Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tuhosin ja rakensin temppelin  (Luettu 3680 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 17.06.2007 21:20:34 »

Viime yönä näin hieman painajaismaista unta, mutta ei riittävän painostavaa jotta olisin herättänyt itseni unesta  Wink
Olin menossa paikkaan ystävän kera, jossa oli paljon ihmisiä. Istuttiin alas ja aloitettiin ns.kokous. Jostakin syystä minut ja ystäväni otettiin keskelle lattiaa suorittamaan tehtävää -välissämme oli tussitaulu, johon miedän piti kirjoittaa niin monta Rock`N`Roll mies laulajaa kuin muistamme. Enemmän nimiä, voittaja periaate  Wink
Minultahan tuli nimiä (tuttu aihe kun on), mutta ystäväni aikoi kurkkia minun puolta taulusta. Käänsin taulua ja lopulta taisimme joutua käsirysyyn  2funny
Uni muuttui... tappelun hiljeni ja olin voittanut. Tämä ns. ystävä ilkkui, vaikka voitit minut, tuhosit temppelin  Huh
Katsoin taakseni ja niin todella, siellä oli raunio  Shocked
Uni hyppäsi ajallisesti... olin munkin kaavussa kastelemassa kukkia uuden tempelin kupeessa, kun vieras saapui anomaan vettä janoon. Tiesin tuon olevan se vanha tappelukaveri, mutta osoitin ystävällisyyttä ja kutsuin sisälle. Kerroin matkalla kuinka vanha hajosi, mutta se oli hyvä. Löysin raunioiosta aarteen, jolla rakensin tämän uuden, paremman  smitten Hän kuitenkin pyysi vettä ja vein hänet wc.hen, tila oli onneton ja pieni. Sinne tuli kuitenkin raikasta vettä ja selitin iloisesti, kuinka TIEDÄN joskus saavani isomman ja hienon wc.n rakennettua temppeliini  2funny
Ok, kiva uni mutta mikä symboli on WC?  Cheesy Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2007 23:08:23 »

Lainaus
Ok, kiva uni mutta mikä symboli on WC?

Lainaus
WC:
Käymälät ja kylpyhuoneet edustavat elämän perustarpeita ja varsinkin niistä henkilökohtaisimpia. Ne viittaavat myös ikävistä muistoista vapautumiseen.
Ote kirjasta Unennäkijän käsikirja *Nerys Dee*
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2007 01:16:12 »


                   :Smiley

        Joskos, olisi jotain epärehellisyyttä, itseä tai,

         OMAA joukkuetta ( ? ) kohtaan! Asiallisia

           toimia hoidellen, kuitenkin, kaiken

             vanhan romuttaneenasi, voit

               sittenkin rakentaa jotain

                 uutta, ja silleen.

                        smitten

              P.S. Sinne pyritään lykkäämään nuo, jo koetut!!


                               2funny



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2007 20:22:02 »

Kiitosta  smitten Hieman sitä aattelinkin, jotta WC on paikka johon ulostetaan tarpeeton kuona  Grin raikas vesi vain huuhtelee paikat kuntoon  2funny (mitä tuhlausta oikeasti! Huh)
Mutta wc ja kylpyhuone kuvastavat siis eri asiaa? Kylpyhuoneen löysin tuolta unisymbolien pieni ABC
"Kylpyhuone: Tarve puhdistautua tai päästä eroon jostakin osasta elämääsi, joka ei toimi tai joka on jo hoitanut tehtävänsä ja jäänyt tarpeettomaksi."
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: