Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rinnakkaiselämät?  (Luettu 6464 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 22.12.2005 11:08:58 »

Hei, entiset elämät ovat meille täällä seikkaileville varmasti tuttu käsite. Mutta, luin eilen illalla Diana Cooperin Ihanat enkelit kirjaa ja siellä mainittiin rinnakkaiselämät?

Puhuttiin myös siitä kuinka karman maksaminen on nyt saanut todella vauhtia ja sitä maksetaan oikein urakalla, jotta sitä värähtelytasoa voitaisiin kokonaisvaltaisesti nostaa. Jotenkin siis tuo rinnakkaiselämä käsite alkoi tuntumaan luonnolliselta. Miksei siis sitä karmaa voisi maksaa samanaikaisesti monella eri tasolla... Kun halutaan kehittyä nopeammin. Tämä on myös henkimaailman toive.

Hmm, teettääkö tämä tähtiportti näin mielenkiintoisia ajatuksia... mutta siis olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan mitä te tiedätte tästä rinnakkaiselämä ilmiöstä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 22.12.2005 11:19:22 »

Tarkoitatko rinnakkaiselämällä sitä, että korkeampi Minämme (osa meistä) majailee Toisella Tasolla kehittymässä?  Wink Asia on minullekin todella luonnollinen, olen jopa tavannut tämän korkeamman minuuteni (ei kuitenkaan ole sama kuin täällä maan päällä oleva sisäinen minuuteni, vaan eräänlainen henkinen kopio minusta Toisella Tasolla). Hyvin vaikea selittää tätä asiaa niin, että sen tajuaisi järjellä, mutta toisaalta henkimaailman asioita ei tajutakaan järjellä vaan sydämellä ^_^

Dianan kirjassa puhutaan myös enkelien siivistä, kuinka tämä Toisella Tasolla oleva henkinen kopioimme saa siipiä sitä mukaan, kun tämä kehittyy.  smitten Nämä enkelin siivet saattavat tuntua aurassamme ihan fyysisinä tuntemuksina ja ainakin omalla kohdallani se pitää paikkaansa. Oli mahtaa tajuta, mistä johtuu se kummallinen fyysinen tunne selässä, ihan kuin tietyistä kohtaa kasvaisi siivet, jotka lehottavat ympäriinsä tai laahaavat maata.

Uskon myös, että koska ajatuksella on voimaa me voimme halutessamme muokata henkistä kopiotamme sellaiseksi kuin haluamme - esim vaihtaa hänelle tietynlaiset vaatteet  Wink Yllätyksekseni henkiselle kopiolleni kasvoi eräs ilta vuosia sitten harteille pitkät luupiikit!  Shocked Se oli fyysisestikin erittäin rankkaa - kieriskelin lattialla kamalassa ahdistuskohtauksessa ja itkin tuhottomasti pari tuntia. Kun olo meni ohi huomasin heti mistä se oli johtunut. Kerroin tästä ystävälleni, joka oli ihmeissään asiasta, sillä hänen tietääkseen saamme vain siipiä, emme piikkejä..

Piikit eivät ole hävinneet minnekään, ehkä vähän lyhentyneet, mutta en tiedä varmaksi. En ole tarkastellut asiaa hetkeen, en myöskään ole tavannut henkistä kopiotani aikoihin (sellainen mennikäistä muistuttava, oranssit kiharat hiukset ja tuikkivat silmät  smitten Ystäväni tunnistu hänet heti pienestä hahmotelmaraapustelmastani)
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #2 : 22.12.2005 11:28:10 »

Tarkoitatko ns. rinnakkaismaailma-käsitettä, josta on mm. suomennettuna kirjanen: Emily Baumbach, Rinnakkaiset maailmat?
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 22.12.2005 13:32:41 »

Minulle tulee mieleen kolme mahdollisuutta tuosta sanasta:
- jotkut puhuvat rnnakkasielämistä tarkoittaessaan ns. ¨menneitä elämiä¨, koska heidän aikakäsitteensä mukaisesti ne ovat tapahtuneet ja samalla tapahtuvat tässä hetkessä jossa koemme.
- esim. Sielujen matka kirjassa mainittiin siitä että sielu on voinut jakaantua useampaan osaseen maanpäällistäkin elämäänsä ajatellen ¨tässä ajassa¨. Itselläni on mm. ainakin yksi rinnakkaisinkarnaatio menossa. Mutta tällainen valinta on kuulemma aika rankkaa henkilölle, koska hänellä on silloin vähemmän sielunsa alkuperäisenergiaa yhtä inkarnaatiotaan kohden käytössä?
- liittyen edelliseen, sielumme osasia voi olla toisilla tasoillakin ¨elämässä elämäänsä¨.Tämä puolestaan olisi sitä ¨rinnakkaista maailmankaikkeutta¨. Mielestäni täysin mahdollista.

Näissäpä on pohtimista. santa_rolleyes
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #4 : 22.12.2005 14:58:10 »

Hyvin selitetty Aniara santa_afro

lisäksi neljäntenä vaihtoehtona olen pohtinut sitä, että kun ajattelemme nyt tätä näkemäämme maailmaa, joka on tasolla 3,6 (nämä tasonumerot ovat ulkomuistista, saattavat heittää - en vastaa niistä, pidetään oletuksena vaikkapa)
- niin emme kaikki pysty näkemään tasoa 2 (jolla olisi olentoluokkana vaikkapa keijuja ja tonttuja)
- emmekä tasoa 6, jolla on korkeita henkiolentoja

Siis: näkevätkö tason 2 olennot meitä, entä tason 6 olennot?

Tämä näkyvä maailma tässä ympärilläni on siis tasolla 3,6, jonka näen: pieni huone, jossa on tietokone, hyllyjä, tuoli
- tämä maailma ympärilläni tasolla 2 on matalampivärähteinen, joten tässä voisi olla luola, jossa pienet tontut puuhastelevat talvitouhuissaan
- tämä maailma ympärilläni tasolla 6 on korkeavärähteistä valoisaa energiaa, jossa huvittuneet henkiolennot ilakoivat ja ihastelevat, miten keveää voikaan olla...  santa_wink

Olen muuten kuullut tuosta rinnakkaisinkarnaatiosta sellaistakin pohdintaa, että siitä voi olla huomattavasti helpotusta saavutettaessa oivalluksia, koska nämä menevät reaaliajassa myös toisen käytettäväksi.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2005 23:00:33 »

santa_cool
Olen puolestani ymmärtänyt rinnakkaiselämän tapaukseksi, jolloin korkeampi itse turvaa itselleen laajemman kokemuksen hankinnan. Tapauksessa jolloin tämä persoona on suurien ratkaisujen edessä ja tekee valintansa. Jolloin korkeampi itse luo persoonalle rinnakkaiselämän rinnakkaismaailmaan, kokemaan sen toisen vaihtoehdon, joka olisi tältä persoonalta jäänyt käyttämättä.
Joten, mitä vilkkaampi elämä, sitä todennäköisempää, että näitä rinnakkaismaailmoita on jopa runsaasti.  santa_smiley

Itselläni yksi rinnakkaispersoona on jo kuollut, olin jotenkin mukana siinä kokemuksessa ja se oli toden tuntuinen, itse en halunnut valita sellaista elämää tällä kerralla..

               
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:40:33 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #6 : 23.12.2005 06:22:47 »

Omat rinnakkaiselämäni ovat joka ikisellä tasoilla yhtä aikaa vain sen takia, että Luojamme jakoi Itsenä silleen Aikojen alussa. Joten kiva on nyt täällä maan päälläkin välillä olla ja koota kaikki se jakamani ajatusrykelmä taas kerran kasaan, jotta uudelle Maailmankaikkeudellekin olisi jotain mistä ammentaa uutta Sielutuspohjaa!  santa_afro santa_cheesy

 santa_cool     Että ihan itse jakamasi!

Jassoo, että on!!    Kalevi Riikosta, muistista lainaten: Jumaluudesta siroudumme erisuuruisina sieluperheinä. Sieluperheissä voi olla jopa satoja monadeja, jotka vielä jakautuvat mies- ja naisenergeettisiin peruskoosteisiin. Jolloin syntyy polariteettiparisuhde, joka on ainutlaatuinen koko maailmankaikkeudessa. Siitä se säpinä syntyy.
 Toimivatpa he millä tasolla tahansa, se ei ole sama kuin persoonan rinnakkaismaailmassa tapahtuva rinnakkaiselämä.


                 
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 18:40:54 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: