Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705161 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #120 : 03.07.2007 08:21:59 »

Kovasti kiitoksia AthaMaarit. Nostamissasi riimuissa on pohdiskeltavaa. Totta on että "uuden" elämän alku on vaikeaa, mutta pitää vain toivoa että suunta on jossain vaiheessa ylöpäin.

Kovasti olet ahkeroinut ihmisille vastauksia kysymyksiin  Smiley
tallennettu
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #121 : 03.07.2007 08:33:01 »

Löydänkö ratkaisun ongelmaan, jossa Ex-puoliso käyttää lapsiamme pelinappuloina. Entä näkyykö jatkuvuutta uuden avopuolison kanssa? Kiitos etukäteen.
tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #122 : 03.07.2007 10:42:37 »

Hei  smitten

Katsotko minullekin hieman ihmissuhde- ja työasioihin? Olen tosi

pitkästä aikaa edes kiinnostunut yhdestä henkilöstä, olisikohan sillä

mitään mahdollisuutta kehittyä vakavammaksi?  Wink Wink

Työasioista vain onko mitään suurempaa muutosta tulossa? Smiley Smiley

Välineen voit valita intuitiivisesti itse!! smitten smitten

Kiittäen enkeli angel













tallennettu
die Niina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #123 : 03.07.2007 15:59:06 »

Tervehdys  Smiley

olisi aika ihanaa, jos suinkin ehtisit katsoa myös minulle miltä työ -ja rakkauselämä näyttää? Onko työtä tuloillaan ja miten suhteeni kehittyy?

Kiitos kaunis,
Niina  Smiley

p.s. välineillä ei ole niin väliä...  Wink
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #124 : 03.07.2007 16:46:41 »

     
     Heippa,AthaMaarit!

   Minulla vaikea valintatilanne,mieleni on soseutunut,kun olen itsekseni yrittänyt saada tähän selkeyttä. Eikä apua tunnu tulevan unista,alitajuntakin vaikuttaa hiljaiselta.
   Vaihtoehtoja on tasan kaksi ja kumpikin tuntuvat vääriltä. Näkisitkö sinä minulle jotain selkeyttävää? Olen raskaana,mutta se ei ole niin yksinkertaista,että voisin antaa asian edetä huoletta. Olen jo riski-ikäinen ja kaiken onnistuminen muutenkin on kaikkea muuta kuin mutkatonta. Eli pelkään,teen niin tai näin,ratkaisuni voi olla väärä.
             Kiitollinen
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #125 : 03.07.2007 16:56:57 »

Kiitos AthaMaarit!  Smiley

En oikein tiedä mitä ajattelisin tusta työ asiasta. To pitäisi soitella olenko valittu tehtävään, mutta nyt alkoi tuntua siltä että en ehkä nyt sitten saa sitä työtä. En tiedä, on jotenkin niin epävarma olo, on ollut koko ajan. Yleensä saan jonkinlaisen enteen jo haastattelussa tai heti sen jälkeen,mutta nyt... ei  mitään.

Ja rakkaus asiassa taitaa olla ihan oikeat sanat. Olen ollut niin kauan yksin. No malttia pitänee siis löytyä.

Kiitos vielä kerran!  Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
atervani
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #126 : 03.07.2007 17:43:05 »

Hei AthaMaarit!
Onko aika vaan odotella vastauksia vai siirryttava uusiin toihin? Ja vielako mua odotetaan ja jos niin kauanko? Undecided

Valinevalinta vapaa  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #127 : 03.07.2007 18:50:25 »

Kiitos AthaMaarit!
Se kuulosti minulta ainakin ja asioilta jotka ovat minulle tärkeitä  Smiley
En ole laittanut sinulle vielä kuvaa mutta laitan kuvan mielelläni kyllä tulemaan jos vain osaan sen laittaa, jos vaikka se auttaisi sinua näkemään paremmin entiset elämät.

Olen todella iloinen että vastasit näin pian, kiitos paljon  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #128 : 03.07.2007 20:19:41 »

Starja, anteeksi, että olet joutunut odottamaan vastausta. Kysymyksesi meni ihan ohitseni.

Nostin sinulle tarotin, jolta kysyin kuinka uusi työpaikkasi vaikuttaisi parisuhteeseesi. Kysymyksesi oli nimittäin monimuotoinen, mutta sain sellaisen kuvan, että tämä on nyt huolista kaikkein päällimmäisenä ja kaikki kysymykset pohjautuvat oikeastaan tähän kysymykseen. Siksi nostin sinulle vain yhden kortin.
Jos kuitenkin ymmärsin kysymyksesi väärin, toisin sanoen jätin vastaamatta johonkin, johon olisit toivonut vastausta, kerro, niin nostan sinulle uuden kortin/riimun/sivun ^________^

INTOHIMO
Avainsanat: Leijona, intohimo, moniulotteinen luovuus, lahjat, voima, eläimellisten ja aistillisten voimien yhdistäminen ihmisen olemuksessa, vanhoista peloista ja ehdollistumista irti pääseminen

Tämän kortin nimi on perinteisesti ollut voima. Crowley nimesi kortin uudelleen, koska se sisältää palon enemmän kuin mitä sana ’voima’ ilmaisee. Intohimo merkitsee enemmän kuin vitaalista voimaa. Intohimoon sisältää myös ilo ja tuosta voimasta nauttiminen. Kortin nainen istuu leijonan selässä. Hän nostaa korkeuksiin Graalin maljaa, joka hehkuu rakkauden ja kuoleman tulessa.
Kortti on kuvaus jumalaisesta hurmasta, jumalaisesta ekstaasista, jumalaisesta hulluudesta. Nainen n aivan kuin huumaantunut. Leijonakin on intohimon vallassa. Sen seitsemän päätä kuvaavat enkeliä, pyhimystä, runoilijaa, avionrikkojaa, rohkeaa miestä, satyyriä ja leijona-käärmettä. Ne symboloivat eri näkökulmia ja puolia, jotka tässä orgastisessa kokemuksessa yhdistyvät ja sulautuvat yhdeksi intuitiivisesti ymmärrettäväksi voimaksi. ne ovat riippumattomia moraalista tai rajoittavasta asioiden järkeistämisestä. Tässä esitetyt voiman ilmenemismuodot heijastavat Luovan Järjestyksen arkkityyppejä.
Ihmisen sisällä olevaa eläintä ei kesytetä ja yhdistetä ihmisen olemukseen taistelemalla sitä vastaan ja tukahduttamalla se, vaan myöntämällä sen olemassaolo ja antautumalla sille. Tässä prosessissa saamasi voima auttaa sinua voittamaan vanhat pelkosi ja itseäsi rajoittavat ehdollistumat. Näitä symboloivat kortin taustalla himmeästi näkyvät yhteen liitetyt kädet ja pyhimyksen kasvot.
Naisen ja leijonan takana näkyy kymmenen heikosti säteilevää ympyrää, jotka kuvaavat vanhoja, häviäviä moraalikäsityksiä, jotka korvataan uusilla. Näitä uusia moraalikäsityksiä symboloi kortin yläosassa näkyvä sykkivän liikkeen kuvaus. Kortin yläosa symboloi uutta valoa, joka virtaa käärmemäisesti kaikkiin suuntiin. Valo tuhoaa maailman luodakseen sen uudestaan. Tätä uudelleenluomisen prosessia symboloi myös leijonan häntä, joka on kuvattu leijonanpäisenä käärmeenä.
Naisen pää on kääntynyt kokonaan kohden tulimaljaa. Hän on täysin transformaation voiman lumoissa. Näin tapahtuukin luonnostaan kaikessa täydellisessä ja tietoisessa antautumisessa. Tämä on Tantran salaisuus: tietoisuus, joka huomioi jokaisen hetken täyteyden ja hyväksyy elämässä kaiken kieltämättä mitään.
Intohimossa piilevät luovat mahdollisuudet ilmenevät vasta sitten, kun se koetaan perin pohjin, kun siitä täydellisesti humallutaan. Vasta silloin intohimo voidaan ymmärtää ja sitä voidaan käyttää oman tietoisuuden kehittämisessä. Tie valoon kulkee kaikkien pimeyden varjojen läpi.
Päätelmät: Jos olet valmis hyväksymään kaiken, mitä löydät itsestäsi, voit kokea kaiken hyvin herkästi, tietoisesti, rakkaudella ja ymmärryksellä.
Kysymykset: Millä elämäsi osa-alueella haluaisit elää täydemmin? Mikä on estänyt sinua tekemästä niin menneisyydessäsi? Oletko valmis toimimaan uudella tavalla?
Ehdotus: Koe tietoisemmin kaikki, mitä sinulle tapahtuu. Usein koemme esimerkiksi rakkauden, surunm, tuskan, raivon ja pelon tunteet esteiksi vain siksi, ettemme koskaan ole oppineet käyttämään niitä voimana.
Vahvistus: Nautin elämästä täysin siemauksin.

Minulle tämän kortin tulkinta on hivenen vaikea, mutta ensisijainen ajatus on, että uusi työpaikka vapauttaa sinut ja tuo elämääsi suurta luomisen voimaa, joka on maustettu omalla intohimollasi. Onko tarjolla oleva työpaikka sellainen, josta pitäisit oikein kovasti ja nauttisit siellä työskentelystä? Siinä tapauksessa ota askel kohti työpaikkaa, äläkä murehdi muusta.
Minulle tulee myös mieleen, että suhteenne on ehkä pohjautunut alun perin intohimolle hyvin voimakkaasti ja ainoastaan sille eläimelliselle puolelle. Nyt on aika yhdistää myös henkinen puoli tuohon suhteeseen. Jos se tarkoittaa sitä, että suhde ei voi enää jatkua normaaleissa puitteissa, älä sure. Ota ero voimaksesi. Jos taas suhde jatkuu, ota välimatka voimaksesi. Ehkäpä sinua pelottaa ajatus kaukosuhteesta? Onko sinulla kenties ikäviä kokemuksia sellaisesta menneisyydessäsi? Kortti kehottaa luopumaan menneisyyden haamuista ja peloista, sekä vanhentuneista moraalikäsityksistäsi. Onko sinusta parisuhde ihan oikeasti kunnon parisuhde vasta sitten, jos toinen asuu lähellä tai avoliitossa kumppaninsa kanssa? Jos näin on, luovu siitäkin, koska se rajoittaa sinua ja estää sinua toteuttamasta itseäsi sekä nauttimasta elämästäsi täysin siemauksin. Syytä pelkoon ja huoleen ei ole, eikä minnekään ole kirjoitettu, millainen oikean parisuhteen kuuluu olla. Sen jokainen määrittelee itse sisimmässään.
Kortti on hyvin, hyvin voimakkaan energian kortti, sillä se kätkee sisäänsä sekä maallisen että henkisen hurmion ja voiman. Kun yhdistät nämä molemmat, saat käyttöösi todella ekstaasimaisen voiman.
Älä rajoita itseäsi äläkä kumppaniasi. Jokaisella on oikeus elää vapaana, täysin siemauksin, itseään toteuttaen. Muista Tantran salaisuus: hyväksy kaikki elämässä mitään kieltämättä. Tämä ei tarkoita alistumista vaan sisäistä henkistä voimaa, joka pysyy tyynenä ja vakaana ottaen elämän haasteet heikkouksien sijaan omaksi voimakseen.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #129 : 03.07.2007 20:21:00 »

Charity, elämäntehtävään nostin sinulle tarotin.

MIEKKOJEN PRINSSI
Avainsanat: Ilman elementti, intuitio, luova ajattelu, kaikkien esteiden läpi tunkeutuminen, rajoittuneista ajatuksista ja esikuvista vapautuminen, selkeä havaintokyky.

Miekkojen Prinssi päällä on vihreä, tiukka, kudottu haarniska. Hän hallitsee luovan ajattelun, ideoinnin ja suunnittelun. Luovan ajattelun edellytys on rajoittamaton vapaus – se ei siedä minkäänlaisia rajoituksia. Prinssi onkin heilauttanut kätensä kauas taakseen pystyäkseen katkaisemaan siteet vaunuista roikkuviin hahmoihin. Nämä hahmot symboloivat rajoittavia ajatuksia, tunteita tai suhteita, jotka saattavat hidastaa vaunujen etenemistä.
Vaunuissa oleva kristalli on kaksoispyramidin muotoinen. Se symboloi kristallisoitunutta käsitys- ja havaintokykyä. Nyt on hyvä aika toteuttaa ideat.
Joskus ongelmat tuntuvat meistä ylitsepääsemättömiltä. Vanhat, rajoittavat uskomukset ja vakaumukset saattavat meidät tuntemaan niin. Voimme esimerkiksi ajatella ”Olen heikko ja toisista riippuvainen ” tai ”Jos vaadin itselleni oikeuksia, minua rangaistaan ” tai ”Olen pohjimmiltani kömpelö”. Jossain tilanteessa, ehkä lapsuudessa, noissa tuntemuksissa on saattanut olla jotain perää, mutta niillä ei ole mitään yhteyttä nykytodellisuuteemme. Raahaamme jatkuvasti noita uskomuksia mukanamme ja kerta toisensa jälkeen olemme tilanteessa, jotka vain vahvistavat niitä. Sanomme itsellemme esimerkiksi ”Se, että olemme pohjimmiltamme kömpelöitä saa meidät pudottelemaan ja rikkomaan esineitä.”
Todellisuus on kuitenkin hieman erilainen. Me emme vain sattumalta törmää tiettyihin tilanteisiin, vaan luomme ne itse ympärillemme todellisuudesta luomiemme uskomusten pohjalta. ”Kauhean” kömpelyytensä vuoksia itsensä vaivautuneeksi tunteva mies esimerkiksi rajoittaa liikkeittään pelätessään olevansa kömpelö. Niinpä hänen liikkeensä todella ovat kömpelöitä. Vaikka hän luonnostaan olisi kuinka viehättävä hyvänsä, se jää huomaamatta ja kehittymättä, koska joskus joku sai hänet vakuuttuneeksi kömpelyydestään.
Huomaamme, että jokaisessa epämiellyttävässä tai mahdottomassa tilanteessa voimme vain paremmin tajuta väärät asenteemme ja itsestämme luomamme virheelliset käsitykset. Kun huomaamme, mitä ne todella ovat, voimme korjata tilanteen ja päästä irti vanhoista ehdollistumista.
Päätelmät: Vapauta itsesi kaikesta, mikä rajoittaa mieltäsi ja henkisyyttäsi. Mutta varmista, että ilmaiset ideasi ja suunnitelmasi niin, että muut ihmiset ymmärtävät ne. Hyväksy nöyrästi heidän mielipiteensä. Ajattelutapasi saattaa olla paljon aikaansa edellä. Voit kuitenkin sopeuttaa näkemyksesi sellaiseksi, että ne voidaan toteuttaa käytännössä jo nyt uhraamatta silti mitään!
Kysymys: Millaisten uskomusten, tunteiden, suhteiden tai valmiiksi ohjelmoitujen ideoiden annat rajoittaa itseäsi?
Ehdotus: Opettele luovaa mielikuvittelua. Lue Shakti Gawainin kirja ”Creative Visualization”
Vahvistus: Luovat mahdollisuuteni ovat rajattomat.

Kortin sanoma tuntuisi olevan eräänlaisen spontaanisuuden mukaan eläminen. Anna mennä välillä pohtimatta liikaa, että et voi, et saa tai ei pitäisi, mutta muista kuunnella sydäntäsi. Spontaanius ei nimittäin tarkoita typeryyksien tekemistä, vaan sellaisten asioiden tekemistä, luomista ja ideoimista, joista itse nauttii suunnattomasti ja/tai joista tietäisi nauttivansa. Jos sinusta esim. olisi mukavaa hypätä alasti uimaan mereen, tee ihmeessä niin! Sitä ei varsinaisesti estä kukaan muu kuin sinä itse.
Älä tukahduta myöskään luovuuttasi! Oletko halunnut aina maalata, valokuvata tai kirjoittaa? Käy ostamassa maalaussetti tai lähde kameran kanssa kiertelemään yhden vapaa päivän ajaksi ympäriinsä. Istuudu tietokoneen ääreen ja ala naputtaa tai etsiskele kirjeystäviä. Älä mieti tai pohdi lopputuloksia, vaan anna mennä!
Sanoit, ettet halua loukata ketään tai aiheuttaa riitaa. Olisiko tämä kenties se suurin sinua rajoittava tekijä? Haluaisit ilmaista ideasi tai mielipiteesi, muttet uskalla, koska pelkäät idean olevan ”kuitenkin ihan typerä” tai saavasi vihaisia mulkaisuja puoleesi rajojesi puolustamisen seurauksena?
Jos englanninkielen taito ei ole hallussa tai jos luet mieluummin suomenkielistä kirjallisuutta, kannattaa etsiä kirjastosta tai kirjakaupoista luettavaksi visualisointia ja ajatuksen voimaa käsitteleviä kirjoja. Sekä spiritistisiä, esoteerisia että elämänfilosofisia kirjoja. Itse voin suositella sinulle esim. tuota Wayne W. Dyerin kirjaa ”Vaikuta Kohtaloosi”. Se on helppolukuinen, simppeli ja täynnä erittäin positiivista, tsemppaavaa energiaa!


Sitten tulevaisuudelle nostin riimun.

PERTH
Avainsanat: Initaatio, Kätkössä oleva, Salaisuus

Tämä on mysteeririimu, joka viittaa siihen mihin meidän vähäiset vaikutusmahdollisuutemme eivät yllä. Tämä riimu on Taivaan, Tuntemattoman puolella, ja sen assosioituu feeniksiin, tuohon salaperäiseen lintuun, joka tuhoutuu tulessa noustakseen sitten jälleen omasta tuhkastaan. Sen tiet ovat salaiset ja kätketyt.
Muutosvoimat toimivat syvällä ihmisen sisimmässä. Se mitä ne saavat aikaan ei helposti heti näy. Eheytymisprosessi tapahtuu piilossa ja valepuvut ovat käytössä. Loppujen lopuksi eheytyminen, tapa jolla se tapahtuu, on täysi mysteeri.
Maailmallisella puolella saattaa olla odotettavissa yllätyksiä; odottamattomat ansiot eivät ole poissa laskuista. Ihmisluonnon osalta tätä riimua symboloi kotkan lento. Korkealle kohoava kahlitsematon lento, nousu loputtomina toistuvien arjen kuvioiden yläpuolella, missä aukenevat laajemmat näköalat – tämä näkyy tässä riimussa. Se on etsijän riimu.
Yhtenä uudistumissarjan riimuista Perth viittaa voimakkaasti initaatioon, aloitukseen, jollekin asialle vihkiytymiseen. Millään ulkoisella ei ole merkitystä muutoin kuin sisäisenä heijastana.
Tämä riimu liittyy olemisen syvimpään kerrokseen, siihen kalliopohjaan, jolle kohtalosi rakentuu. Joillekuille Perth voi merkitä, että jotain heidän sisällään kuolee. Jos niin on oltava, anna mennä, älä takerru. Hengen uudistuminen on kysymyksessä ja se on iloinen asia.

Sisäinen kuolema voisi viitata tarotienkin sanomaan siitä, että vanhasta on luovuttava, jotta voisit päästä eteenpäin. Uudistua sisäisesti.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #130 : 03.07.2007 20:21:05 »

Hei AthaMaarit!

Siskoni on nähnyt unessa ilmoituksen, että 'minä olen sinun enkelisi, Ariel'. Tunnistatko tällaista enkeliä? Tai tuleeko sinulla mieleen tästä jotakin?

Kiitollisena Esmiralda ja sisko
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #131 : 03.07.2007 20:21:54 »

Keltaruusu, nostin sinulle tarotin. Vastauksena oli

Maljojen Kymppi – Täyttymys
Avainsanat: Mars Kaloissa, tyydytys, täyttymys, säteily

Kymmenen maljaa ovat järjestäytyneet Elämän Puun muotoon. Kaikki on oikealla paikallaan täydellisessä tasapainossa. Tämä on syvän täyttymyksen kuvaus. Puun latvassa oleva suuri lootuksenkukka on merkki vastaanotetun rakkauden runsaudesta. Tuo rakkaus on ylitsevuotavaa ja virtaa kaikille osallisille. Jokainen, joka on valmis vastaanottamaan sen, voi olla osallisena tästä Rakkauden virrasta.
Maljojen kahvoina ovat Oinaan sarvet. Kultainen väri kertoo täydellisestä transformaatiosta, joka nyt voi yhdistyä Marsin energiaan. Mars henkisessä Kalojen merkeissä ei ilmaise itseään olemalla karkea, vahingollinen tai niskoitteleva. Mars Kaloissa ilmaisee itsensä tuomalla näennäiseen hentoon olemukseen päättäväisyyttä, jota tämä tarvitsee voidakseen ilmaista syvällä sisimmässään kantamansa kauneuden. Tämä ei vaadi dramaattisia tunteenilmaisuja. Täyttymyksen saavuttanut ihminen yksinkertaisesta vain säteilee näitä ominaisuuksia. Hedelmistään puu tunnetaan.
Päätelmät: Anna asioiden kehittyä itsestään. Saat kaiken oikealla hetkellä.
Kysymys: Mitä ”täyttymys” merkitsee sinulle tässä tilanteessa?
Ehdotus: Rentoudu ja sulje silmäsi hengittäen syvään ja rauhallisesti. Anna silmiesi eteen nousta kuva itsestäsi täydellisessä tyytyväisyyden tilassa. Toista tätä harjoitusta usein ja yhdistä tämä tunne yhä useammin todellisuuteesi.
Vahvistus: Elämä antaa minulle kaiken, mitä tarvitsen ollakseni onnellinen.


Kuten sanoin käyttäjälle Tui, joka sai parisuhdekysymykseensä tämän samaisen kortin, hyvälle näyttää. Mies on tällä hetkellä Se Oikea ainakin minun saamani tiedon mukaan. Se milloin parisuhde alkaa tai milloin se päättyy, ei sinänsä ole tärkeää. Kaikelle on aikansa ja nyt on täyttymyksen aika. Jos se ei tulekaan parisuhteen muodossa, se tulee muulla tavoin esiin välillänne.
Kortin kertoma päättäväisyys sisäisten tunteiden palosta voisi kertoa sinusta itsestäsi. Olisiko siis aika vihjaista miehelle mitä tunnet sisimmässäsi, kuintenkaan liikoja draamalematta? Wink
Muistathan kunnioittaa myös miehen luonnetta ja sanaa tässä asiassa. Jos hänen  mielestään pitäisi edetä hitaasti, älä painosta suotta äläkä vaivu surullisuuteen. Jos taas itse haluat ottaa hitaita ensiaskeleita, älä turhaan lähde hätiköimään. Jos taas haluatte sujahtaa suhteeseen, niin sujahtakaa toki!
Kortti ei missään nimessä takaa sitä, että suhde kestäisi koko loppuelämän. Se kestää juuri sen ajan, mitä sen pitääkin kestää, eikä sitä pidä miettiä etukäteen, vaan elää hetkessä.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #132 : 03.07.2007 20:23:10 »

Lillian, en varsinaisesti osaa vastata ihan suorilta siihen, milloin tasan tarkkaan elämääsi pomppaisi mies ja millainen tuo mies olisi. Voin kuitenkin antaa omakohtaisesta kokemuksesta sellaisen vinkin, että yleensä sellainen mies, joka miellyttää eniten, vastaa tulevaa kumppania, kestipä se suhde sitten 2 viikkoa tai 20 vuotta. Tai lopun elämää. Itselläni intuitio on aina kertonut ennakkoon millainen kumppani kyseessä tulee olemaan, mutta ei ole koskaan sanonut ihan tarkkaan, MILLOIN suhde alkaisi tai missä se alkaisi! xD

Nostan sinulle kuitenkin kysymykseesi vinkkiä tarotilla. Muistathan myös pitää yllä ajatusta hyvästä parisuhteesta ja ihannemiehestäsi, jotta vetäisit ajatuksen voimalla puoleesi haluamaasi suhdetta. Et välttämättä saa juuri prikulleen sitä, mitä toivoit, mutta se edesauttaa asioiden järjestymistä!

MIEKKOJEN SEITSIKKO – TURHAUTUMINEN
Avainsanat: Kuu Vesimiehessä, lannistuminen, epätoivo, epävakaisuus, olemassaolon pelko, negatiiviset odotukset

Kuusi pientä miekkaa osoittavat selkeyttä symboloivaa isoa miekkaa kohti. Ne ovat vahingoittaneet sitä ja siksi iso miekka on menettänyt voimaansa ja kestävyyttänsä. Pienemmät miekat, joiden kunkin kahvassa on planeettasymboli, kuvaavat selvää menestystä estäviä pessimistisiä ajatuksia. keskellä olevan miekan päissä olevat kuu ja aurinko, alitajunta ja tieoisuus, ovat vaihtaneet paikkaa. Synkät alitajuiset odotukset samentavat näkemyksesi. Suuri levottomuus valtaa miele, vaikka todellisuudessa kaikki sujuu täydellisen hyvin.
Kuuden pienemmän miekan lannistavat vaikutukset voidaan selittää seuraavasti:
Neptunus: Kaikki on kuin jonkin kalvon tai harson peitossa – en vain tiedä mitä todella haluan.
Venus: Mutta se on aivan liian hyvää ollakseen totta.
Mars: Minulla ei ole siihen tarvittavaa aikaa eikä energiaa. Olen jo liian vanha.
Jupiter: Aivan liian paljon hyvää samalla kertaa. En mitenkään pysty kestämään niin paljon menestystä.
Merkurius: Mutta en mitenkään osaa ilmaista sitä niin kuin pitäisi.
Saturnus: Siitä on aivan liian paljon vaivaa ja se kestää liian kauan.
Nämä kirjaimellisesti tuhoavat ajatukset on otettava vakavasti. Todellisuus on jotakuinkin erilainen kuin sinun nykyinen käsityksesi siitä. Pian voit jo nauraa epäilyksellesi.
Päätelmä: Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään, mitä todella tapahtuu!
Kysymykset: Millä elämäsi alueilla kutistat itsesi rajoittuneiden käsitysten vuoksi? Millaisia rajoittuneet uskomukset ovat?
Ehdotus: Ota uusi kortti ja esitä kysymys ”Miltä elämä näyttää, kun luovun epäilyksistäni?” (nostan tuon tarvittaessa – AthaMaarit Huom-)
Vahvistus: Minulla on kaikki, mitä tarvitsen saavuttaakseni sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Haha, minun intuitio toimii näköjään paremmin kuin uskoin, sillä kirjoitin jo ennen kortin nostoa siitä, miten tärkeää on pitää ajatuksensa oikeanlaisina: positiivisina, vahvoina ja luottavaisina.
Oletko mielestäsi liian vanha parisuhteeseen tyyliin ”ei minua enää kukaan huoli kuitenkaan”? Vai liian tavallinen, ruma, heikko? Onko sinulla kenties lapsia edellisestä liitosta ja mietit, ettei kukaan mies halua sinua omakseen historiasi takia? Vaivaavatko entiset pettymykset mieltäsi ja suret, ettei kukaan mies kuitenkaan halua kanssasi pysyvää ja vakavaa suhdetta?
Kuten kortti sanoo hyvin selkeästi, omilla ajatuksilla ei ole mitään – korostan – ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Et ole liian vanha suhteeseen, et niin tavallinen, ruma tai heikko, ettei sinua joku huolisi! Lapset eivät ole este ja maailmassa on taatusti kestävää ja pitkää parisuhdetta etsiviä miehiä – useita satoja tuhansia sellaisia!
Kortti kehottaa sinua heräämään, toisin sanoen huomaamaan, että aiheutat itse itsellesi hankaluuksia, toivottomuutta ja surua omilla uskomuksillasi, sisäisellä nauhallasi, jota soitat päässäsi uudestaan ja uudestaan niin kauan, että siitä tulee totuus ja alat elää sen mukaan, vaikka todellisuudessa tuo sisäinen nauha on täyttä kukkua. Kiinnitä huomiota erityisesti siihen, mikä noista planeetan lannistavista vaikutuksista pätee elämässäsi ja ajatuksissasi eniten ja korvaa se positiivisella vastikkeella.
Olen kuullut monesti sanottavan erityisesti korkeimpien henkiolentojen sanomana, että jos ihmiset tietäisivät, miten suuri voima ajatuksilla on, he varoisivat todella tarkkaan sitä, mitä he ajattelevat. Ajatuksen voima ei siis ole pelkkä klishee, vaan me todellakin saamme sen, mitä toivomme ja uskomme ansaitsevamme.
Eli nyt vaikka paperia kouraan ja kirjoittamaan sinne kaikki negatiiviset ajatuksesi ja uskomuksesi koskien parisuhdetta ja miessukupuolta! Sen jälkeen kirjoitat toiselle paperille samat asiat, mutta positiivisessa muodossa ja poltat negatiivisten uskomusten listan. Laita positiivinen lista esille niin, että näet sen joka päivä tai vastaavasti lue se joka päivä aina kun heräät ja menet nukkumaan. Kirjoita myös lista siitä, millaisen parisuhteen ja miehen haluaisit – voit käyttää myös kuvia apuna, leikkiä ajatuksilla vähättelemättä mitään toivettasi. Voit kirjoittaa ihan niin pikkutarkan listan kuin ikinä haluat! Laita myös tuo lista esiin tai lue sitä jokainen päivä joka aamu ja ilta. Sitten pidät mielessäsi molempien listojen asiat tietoisesti. Aina, kun päähäsi sujahtaa vanha ikävä ajatus, korjaat sen tietoisesti positiiviseksi. Se kysyy kurillisuutta, muttei ole mahdotonta.
Näin listojesi asioista tulee sinulle lopulta itsestään selvyyksiä ja ne korvaavat negatiiviset asiat mielestäsi.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #133 : 03.07.2007 20:27:17 »

Nyt poikkean hiukan aikajärjestyksestä ja vastaan tuohon Esmiraldalle, kun kysymys on niin simppeli.

Elikkäs, minulle nousee vahvasti mieleen voimakas femininiistä energiaa ilmentävä suojelusenkeli, jonka nimi on Ariel. Jos siskollasi on jo tiedossa suojelusenkeli on mahdollista, että Ariel toimii toisena suojelusenkelinä tai mahdollisesti vielä suojelusenkeliä voimakkaampana opastajaenkelinä.

Suojelusenkeli sieltä kuitenkin nousee esiin kaikkein vahvimmin juuri tällä hetkellä ^_________^
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 03.07.2007 20:29:21 »

Nyt poikkean hiukan aikajärjestyksestä ja vastaan tuohon Esmiraldalle, kun kysymys on niin simppeli.

Elikkäs, minulle nousee vahvasti mieleen voimakas femininiistä energiaa ilmentävä suojelusenkeli, jonka nimi on Ariel. Jos siskollasi on jo tiedossa suojelusenkeli on mahdollista, että Ariel toimii toisena suojelusenkelinä tai mahdollisesti vielä suojelusenkeliä voimakkaampana opastajaenkelinä.

Suojelusenkeli sieltä kuitenkin nousee esiin kaikkein vahvimmin juuri tällä hetkellä ^_________^

Kiitos sinulle, kuulosti ihan simppeliltä! Esmiralda ja sisko
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: