Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705165 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #75 : 30.06.2007 16:37:51 »

Hei! Anteeksi en lukenut niin tarkkaan. Nauti konserteista!

Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #76 : 30.06.2007 20:23:01 »

Hei AthaMaarit  Cheesy

Voisitko mullekkin katsoa miten mun rakkuselämässä tulee käymään ?
Tässä kun olen niin sanotusti kahteen mieheen koukussa    Embarrassed

                 smitten
 
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 30.06.2007 20:56:25 »

Mitenkähän enkelit ovat mukana heinäkuun näyttelyni kanssa?

Toiveikkaana Esmiralda
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #78 : 01.07.2007 00:13:35 »

Hei AthaMaarit, näetkö mitään entisistä elämistäni, tai edes viimeisimmästä? Minulle ne ovat vieraita vaikka vahvoja tunteita heräileekin välillä.
Entäs eräs mies lähelläni, herättää minussa voimakkaita tunteita, voiko olla mahdollista että meillä olisi historiaa aiemmistakin elämistä? Näkyykö ratkaisua tilanteeseen jossa olemme nyt tässä elämässä?

Kiitän, kumarran ja odotan vastausta oinasmaisella kärsivällisyydellä  Grin  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #79 : 01.07.2007 00:14:19 »

Pyytäisin Sai Baban viisautta.
Lukiessani ketjua,vastaan tuli nimi Chandra,, :Smiley
Henkimaailman kautta olen tuon nikin valinnut ja nyt on sellainen olo,että Sai Baba selventäisi tämän hetken kummallisia tapahtumia.

Minulle vieras muuten.Vain nimen olen kuullut,mutten ole aiheeseen perehtynyt.
Mietin miksi juuri tällä hetkellä oppaat ovat melko aktiivisia.Herättävät huomiotani monin tavoin.Samoin värit ja aurat todella paljon kirkastuneet.
Pitäisikö tähän enemmän kiinnittää huomiota,vai tapahtuuko kaikki itsestään?
Mikäli intuitiosi kertoo sinulle jotain,niin kiitollisena otan vastaan. angel
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #80 : 01.07.2007 10:50:59 »

Esmiralda, sinulle enkeli sanovat näin.

Kiitollisuus
Sinua opastetaan laskemaan yhteen kaikki tekemäsi siunaukset. Kun lausut kiitoksesi maailmankaikkeudelle sen suomista lahjoista, se vastaa sinulle avokätisesti.
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiittäisit kaikesta mitä sinulla on – sekä aineettomasta että aineellisesta.
Aina kun kiität sydämesi pohjasta, sinulle annetaan enemmän, sillä kiitollisuus on avain, joka avaa portit maailmankaikkeuden runsauden äärelle.
Jalosta kiitollisuuden asennettasi ja avaudu saamaan rakkautta ja runsautta elämääsi.
Enkelisi hymyilevät sinulle.
VOIMALAUSE – Olen kiitollinen kaikesta elämässäni
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #81 : 01.07.2007 10:51:30 »

Chandra,  tässäpä sinulle Sai Babalta selvyyttä!

29. helmikuuta
Tämä päivä on maailmankaikkeuden lahja teille. Joka neljäs vuosi saatte vastaanottaa tämän lahjan. Lisäksi se on lahja, jonka huomaatte. Kaikki epätavallinen kiinnittää huomiotanne ja panee teidät ajattelemaan. Mutta silti teiltä jää useimmiten huomaamatta, että kaiken, joka ympäröi teitä, olette saaneet lahjaksi minulta.
Pidätte ruumistanne omananne. Samoin henkeänne. Samaistutte kumpaankin siinä määrin, että siitä tulee identiteettinne.
Se on suuri virhe. Sitä paitsi se on suurena esteenä henkiselle kehityksellenne. Samaistuminen ruumiiseen ja ajatteluun ei ole muuta kuin samaistumista egoon.
Sanon yhä uudelleen, että teidän tulee luopua egostanne, koska se, paitsi että on hauras ja häilyvä, aiheuttaa myös paljon ongelmia.
Paras tapa suhtautua ruumiiseen ja ajatteluun on, että pidätte niitä haltuunne annettuina lahjoina, joista voitte nauttia jonkun aikaa. Ne elävät aikansa ja katoavat sitten.
Jäljelle jää vain teidän ilonne. Ilo syntyy siitä, että tiedätte, että minä olen kaikki, että minä olen antanut teille kaiken ja että lahjojeni kautta minä olen aina yhteydessä teihin. Jos ajattelet yhtään tällä tavoin, et enää horju elämässäsi, vaan koet ainoastaan yhä kasvavaa iloa.
Tästä suuresta ilosta kasvaa kiitollisuus, joka muuttaa huomaamattomasti egosi jumalalliseksi Itseksi.

Sain viestin tukemana sanoisin intuitiivisesti, että sinua ollaan nyt herättelemässä huomaamaan muutakin hienoa kuin maallinen maailma, yhä enenevissä määrin ^_________^ Nostan kuitenkin vielä enkelikortin opaskysymykseen, he kun ovat eräänlaisia yleisoppaita ja varmaan asialla tässäkin tapauksissa omien oppaittesi kanssa

Valo
Valo kirkastaa pimeyden ja synkkyyden tuoden toivoa ja innostusta.
Pyydä enkeleitä täyttämään sinut valolla, sillä se sisältää henkistä tietoa ja ymmärrystä. Henkinen tieto on avain, joka avaa rakastamisen ja rauhan portit ja vapauttaa sisäisen viisautesi.
Kun valosi voimistuu ja kirkastuu, löydät selkeyden ja merkityksen kaikesta.
Säteilet kirkasta valoa ja sinusta tulee kuin soihtu, joka muistuttaa siitä, että Jumalallinen apu on kaikkien saatavilla.
Enkelit ehdottavat, että pyydät heitä sytyttämään Jumalaisen liekin sisälläsi ja vahvistamaan sitä.
VOIMALAUSE – Minä olen valo
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 01.07.2007 11:18:15 »

Esmiralda, sinulle enkeli sanovat näin.

Kiitollisuus
Sinua opastetaan laskemaan yhteen kaikki tekemäsi siunaukset. Kun lausut kiitoksesi maailmankaikkeudelle sen suomista lahjoista, se vastaa sinulle avokätisesti.
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiittäisit kaikesta mitä sinulla on – sekä aineettomasta että aineellisesta.
Aina kun kiität sydämesi pohjasta, sinulle annetaan enemmän, sillä kiitollisuus on avain, joka avaa portit maailmankaikkeuden runsauden äärelle.
Jalosta kiitollisuuden asennettasi ja avaudu saamaan rakkautta ja runsautta elämääsi.
Enkelisi hymyilevät sinulle.
VOIMALAUSE – Olen kiitollinen kaikesta elämässäni


Olen kiitollinen kiitollisuuden muistuttamisesta! Oikein sopiva kortti tähän hetkeen! Kiitos!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #83 : 01.07.2007 11:20:52 »

Hei AthaMaarit!

Kysyisin pitkään askarruttaneesta ammatinvalinnasta. Olen jo ajatellut tiettyä alaa, mutta en ole varma siitä. Jos muutakin asiaa tulee, olen kuulolla. Kiitos.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #84 : 01.07.2007 11:33:01 »

Heips! Saanko Sai Baban puhumaan?   Smileylaugh
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #85 : 01.07.2007 12:36:28 »

Kiitos AthaMaarit! angel

Kuten kysymyksestä kävikin ilmi,juuri tuon suuntaista on meneillään.
Mielenkiintoista ja luen varmaan vielä moneen kertaan.
Jotenkin tämä kuumeilukin tuntuisi sopivan samaan kuvioon,, Huh

Siis kiitollisena kiitän minäkin avusta! smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #86 : 01.07.2007 12:47:45 »

Totsille tulee Saita tässä

5. toukokuuta
Se millaisia tekoja te olette aiemmissa elämissänne tehneet, määrää kohtalonne.
Tekojenne vaikutukset seuraavat aina kannoillanne. Siksi on tärkeä tehdä hyvää. Hyvät teot tuottavat ensiksikin hyviä seurauksia. Lisäksi pahojen tekojen seuraukset näin lakkaavat.
Tekojesi seuraukset ovat kuin maassa olevia siemenenjyviä. Valmiina kehittymään. Kun kastelet niitä, ne alkavat kasvaa. Toisin sanoen kun teet pahaa, kastelet aikaisempien elämiesi siemeniä, jotka sitten alkavat itää ja sinun on kannettava seuraukset.
Hyvien tekojen kautta sen sijaan kylvät siemenet niin tiiviisti maahan, etteivät ne pääse itämään. Siitäkin on sinulle seurauksia, mutta niillä ei ole vaikutusta, koska siemenet eivät pääse itämään.
On armoa, että näin on, että tiedostat sen ja elät sen mukaan.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #87 : 01.07.2007 12:57:48 »

Kiitos AthaMaarit!
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #88 : 01.07.2007 13:34:45 »

Love and Peace, minulle tuli olo, että sinulle pitäisi riimun tai tarotin sijaan antaa viestiä Sailta.

25. kesäkuuta
Sinä teet aivan liikaa! Mitä Tao Te Ching opettaa? ”Ole toimimatta ja kaikki tapahtuu itsestään”. Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että otat rennosti ja annat asiat Herran haltuun?
Sitä se ei varmaankaan tarkoita. Laotse oli paitsi valaistunut myös ahkera mies. Hän tiesi, ettei Jumala suinkaan arvosta laiskuutta.
Hän tarkoitti seuraavaa: Älä pidä itseäsi ja toimiasi niin tärkeinä. Ota kerrankin etäisyyttä itseesi. Anna elämän mennä menojaan. Kuinka moni tärvelee esimerkiksi terveytensä sillä, että elää 800 prosenttisesti terveesti. Toimi, mutta älä liioittele. Ole keveä. Älä pakota. Mukaudu tapahtumien kulkuun. Sopeudu kulloiseenkin tilanteeseen. Se on dharmaa, oikeaa toimintaa.
Kun olet oppinut elämään dharmassa, koittaa varmasti kerran hetki, jolloin sinulta vaaditaan paljon ja sinun on mentävä vastavirtaan tai seistävä lujana kuin kallio hyökyaaltoja vastaan.
Mutta sinun on ensin opittava elämään myötävirtaan, jotta voit kerran ottaa oman elämäsi ohjat käsiisi.
Ei-toimiminen tarkoittaa irtipäästämistä. Mutta mistä voit päästää irti, jollei sinulle ole mitään?
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007 13:36:30 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Asera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #89 : 01.07.2007 13:48:46 »

Love and Peace, minulle tuli olo, että sinulle pitäisi riimun tai tarotin sijaan antaa viestiä Sailta.

25. kesäkuuta
Sinä teet aivan liikaa! Mitä Tao Te Ching opettaa? ”Ole toimimatta ja kaikki tapahtuu itsestään”. Mitä se tarkoittaa? Sitäkö, että otat rennosti ja annat asiat Herran haltuun?
Sitä se ei varmaankaan tarkoita. Laotse oli paitsi valaistunut myös ahkera mies. Hän tiesi, ettei Jumala suinkaan arvosta laiskuutta.
Hän tarkoitti seuraavaa: Älä pidä itseäsi ja toimiasi niin tärkeinä. Ota kerrankin etäisyyttä itseesi. Anna elämän mennä menojaan. Kuinka moni tärvelee esimerkiksi terveytensä sillä, että elää 800 prosenttisesti terveesti. Toimi, mutta älä liioittele. Ole keveä. Älä pakota. Mukaudu tapahtumien kulkuun. Sopeudu kulloiseenkin tilanteeseen. Se on dharmaa, oikeaa toimintaa.
Kun olet oppinut elämään dharmassa, koittaa varmasti kerran hetki, jolloin sinulta vaaditaan paljon ja sinun on mentävä vastavirtaan tai seistävä lujana kuin kallio hyökyaaltoja vastaan.
Mutta sinun on ensin opittava elämään myötävirtaan, jotta voit kerran ottaa oman elämäsi ohjat käsiisi.
Ei-toimiminen tarkoittaa irtipäästämistä. Mutta mistä voit päästää irti, jollei sinulle ole mitään?


Oliko tämä minulle? Hyvin ainakin sopisi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: