Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten vietät/vietit juhannusta?  (Luettu 33970 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 30.06.2007 22:07:25 »

Olin Espanjassa juhannuksen ystävien luona. Lämmintä oli ja ihan mukavaa kun ei ollut suomalaistyyppistä känniördäystä  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #46 : 01.07.2007 21:38:45 »

On se muuten kumma juttu, tuo Juhannuksen pakko kännääminen  idiot2
Kun sitten et toteuta normi ohjelmaa, olet A)kipeä, B)omituinen tai C)jonkin muun tilanteen PAKOTTAMANA selvinpäin.
Koskakohan Suomalaiset pääsisivät sen viinapirun herraksi ja irti rengin osasta? Ei sillä, että itse loistaisin juomattomuuden kultakehä pään päällä, kyllä se juoma minullekkin maistunut ja varmasti taas joskus maistuu buck2 vaan lähinnä kiukuttaa, kun tuli just tänään taas omakohtaisia kokemuksia selvän Jussin syiden tivaajista... kun "ei maistu", ei kelpaa syyksi  uglystupid2
Ihme juttu...
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 03.07.2007 19:53:27 »

Älä sure Jaspis! Wink

Olen mieluummin omituinen,kuin krapulainen.
Ja omituisuuden piikkiin kai minut pistävätkin,koska ovat ja lakanneet (ONNEKSI)kutsumasta minua juomapyhinä.

Olen kuitenkin ONNELLINEN OMITUINEN! uglystupid2  Grin
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 04.07.2007 18:26:28 »

On se muuten kumma juttu, tuo Juhannuksen pakko kännääminen  idiot2
Kun sitten et toteuta normi ohjelmaa, olet A)kipeä, B)omituinen tai C)jonkin muun tilanteen PAKOTTAMANA selvinpäin.
Koskakohan Suomalaiset pääsisivät sen viinapirun herraksi ja irti rengin osasta? Ei sillä, että itse loistaisin juomattomuuden kultakehä pään päällä, kyllä se juoma minullekkin maistunut ja varmasti taas joskus maistuu buck2 vaan lähinnä kiukuttaa, kun tuli just tänään taas omakohtaisia kokemuksia selvän Jussin syiden tivaajista... kun "ei maistu", ei kelpaa syyksi  uglystupid2
Ihme juttu...

Niin, tosin otin minäkin muutaman lasillisen mutta en ymmärrä sitä kaatokännäämistä ja oksennus/tappeluördäystä. Rasittavaa...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #49 : 04.07.2007 22:13:02 »

Ihana lause  angel  Saakos tuota, Chandra lainata?   smitten Cheesy smitten
Olen mieluummin omituinen,kuin krapulainen.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: