Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 716464 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #285 : 26.07.2007 02:08:03 »

Jaaaaaaaa-aaaaaaa ---------- nyt ihan muuta löpinää väliin! Cheesy

Elikkäs, edelleen kiitoksia palautteesta! Sitä on ihanaa saada. Hienoa tietää, että olette myös itse lueskelleet ajatuksen kanssa kortin sanomaa. Tehän itse tiedätte parhaiten sen kortin/riimun sanoman, minä tulkkaan sen vain intuitiivisesti ja kun ihminen olen voin myös erehtyä.

Menneet elämät ovat edelleen jonossa, pahoittelen.... Embarrassed Älkää siis ihmetelkö, jos joudutte odottamaan kuukaudenkin omaa elämän tulkintaa, koska jonoa on aika paljon ja sopivaa mielentilaa saattaa joutua odottamaan kauankin. Ah, taiteilijat inpiraatoineen, sanon minä! Grin

Hmmmm... Vieläkös muuta....? Ai juu, tosiaan, viikonloppuna, tässä kuun vaihteessa on Kuopio Rock, jonne olen menossa pistäytymään. En siis pariin päivään ole vastaamassa ollenkaan. Muuten jatketaan ketjua ihan normaaliin vastaustahtiin, kun olen noista pahimmista PMS-oireista päässyt eroon, ajoittaista väsymystä ja apaattisuutta lukuunottamatta - mutta silloin en edes istu vastaamassa.
 
tallennettu
iina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #286 : 26.07.2007 02:34:25 »

Kiitos paljon Smiley pelottavan sopivaa Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #287 : 27.07.2007 00:51:49 »

Aviomies, tässä sinullekin korttia. Ensimmäinen on ihan lähitulevaisuuden kortti ja toinen lapsen nuhalle.

SAUVOJEN KAHDEKSIKKO - NOPEUS
Avainsanat: Merkurius Jousimiehessä, selkeä, suora, nopea kommunikointi, väärinkäsitysten selvittäminen

Sauvojen Kahdeksikko on tiellämme olevien esteiden voittamisen kortti. Neliön kuvaama este on muuttunut nyt isoksi hiotuksi kristalliksi, joka loistaa sateenkaaren väreissä.
Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Olet löytänyt oman sisäisen keskuksesi. Nyt voit ilmaista avoimesti ja painokkaasti oman asemasi ja omat mielipiteesi. Tätä symboloivat keskustasta lähtevät punaiset, dynaamiset nuolet. Saavuttamasi selkeyden ansiosta tähän saakka ylitsepääsemättömiltä vaikuttanut ongelma häipyy merkityksettömänä taka-alalle. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua.
Eheyttä symboloiva sateenkaari viittaa siihen, että prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajuat, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessin päätökseen.
Päätelmät: Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät.
Kysymys: Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet?
Ehdotus: Käytä tämä tilaisuus hyväksesi, että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje.
Vahvistus: Avoimuuteni ja itseluottamuksesi avaa rakastamieni ihmisten sydämet.

Kortti puhuu jonkinasteisesta loppuun saattamisesta, joka on vaikuttanut tunteisiisi. Loppusuora lähestyy ja maali on pian saavutettu. Jos olet ollut epätietoinen, saavutat selkeyden. Jos taas olet painanut jonkin projektin kimpussa (joka on mahdollisesti käynyt tunteidenkin päälle) voit kohta huokaista helpotuksesta.
Vastaavasti on mahdollista, että Nopeus tässä yhteydessä viittaa myös kiireiseen elämänjaksoon, joka on alkamassa tai vastaavasti lähenee loppusuoraansa. Sinulta saatetaan vaatia nopeutta elämässäsi.


RAKASTAVAISET
Avainsanat; Kaksoset, rakkaus, vetovoima, lähestyminen, yhteys, vastakohtien yhdentyminen rakkauden kautta, tietoiseksi tuleminen suhteen kautta

Tässä kortissa on kuvattuna Hallitsijan ja Hallitsijattaren häät. Seremoniaa johtaa Erakko, joka on eräs Merkuriuksen ruumiillistuma. Hänen viittansa peittää hänet täysin. Tämä symboloi sitä, että minkään asioiden alkuperä ei ole järjellä selitettävissä eikä silmin nähtävissä.
Rakastavaiset kuvaavat kahta vastakohtaa, jotka tuntevat vetoa toisiinsa ja kaipaavat toisiaan. Tämä on kaikkialla olemassaolossa heijastuva kaksinaisuus koetaan olennaisimmin juuri naisen ja miehen välisessä suhteessa. Jokainen yritys saavuttaa yhteys, läheisyys, on vain ilmaus intohimoisesta halusta saavuttaa jälleen kadotettu Ykseys Jokainen ihminen, jokainen mies ja jokainen nainen, kantaa sisällään kaksinaisuutta, miestä ja naista. Nämä ilmenevät ihmisessä erilaisina, usein ristiriitaisina luonteenpiirteinä.
Psykologit ovat jo kauan aikaa olleet selvillä siitä, että suhteessa kumpikin heijastaa toisen henkistä ja hengellistä tilaa. Tavallisesti kumppanisi heijastaa niitä alueita sinussa, jotka eivät ole vielä kehittyneet tai tulleet päivänvaloon. Näet toisessa sen, mitä tunnet itseltäsi puuttuvan. Suhteessa on tilaisuus kokea jotain erittäin tärkeää, mikä auttaa saavuttamaan laajemman tietoisuuden. Eikä tätä oppiläksyä voi ymmärtää teoreettisesti. Sitä ei voi ymmärtää sen enemmän älyllisesti tutkimalla kuin pelkissä tunteissakaan kieriskelemällä. Sen ymmärtäminen vaatii suoraa, rehellistä kokemusta. Tämä edellyttää, että antaudut ilon, hurmion – kaiken kahden ihmisen välisen rikkauden – kaikille ulottuvuuksille. Samoin sinun on myös antauduttava tuskalle, kivulle, taistelulle ja tyhjyydelle. Myös ne ovat välttämättömiä kasvullesi. Elinvoimaisessa ja elävässä suhteessa molemmat osapuolet saavat mahdollisuuden kokea kaikki vastakohtaisuudet, kaiken kaksinaisuuden. Rakkautta seuraa mustasukkaisuus, tasapainoa epätasapaino, ykseyttä erillisyys. Sitä jännittävää kokemusta, että on tutustunut toiseen, seuraa selkiinnyttävä etääntymisen tunne.
Jos tässä elämänkoulussa voidaan sanoa olevan joku päämäärä, se on, että meistä tulisi ehjiä ihmisiä, yksilöitä. Vasta kun pystyt löytämään sisäisen tasapainon ja ykseyden, saavutat päämäärä täydellisessä itsen kehittämisessä. Ilo, jota turhaan etsimme ulkopuoleltamme, voi löytyä ja kehittyä vain meissä itsessämme. Kaiken meitä häiritsevän, mieltämme liikuttavan, tarkoituksena on aiheuttaa meissä yhä alati kasvavaa tyytymättömyyttä. Sen tarkoituksena on suistaa meidät raiteiltamme. Näin siksi, että etsisimme todellista hiljaisuutta ja sisäistä rauhaa. Hengelliset opettajat toistuvasti sanovatkin, että älykäs ihminen hyvin nopeasti oivaltaa, ettei yksikään suhde voi olla todella tyydyttävä. Rakkaus johtaa meidät suurempaan ymmärrykseen, mutta me emme voi olla ainoastaan tuo rakkaus.
Palataan jälleen kortin symboliikkaan. Kaikki vertauskuvat on esitetty pareittain. Vastakkaiset osapuolet ovat valmiita kohtaamaan toisensa. Transformaatio tapahtuu vihkimisessä. Tätä kuvaava siivekäs orfilainen muna sen ympärille kietoutunut käärme. Lapset pitelevät käsissään symboleita, jotka kuvaavat kaikkia niitä tasoja, joilla transformaatio tapahtuu. Nuija kuvaa kehoa, keihäs älyä, malja tunteita ja kukat henkeä. Kortin taustalle seinämän muodostavat keihäät kuvaavat rajoittuneisuuden ja vapauden, yhteyden ja riippumattomuuden välistä ristiriitaa – asioita, jotka ovat läsnä jokaisessa suhteessa.
Kortissa on lisäksi vielä kolme eläinradansymbolia: Leijona, Skorpioni ja Jousimies. Leijona edustaa luonnossa esiintyvää maskuliinisuutta, miehistä prinsiipiä. Se kuvaa luovuutta, joka liitossa saattaa saada alkunsa. Valkoinen kotka kuvaa Skorpionia sen transformaation jälkeen. Kotka heijastaa naisellisuutta, antautumista omille syvimmille tunteille. Amor Jousimiehen symbolina kuvaa tarvetta suoraan, rehelliseen kanssakäymiseen.
Päätelmät: Tämän kortin nostaminen saattaa viitata ihanan ja jännittävän rakkaussuhteen alkamiseen. Nykyiset suhteesi joko syvenevät tai päättyvät. Ollessasi yhdessä kumppanisi tai jonkun ryhmän kanssa löydät jotain uutta, joka auttaa henkilökohtaista kasvuasi ja omien vastakkaisten ominaisuuksiesi yhdistämistä.
Kysymykset: Mitä etsit rakastamistasi ihmisistä? Mitä sinun mielestäsi tyydyttävään ihmissuhteeseen kuuluu?
Ehdotus: Katso kortteja kumppanisi kanssa. Käyttäkää kortteja oppiaksenne enemmän suhteestanne.
Vahvistus: Olen nyt valmis tapamaan kumppanin, jota olen aina kaivannut.

Tästä kortista nousi ensimmäisenä mieleen, että syy pienen flunssailuun on teidän – sinun ja kumppanisi – välissä ilmenevät ongelmat ja ristiriitaisuudet. Ehkä ne eivät näy pahemmin päällepäin, ehkä ne eivät teistä ole kovin suuria, mutta lapset ovat erittäin, erittäin herkkiä vaistoamaan ympärillä olevan energian ja nappaamaan vanhempien mielentilat ilmasta vain imeäkseen ne itseensä. Matalavärähteiset energiat meissä ja ympäristössämme sairastuttavat meidät ennen pitkää. Jos siis sinulla ja kumppanillasi on ristiriitoja, pyrkikää selvittämään ne, niin lapsennekin paranee. Hän voi potea flunssaa ihan pelkästä syyllisyyden tunnostakin, jota hän ei ehkä tiedosta, mutta ilmentää kuitenkin fyysisesti.
Jos taas suhteenne on moitteettomassa kunnossa ja olet varma, ettei syy lapsen flunssaan voi johtua teidän välisestä suhteestanne, silloin kortti kertoo, että lapsenne on sisäisesti epätasapainossa. Jokin kohta hänestä jää vaille huomiota. Ehkä hän haluaisi lisää vanhempien aikaa ja seuraa ja potee siksi sairautta – ehkäpä tiedostamattaan hankkii itsensä sairaaksi saadakseen enemmän huomiotanne (olen nähnyt pikkuisen TV-pätkän naisesta, joka joutui aina onnettomuuksiin ihan tiedostamattaan, koska hän alitajuisesti yhdisti vielä aikuisenakin vammat ja sairaudet hoivaan, jota hän sai lapsena kiireiseltä äidiltään vain ollessaan sairas tai loukkaantunut). Jokin osa-alue lapsenne minuudessa ja persoonassa voi myös olla tukahtunut ja hän sairastelee siksi. Me olemme maskuliinisfeminiisiä kokonaisuuksia heti syntymästämme lähtien. Jos tytöille hokee, ettei saa olla poikamainen ja pojalle, ettei saa olla tyttömäinen, lapsi tukahduttaa vastakkaisen sisäisen energiansa, joka voi sitten purkautua ulos mm. sairastumisena. Vanhempien oma esimerkki on tärkein.
Kokeilkaapa noiden asioiden korjaamista elämässänne, niin eiköhän lapsikin parane. Muistakaa toki, että kun henkinen seikka on edennyt jo fyysiseksi, ei fyysistä hoitoa tule unohtaa. Paljon unta, haleja ja positiivista energiaa – myös äidin ja isän välille!

tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #288 : 27.07.2007 21:45:50 »

Kiitos AM  Smiley

Todellakin meidän tapaamiseen liittyi paljon mystiikkaa ja jo ennen tapaamista tiesin että hänellä tulee olemaan mun elämässä osa, tavalla tai toisella. Tämä olotila tuli, kun näin hänestä kuvan ja se fiilis täytti mut heti. Emme siis tunteneet ennen ja eräänä huhtikuisena yönä törmättiin eräässä ravintolassa. Se oli siinä.!

Mutta tie on ollut katkonainen ja ollaan "vain ystäviä"  Wink Kuitenkin olen hänelle se salainen toinen nainen.

Miettisin nostamasi kortin tarkoitusta ja sanomaa, voisiko se tarkoittaa sitä että olen hyväksynyt tilanteen ja tyydyn henkiseen yhteen kuuluvuuteen, enkä odota enään suurempaa toteutumista sille, että meistä tulisi oikeasti pari? Meidän välillä vallitsee side, jollaista hänellä ei ole oman elämän kumppaninsa kanssa. Mutta tilanne hänellä kotona sellainen ettei siitä lähteminen olekaan helppo juttu...

Tavallaan olen luopunut toivosta ja hyväksynyt sen, olen tehnyt mielestäni voitavani hänen suhteen. Kortit ovat hänellä.

Jos vielä haluat nostaa tarkentavan kortin, niin se olisi mukavaa. Ja on myös eräs toinen mies johon olen hieman ihastunut... voisiko meidän välille kehittyä jotain?  :Smiley

Tai jos kysymyksen laittaa siihen muotoon että onko se jompikumpi heistä tai kokonaan joku muu ihminen. Näillä molemmilla miehillä syvä katse ja se vie sieluun asti...  smitten

tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #289 : 27.07.2007 21:50:26 »

sahame, kuulostipa tutulta, paitsi etten itse välitä enää kuohua...  Jos nuo kumpikin, exä ja äitini, nousisivat henkiseen ulottuvuuteensa, asia olisi ratkennut jo miljoona vuotta sitten. Mutta kun .. pelko, pelko, ei rakkaus.

Voisihan olla hauska kuulla, mitä kortit sanovat.-Oikeastaan sitä voi olla hauskaa vertailla siihen, minkä jo tietää, eli vastaus on todennaköisesti arvattavissa.

The influence of Temperance and the Tower is helping you to see your surroundings clearly, with a certain detachment that some may take for contempt. Reassure them. It doesn't mean you're indifferent, just that you have confidence in the future and the happiness to come.

USKO

Usko on voimakas ominaisuus, joka siirtää vuoria.
Enkeliviisaus muistuttaa sinua, ettet kuitenkaan
uskoisi sokeasti ihmisiin ja tilanteisiin.
Käytä tervettä järkeäsi ja huomiointikykyäsi,
äläkä anna voimaasi muille.
Sen sijaan perusta uskosi itseesi ja korkeampiin voimiin.
Rukoile tietäen että pyyntöihisi vastataan.
Toimi niin kuin se olisi jo toteutunut. Tämä on uskoa.
Enkeliohjauksesi on lisätä uskoasi äärettömyyteen.
Usko universumin tukeen.

 

 
« Viimeksi muokattu: 28.07.2007 10:52:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #290 : 28.07.2007 23:48:36 »

Kiitos vastauksestasi Soul´s Adventures. Uskoa sitä tarvitaan. Olen niin herkkä kuuntelemaan muita ja loputtomasti uskon hyvää ihmisistä. Ja sitten puukotetaan selkään...Nyt on tosiaan aika kuunnella itseään! Ja pitää puolensa. Ja lasten puolta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #291 : 29.07.2007 12:57:27 »

Repetiitti, kyllä se kortti voi tuotakin tarkoittaa. Kirjoitan aina korttien ja riimujen sanoman tänne forumille, jotta kysyjä voi itsekin lukea sen ja kuunnella, mitä sieltä nousee intuitiivisesti esiin. Kukaan ei kuitenkaan tulkkaa sitä sanomaa niin hyvin kuin itse kysyjä Smiley
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #292 : 29.07.2007 13:19:58 »

Mitenkähän minun elämäni.
Kun tuntuu nyt niin pysähtyneeltä  Sad
jaksaisitko katsoa minulle kortin.  Kiss
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #293 : 29.07.2007 13:40:23 »

Kyllä onnistuu! Olen huomenna taas korttien ja riimujen äärellä, joten jatkan katselemista sitten, aikajärjestyksessä.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #294 : 30.07.2007 18:38:24 »

Moikka AthaMaarit!

Nyt tarttis vähän selvennystä tähän minun perin ihmeelliseen ihmissuhteeseen -mistä tässä suhteessa oikeen tulee vai onko se pelkkää sanan helinää jonka korvissani kuulen???-  Undecided  Kiitollinen olisin jos minua auttaisit ja siten hieman ajatuksia järjestykseen saisin... Shocked.

Kiittäen jo etukäteen

annel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #295 : 01.08.2007 18:05:41 »

No niin! Nyt päästään taas jatkamaan. Olen käymässä perheeni luona ja pääsin netin ääreen. Ukkonen nimittäin napautti kämppikseni modeemipiuhan rikki, joten emme ole päässeet nettiin ollenkaan tällä viikolla. Modeeminpiuhan pitäisi tulla tällä viikolla postissa, joten nettikatkon ei pitäisi vaikuttaa hirveästi tähän vastailemiseen. Jos jostain kumman syystä modeemipiuha tuleekin vasta ensiviikolla, viikonloppu menee vielä nettikatkoissa.

Zillic, tässä tulee sinulle kortti

SAUVOJEN KOLMONEN - HYVE
Avainsanat: Aurinko Oinaassa, hyveellisyys, turmeltumattomuus, rehellisyys, itseluottamus, ei kompromisseja

Tässä kortissa on kolme sauvaa, joiden päässä on aukeamaisillaan oleva lootuksenkukka. Kukinto on seurausta sisäisestä heräämisestä. Ruumis, äly ja henki ovat tasapainossa keskenään. Tällaisessa tilassa kiteytyy olemuksen eheys, joka ei salli joutavia kompromisseja. Ymmärrät oman voimasi ja annat sille vapauden toimia. Et koskaan anna muiden alistaa voimaasi. Ulkoisesta eteenpäin menemisestä huolimatta keskus pysyy koskemattomana ja selkeänä.
Tällainen sisäinen rauha tuo olemukseen uutta itseluottamusta eikä turhista ongelmista tule rasitetta. Sisäinen viisautesi on riittävää ja pysty torjumaan kaikki mahdolliset esiin tulevat huolet ja epäilyt. Analyyttisellä harkinnalla ei ole enää sanan sijaa. Olet täynnä elämänenergiaa ja elinvoimaa, mitä kortin oranssi väri kuvaa.
Päätelmät: Kiinnitä huomiota hiljaiseen kohtaan sisälläsi. Löydä oma keskuksesi.
Kysymykset: Onko sinulla syytä epävarmuuteen? Epäiletkö vielä hyveitäsi?
Ehdotus: Jos et ole löytänyt omaa keskustasi ja tunnet sisälläsi olevan epäilyksiä, nosta kortti selvittääksesi, minkä eteen tarvitsee vielä tehdä töitä
Vahvistus: Minulla on sisäistä viisautta havaitsemiseen ja harkintaan.

Kortti on aika hankala tulkita kysymykseesi nähden, mutta näkisin itse niin, että tällä hetkellä sinulla ei todellisuudessa ole tarvetta suhteeseen. Olet tasapainossa itse Itsesi kanssa ja etsit suhdetta jakaaksesi hyveitäsi toisen kanssa, et täytääksesi omia puutteitasi.
Vastaavasti kortti voi kehottaa sinua vetäytymään hiljaisuuteen ja etsimään omaa keskustasi niin, ettet kaipaisi suhdetta paikataksesi esim. yksinäisyyttäsi. Jos siis seikkailet nyt kovasti miesrintamalla etsimässä kumppania, rauhoitu. Jos taas tunnet olevasi Outo Lintu, kun et jahtaa miehiä, älä suotta ole pahoillasi. Se kertoo vain, että lepäät keskuksessasi voimakkaana.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #296 : 01.08.2007 18:45:58 »

Anitak, tässä sinulle korttisi.

KOHTALO
Avainsanat: Jupiter, uusi alku, laajeneminen, luovuus, suuri läpimurto, itsensä toteuttaminen, odottamaton onni tai sattuma

Energiapyörteiden ja salamoiden keskellä pyörii kymmenpintainen Kohtalonpyörä. Se symboloi kokonaisuutta, joka on jatkuvassa liikkeessä ja silti muuttumattomana kaikessa täydellisyydessään.
Kolme hahmoa - sfinksi, apina ja krokotiili - kuvaavat kolme Egyptin jumalaa. Sfinksissä yhdistyvät neljä maagista hyvettä: tieto, tahto, uskallus ja hiljaisuus. Viisaus syntyy eläimellisten vaistojen ja intuitiivisten älyllisten voimien yhdistymisestä. Sfinksin käpälissään pitelemä miekka todistaa lahjomattomasta arvostelukyvystä sekä kyvystä ajatella selkeästi.
Pyörän vasemmalla sivulla oleva apina symboloi joustavuutta. Juuri apina näyttää pitävän pyörän jatkuvassa liikkeessä.
Krokotiili edustaa luovuuden jumalaa. Se pitelee käsissään kahta työkalua. Oikealla on egyptiläinen elämän symboli, Ankh. Jokainen luova teko synnyttää jotain. Koukkupäinen sauva symboloi sitä, että olemme kaikki oman onnemme seppiä. Voimme oivaltaan itsellemme suotuisat tilanteet, vetää niitä puoleemme ja käyttää niitä hyväksemme.
Kohtalonpyörän keskusta kuvaa aurinko, josta kaikki luova energia saa alkunsa ja jossa se yhdistyy. Se on  myös tietoisuuden, oivalluksen ja valaistumisen symboli. Aurinko on kaiken kiistaton keskus, pyörremyrskyn silmä, joka ympärillään olevasta jatkuvasta liikkeestä huolimatta pysyy liikkumattomana ja muuttumattomana. Tämä on se sisällämme oleva siemen, todistaja, jota eivät heilauta mitkään elämän kaksinaisuuden ylä- ja alamäet, ilot tai surut, toiveet tai pelot.
Mutta nyt tarkastelemme, mitä on pyörän ulkopuolella. Meidät täyttää ilo siitä, että olemme päässeet murtautumaan esteiden läpi kirkkauteen. Iloitsemme siitä suuresta onnesta, jonka tämä hetki meille suo. Elämällä on tarjottavanaan meille odottamattomia lahjoja ja mahdollisuuksia. Tarvitsemme vain tarkkaavaiset silmät, jotta huomaisimme itsellämme olevat lahjat ja mahdollisuudet.
Päätelmät: Jos nyt ei tapahdu ihmeitä, jotain on vialla! Olet todella suuren läpimurron edessä! Käytä tämä hetki hyväksesi!
Kysymykset: Oletko todella valmis ottamaan vastaan suuren onnen? Mikä on vielä tielläsi?
Ehdotukset: Kirjoita muistiin joko itseäsi varten tai kerro luotettavalle ystävällesi, mitä onni sinulle on nykyisessä elämäntilanteessasi. Tee sitten uusi lista kaikesta siitä, mikä estää sinua kokemasta tuota onnea juuri nyt.
Vahvistus: Olen nyt valmis elämäni ihmeeseen.

Kortti kertoo vahvasti siitä, että sinun kannattaisi ottaa yhteyttä tähän tapaamaasi henkilöön, sillä avaaminen ei ole sattumaa. Sillä on suuri merkitys sekä sinulle, että hänelle. On aika ajatella enemmän omaa onnea ja itseä, kuin huolehtia liikaa muita. Rakastaminen ei tarkoita itsensä unohtamista muiden hyväksi vaan myös itsen kunnioittamista oman onnen hyväksi. Niin kauan kuin tavoittelemme onnea sydämemme mukaan, mitään pahaa ei voi tapahtua.
Kortti on voimakas hyvän onnen ja eteenpäin menemisen kortti, jos vain päätämme rohkeasti ottaa tuon askeleen. Nyt on aika sinun jatkaa matkaa eteenpäin, ainakin tämän kortin mukaan.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #297 : 01.08.2007 19:20:13 »

Sahame, sinun korttisi sanoo seuraavaa:

SAUVOJEN VIITONEN - TAISTELU
Avainsanat: Saturnus Leijonassa, rajoittaminen, täyttämätön halu, katkeruus, pelko, turha ponnistelu

Kortin keskellä olevasta sauvasta on tullut lyijynraskas. Siivekkäässä lantissa, joka tavallisesta kuvaa vapaata lentoa korkeuksiin, on nyt alaspäin roikkuva tähti. Tähden keskustassa on viisi osittain päällekkäistä lanttia. Horuksen silmä on menettänyt selkeän näkökykynsä. Uudelleensyntymää kuvaavat käärmeet näyttävät laiskoilta ja unisilta ja Feeniks-linnun päät ovat kääntyneet pois toisistaan aivan kuin toisiaan vältelläkseen.
Tämä kortti kuvaa tilannetta, jossa Leijonan luova voima on estynyt (Saturnus). Koska energia ei virtaa vapaasti, se on alkanut lamaantua. Tämä keskittynyt energialataus ponnistelee turhaan löytääkseen mahdollisuuden ilmaista itseään. Elämästä tulee taakka. Sauvan alaspäin olevat pienet siivet jatkavat taistelua yrittäen nostaa lyijyistä taakkaa.
Päätelmät: Tällaisessa tilanteessa alistumisen vaara on suuri. Saturnus muistuttaa meitä siitä, että kaikkien asioiden hoitamisessa on edettävä vähitellen, asteittain. Älä anna itsesi murtua. Katso aina uudestaan sauvan takana oleviin liekkeihin, jotka palavat esteistä huolimatta. Tämän kortin nostaminen merkitsee, että olet valmis kohtaamaan tilanteen ja tekemään sille jotain.
Kysymykset: Millaisia ylittämättömiä esteitä näyttää olevan sinun itsesi ja päämääriesi saavuttamisen välillä? Miltä edessäsi oleva velvollisuuksien ja tehtävien suma näyttää juuri nyt
Ehdotus: Etene vähitellen! Ota kaikki vähän rennommin! Nosta kortti tälle.
Vahvistus: Osaan nyt entistä paremmin ilmaista tunteitani ja luovuuttani työssäni.

Sanomana näyttäisi olevan nyt rauhoittuminen ja se ennen kaikkea. Hillitse itsesi, hengitä syvään, kieltäydy lähtemästä mukaan draamailuun ja kieroiluun. Ja ennen kaikkea hallitse itsesi!
Kortissa on kaksi toisistaan poispäin katsovaa Feeniks-lintua - Feeniskhän on käärmeiden lisäksi uudelleen syntymän symboli. Tämä kuvaa selkeästi tilannetta, jossa sinä ja ex-puolisosi olette kääntyneet toisistanne poispäin hyväksymättä katsantokantojanne ja siitä seuraa taistelu. Älä alistu, mutta älä pillastukaan. Löydä se kuuluisa Kultainen Keskitie.
Kun voit olla vapaalla, yritä olla miettimättä tätä nykyistä kaaosta ja keskity johonkin mikä rentouttaa sinua. Taistele taistelut, kun on niiden aika, lepää, kun on levon aika. Tässäkin kaivataan sitä Kultaista Keskitietä.
Kun kortti kehottaa sinua olemaan murtumatta, tulkitsisin sen itse niin, että älä anna itsesi mennä siihen pisteeseen, ettet koe selviytymiskeinoksi muuta kuin vihastumisen, huutamisen ja totaalisen pillastumisen (joka harmittaa sitten jälkeenpäin). “Vaikka tuuli ulvoo, kallio ei kumarra sille”, kuten olen kuullut sanottavan. Sisäisen keskuksensa löytänyt ihminen, joka on Kultaisella Keskitiellä, on kuin tuo kallio, jota ulkomaailman tuulet eivät hajota.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #298 : 01.08.2007 19:38:39 »

No niin, T.Uittu, tässä sinulle vastaus

SAUVOJEN KUUTONEN – VOITTO
Avainsanat: Jupiter Leijonassa, voitto, menestys, selkeys, läpimurto, energioitten yhdistäminen

Kun olemme etsineet tarpeeksi kauan, kun olemme yrittäneet kaikkemme, äkillinen läpimurto tapahtuu ja odottamaton voitto on meidän. Meidät täyttää ylevä voiman tunne, joka auttaa meidät voittoon kaikessa missä tahdomme.
Voiman kuusi sauvaa ovat keskenään sopusoinnussa ja ne ovat järjestäytyneet tarkoituksenmukaisesti. Rakkautta kuvaavat lootuksenkukat, uudelleensyntymää kuvaavat Feeniks-linnun päät ja luovaa voimaa, uuden luomista, Horuksen silmää kuvaavat siivekkäät pallot ovat yhdistyneet ja vahvistavat toinen toisiaan. Liekit palavat jälleen.
Taustan violetti väri on vaalentunut, sillä olet varma voitostasi. Muinaisessa Egyptissä tämä väri symboloi läpimurtoa voittoon.
Onnen ja laajentumisen planeetta Jupiter on yhdistynyt Leijonan luovuuteen. Kaikki päämäärät saavutetaan helposti. Voittoa ei kuitenkaan pitäisi koskaan saavuttaa toisten kustannuksella tai niin, että toiset asetetaan epäoikeudenmukaisesti huonoon asemaan. Taistelu on voitettava rehellisin keinoin. Voiton pitäisi palvella jotain hyvää tarkoitusta, joka hyödyttää kaikkia asianosaisia.
Päätelmä: Tee se, mitä suunnitteletkin. Tilanne on otollinen
Kysymykset: Mitä todella haluat saavuttaa? Mitä voitto merkitsee sinulle?
Ehdotus: Nosto kortti yllä oleville kysymyksille. Anna vastausten nousta sisimmästäsi. Nosta kortti vielä sille, mikä tukee sinua tai estää sinua matkallasi voittoon
Vahvistus: Olen nyt valmis nauttimaan menestyksestä elämässäni. Jokainen elämäni tapahtuma vie minua lähemmäksi lopullista päämäärääni. Voittoni on hyväksi kaikille asianomaisille.

Kortin sanoma on hyvin yksinkertainen: tee se, mitä olet aikonutkin tehdä. Mitä olet suunnitellut? Mitä on juolahtanut mieleesi ajatellen elämääsi, matkaasi elämän tiellä? Mikä Ahaa-elämys on tuntunut hyvältä? Se on sinun tiesi, se joka kutsuu eniten.
Intuition ääni on yleensä se, joka vain ilmoittaa, että nyt olisi tehtävä näin. Se, joka selittää, pohtii ja järkeilee on ego. Voimme tietysti mennä egonkin mukaan, mutta ennen pitkää huomaamme, että egon valitsema tie ei ollutkaan se paras. Intuitio ei koskaan yritä meitä saada tekemään jotain. Se antaa meille kehotuksen ja me päätämme seuraammeko kehotusta. Ego taas yrittää väen väkisin saada asian olemaan niin tai näin.
Pohdiskele eteenkin kysymystä “mitä todella haluat saavuttaa?” Saavutukset, jotka eivät herätä meissä tunteita, eivät ole saavutuksia.
Jos tilanne on nyt esimerkiksi sellainen, että mietit eroa kumppanistasi, mutta mietit lastenne puolesta, kortti kehottaa sinua tutkimaan sisintäsi. Mitä ihan OIKEASTI haluat tehdä? Muistathan, että teot, jotka tehdään intuition sanoman perusteella ovat sellaisia, joista hyötyvät kaikki. Alkuun asiat eivät välttämättä suju hyvin, uusia haasteita pomppaa esiin vain lisää, mutta pidemmällä tähtäimellä intuition sanoman kuunteleminen tuottaa hyvän sadon. Sadon, joka ruokkii kaikki.

tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #299 : 01.08.2007 19:42:41 »

Hei AthaMaarit  Smiley

Mitähän kortit kertovat minulle ?

Kiitos jo etukäteen !  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: