Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mystiset serkuksetko?  (Luettu 8880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 22.12.2005 02:09:10 »

Hei!

Olisin kovasti innostunut selvittämään, onko omalla tyttärelläni ja hänen serkullaan, eli minun siskoni tytöllä jokin "mystinen" menneisyys vai onko silkkaa sattumaa vai mitä kun he syntyivät molemmat samana päivänä, tosin eri sairaaloissa ja tasan 10 tunnin ikäerolla.
 

Oisko kellään näin joulukiireissä aikaa valaista ...itsellä kun ei taidot riitä mihinkään.

Kopioin tiedot suoraan omasta karttapankistani tänne:

Syntymäkartan tiedot

Lapsi M
17.10.2003 11:11
Oulu - Ks
-03:00
   
Aurinko 23°     32'       Vaaka             11. huone
Kuu    10°       15'         Rapu                 8. huone
Merkurius 17°   52'       Vaaka            10. huone
Venus    9°       24'         Skorpioni      12. huone
Mars    2°       41'          Kalat                3. huone
Jupiter 10°       31'          Neitsyt              9. huone
Saturnus 13°    10'        Rapu            8. huone
Uranus    29°       6'         Vesimies            3. huone
Neptunus 10°    25'       Vesimies          3. huone
Pluto    17°    53'          Jousimies      2. huone
Chiron    13°    17'         Kauris               2. huone
Ceres    21°    59'         Rapu              8. huone
Pallas    20°    0'           Oinas                 5. huone
Juno    27°    9'            Skorpioni           1. huone
Vesta    28°    54'          Skorpioni      1. huone
Kuunsolmu 21°    42'     Härkä                 7. huone
Vertex    4°    53'          Rapu               8. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    16°    11'    Skorpioni
2. Huone    17°    41'      Jousimies
3. Huone    7°    33'       Vesimies
Keskiyö    23°    9'        Kalat
5. Huone    19°    40'      Oinas
6. Huone    5°    56'       Härkä
Deskendentti    16°    11'    Härkä
8. Huone    17°    41'      Kaksoset
9. Huone    7°    33'       Leijona
Keskitaivas    23°    9'      Neitsyt
11. Huone    19°    40'     Vaaka
12. Huone    5°    56'      Skorpioni


Syntymäkartan tiedot

Lapsi V
17.10.2003 21:11
Salo
-03:00
   
Aurinko 23°    57'    Vaaka            5. huone
Kuu    15°    19'      Rapu            1. huone
Merkurius 18°    35'   Vaaka            5. huone
Venus    9°    55'     Skorpioni    5. huone
Mars    2°    48'      Kalat           10. huone
Jupiter 10°     35'       Neitsyt    4. huone
Saturnus 13°    11'    Rapu            1. huone
Uranus    29°    5'     Vesimies    10. huone
Neptunus 10°    24'   Vesimies    9. huone
Pluto    17°    53'      Jousimies    6. huone
Chiron    13°    18'    Kauris            7. huone
Ceres    22°    5'     Rapu            2. huone
Pallas    19°    53'     Oinas           11. huone
Juno    27°    17'     Skorpioni    6. huone
Vesta    29°    7'     Skorpioni    6. huone
Kuunsolmu 21°    41'    Härkä           12. huone
Vertex    14°    39'     Skorpioni    6. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    9°    29'     Rapu
2. Huone    18°    40'     Rapu
3. Huone    1°    39'      Leijona
Keskiyö    19°    18'      Leijona
5. Huone    17°    57'     Neitsyt
6. Huone    13°    47'     Skorpioni
Deskendentti    9°    29'    Kauris
8. Huone    18°    40'     Kauris
9. Huone    1°    39'      Vesimies
Keskitaivas    19°    18'     Vesimies
11. Huone    17°    57'    Kalat
12. Huone    13°    47'    Härkä



   Jos joku jaksaa katsoa, niin Kiitos  smitten
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #1 : 22.12.2005 12:10:41 »

Minä en osaa sinun kysymykseesi vastata, mutta olen itse miettinyt samaa asiaa. Nimittäin minun perheeseeni ja minun veljeni perheeseen syntyi myös n. 4½ vuotta sitten pojat 6 tunnin ja viiden minutin ikärolla  Huh Ja vieläpä samassa sairaalassa..

Minun poikani viivytteli tuloaan yli kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen ja veljeni poika päätti putkahtaa maailmaan viikon etuajassa..

Mikähän sielullinen yhteys heillä mahtaa olla keskenään?

Tässä tiedot jos jotakuta kiinnostaa tulkita näiden poikiemme karttoja:

Veljeni poika 5.7.2001 klo:16:00 Tampere ks
Oma poikani 5.7.2001 klo:22:05 Tampere ks
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.12.2005 17:52:59 »

En osaa sanoa, olisiko lapsilla keskenään mystinen menneisyys tms.. Se kuitenkin tulee mieleen, että kun karttansa ovat Asc:ia ja huonejakoa lukuunottamatta lähes toistensa kopiot, niin hyvin samanlaista elämäntehtävää ovat tänne saapuneet täyttämään. Mikä se elämäntehtävä on, onkin jo toinen juttu ja paljon vaikeampi kysymys. Kenties suvun parissa on jokin sukupolvesta toiseen toistuva ongelma tms.. jota ovat tulleet oikaisemaan kaksinkertaisin voimin.

En ehdi nyt katsoa kummankaan lapsiparin karttoja, mutta oikeastaan asia alkoi nyt kiinnostamaan sen verran, että voin sen uteliaisuuttani hyvinkin tehdä lähiaikoina. Kirjoittelen sitten lisää. Ja muidenkin kommentit olisivat tietysti hyvin tervetulleita.

Jäin myös miettimään sitä, että monesti kun sukuun syntyy lapsi, sieltä myös joku toinen jättää tämän maailman, ikäänkuin uudelle sielulle paikkansa luovuttaen. Oletteko Almah ja MTM huomanneet vastaavaa? Onko suvuistanne kuollut samoihin aikoihin joku - kenties kaksikin? Ikävää, jos näin on, mutta kylläkin yleistä...
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 23.12.2005 19:49:06 »

Entäs sellainen tapaus kun läheiseni vauva syntyi samana päivänä kuin hänen veljensä lapsi mutta eri vuonna. 2001 syntyi siis vauva joka kuoli viikon päästä  Cry
Siitä neljä vuotta eteenpäin samalla päivämäärällä syntyi vauva joka olisi ollut enkeli vauvan serkku. Se tuntuu hassulta että juuri samana päivänä syntyi uusi lapsi sukuun.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2005 21:07:08 »

Meidän lähisuvustamme ei ole kuollut pitkään aikaan ketään. Onneksi! Mutta odotettavissa niitäkin melko pian valitettavasti on..
tallennettu
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #5 : 23.12.2005 22:21:05 »

Ei ole meidänkään suvusta kuollut ketään muita viimeaikoina,
paitsi esikois vauvani vuonna 2001.
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 23.12.2005 23:13:25 »

Artemis ja MTM! Voi kuinka surullista!! santa_cry Lapsen kuolema on varmasti raskain suru, jonka voi kohdata. Voimia ja myötätuntoisia ajatuksia etenkin sinulle MTM! Ja tietenkin myös sinulle Artemis, vaikka lapsi ei (onneksi) ollutkaan omasi.

Huomasin muuten, että molemmat kertomanne lasten kuolemat sattuivat vuonna 2001. Tuona vuonna taivaankannen tilanne oli erittäin hankala, etenkin elo-syyskuussa (vrt. WTC-tapahtumat 11.9.2001). Oma tyttäreni syntyi 27.8.2001 ja pelkäsin alusta asti hänen hankalaa karttaansa. 3-vuotispäivänsä kynnyksellä lapsi sitten sairastuikin vakavasti. Hänen syntymänsä päivänä vielä Kuu sattui mukaan muutenkin hankalalle kuviolle, Mars-Pluto-Kheiron opp. Saturnus neliö Merkurius.  Mietin monesti, mitä kuuluu muille samana päivänä syntyneille lapsille. Viime keväänä sainkin sitten vastauksen erään lapsen osalta. Teholla ollessamme viereiseen sänkyyn tuotiin samana päivänä syntynyt tyttö, jolla oli erittäin vaikea, kuolemaan johtava sairaus. Toisaalta tuttavillamme on lapsi, joka syntyi 28.8.2001 ja on aivan täysin terve. Joten ei pidä silti pelästyä, vaikka jonkun tätä lukevan lapsi olisikin saanut juuri kertomani haastavat kuviot kartalleen. Jokainen kuitenkin ilmentää kuvioita eri tavalla, kuviot osuvat eri huoneisiin ja jokin muu kartalla oleva suotuisampi kuvio saattaa hyvinkin "kumota" energioillaan vaikeamman kuvion vaikutuksen.

Näin vakavia ja surullisia mietteitä näin aatonaattona....  santa_cry
tallennettu

Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #7 : 25.12.2005 18:21:58 »

Hei May!

Kiitos sinulle, lapsen kuolema on todella raskas ja elämänarvoja muuttava kokemus..tai ainakin minulle oli.
Eipä sitä lapsen kuolemaa kenellekään toivo kohdalle sattuvan.
Entisellä foorumilla muistaakseni Ajatus katsoi minun karttaani ja siellä selvisi seuraavaa:

Vuonna 2001 sinulla esimerkiksi oli tr Pluto miltei tarkasti oman Neptunuksesi päällä, mikä kuvaa ulkopuolisten menetysten ja muutosten (Pluto) vaikutusta omiin unelmiisi ja haaveisiisi (Neptunus). Tällaisen transiitin aikana siis monet haaveet ja kuvitelmat menevät pakolla uusiksi, koska Pluto kuvaa meistä riippumattomien tapahtumien voimaa, joka voi joskus laittaa psyykenkin koville.

Olen sen jälkeen saanut vielä kaksi lasta ja en voi edes sanoin kuvailla kuinka kiitollinen olen heistä, lapset ovat elämän rikkaus  smitten joiden avulla elämä tuntuu elämisen arvoiselta!

Molemmille lapsilleni olen tilannut sen Valon lapsi tulkinnan ja oli siellä tuolle 2003 syntyneelle kerrottuna joitain elämän tehtäviä...mutta siskoni tytölle en ole sellaista raaskinut tilata ainakaan vielä ja en osaa itse katsoa sitä näkyykö heillä yhteistä menneisyyttä aikaisemmissa elämissä.

Hyvää joulun aikaa sinulle May  santa_smiley
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 27.12.2005 17:57:13 »

Lapsen kuolema on vaikeinta ymmärtää... Voimia kaikille niille joiden lapset ovat sairastuneet tai pois lähteneet.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #9 : 27.12.2005 22:21:04 »

Totta, en voi edes kuvitella sitä surun määrää mikä tulee siitä, että joutuu omalle lapselleen hyvästit jättämään.. Cry

Voimia kaikille sellaisen kaameuden kokeneille  angel

Odottaessani poikaani, minulla oli ensin kaksosraskaus, mutta toinen sikiöistä oli menehtynyt melko alussa.. mietinkin joskus, että mahdoinkohan antaa toisen sieluista veljeni perheeseen... saattaa kyllä kuullostaa aika kaukaa haetulta, mutta tulee joskus vain mieleeni, koska syntyiväthän poikamme samana päivänä... sitten vielä kerran käydessäni erään selvänäkijän luona hän kysyi minulta ensimmäisenä, että onko minulla kaksoset?...
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #10 : 11.01.2006 17:21:36 »

Jatkan tässä tätä veljenpoikani ja oman poikani luonteiden mietiskelyä..

Olen nimittäin pitänyt aina poikiamme täysin erillaisina ihmisinä, toinen menee kuin salama suuntaan jos toiseenkin ja toinen taas on rauhallinen kuin mikä.

Tapahtuipa tässä eräänä päivänä itselleni poikani kanssa näin, päätimme lähteä hiihtämään ja intoa puhkuen siis ladulle.. poika kun pääsi ladulle hän sai hiihdettyä yhteensä n. metrin verran ja tällä matkalla kaatui kaksi kertaa koska olimme loivassa alamäessä. No kun poikani oli päässyt ylös tämän toisen kaatumisensa jälkeen, kävimme rauhallista keskustelua tilanteesta, mutta yht äkkiä poikani sai totaalisen "raivarin" sitten lensi sauvat ja sen jälkeen hän avasi suksiensa siteet ja lähti pois, eikä suostunut tulemaan takaisin vaan murjotti n. 50 metrin päässä penkassa. Oli se koominen näky kun sauvat olivat leväällään pitkin latuja ja sukset ladulla yksinään. No, keräilin tavarat ja menin poikani luokse ja kysyin että mikäs juttu tuo nyt oli, niin siihen poikani vastasi ettei aio hiihtää muuten sitten ikinä enään!!!

Myöhemmin samana päivänä veljeni sattui käväisemään hätäpäin luonani ja kerroin hänelle miten meidän oli käynyt, niin tähän veljeni totesi, että hänelle ja hänen pojalleen oli käynyt täysin samoin edellisenä päivänä.

Hassu yhteensattuma.

Kuinka he ovatkaan niin erilaiset, mutta kuitenkin niin samanlaiset.  smitten
tallennettu
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #11 : 15.01.2006 03:34:31 »

Moi Almah!

Piti tulla kirjoittamaan, että meillä on ollut samanlaista..sisko soittaa minulle ja kertoo jotain mitä tyttö on tehnyt ja minä en voi kun todeta, että meillä on ollut aivan samat touhut.
Ja vastaavasti toisin päin.
Kai niillä jokin side toisiinsa on  Smiley
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Jansku70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #12 : 17.01.2006 23:09:27 »

Minulla ja pikkuserkullani on ikäeroa vajaa vuorokausi. Olemme syntyneet eri päivinä, mutta ikäeromme on joku 10 tuntia (en muista aivan tarkasti). Lapsena näimme aika harvoin kun asuimme eri paikkakunnilla, mutta 11 vuotiaana aloimme kirjeenvaihtoon ja siitä lähtien olemme olleet kuin siskokset. Ja taatusti on tunnettu myös edellisessä elämässä.

Sitten MTM: osanottoni sinulle lapsen menettämisestä. Meiltä on myös kuollut lapsi. Hän syntyi helmikuussa 2003 ja kuoli viiden viikon ikäisenä kätkytkuoleman. Kohta on edessä taas hänen syntymäpäivänsä ja kuolinpäivä ja niiden välinen aika on ollut aina rankinta. Mutta pakko on ollut oppia elämään tämän surun kanssa vaikka sitä jollakin tapaa mukanani kannan koko loppu elämäni. Onneksi meilläkin on kaksi poikaviikaria ilonamme. Voimahalaus sinulle MTM.

Meille on syntynyt kolme lasta. Kun odotin esikoistamme, tiesin, että sairas setäni tulee kuolemaan ja niin olin setäni hautajaisissa ennen esikoisen syntymää. Kun odotin keskimmäistä lastani, kukaan suvussa ei kuollut, paitsi sitten lapsi itse. Nuorimmaista odottaessani vanha tätini sairastui ja tiesin hänen kuolevan. Vähän lapseni syntymän jälkeen hän sitten kuoli (hän tiesi sen itsekin kun näki enneunen siitä). Eli meidän suvussa on ainakin meidän lasten syntyessä ollut myös kuolemantapauksia.

Jansku
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 18.01.2006 09:06:59 »



Meille on syntynyt kolme lasta. Kun odotin esikoistamme, tiesin, että sairas setäni tulee kuolemaan ja niin olin setäni hautajaisissa ennen esikoisen syntymää. Kun odotin keskimmäistä lastani, kukaan suvussa ei kuollut, paitsi sitten lapsi itse. Nuorimmaista odottaessani vanha tätini sairastui ja tiesin hänen kuolevan. Vähän lapseni syntymän jälkeen hän sitten kuoli (hän tiesi sen itsekin kun näki enneunen siitä). Eli meidän suvussa on ainakin meidän lasten syntyessä ollut myös kuolemantapauksia.

Näin valitettavasti meidänkin suvussa... Tästä itselleni lähin esimerkki on oma äitini. Äitini odottaessa viimeisillään minua, hänen isänsä kuoli vain kuukautta ennen syntymääni. Ja sama toistui odottaessani itse nuorempaa lastani. Äitini kuoli vain kuukautta ennen kuin vauvani syntyi. Äitiysloma kuluikin erittäin ristiriitaisissa tunnelmissa; samaan aikaan ilo lapsesta ja suru äidistä. Ristiäisissäkin niin itkettiin kuin naurettiinkin. Kuvaavasti tuolloin kartallani oli myös tr. Neptunuksen yhtymä syntymäkartan Kuuhun.

Olenkin ajatellut - puoliksi tosissaan, puoliksi leikillään - että kun nyt vanhempi lapseni, nyt teini-ikäinen poika, aikanaan hankkii lapsen, on minun aikani lähteä... Tiedän kyllä ajatusten suuren voiman ja että näin ei saisi missään nimessä ajatella, mutta kyllä se mieleen silti aina välillä tulee. Oman esimerkkini lisäksi olen seurannut sukulaisten ja ystävien perheitä ja todella usein näyttää syntymä ja kuolema kulkevan käsikkäin - ei sentään onneksi aina.

Voimia sinulle Jansku70! Oman lapsen menettämistä raskaampaa surua ei liene olemassakaan. Lämpöisin ajatuksin, May
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: