Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 109
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 1035512 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #555 : 19.09.2007 15:41:49 »

Höpöhöpö. Nostan sinulle nyt vain yhden kortin. Yritin kysyä tulevaa niin, että se kattaisi myös työt ja ihmissuhteet. Lueskele siis tätä käänteisenä tullutta korttia sen mukaan, mikä sieltä tuntuisi osuvan esim. työrintamalle ja mikä parisuhteelle.

TÄHTI
Avainsanat: Vesimies, inspiraatio, kiteytyminen, itsetuntemus, säteily, selkeä näkemys, itseluottamus, yhteys maailmankaikkeuden tietämykseen

Tämä kortti kuvaa hyvin kaunista tapahtumaa. Ylevin maailmankaikkeuden inspiraatio vastaanotetaan ja ilmennetään materiallisella tasolla. Korttia hallitsee Vesimies. Tämä välittäjä tai vedenjakaja kuvataan tähtien jumalatar Nutina. Hän on täysin avoin kaikelle henkimaailman tiedolla ja välittää sitä eteenpäin palvellen korkeinta mahdollista päämäärää. Jumaluus käyttää häntä kanavanaan, jonka välityksellä se voi ilmentää itseään maan päällä. Kummassakin kädessään jumalatar pitelee maljaa, joiden kautta energiapyörteet virtaavat. Hänen hiuksensa toimivan antennin tavoin laajentaen hänen havaintokykyään. Hiukset valuvat maahan saakka tuoden mukanaan kosmisen inspiraation kipinän.
Uusi, kristallinkirkas näkemys mahdollistaa muodon ja merkityksen syntymisen sille, mikä vasta äsken oli pelkkä hämärä mielikuva. Saat syvällisemmän käsityksen oman kehityksesi rajoittamattomista mahdollisuuksista. Inspiraatiosta saamasi voima antaa sielullesi siivet. Se saa näennäisesti mahdottoman toteutumaan ja ilmenemään uskomattomilla tavoilla.
Tällaisen viisauden ohjaamassa ihmisessä on niin vahvaa olemisen laatua, säteilyä, että hän vetää muita ihmisiä puoleensa magneetin tavoin. Pelkkä henkisen muutoksen voima tekee persoonallisuuden naamiosta ja pienen ”minän” rajoittuneisuudesta merkityksettömiä. Vedenkantaja voi jättää taakseen pelon ja härkäpäisen itsepäisyyden.. Hän voi antautua yhä enemmän juuri vapautuneen hengen teoille.
Vastaanottavaisen antennin täytyy kuitenkin säännöllisesti puhdistaa. Jos itsekkäät pyrkimykset häiritsevät vastaanottavaisuutta, käytössä olevilla valtavilla voimilla voi olla tuhoava vaikutus. Innostuneisuus saattaa muuttua fanaattisuudeksi ja inspiraatio harhakuvaksi. Tunteita täytyy tutkia tarkkaavaisesti. Aivan kuin Nutin maljasta virtaava vesi muuttuu kristalleiksi, niin myös tunteiden täytyy kristallisoitua. Tunteet täytyy ymmärtää tarkoin ja selkeästi. Näin ei voi tapahtua, jos kontrolloit tunteitasi tai tukahdutat ne. Tämä voi tapahtua vasta, kun ilmaiset ne avoimesti. Tätä symboloivat kortissa olevat ruusunkukat. Perhoset, jotka ovat transformaation vertauskuva, ovat merkki sitä, että oma näkemyksesi asioista muuttuu ja vapautuu vanhoista ehdollistumista.
Päätelmät: Anna tähtesi nousta, mutta pysy yhteydessä maahan. Luota ympäristöösi ja löydä tapa, joka sallii muidenkin olla osallisena siitä, mitä sinulle tapahtuu. Hedelmistään puu tunnetaan.
Kysymys: Oletko täysin tyytyväinen nykyiseen työhösi?
Ehdotus: Varmista, että teet kaiken mahdollisen, jotta ideasi kantaisivat hedelmää.
Vahvistus: Mielikuvitukseni luovat voimat sekä yhteyteni kaikenkattavaan tietoisuuteen näyttävät minulle tavan, jolla voin toteuttaa ideani.

Onko itsetuntemuksen, itsetunnon ja oman luovuuden alueella tukkeutumia? Ahdistuneisuutta? Onko oma näkemys vähän hukassa? Jos näin on, ensin on keskityttävä selvittämään nämä asiat Itsen kanssa, ennen kuin muutoksia voidaan odottaa elämään. Henkisyys, todellinen Minuutesi, se vain yrittää tulla sieltä esiin, mutta törmääkin egoosi, persoonaasi ja kohtaa haasteita.
Tässä kortissa puhutaan tunteista ja niiden tukahduttamisen lopettamisesta. Onko sinulla kenties haasteena saada tunteitasi aisoihin? Räiskyvätkö ne joskus yli vai kalvavatko ne sisälläsi?
Enempää en valitettavasti osaa sanoa tähän. Se voi tarkoittaa sitä, että olen joko väsynyt, kortin sanoma avautuu sinulle parhaiten kun luet sen itse tai sitten sitä, että varsinaiseen opastukseen ja viestiin ei nyt ole tarvetta, vaan pärjäilet ihan hyvin pienellä muistutuksella.

tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #556 : 19.09.2007 16:04:33 »

Heippa!

Kiitos Athamaarit pitkästä tulkinnastasi  smitten

oli erittäin osuvaa ja kuvaavaa ja (jopa vähän pelottavaakin tuo viimeinen osuus) huh, tulkintaa elämästäni, jäin kuitenkin miettimään paria asiaa, eli ehdotus nostaa kortti edellä mainituille asioille, voitko sen tehdä vielä? Sekä se, onko polku jonka olen nyt valinnut, oikea minulle? Päätös ei ole ollut helppo, mutta tehty. Rakastan paljon, mutta mustasukkaisuus kyllä on pieni ongelma siinä. Olenko kuitenkin oikealla tiellä kun sitoudun tähän ja yritän parantaa sitä ja poistaa ongelmaa?

kiitos, taustakuva.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #557 : 19.09.2007 16:21:54 »

Hurjasti kiitoksia sinulle kortista ja tulkinnastasi  smitten

Todella mielenkiintoista, tulen lueskelemaan ja pohtimaan tuota varmasti vielä monesti. Itseasiassa en kuitenkaan huolissani vaan avoimin mielin, että mitä tässä on tapahtumassa.

t. Tibetan.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
iina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #558 : 19.09.2007 21:47:58 »

Hei!

Olen miettinyt ulkomaille töihin lähtöä vuodeksi. En vain ole varma, uskallanko, ja viihtyisinkö siellä. Olisiko koti-ikävä liian suuri. Voisitko nostaa minulle kortin? Smiley
tallennettu
suonna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #559 : 19.09.2007 23:36:19 »

presiis Wink
juuri näin on, valtava vanhan taaksejättäminen ja uuteen elämään astuminen on käynnissä. olen päätökseni tehnyt ja valmis näihin muutoksiin, valo ja luottamus lisääntyy.
kiitos vahvistuksen sanoista!!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #560 : 20.09.2007 14:03:02 »

Lainaus
Halusin tietää ajassa

Ajallisia ja lukumäärällisiä kysymyksiä ei kannata esittää, sillä korteilla/riimuilla ei ainakaan minun käsissäni käytettynä ole kykyä sanoa, että "just tasan viikko, niin sitten" tai "kolme kappaletta".
Välineeni ovat enemmänkin neuvoja, ehdotuksia ja mietintöjä kuin suoria presiis-vastauksia varten Wink
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #561 : 20.09.2007 18:10:01 »

Minä nyt kyllä olisin kiinnostunut mitä sanot minulle rakkaus, työ ja terveys puolelta.. Olen tällainen vaalea, hoikka pitkä nuori nainen.. 28v keski-suomesta =) Kiitän etukäteen vaivannäöstä..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #562 : 22.09.2007 15:29:09 »

Pähkäilen kovasti pitäisikö minun tehdä ensimmäinen siirto erään miehen suhteen vain odottelenko..Asia vaivaa todella..kiitos paljon jos voisit katsoa..  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #563 : 22.09.2007 16:14:12 »

Kiitos paljon vastauksesta!

Osuvasti kirjoitit. Levottomuudesta minulle on mainittukin. Viime aikoina on kyllä tuntunut siltä että pitäisi alkaa tehdä jotain, mutta en tiedä mitä se sitten olisi, tai mistä ylipäänsä aloittaa. Kaikki liittyy varmaan siihen että minun pitäisi nimenomaan löytää se oma ääneni, ja alkaa toimia sen mukaisesti. Nyt tuntuu vain siltä etten saa itsestäni paljoakaan irti, enkä saa tehtyä mitään. Luulen että jokin luova toiminta varmaan rauhoittaisi mieltäni huomattavasti, ensin täytyisi vain selvittää se että mitä oikein haluan.
tallennettu
Naapurintyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #564 : 23.09.2007 20:59:40 »

Hei Atha,
Olisin todella kiitollinen, jos voisit minulle katsoa.
Jostain syystä ahdistaa nyt kovin, enkä saa ahdistukseltani edes unta.

30-vuotta tuli täyteen kesällä, enkä ole koskaan ollut todella vakavassa seurustelusuhteessa, vaikka sitä olen kuinka halunnut. Nuorempana oli useita noin puolen vuoden seurusteluita, jotka kaikki päättyivät siihen, että mies lähti. Muutamaan vuoteen ei ole ollut edes mitään seurusteluksi luokiteltavaa. Mietin vain, että tuleeko vuoroni ollenkaan? Mitä ihmettä olen tehnyt väärin? Ja mikä keinoksi? Jostain syystä tunnen itseni miesten hyväksikäyttämäksi.
Tänäänkin olin taas sokkotreffeillä, mutta siitä jäi huono maku suuhun. En tuntunut kiinnostavan tätä mietä ollenkaan, ja nyt on surullinen olo.

En edes tiedä missä tavata miehiä, sillä baareissa en kulje (kaverit vakiintuneet) ja työpaikallakaan ei ole ketään. Olen valmis muuttamaan käytöstäni, ihan mitä tahansa, kunhan vain tietäisin mistä kenkä puristaa. Haaveenani on aina ollut oma perhe, mutta se tuntuu lipuvan vain kauemmas. (Lapsuuden-) perheeni on pieni, eikä kovin tiivis, joten siksikin on kaipuu oman perheen perustamiseen. Äitini on vakavasti sairas, joten tuntuu, että tämä minulle tärkein ihminenkin vaan temmataan pois. Ystävien perheellistyttyä on todella yksinäinen olo.

Kiitos jos jaksat vastata. Muutkin kuin Atha saavat toki kommentoida joko julkisesti tai yksityisviestinä.
tallennettu
Lumikki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #565 : 23.09.2007 23:35:56 »

Heipä hei AthaMaarit!  smitten

Minua kiinnostaa tuo "Vaikuta kohtaloosi". Mikä juttu se oikein mahtaa olla?  Cheesy
Kiinnostaa eritoten eräs tuore ihmissuhde, jossa ei kovin isoin askelien olla liikuttu, mutta kohtalostakin olemme keskustelleet. Tämä ei ole ihan ns perinteinen tapaus...haluaisin tietää jotain enemmän, onko tämä sitä miltä tuntuu vai pelkkää harhaa?
Työkuviot kanssa kiinnostaisi. Miltä näyttää?
Voit vastata tänne tai yv:nä, kumpikin käy.

Tervehtien
Lumikki
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #566 : 24.09.2007 14:29:05 »

Taustakuva. Nostin sinulle sen pyytämäsi lisäkortin. Sehän tuli kysymyksiin siitä, mistä nautit elämässäsi eniten ja millaisissa puitteissa voit toteuttaa unelmiasi. Toinen kortti on valitsemallesi tielle.

Sille, oletko oikeassa suunnassa yrittäessäsi poistaa mustasukkaisuuttasi tietoisesti, en nosta korttia. Edellinen nostettu kortti kehottaa sinua päästämään mustasukkaisuudestasi irti ja jos tietoisesti pyrit siihen, olet oikealla tiellä.

KOHTALO
Avainsanat: Jupiter, uusi alku, laajeneminen, luovuus, suuri läpimurto, itsensä toteuttaminen, odottamaton onni tai sattuma

Energiapyörteiden ja salamoiden keskellä pyörii kymmenpintainen Kohtalonpyörä. Se symboloi kokonaisuutta, joka on jatkuvassa liikkeessä ja silti muuttumattomana kaikessa täydellisyydessään.
Kolme hahmoa - sfinksi, apina ja krokotiili - kuvaavat kolme Egyptin jumalaa. Sfinksissä yhdistyvät neljä maagista hyvettä: tieto, tahto, uskallus ja hiljaisuus. Viisaus syntyy eläimellisten vaistojen ja intuitiivisten älyllisten voimien yhdistymisestä. Sfinksin käpälissään pitelemä miekka todistaa lahjomattomasta arvostelukyvystä sekä kyvystä ajatella selkeästi.
Pyörän vasemmalla sivulla oleva apina symboloi joustavuutta. Juuri apina näyttää pitävän pyörän jatkuvassa liikkeessä.
Krokotiili edustaa luovuuden jumalaa. Se pitelee käsissään kahta työkalua. Oikealla on egyptiläinen elämän symboli, Ankh. Jokainen luova teko synnyttää jotain. Koukkupäinen sauva symboloi sitä, että olemme kaikki oman onnemme seppiä. Voimme oivaltaan itsellemme suotuisat tilanteet, vetää niitä puoleemme ja käyttää niitä hyväksemme.
Kohtalonpyörän keskusta kuvaa aurinko, josta kaikki luova energia saa alkunsa ja jossa se yhdistyy. Se on  myös tietoisuuden, oivalluksen ja valaistumisen symboli. Aurinko on kaiken kiistaton keskus, pyörremyrskyn silmä, joka ympärillään olevasta jatkuvasta liikkeestä huolimatta pysyy liikkumattomana ja muuttumattomana. Tämä on se sisällämme oleva siemen, todistaja, jota eivät heilauta mitkään elämän kaksinaisuuden ylä- ja alamäet, ilot tai surut, toiveet tai pelot.
Mutta nyt tarkastelemme, mitä on pyörän ulkopuolella. Meidät täyttää ilo siitä, että olemme päässeet murtautumaan esteiden läpi kirkkauteen. Iloitsemme siitä suuresta onnesta, jonka tämä hetki meille suo. Elämällä on tarjottavanaan meille odottamattomia lahjoja ja mahdollisuuksia. Tarvitsemme vain tarkkaavaiset silmät, jotta huomaisimme itsellämme olevat lahjat ja mahdollisuudet.
Päätelmät: Jos nyt ei tapahdu ihmeitä, jotain on vialla! Olet todella suuren läpimurron edessä! Käytä tämä hetki hyväksesi!
Kysymykset: Oletko todella valmis ottamaan vastaan suuren onnen? Mikä on vielä tielläsi?
Ehdotukset: Kirjoita muistiin joko itseäsi varten tai kerro luotettavalle ystävällesi, mitä onni sinulle on nykyisessä elämäntilanteessasi. Tee sitten uusi lista kaikesta siitä, mikä estää sinua kokemasta tuota onnea juuri nyt.
Vahvistus: Olen nyt valmis elämäni ihmeeseen.

Sanoisin, että kuuntelemalla sisäistä ääntäsi, joka on eräänlainen sisäinen kohtalosi, jonka tarkoituksena on auttaa sinut elämästäsi läpi voittajana – tavalla tai toisella – pääset itsesi kanssa tasoihin ja voit kokea onnea. Tärkeintä on löytää kortin kuvaama sisäinen todistaja, sielumme ja ydinolemuksemme, jonka äärelle voimme aina palata, kun elämä kolhii meitä tai sydämemme osoittama tie alkaakin hankaluuksilla ja esteillä.
Kortti muistuttaa myös siitä, että elämällä on tarjottavana meille lahjoja ja mahdollisuuksia. Meidän täytyy vain tietoisesti suunnata katseemme niitä kohti, uskoa että ne tulevat meidänkin luoksemme ja ottaa ne iloisesti vastaan. Oman onnellisuuden toteuttaminen voi vaatia hurjiakin juttuja, joten rohkeutta ei saa puuttua.

MALJOJEN KOLMONEN – RUNSAUS
Avainsanat: Merkurius Ravussa, ylitsevuotava rakkauden antaminen ja vastaanottaminen, harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

Kortin kolme maljaa on tehty granaattiomenoista. Tämä harvinainen ja herkullinen hedelmä symboloi harvinaislaatuiseen rakkauteen luonnostaan kuuluvaa rikkautta ja runsautta. Maljat ovat kultaisten lootuksenkukkien päällä ja lootukset täyttävät maljat ylitsevuotaviksi. Rakkaus tulvii ylitsevuotavan ilon säestyksellä.
Tässä kuvattu rakkaus on suurinta, ylevintä olemassa olevaa rakkautta. Vain harvat voivat jakaa tämän rakkauden. Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä, joiden kanssa voit vaihtaa näitä uskomattoman kauniita ja arvokkaita tunteita hyvin läheisellä tavalla.
Sellaiset ihmissuhteet ovat harvinaislaatuisia lahjoja. Hoida niitä kunnioituksella ja kiitollisuudella.
Päätelmä: Sinulla on jotain erityisen arvokasta jaettavaksi. Ole avoin ihmisille, jotka voivat jakaa nuo kauniit tunteet kanssasi. Myös he ovat lahja – sinun ei tarvitse etsiä heitä.
Kysymys: Onko olemassa ihmisiä, jolle et vielä ole ilmaissut heitä kohtaan tuntemaasi rakkautta?
Ehdotus: Anna nyt kaikkea, mitä haluat antaa täysin tietoisena rajattomista rikkauksistasi.
Vahvistus: Tänään elämä antaa minulle kaiken, jota tarvitsen ollakseni onnellinen.

Valitsemasi polku on oikea. Se tuo sinulle runsautta elämääsi ja näyttää, että voit jakaa runsauttasi (tunteita, taitoja, seuraa, apua jne) muillekin kuin vain muutamalle harvalle, kuten kumppanille, perheenjäsenelle/-nille tai parhaalle ystävälle. Antaudu polun vietäväksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #567 : 24.09.2007 14:35:17 »

Iina, sinulle tuli tällainen kortti käänteisenä tähän ulkomailla työskentelemiseen

SAUVOJEN KAHDEKSIKKO - NOPEUS
Avainsanat: Merkurius Jousimiehessä, selkeä, suora, nopea kommunikointi, väärinkäsitysten selvittäminen

Sauvojen Kahdeksikko on tiellämme olevien esteiden voittamisen kortti. Neliön kuvaama este on muuttunut nyt isoksi hiotuksi kristalliksi, joka loistaa sateenkaaren väreissä.
Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Olet löytänyt oman sisäisen keskuksesi. Nyt voit ilmaista avoimesti ja painokkaasti oman asemasi ja omat mielipiteesi. Tätä symboloivat keskustasta lähtevät punaiset, dynaamiset nuolet. Saavuttamasi selkeyden ansiosta tähän saakka ylitsepääsemättömiltä vaikuttanut ongelma häipyy merkityksettömänä taka-alalle. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua.
Eheyttä symboloiva sateenkaari viittaa siihen, että prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajuat, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessin päätökseen.
Päätelmät: Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät.
Kysymys: Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet?
Ehdotus: Käytä tämä tilaisuus hyväksesi, että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje.
Vahvistus: Avoimuuteni ja itseluottamuksesi avaa rakastamieni ihmisten sydämet.

Tästä kortista heijastuu kysymyksesi tavoin epävarmuus. Onko ulkomaille lähtö houkutteleva ajatus, muttet sitten kuitenkaan tiedä ihan saletisti, olisiko se sinun juttusi? Mikä asiassa mietityttää sinua eniten: asunnon saaminen, läheisten jättäminen Suomeen, uusien ystävien saaminen, maahan sopeutuminen, rahojen riittäminen, sopivan työpaikan ja –alan löytyminen, ulkomailla työskentelemiseen käytetty aika, sopivan maan löytyminen?
Nyt ei ole aika lähteä yhtään minnekään, sillä esteet tielläsi ovat mietiskelyä ja sopivamman ajankohdan odottamista varten. Sinun on ensin tehtävä selväksi itsesi kanssa suunnitelmasi tämän asian suhteen. Mitä tarkemman suunnitelman saat tehtyä, sen parempi. Sen jälkeen voit heittää tuon suunnitelman Elämän hoitoon ja pyrkiä itsekin kohti päämäärää pitäen kuitenkin vaihtoehtoiset ovet avoinna. Se tarkoittaa sitä, että jos haaveissasi siintäisi vaikkapa vuosi Englannissa ala-asteen opettajanapulaisena, mutta sinulle tarjotaankin vuosi Englantiin baarimikkona, olet valmis joustamaan (jos et sitten IHAN ehdottomasti halua juuri opettajanapulaisen hommaan – siinä tapauksessa voit joustaa esimerkiksi ajan tai maan suhteen).

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #568 : 24.09.2007 15:28:06 »

Jemina. Tässä tulee kortit sinulle, järjestyksessä Rakkaus, Työ ja Terveys

SAUVOJEN KAHDEKSIKKO - NOPEUS
Avainsanat: Merkurius Jousimiehessä, selkeä, suora, nopea kommunikointi, väärinkäsitysten selvittäminen

Sauvojen Kahdeksikko on tiellämme olevien esteiden voittamisen kortti. Neliön kuvaama este on muuttunut nyt isoksi hiotuksi kristalliksi, joka loistaa sateenkaaren väreissä.
Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Olet löytänyt oman sisäisen keskuksesi. Nyt voit ilmaista avoimesti ja painokkaasti oman asemasi ja omat mielipiteesi. Tätä symboloivat keskustasta lähtevät punaiset, dynaamiset nuolet. Saavuttamasi selkeyden ansiosta tähän saakka ylitsepääsemättömiltä vaikuttanut ongelma häipyy merkityksettömänä taka-alalle. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua.
Eheyttä symboloiva sateenkaari viittaa siihen, että prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajuat, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessin päätökseen.
Päätelmät: Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät.
Kysymys: Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet?
Ehdotus: Käytä tämä tilaisuus hyväksesi, että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje.
Vahvistus: Avoimuuteni ja itseluottamuksesi avaa rakastamieni ihmisten sydämet.

Jos rakkausrintamalla on epäselvyyksiä, joko kumppanin kanssa, ihastuksen kanssa tai sitten ihan vain itse Itsesi kanssa, kortti kehottaa nostamaan kissan pöydälle. Asiat on oikaistava jos väärinkäsityksiä on päässyt syntymään ja mikä tahansa nyt vaatiikin selvitystä, se täytyy selvittää. Asiallisesti ja aikuismaisesti.
Muista ilmaista avoimesti omat mielipiteesi ja näkemyksesi, myös Itsellesi, koska ne helpottavat väärinkäsityksiltä välttymistä. Pyydä myös toisia olemaan avoimia sinua kohtaan. Kun tiedät mitä haluat, tunnet ja ajattelet, ja kun tiedät lisäksi, mitä muut haluavat, tuntevat ja ajattelevat, saat selkeyden asioihin.

HIRTETTY
Avainsanat: Jähmettynyt, paikoilleen jumiutuneen suhteen tai tilanteen päättyminen, irtipäästäminen, luopuminen, antautuminen, oppiminen näkemään uudella tavalla, tarve murtaa vanhat käyttäytymismallit

Hirtetty on naulattu ylösalaisin asentoon, joka kuvaa ihmisen oman tahdon murtumista. Tilanne on umpikujassa. Liikkumatilaa ei enää ole. Minkäänlainen pako ei ole mahdollista. Transformaatiota symboloivat käärmeet ovat kääriytyneet kerälle ja nukkuvat.
Hirtetty on naulattu hänen omia jähmettyneitä asenteitaan ja näkökulmiaan symboloivaan puuhun. Hänen silmänsä ovat kiinni – hän on sokea kaikelle, mikä ei sovi hänen kapea-alaisiin käsityksiinsä. Hän vastustaa jokaista uutta aatetta, jokaista uutta virikettä tai jättää ne kokonaan huomioimatta.
Hänen päänsä on ajeltu kaljuksi. Hiukset, henkisen ja hengellisen ymmärryksen vertauskuva, on ajeltu pois. Hirtetty on menettänyt luottamuksensa jopa omaan intuitioonsa. Mitkään hänen pyrkimyksensä eivät näytä lupaavilta. Ne on tuomittu epäonnistumaan.
Jopa tämänkaltaisenkin toivottomuuden keskellä voi tapahtua ihmeitä! Olet tullut pisteeseen, missä et voi enää välttää näkemästä alastonta totuutta. Ainoa mahdollisuus on kohdata se ja päästää irti. Tämänlaatuinen antautuminen, itsepäisyydestä ja jähmettyneistä ideologioista luopuminen, johtaa kauaskantoiseen sisäiseen muutokseen. Jäykät käyttäytymismallit murtuvat ja kaikki vanha selkiintyy. Tämä merkitsee täydellistä antautumista korkeammalle Itselle. Se vapauttaa kapea-alaisesta ajattelusta ja dogmaattisuudesta. Joka mielellään taipuu Maailmankaikkeuden kosmiseen järjestykseen, voi tulla yhdeksi Taon virran kanssa. ”Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun – sillä Sinun tahtosi on myös minun tahtoni.” Palkinto, jonka saat syvästä antautumisesta Kaikkeudelle on elämäsi täydellinen suunnanmuutos. Voit nähdä maailman uudesta näkökulmasta!
Päätelmät: Nyt sinun on mahdollista tiedostaa, mihin olet jumiutunut.  Mitkä elämäsi alueet ovat jumissa pikemminkin kuin alati muuttuvia ja virtaavia? Mitään ei ole tehtävissä. Jo pelkästään se, että huomaat selvästi, mikä on todellisuutesi, tekee sisäisen muutoksen mahdolliseksi.
Kysymykset: Millä elämäsi alueella olet jumiutunut? Oletko valmis huomaamaan jähmettyneet käyttäytymismallit ja ajatukset? Oletko valmis päästämään niistä irti?
Ehdotukset: Nosta kortti sille, mikä sinua odottaa, kun antaudut.
Vahvistus: Päästän irti. Ymmärrän, hyväksyn ja haluan seurata elämässäni jumaluuden tahtoa, josta tulen vähitellen tietoiseksi.

Työpuolella (tai työttömyyspuolella) olisi aika päästää irti sinua rajoittavista tekijöistä, joista suurin osa on ihan vaan oman pään sisältä lähtöisin ja näin ollen täysin epätasapainossa todellisuuden kanssa. Ainoa paikka, jonka ääniä kannattaa kuunnella, on sydän. Aivothan nyt pyrkivät aina järkeistämään miksi jokin on niin, näin tai noin, miksi tulisi olla, tehdä ja ajatella tällä lailla tai tuolla lailla jne.
Jos jokin asia tökkii tökkimistään, anna olla. Päästä irti ja antaudu virran vietäväksi. Sitä tarkoittaa se, kun antaudumme Elämän/Taon/Alkulähteen/Universaalin Älyn/Jumalan ohjattaviksi ja hellitämme kaikista epäonnisista pyrkimyksistämme. Se voi vaatia paljon ja kysyy rohkeutta, mutta luottamus palkitaan.
Jos Elämä/Tao/Alkulähde/Universaali Äly/Jumala (joka on samaa kuin sisäinen, sydämemme ääni) käskee meitä vaikka seisomaan päällään, niin silloin kyllä kannattaa vängetä itsensä päälleen seisomaan eikä jäädä valittelemaan, miten en voi, kun niska on huono, selkään sattuu ja eihän tuo voi mitenkään olla aivoillekaan hyväksi Grin
Muutos lähtee aina meistä.

MALJOJEN YHDEKSIKKÖ – ONNELLISUUS
Avainsanat: Jupiter Kaloissa, onni, ylitsevuotava rakkaus, syvä ilo, siunaus

Maalauksen yhdeksän maljaa ovat symmetrisessä järjestyksessä. Kaikki on tasapainoista ja harmonista. Jokaisen maljan ylle on taipunut aukinainen lootuksenkukka, joka antaa energiansa tulvia maljaan. Maljojen täyteys ja ylitsevuotavuus symboloi moninaisia lahjoja.
Jupiter Kalojen merkissä merkitsee enemmän kuin pelkkää sympatian tunnetta. Kokonaisvaltaisesti koetusta ilosta syntyy valtava onnellisuuden tunne. Tämän ilon laatu osoittaa, että se nousee syvältä. Se ei ole seurausta pinnallisesta nautinnosta, Se kertoo onnesta, joka saa voimansa levollisen sielun syvimmistä syövereistä.
Päätelmät: Tämä hetki on täynnä harmoniaa ja sisäistä iloa, Avaudu sille täysin. Älä menetä tätä tilaisuutta!
Kysymys: Mitä etsit ja mistä voit löytää todellisen onnesi?
Ehdotukset: Hengitä ja tunne! Jos olet yksin, nauti yksinäisyydestäsi. Jos olet yhdessä muiden kanssa, nauti heidän läsnäolostaan. Jos teet työtä, omistaudu sille hiljaisen tyytyväisenä.
Vahvistus: Onnellisuus on luonnollinen olotilani.

Terveyteen liittyen tulee ensimmäisenä mieleen, että totaalisen hyvän terveydentilanteen saa aikaan sisäinen onnellisuus. Se tulee kaikkialta, eikä kuitenkaan mistään yksittäisestä. Se tarkoittaa sitä, että ilahdut ja tulet onnelliseksi tähtien katsomisesta, muttet tunne oloasi onnettomaksi, vaikka et näkisikään tähtiä pilvisenä yönä. Sen sijaan saatkin sillä hetkellä onnellisuutesi tähtien sijasta vaikka takkatulesta.
Onnellisuus on tässä ja nyt ja meidän tulee vain avautua sille. Tähänkin muutos lähtee meistä.
Onnellisuuden etsiminen kaikkialta ei tarkoita marttyyriutta. Asioita, joista ei tule hyvä mieli ei tarvitse sietää. Meillä on oikeus tehdä, kokea ja elää elämää/asioita niin, että se tekee meidät onnellisiksi. Kaikkein pisimpään eläneet ihmiset ovat aina tyytyväisiä ja onnellisia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #569 : 24.09.2007 15:37:13 »

Kokkis. Tässäpä tulee korttia työlle ja rakkaudelle.

SAUVOJEN KYMPPI – TORJUNTA
Avainsanat: Saturnus Jousimiehessä, torjutut tunteet, pidätelty energia, eroaminen, eristäytyminen, aggressiivisuus

Kaksi etualalla olevaa vahvaa sauvaa tukahduttaa taustalla olevien kahdeksan sauvan elinvoimaisen energian. Tämän kortin taustalla olevat kahdeksan sauvaa ovat yhdessä ja tukevat toisiaan. Edessä olevat kaksi sauvaa taas ovat erillään, vaikkakin vierekkäin muodostaen vahvan esteen. Saturnus estää Jousimiehelle ominaisen kommunikointivalmiuden. Tämä aiheuttaa suurta pelkoa. Jos pelkäät hylkäämistä, paheksuntaa tai rangaistusta, alat torjua omia mielijohteistasi. Et voi ilmaista vahvuuttasi, elinvoimaa ja elämänenergiaasi. Torjuttuna nämä energiat muuttuvat ärsytykseksi, raivoksi ja väkivallaksi. Jos tälle aggressioille ei synny ulkoista purkautumistietä, se voi kääntyä sinua Itseäsi vastaan. Se voi ilmetä itsensä aliarvostamisena tai millaisena masennuksena tahansa – myös sairastumisena.
Tämä kortti on kutsu. Huomaa kuinka tukahdutat omaa elämänenergiaasi – lopeta tuo tukahduttaminen. Se on askel kohti itsestäsi vastuun ottamista ja itsesi vapauttamista perusteettomista moraalisäännöistä ja –rajoituksista.
Päätelmät: Tukahdutatpa itseäsi sitten tietoisesti tai et, huomaa, että on olemassa paljon enemmän, mitä haluaisit ilmaista, kokea, juhlia ja mistä haluaisit nauttia. Uskalla tehdä niin!
Kysymys: On asioita, jotka olet aina halunnut sanoa tietyille ihmisille. Mitä ne asiat ovat ja keitä nuo ihmiset ovat? Voit juuri tällä hetkellä sanoa itsellesi nuo asiat!
Ehdotus: Nosta toinen kortti kysyäksesi ”Millaista elämäni tulee olemaan, kun olen valmis vapauttamaan itseni?”
Vahvistus: Minulla on oikeus kuunnella tunteitani ja sitä, mihin elämä minua kuljettaa.

Onko työ alkanut tukahduttaa sinua tavalla tai toisella? Älä anna sen tehdä enää niin! Asennoidu työhösi joko voittojana tai vaihda maisemaa. Jos ala ei tunnu hyvältä, jos työpaikka ei tunnu hyvältä, jos työilmapiiri ei tunnu hyvältä, niin kuka sinua on pakottamassa jäämään sinne? Ei kukaan! Jos lähdet kohti uutta suuntaa ja Alkulähde pitää sinua yhä paikallaan se tarkoittaa, ettei vielä ole sopiva aika vaihtaa alaa/paikkaa – sitä järjestellään parhaillaan. Vaihtoehtoisesti tämä odotus voi tarkoittaa myös sitä, että tässä hetkessä, tilanteessa ja paikassa on jotain, joka sinun täytyy ensin oppia ja selvittää, ennen kuin jatkat matkaasi. Eihän ysiluokaltakaan hypätä kymppiluokalle tai lukioon ennen kuin kaikki ysiluokan vaadittavat tehtävät on tehty.

MIEKKOJEN RITARI – käänteisenä
Avainsanat: Ilman tulielementti, päämääräsuuntautuneisuus, kunnianhimo, joustavat älylliset voimavarat, intohimo, raju kiihko

Kullanvihreässä haarniskassaan täyttä laukkaa ratsastava Miekkojen Ritari on menossa metsästämään. Tämä kuva on hänen päämääräsuuntautuneen mielensä täydellinen ilmaus. Ritari tietää, minne on menossa eikä lepää ennen kuin on saavuttanut päämääränsä. Hänellä on ainutlaatuisen hyvä keskittymiskyky. Ajatukset ja ideat tulevat hänelle valon nopeudella. Ritari todellakin hallitsee mielikuvitusrikkaan ja joustavan ajattelun taidon ja sitä hän käyttääkin päämääriensä saavuttamiseen. Tämän vertauskuvana hänellä on kullanvihreä haarniska. Ritarin kypärässä olevat neljä siivekettä kuvaavat neljää ilmansuuntaa ja sitä, ettei hänen ajatuksensa voima ole sidottu sen enempää aikaan kuin paikkaankaan.
Miekkojen Ritarin voimakas älyllinen päättäväisyys yhdistyy syvään tunteiden huomioonottamiseen. Vain päämäärät, joiden tavoittelemiseen liittyy tunteita, voivat sytyttää tuonkaltaisen kiihkon. Ruumis, äly ja henki ovat tasapainossa. Tätä symboloivat hänen rinnallaan lentävät kolme pääskyä.
ritari käyttää kumpaakin miekkaansa – sekä oikeassa kädessään olevaa pitkää että vasemmassa kädessään olevaa lyhyttä – tasavertaisesti. Ne kuvaavat kahta voimaa, yangia – maskuliinisuutta, analyyttisyyttä – ja yingiä – feminiinisyyttä, intuitiivisuutta – joita molempia hän tarvitsee tasapuolisesti päästäkseen eteenpäin. Koska ritari käyttää kykyjään tasapainoisesti ja oikealla tavalla hän näyttää olevan yhtä laukkaavan hevosen kanssa.
Päätelmä: Nyt on aika saada suunnitelmia etenemään, asettaa päämääriä ja toteuttaa ne
Kysymykset: Tiedätkö päämääräsi? Mitä tapahtuu, kun saavutat sen?
Ehdotus: Kuvittele, miten voit parhaiten nauttia menestyksestä.
Vahvistus: Tiedän päämääräni ja sen, mitä varten ponnistelen. Jokainen päämäärä on vain välipysäkki matkalla kohti lopullista päämääräni.

Rakkauspuolella tuntuu olevan nyt silkkaa hakuammuntaa, jossa päämäärä on tyystin kadonnut ja sitä vain ollaan miettimättä edes asioita yhtään sen tarkemmin. Ihan sama osunko tuohon vai tänne, mitä väliä sillä oikeastaan on. Tämä pätee sekä pysyvään parisuhteeseen että sinkkuuteen.
Kiihko on sammunut ja tuli lopahtanut hiillokseksi. Maskuliinisuus ja feminiinisyys eivät ole enää tasapainossa keskenään – tasapainohan on niiden luontainen olotila. Maskuliinisuus auttaa ja korostaa feminiinisyyttä ja feminiinisyys auttaa ja korostaa maskuliinisuutta. Kumpikaan ei vie tilaa toisiltaan, molemmat ovat yksilöitä, jotka puhaltavat samaan hiileen. Noin klisheisesti maskuliinisuus saalistaa riistan ja feminiinisyys luo siitä herkullisen aterian. Molemmat saavat mahansa täyteen.
Tärkeintä on tulla nyt tietoiseksi päämäärästäsi. Mikä se loppujen lopuksi on parisuhderintamalla? Entä elämässäsi? Haluatko olla onnellinen? Lähde sitten toteuttaman onneasi!

tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 109
  Tulostusversio  

Siirry: