit verrata sitä kukkaan, joka levittä tuoksuaan huolimatta siitä, onko joku nauttimassa sen tuoksusta vai ei.
Antamisessa ei ole tärkeää, kenelle annetaan. Ei ole tärkeää, onko tuo toinen läheinen ihminen vai ei. On niin paljon jaettavaa! Koko olemassaolo voi osallistua siihen! Tuleminen yhdeksi kaikkialla läsnä olevan, kaikenkattavan rakkauden kanssa on kuin kokosi valtavan hiljaisen ekstaasin, kosmisen orgasmin!
Päätelmät: Sinulla on yhteys kaikkea ympäröivään rakkauteen. Se täyttää sinut ja voit jakaa siitä muille anteliaasti ja ylenpalttisesti.
Kysymys: Millä tavalla sinä osoitat rakkauttasi?
Ehdotus: Anna kortin vaikuttaa sinuun hetken ajan. Lue kuvauksen kaksi viimeistä kappaletta uudelleen ja sulje silmäsi. Tunne olevasi avoin kanava, jonka kautta jumalallinen energia virtaa
Vahvistus: Kaiken ympäröivä rakkaus täyttää minut ja ympäristöni.

Muutoksia ei siis ole tulossa ainakaan lähiaikoina, kun tämän kortin sanoman kääntää nurinperin. Kortti kertoo käänteisenä, että työtä olisi tehtävä ajatuksen kanssa itsensä rakastamisen, hyväksyminen ja universaalin rakkauden parissa. On saatava yhteys sinua ympäröivään rakkauteen, jolloin yksinäisyys ja rakkaudeton olo kaikkoavat. Koetko, että rakkautta on vaikeaa antaa, toisin sanoen seurustelukumppani ei koskaan ole kuitenkaan niin tyytyväinen antamaasi rakkauteen, että jäisi pidemmäksi aikaa elämääsi? Kortti kertoisi käänteisenä tästä sekä siitä, että elämäsi ei rakkauden osalta ole harmoniassa. Ehkä epäharmoonisuus on pientä, ehkä suurta, mutta jotain häikkää siellä päin nyt on. Kyse on harmoniasta ja rakkaudesta itse Itsen kanssa enemmänkin kuin Itse toisten kanssa.
Suosittelen lukemaan eteenkin tuon viimeisen kappaleen ennen päätelmää ajatuksen kanssa, sillä se pomppaa eniten silmiini tässä kysymyksessäsi.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #596 : 29.09.2007 18:10:13 »

Basilika. Tässäpä viestiä Sai Babalta!

1.Marraskuuta
Marraskuu tunnetaan sumujen aikana. Ilma jäähtyy. Lämmin maa höyryää. Syntyy sumua.
Jos mahdollista, yritä elää joutumatta sumuun ja pyri hälventämään elämästäsi siihen jo muodostunut sumu.
Mitkä ovat parhaat keinot hälventämään sumun elämästäsi? Viveka eli erottamiskyky ja dharma eli oikeamielisyys. Kun sinulla on nämä, opit ennen pitkää itsestään sathyan eli totuuden, preman eli rakkauden, shantin eli rauhan ja ahimsan eli väkivallattomuuden.
Näin et pelkästään hälvennä aikaisempaa sumua, vaan olet nyt loistavassa valossa.
Tutki pyhiä kirjoja. Sisäistä niiden opetukset vivekan avulla ja toteuta ne käytännössä dharman avulla.
Tee elämästäsi kukka, jonka vartensa on viveka, terälehtensä dhrama ja jonka tuoksuna on prema. Nämä hyveet antavat elämällesi eivät vain loistoa, vaan myös parhaimman suojan.
Pandavat noudattivat jumalallisia hyveitä. Siksi Krishnan oli mahdollista olla heidän kanssaan, johdattaa ja varjella heitä ja varmistaa heidän voittonsa Kauravista, heidän vihollisistaan.
Jos Pandavat eivät olisi noudattaneet elämässään dhramaa ja muita hyveitä, Kauravat olisivat päässeet valtaan eikä Krisha olisi voinut autata eitä, vaan he olisivat tuhoutuneet.
Elä yhteydessä Jumalaan, so. yhteydessä sinussa olevaan voimaan, jonka saat käyttöösi toimimalla oikeamielisesti. Sen turvin selviät toivottomimmistakin tilanteista voittaja, sillä tieto ja hyveellisyys sinällään ovat jo voitto.
Kaikki muu on vain karman ja ajan kysymys.
tallennettu
Mertii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #597 : 29.09.2007 18:35:24 »

Kiitos vastauksesta AthaMaarit. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitit vastauksessasi. Olen viime päivien aikana hakenut montaa eri työpaikkaa. Pidän kyllä nykyisestä työstänikin, vaikka kaikki olosuhteet siellä eivät ole ihan kohdallaan. Varmuuden vuoksi olen kuitenkin hakenut eri paikkoja, joten miten näiden paikkojen kanssa käy. Onko minulla johonkin näistä vielä mahdollisuus. Miten muuten minun pitäisi käyttäytyä tässä tulevassa maanantain palaverissa (puhuttelussa)? Voitko antaa minulle joitakin hyödyllisiä neuvoja, ettei minulle käy tässä todella pahasti. Millainen on muutoin loppuvuoteni näkymät, näkyykö valoa. Rakastan perhettäni ja en toivo, että heistä kukaan joutuisi kärsimään tästä tilanteesta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #598 : 29.09.2007 18:40:15 »

Nostan sinulle, Mertii, loppuvuodelle kortin, kunhan vuorosi tulee. Vinkiksi tulevaan palaveriin en pysty oikeastaan antamaan muuta kuin mitä olen jo antanut: ole rehellinen ja odota taivaan tahtoa. Mitä ikinä tapahtuukin, sen pitääkin tapahtua.
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #599 : 29.09.2007 18:53:24 »

Voisitko minulle AthaMaarit kurkata syksyä?  Lähinnä tämä skorppari-skorppari asia olisi nyt pinnalla...

KS

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: