Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Metatronin viesti  (Luettu 10716 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 06.06.2007 17:26:18 »

VIESTI METATRONILTA
 
Metatron-henkiolentoa kanavoinut Nasrin (www.nasrinsafai.com )
Uutiskirje kesäkuussa 2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, täydentänyt Matti

 
Rakkaat ystävät,
 
Kesäkuun uutiskirjeeseen olen valinnut Metatronin rukousmantran, joka vapauttaa karmallisista suhteista. Metatron selittää, että voimme vapauttaa itsemme näiden suhteiden tuskasta ja kuonasta menemällä Kaikkeuden ykseyteen ja rakastamalla ja kunnioittamalla niitä, jotka kohtaamme.
 
Kesäkuu on kesän alku. Äiti Maan siemenet alkavat itää ja tulla myöhempien kuukausien hedelmiksi. Vapauttamalla itsemme kaikesta kuonasta sallimme valomme loistaa ja jaamme todellisen olemuksemme ja rakkautenne Äiti Maan kanssa. Kesäkuun 21. päivänä on aika juhlia kesäpäivänseisausta kun voimakas pyörre on auki ja tämä planeetta juhlii elämän kypsymistä. Sellaisena juhlana on loistava aika ottaa vaari Metatronin sanoista ja toistaa tätä mantraa avoimin ja rakastavin sydämin, ja tunnette kivun ja kuonan sulavan pois valon ja rakkauden ykseyteen ja saatte mestareiden siunauksen.
 
Suurella rakkaudella toivon teille ihanaa kesäpäivänseisausjuhlaa ja ilon aikaa.
 
MINÄ OLEN -valossa
Nasrin

 
METATRON 21.1.2005
 
Sydämeni rakkaat, minä olen Metatron, El Shaddi. Hengittäkää syvään kanssani.
 
Keskittäkää energianne solar plexukseen. Alan parantaa teitä puhdistaakseni kehonne niistä tunteista, ajatuksista ja fyysisistä oireista, joita karmalliset suhteet ovat aiheuttaneet, ja auttaakseni teitä päästämään ne irti kehostanne ja olemuksestanne.
 
Maailmankaikkeus kohtelee jokaista suurella oikeudenmukaisuudella. Kaksi tai useampia ihmisiä voi yhdistyä ratkaisemaan karmallisia suhteitaan ja he pysyvät yhdessä siihen saakka, kunnes karma on suoritettu. Kuitenkin silloin kun joku heistä on oppinut läksynsä, hänet vapautetaan karmallisesta tilanteesta, vaikka toiset osapuolet eivät olisikaan vapaita karmasta. Voitte vapautua karmasta ja siirtyä eteenpäin niin päättäessänne. Elämä maaplaneetalla perustuu vapaaseen tahtoon. Tämä merkitsee sitä, että ihmisillä on oikeus haluta itsensä johonkin tilanteeseen tai ulos siitä milloin tahansa. Vaikka tuntisittekin olevanne jumissa jossain tilanteissa, voitte siirtyä eteenpäin tahdostanne koska tahansa. On kuitenkin parasta siirtyä sitten kun olette vapautuneet karmallisista suhteistanne ja saattaneet ne päätökseen.
 
Silloin kun ette kestä enää ja päätätte lähteä tilanteesta eteenpäin, siirrätte koko karmatilanteen toiseen elämään. On kuitenkin parasta käsitellä karmalliset kysymykset tässä elämässä, jos mahdollista, eikä lykätä niitä toiseen elämään.
Vaatii vähemmän ponnisteluja ja energiaa suorittaa jokin loppuun kerralla sen sijaan että tulee takaisin tekemään kaikkea taas alusta saakka uudestaan.
 
Seuraava rukous karman vapautuksesta ja anteeksiannosta auttaa teitä vapautumaan eri tilanteiden karmallisista suhteista tässä elämässä, eivätkä ne lykkäänny toiseen ajankohtaan tässä tai kokonaan toisessa elämässä. Se myös auttaa helpottamaan olemassa olevia tilanteita. Jos suhteenne ihmisiin, joiden kanssa olette tekemisissä, eivät ole harmonisia tai helppoja ja tasaisia, voitte toista tämän rukouksen. Vapauttamalla tilanteen karmalliset velat taakat poistuvat ja vaivattomuus ja rauha voivat tulla niiden sijaan. Vaikeasta tilanteesta tulee sitten miellyttävä ja harmoninen, kohtaamisista rauhallisia ja miellyttäviä, lopputuloksesta rakastettava ja ravitseva.
 
Tämän suorittamiseksi teidän on ensiksi mentävä karmallisen suhteen ydinsyyhyn ja vapautettava se. Aloittakaa sanomalla, että mikä tahansa saikin tilanteen aikaan, pidätte sitä nyt maksettuna. Mitään takaisinmaksua ei enää tarvita. Mitään riitoja, epämiellyttäviä kohtaamisia tai lisäkeskusteluja ei enää tarvita. Valmistautukaa hyväksymään se, ettei mitään anteeksipyyntöjäkään tarvita. Joissain tapauksissa, joissa haluatte saada tilanteen täydellisesti päätettyä ilman lisäkontaktia, voitte sanoa, että mitään kohtaamisia ei enää tarvita.
 
Joskus ihmiset suuttuvat toisille ja sanovat: "En halua nähdä sinua enää missään elämässä, et voi tulla edes takaisin palvelemaan minua velkasi vastineeksi." Vaikka onkin mahdollista ymmärtää tämän hyvä puoli ollessanne fyysisessä ruumiissa, se asettaa rajoituksia. Saatatte riistää itseltänne tilaisuuden tulla palvelluksi ja toiselta ihmiseltä tilaisuuden tarjota palveluaan hyvittääkseen aiemmat puutteensa ja karmalliset velkansa.
 
Paras toimintatapa karmallisten suhteiden osalta on kohdata tilanne, hyväksyä sen ratkaisemisen mahdollisuus myötätunnon ja anteeksiannon kautta ja päästää irti tilanteesta rukouksella, tarkoituksella ja tahdolla. Muistakaa, jokaista tilannetta voidaan käsitellä karmaverkon ja ihmisen egoon perustuvasta näkökulmasta. Toisaalta sitä voidaan käsitellä myös jumalaisen järjestyksen myötätuntoisesta näkökulmasta. Jotkut tilanteet ja ihmissuhteet ovat ainoastaan karmallisia, ja kun karma on vapautettu, ihmiset ovat vapaita toisistaan tai tilanteesta.
 
Toisia tilanteita ja ihmissuhteita voidaan jatkaa karman vapauduttua harmonisella ja sovinnollisella tavalla. Tavoitteemme on lopettaa pelkästään karmalliset tilanteet, jotka eivät palvele mitään hyvää tarkoitusta ja synnyttävät suurempaa vahinkoa (esim. vaikea ura, joka ei vie mihinkään). Tavoitteemme on myös tuoda harmoniaa ja jatkaa hyödyllisiä ihmissuhteita ja tilanteita (esim. vanhempi-lapsisuhde, joka on katkeroitunut). Tätä tarkoitusta varten olen tuonut teille seuraavan rukouksen vapauttamaan karmallisista suhteista, tuskasta ja kamppailusta.

 
Rukous anteeksiantamiseksi ja karmallisista suhteista vapautumiseksi
 
Annan anteeksi itselleni, annan anteeksi sinulle ja pyydän täydellistä parannusta meille molemmille,
kaikilla olemuksemme tasoilla, kaikissa viidessä kehojärjestelmässämme, niin etteivät tekosi tai vuorovaikutuksemme koskaan enää vaikuta minuun, häiritse tai viivytä minua eivätkä minun tekoni sinua.
 
Pidän sinua valossa.
Pidän sinua jumalaisessa rakkaudessa.
Pidän sinua jumalaisessa voimassa.
Pidän sinua jumalaisessa viisaudessa.
 
Minä kutsun esiin rakkauden, viisauden ja voiman kolminkertaisen liekin ja vapautan sinut siihen.
Mitä tahansa oppitunteja olemmekin sopineet oppivamme toisiltamme tässä elämässä, pyydän että opin ne ilossa, ja rukoilen, että sinäkin opit ne ilossa.
 
Minä annan sydämeni ytimestä puhtaan valkoisen valon parantaa sinut ja minut.
Minä kutsun puhdasta valkoista valoa MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksesta laskeutumaan sydämeeni ja sydämeesi, ja annan anteeksi sinulle kaikki hetket, jolloin tunsin sinun pettäneen minut.
Minä annan anteeksi sinulle kaikki ne hetket, jolloin tunsin sinun loukanneen minua.
Minä annan anteeksi sinulle kaikki ne hetket, jolloin tunteeni ovat tuoneet minusta esiin huonoimman puoleni sen vuoksi, mitä olet tehnyt.
 
Minä annan sinulle anteeksi kaikki ne hetket, jolloin ajatukseni ovat värähdelleet matalammalla tasolla sinua kohtaan.
Lisäksi annan anteeksi itselleni kaikki ne matalammalla värähdelleet ajatukset, jotka olen kohdistanut sinuun,
kaikki matalammalla värähdelleet tunteet, jotka olen kohdistanut sinuun,
kaiken fyysisen tuskan, jota olen toivonut sinulle,
kaikki loukkaavat ajatukset ja teot, joita olen kohdistanut sinuun mielessäni ja sydämessäni kehoni ja olemukseni kautta.
Minä annan anteeksi itselleni ja pyydän anteeksiantoasi kaikesta mitä olen aiheuttanut.
 
Meidän molempien puolesta minä pyydän MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimeen, Kristus Maitreyan, maailmamme opettajan nimeen ja Sanat Kumaran, planeettalogoksemme nimeen, että meille molemmille annetaan anteeksi kaikki hankaus, kaikki tuska, kaikki trauma, kaikki häirintä, kaikki viivytys, kaikki erillisyys, jonka olemme aiheuttaneet tosillemme ja luoneet todelliseksi maan päälle ja sen ulkopuolelle kaikkiin ulottuvuuksiin ja todellisuuksiin.
 
Minä kiitän sinua koko sydämestäni, että päätit opettaa minulle vaikeimmat oppitunnit;
oppitunnit, joita en muuten olisi kohdannut tai oppinut.
Minä kunnioitan sinua siitä, että päätit opettaa minulle nuo oppitunnit ja suostuit esittämään niin tärkeän roolin elämässäni.
 
Sinä olet rakastanut minua koko sydämestäsi.
Sinä olet ollut halukas esittämään niin vaikean roolin, ja kunnioitan jokaista ajan ja energian hetkeä, jonka olet antanut kanssakäymisellemme ja karmalliselle suhteellemme.
Minä annan tämän karmallisen suhteen nyt Jumalan, Äiti-Isä-Lapsi-itsemme, MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen ja oman muodossa olevan Jumalitsemme eteen.
 
Minä pyydän täydellistä puhdistusta.
Minä pyydän puhdistamaan, selkeyttämään ja vapauttamaan kaiken, mitä on ilmennyt välillämme menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.
Mitä tahansa ilmeneekin tästä hetkestä eteenpäin, minä annan sen jumalaisen rakkauden, jumalaisen viisauden ja jumalaisen voiman kolminkertaisen liekin läpi Jumalalle.
 
Sillä Jumalassa me olemme yhtä, ja Jumalan ykseyteen palaamme.
Minä pyydän, että saan nähdä Jumalan sinussa ja sinä minussa.
Minä pyydän, että saan nähdä itseni riittävän arvokkaaksi Jumalalle, olemaan yhtä Jumalan kanssa, ilmentämään Jumalaa, tuntemaan Jumalan, hyväksymään Jumalan, tulemaan Jumalaksi ja elämään ykseydessä Jumalan kanssa rinta rinnan sinun kanssasi.
 
Sillä sinä olet heijastus minusta.
Sinä olet olemukseni ulkoinen ilmentymä.
Se mitä on sinun sisälläsi, on minun sisälläni.
Se mikä kulkee sinun ympärilläsi, kulkee minun ympärilläni.
 
Kun me yhdistymme Ykseydessä, erillisyytemme loppuu.
Ja Ykseys saattaa kaikki erimielisyytemme päätökseen.
Mikään pimeys ei voi tunkeutua välillemme.
Sillä siinä ei ole mitään eroa, missä minä lopun ja missä sinä alat.
 
Minä pidän sinua sydämessäni.
Sillä sinun sydämesi sykkii saman Jumalan rytmissä, joka minä olen.
MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemus minun sisälläni on sinun sisälläsi olevan MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen heijastusta.
Tuossa MINÄ OLEN -olemuksessa minä pidän sinua ykseydessä Jumalan kanssa, ja minä kiitän sinua kaikista teoistasi, mikä tahansa niiden syy on ollutkin ja miten tahansa ne ovat ehkä tapahtuneet yhteisessä todellisuudessamme.
 
Minä annan tämän yhteenkuuluvuuden Ykseydelle.
Mitä tahansa onkin jumalainen tahto minulle ja sinulle, minä kutsun sen nyt esiin.
Minä rukoilen, tahdon ja määrään, että minä hyväksyn itseni tarpeeksi arvokkaaksi pitämään Ykseydessä Jumalan sisälläsi, Jumalan sisälläni ja Jumalan MINÄ OLEN -olemuksen, yhdessä ilman erillisyyttä tästä hetkestä eteenpäin.
 
Minä pyydän tätä sen MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimiin, joka MINÄ OLEN ja sinä olet.
Niin se on. Se on tehty. Amen.

 
Sovella yllä olevan rukouksen totuutta. Sovella sen tarkoitusta. Sovella sitä siirtymällä sydämeesi ja tuntemalla totuus näiden sanojen välityksellä. Mene tuohon Ykseyteen ja käsitä, että ainoa tapa, jolla voit vapautua jostain tilanteesta, on hyväksyä se, ilmentää se ja tulla siksi. Silloin kun muutat ajattelutapaasi, muutut sisältä käsin. Silloin muutat mikrokosmosta. Mikrokosmos heijastaa sen, mitä sen sisällä on, maailmaan ympärilleen, makrokosmokseen. Silloin sinua ympäröivä maailma voi vain muuttua. Jos se ei muutu, niin se lakkaa olemasta sinua ympäröivä maailma, eikä se voi enää olla todellisuutta kokemassasi makrokosmoksessa. Silloin asiat muuttuvat ja voit kävellä pois huonoista tilanteista.
 
Lopulta tulee hetki, jolloin et enää tunne juuttuneesi karmalliseen suhteeseen. Sinua kohtaa on loppumishetki. Sitten olet vapaa lähtemään. Maailmankaikkeus järjestää sinulle "poistumisen". Se osoittaa sinulle uloskäyntikohtia. Kun se tapahtuu, sinun ei tarvitse jäädä enää sekunniksikaan. Sinun ei tarvitse jäädä kauemmaksi aikaa uhrautumisena eikä valintana. Eikä sinua vaadita jäämään suurempien oppituntien vuoksi, koska niitä yksinkertaisesti odottaa muualla. Lausu näitä rukouksia siihen saakka ja ota taakka harteiltasi ja pyydä Jumalaa auttamaan niiden kantamisessa tai vielä parempi, pyydä Jumalaa muuntamaan kaikki taakkasi ja auttamaan sinua näkemään Ykseys.
 
Katsoessasi peliin näet oman heijastuksesi. Et voi katsoa peiliin ja nähdä heijastusta jostain muusta. Sen vuoksi, jos omassa sydämessäsi on anteeksiantoa, jos omassa mielessäsi on eheyttä, jos pystyt sisälläsi pitämään kuvaa täydellisyydestä, niin se mitä tahansa peiliin heijastuukin, on täydellistä. Sillä niin pitkään kuin voit nähdä täydellisyyden sisälläsi ja ulkopuolellasi, olet onnellinen. Joskus kumppanit, jotka rakastavat toisiaan, puhuvat toistensa kauneudesta. Toisia voi ihmetyttää, miten he näkevät kauneutta toisissaan, kun niiden silmissä, jotka näkevät kauneuden ihon syvyydeltä, näissä kumppanuksissa ei ole selvästikään kauneutta. Kuitenkin kumppanit ovat tietämättömiä kauneuden puuttumisesta ja vajavuuksista toisissaan. He näkevät vajavuudet täydellisyytenä.
 
Samasta syystä te olette saattaneet kokea tilanteen, jolloin ette voi luottaa johonkin ihmiseen tai tunnette olonne epämukavaksi hänen läheisyydessään, ja kuitenkin kaikki muut sanovat: "Voi, hän on niin kaunis, niin kaunis. Hän ei ole kaunis ainoastaan ulkoa, vaan hän on kaunis myös sisältä." Olette paikalla ja sanotte: "Voi, pystyn näkemään ihon syvyydellä kauneutta, mutta se ei vaikuta minuun. Itse asiassa se tekee minusta levottoman, ja todellisuudessa en voi myöskään luottaa tuohon kauneuteen. Haluaisin mieluummin jonkun, joka ei ole niin kaunis, mutta johon voin luottaa." Makrokosmos ilmentää todellisuuksia, jotka ovat heijastusta mikrokosmoksesta. Näette omat pelkonne tai puutteenne tai heijastuneen puutteenne. Jos olisitte tyytyväisiä itseenne, niin sillä ei olisi merkitystä, miltä tuo henkilö tuntuu tai näyttää. Pystytte hyväksymään hänen puutteensa täydellisyytenä, eikä se ole teille uhka.
 
Nämä totuudet ovat tärkeä ja oleellinen osa omaa henkistä kasvuanne. Voitte kantaa taakkaa Jumalan puolesta ja olla luopumatta siitä, ja päästessänne kotiin olette niin väsyneitä, että unohdatte olevanne kotona. Tai voitte rakastaa niin paljon Jumalaa, että unohdatte taakan ja päästätte siitä irti, kun pyritte pääsemään kotiin ettekä edes tiedä jättäneenne taakkaa taaksenne. Totuus on, että ette ole lähteneet kotoa. Vanha sananlasku "Koti on siellä missä sydän on" on hyvin totta. Joskus rakkaudessamme Jumalaa kohtaan, halussamme palvella ja tehdä mahdollisimman paljon jokaisesta elämästämme, päädymme ylitekemiseen, ylivenymiseen ja ylireagoimiseen. Sitten luulemme tekevämme tämän kaikki ylittääksemme erillisyyden tuskan.
 
No, kuka sanoi meidän oleva erillään alun alkaenkaan? Mitä on erillisyys? Olette Jumalan oman olemuksen sirpaleita ja puolia. Miten Jumala voi olla erillään oman olemuksensa osasista? Jos voimme älyllisesti ymmärtää, että kaikki on Jumalaa, niin miten mikään voi olla erillään Jumalasta? Jos voitte tunteena kokea, että kaikki on Jumalaa, silloin tiedätte, että ei ole erillisyyttä. Tämä kokemus ei synny kirjasta lukemanne tiedon kautta, vaan omassa sydämessänne kokeman viisauden kautta.
 
Pidän teitä omassa sydämessäni. Kutsukaa minua osoittamaan teille Ykseys älyllisesti, mutta ennen kaikkea mentaalisesti ja tunteena. Kutsukaa minua avaamaan sydämenne oivallukselle, että olemme kaikki yhtä ja Ykseys ulottuu teistä, sirpaleesta, Jumalaan, kaiken Lähteeseen. On ilo seurata kasvuanne, on ilo kulkea rinnallanne ja on ilo saattaa teidät kotiin Ykseyteen ja vapauttaa erillisyyden tuskasta. Joka hetki kun jatkamme yhdessä Ykseyden oivaltamisen polulla ja pääsemme lähemmäs sen elämistä, pidän teitä sydämessäni.
 
Olen Metatron. El Shaddai. Niin se on.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 07.06.2007 20:15:03 »

Täällä se oli! Tullessani kokouksesta kotiin ajattelin nähneeni foorumilla jotain tällaista ja päätin etsiä tämän. Kyllä on nyt korkea aika päästää irti. Tämän tekstin aion tulostaa ja koklata ihan vakavissani. Kiitos AthaMaarit tämän viestin välittämisestä.   Smiley
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2007 01:18:03 »

Vaikuttava teksti.

Tuntui että tälle oli tarvetta.
Sydäntä lämmitti.

Kiitos.
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 17.06.2008 16:36:43 »

ILMENTÄMINEN: NUHTEETTOMUUS JA KRISTALLIKENTTÄ ¨OSA 1.

Arkkienkeli Metatronia kanavoinut Tyberonn (spiritlibrary.com)
Kesäkuu 2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys rakkaat! Olen Metatron, Valonherra, ja tervehdin teitä jokaista kunnioittaen teitä ja tuntien teidät. Tervehdin jokaista teitä henkilökohtaisesti juuri sillä hetkellä, kun luette näitä eläviä sanoja ikuisen nyt-hetken värähtelyssä. Syleilen teitä rakkaudessa.

Rakkaat ystävät, elämänne, jokainen fyysisen elämänne hetki on arvokas - paljon arvokkaampi kuin jotkut teistä käsittävät. Paljon enemmän kuin useimmat teistä käyttävät hyödykseen. Aika on arvokasta ja kaksinaisuudessanne se on rajallista. Jokainen teistä jotka lukevat näitä sanoja, siirtyy pois fyysisyydestä jossain kohtaa tulevaisuudessa. Kansanomaisesti sanottuna koette kuoleman, kuolette. Tämä on fyysisyyden ehto sellaisena, kuin te sen tunnette.

Kuitenkin monet teistä käyttäytyvät niin, kuin eläisitte ikuisesti. Sielunne on tosiaankin ikuinen, mutta te ette ole aina sama ihminen, sama persoonallisuus tai ilmaisumuoto, joka olette nyt - missään elämässä tai missään olemisenne toisessa osassa.

Olette täällä oppimassa, rakkaat ystävät, olette täällä oppimassa oman jumalaisuutenne ilmaisemista kaksinaisuudessa, ja kaksinaisuus on tosiaankin lahja. Elämä on lahja. Olette täällä oppimassa, miten kanssaluodaan, sillä olette tosiaankin maailmankaikkeuden, kosmoksen kanssaluojia. Olette täällä saavuttamassa mestaruuden, ja hyvin monet teistä ovat erittäin lähellä tuota saavutusta.

Tarttukaa hetkeen

Teidän aikananne on sanonta "carpe diem", joka käännetään sanoiksi "tartu hetkeen", ja se on hyvin sopivaa. Teidän on tartuttava hetkeen! Hyvin monet teistä - hyvistä aikomuksistanne huolimatta - annatte itsenne turtua omahyväisyyteen matkanne tietyssä vaiheessa tai tietyissä olosuhteissa. Monet teistä hukkaavat aikaa, käyttävät väärin aikaa, ja elämä toisensa jälkeen voidaan haaskata.

Jotkut teistä sanovat ja tuntevat, että "kaikki toimii niin kuin pitäisikin, kaikki on täysin järjestyksessä". Mutta mestarit, se on paradoksi, ja aivan kuin korttipakan kuvakortti, se on ylösalaisin kummastakin päästä katsottaessa. Ymmärrättekö? Korkeammasta näkökulmasta katsottuna kaikki on täydellisessä järjestyksessä, mutta ihmiskunnan kaksinaisuuden näkökulmasta katsottuna ei ole! Jos olisi, ei olisi mitään tarvetta oppitunteihin, ei mitään tarvetta reinkarnoitua. Täytyy katsoa vain ympärilleen ja silloin tietää, että ihmiskunnan ahdinko maaplaneetalla on kaukana täydellisestä. Se EI todellakaan toimi niin, kuin sen pitäisi, ennen kuin te teette siitä sellaisen!

Suuri ihmiskunnan enemmistö ei kuitenkaan ole vielä virittynyt omaan tietoisuuteensa, joten sitä ohjaa tiedostamattomuus, mikä saa ilmentämään sen pelot ja painajaiset. Olemme kertoneet aiemmin, että planeetalla on nyt suurempi valomäärä, kuin on ollut sitten Atlantiksen kultaisen ajan. Kun katsotaan puhdasta määrää, nyt on riittävästi ihmisiä, joilla on tarpeeksi valoa, synnyttämään ylösnousemuksen. Noin 10% ihmiskunnasta kantaa sitä valon minimimäärää, joka tarvitaan siirtymän tekemiseen.

Atlantiksen kultaisen vaiheen aikana yksilöiden valomäärä oli korkeampi, vaikka kokonaismäärä oli pienempi. Kultaisena aikana oli tosiaankin tuhansia puhtaan valon mestareita kulkemassa maan päällä energia ylläpitäjinä, ja tänä päivänä on paljon vähemmän kapasiteetiltaan ja värähtelytaajuudeltaan samanlaisia.

Teidän kultaisella polulla olevien velvollisuutena on lisätä valoanne ja tulla kirkkaammiksi majakoiksi. Se mitä sanotte ylösnousemukseksi ja jonka merkkinä on vuosi 2012, on vasta alkua, EI loppuunsaattamista laajemmin. Se on pimeyden ajan loppuunsaattamista ja lisääntyneen korkeampaan ulottuvuuteen pääsyn alkua. Maailmanne ei todellakaan lopu vuonna 2012! Itse asiassa suurimmalle osalle ihmiskuntaa 21.12.2012 näyttää vain yhdeltä päivältä ja monet ihmettelevät, mistä kaikessa hälinässä ja hössötyksessä oli oikein kyse.

Samaan aikaan kun jotkut teistä aistivat ja hyödyntävät kyvyn päästä korkeampaan ulottuvuuteen ja elää viidennessä ulottuvuudessa, useimmat jäävät kolmanteen. Se on todellakin heidän oikeutensa ja kaksinaisuudessa "kaikki on sitä, mitä on" - se ei kuitenkaan ole täydellistä!

Haluamanne todellisuutenne luominen ja ilmentäminen

Puhumme tänään siis oman maailmanne luomisesta!


On häviämätön totuus, että luotte oman todellisuutenne. Mutta on myös häviämätön tosiasia, että 90% ihmisistä tekee tämän valtavasta tiedostamattomuudesta. Nekin jotka pystyvät toteuttamaan unelmansa, osoittavat usein vain vähän viisautta siinä, mitä he päättävät luoda. Nykyaikana useimmat ihmiset jotka kehittävät tahdonvoimaa, käyttävät sitä ilmentääkseen valta- ja varallisuustavoitteita ja näin saavat aikaan itselleen vieläkin suuremman oppitunnin ja taakan työstettäväksi.

Uskonnolliset kirjoituksenne kertovat teille, että rikkaan miehen on vaikeampaa astua Jumalan valtakuntaan kuin kamelin mennä neulansilmän läpi. Useimpien osalta tämä on tosiaankin totta, mutta yltäkylläisyys ei kuitenkaan ole pahuutta. Ennemminkin kyse on vain siitä vastuusta, että se vallan tavoin tasapainotetaan todellisella viisaudella. Viisautta kutsutaan rakkaudeksi.

Useimmat teistä planeetallanne eivät vielä pysty tarttumaan rakkauteen, todelliseen rakkauteen, ehdottomaan rakkauteen. Se voidaan kuvitella, muttei todella omaksua, koska kolmas ulottuvuus - se ulottuvuus jossa 90% ihmiskunnasta on - on ehdollinen ulottuvuus.


Todellinen rakkaus on taajuus. Se ei ole intohimoa, se ei ole romanssi eikä se ole seksuaalista.

Miksi ette pysty ilmentämään

Uskonnollisissa kirjoituksissanne on toinenkin kohta, joka omin sanoin kerrottuna sanoo: "Pyytäkää ja teille annetaan." Kuinka moni teistä kuitenkaan pystyy ilmentämään sen, mitä haluaa? Vaikka seuraisitte niitä lukuisia ohjepaketteja, joita teillä on aiheesta tarjolla, kuinka moni teistä todella tekee sen? Kuinka moni teistä on todella täysin ilmentänyt sen ilon ja yltäkylläisyyden, mitä haluatte?

Me vastaamme tähän. Hyvin, hyvin harvat. Jos asia on niin selvä, niin miksi se ei ole helppoa?

Ilmentääksenne haluamanne luomuksen teidän on tehtävä se sellaisessa aivojen osassa, joka on persoonallisen egon yläpuolella. Kuitenkin päästäkseen tuohon aivojen osaan, päästäkseen jumalaiseen mieleen, on oltava persoonan ego-osan hallinnassa. Siinä on tuo puuttuva avain! Ja rakkaat ystävät, ei ole mitään oikopolkuja, ei ole mitään ohikulkuja, ei ole mitään lunttilappuja! On vain yksi tie ja siihen liittyy TYÖTÄ! Se vaatii kurinalaisuutta ja omistautumista ja niitä on sovellettava rakkaudella! Tuo avain on nuhteettomuus!


Nuhteettomuus

Mitä sitten on nuhteettomuus? Onko se puheidenne mukaan elämistä? Mitä sitten on puheidensa mukaan eläminen? Onko se parhaansa tekemistä? Tietenkin on, mutta mitä se merkitsee?

Merkitseekö se ajan ottamista itsensä tarkasteluun? Tietenkin merkitsee. Merkitseekö se elämänne tutkimista kriittisen mielen mikroskoopilla nähdäksenne, mikä palvelee teitä ja mikä ei? Merkitseekö se pelkojenne näkemistä ja niiden syyn ymmärtämistä?

Rakkaat ystävät, tämän ei ole tarkoitus saada teitä tuntemaan syyllisyyttä. Tämän on tarkoitus saada teidät näkemään, miksi olette täällä ja miksi että pysty ilmentämään todellisia halujanne! Se vaatii kristallivärähtelyn saavuttamista päivittäisessä elämässänne. Ja sen saavuttamista kutsutaan nuhteettomuudeksi.

Mutta ette voi tehdä sitä, jos ette edes ota aikaa nähdä itsenne! Ette voi saavuttaa tätä, jos lepäätte laakereillanne! Ette voi tehdä tätä, jos pidätte itseänne uhrina! Ette voi tehdä tätä, jos ette rakasta itseänne! Ette voi tehdä tätä, jos kätkette kaikki huonot tapanne egokuvaheijastuksen maton alle.

Rakkaat ystävät, ette voi huijata itseänne ettekä voi huijata Luojajumalaa, minkä monisyinen osa olette!

Mitkä elämänne puolet ovat viisautta ja mitkä huonoja tapoja? Oletteko ottaneet aikaa tarkastella ja luetella näitä? Entä sitten pelkonne, vihanne, omahyväisyytenne, uhrina olemisenne, syyllisyytenne ja epäilyksenne? Mitkä tekijät muodostavat nämä tukokset? Ja tosiaankin ne ovat esteitä, jotka estävät teitä saavuttamasta viimeistä askelta itsemestaruuteen.

Useimmat teistä jotka lukevat näitä sanoja, ajattelevat olevansa "polulla". Monet teistä osallistuvat seminaareihin ja kursseille, joissa tutkitaan metafysiikkaa, kuuntelevat kanavointeja ja pyrkivät kasvamaan, opettamaan ja olemaan majakka. Ja kun keräännytte yhteen, jotain upeaa tapahtuu: kokoontuneen ryhmän massatahdonilmaisulla muodostuu jotain, mitä kutsutaan korkeammaksi tietoisuudeksi. Koette epätavallisen energian ja teistä tuntuu ihanalta, tunnette kodin korkeamman ulottuvuuden energian ja kylvette siinä, koette siinä autuutta! Eikö tämä ole totta?

Niinpä kysymme teiltä: miten pitkään tuo autuas energia pysyy kanssanne, kun lähdette seminaarista tai kokoontumisesta? Miten pian sen jälkeen, kun palaatte työhönne ja jokapäiväiseen elämäänne, se haihtuu pois ja koette taas maallisuutta, stressiä, masennusta ja lankeatte huonoihin tapoihin?

Mitä sille energialle tapahtuu, jonka kanssa lähdette? Mihin se joutuu?


Katsokaahan, ryhmäenergiassa, seminaarissa esititte parastanne, tartuitte korkeamman ajattelun oppitunteihin ja kohtelitte jokaista - myös itseänne - rakastavasti. Annoitte rakkautta, sallitte itsenne vastaanottaa rakkautta, meditoitte ryhmässä ja loitte loistavan energiamassan. Tartuitte korkeamman itsen kulkuun! Saavutitte selkeän mielen kristallitaajuuden.

Mutta sitten jälkeenpäin - kuluu viikko ja sitten kaksi ja taika alkaa hävitä. Miten suuri osa päivästänne omistetaan rakkaudelle, ilolle, meditoinnille, oppimienne periaatteiden soveltamiselle ja parhaanne tekemiselle kaksi viikkoa henkisen kokoontumisen jälkeen? Miten suuren osan päivästänne "torjutte" uhrina olemisen ja masennuksen? Onko osuus kymmenen, kaksikymmentä vai viisi prosenttia?

Kiintymättömyyden merkitys

Aivoissanne on eräs osa, persoonallisen egon yläpuolella, jota kutsumme kiintymättömäksi tarkkailijaksi. Tämä ei ole sisäinen kertoja, sisäinen kertoja on "kiintynyt". Sisäinen kertoja on kiintynyt tunnekehoon. Tämä ei ole kiintymätön tarkkailija. Hiljentäkää sisäinen kertoja kuin meditoisitte ja antakaa hiljaisen tarkkailijan johtaa puhetta. Näettekö, ymmärrättekö eron näiden kahden välillä? Kiintymätön tarkkailija on aivojen eri osassa ja se on persoonallisuuden yläpuolella. Se on tuomitsemisen yläpuolella - se vain tarkkailee kiintymättömällä asenteella. Tämä on tärkeää. Kehittäkää tätä energiaa, kehittäkää tätä olemusta, tätä olotilaa.

Ottakaa tunti kahdesti viikossa ennen nukkumaan menoa ja sallikaa kiintymättömän tarkkailijan tarkastella persoonallisuuden toimia kuluneiden kahden, kolmen päivän aikana. Miten näette objektiivisesti sen, mitä koitte seminaaripäivienne aikana ja millaisia ne ovat verrattuna sen jälkeen viettämiinne päiviin?

Miten moni teistä pystyy näkemään, mitä teidän on parannettava? Onko se helppo nähdä? Se on, jos teette työtä sen kanssa. Onko sitä helppoa työstää? Kyllä, ei? Mestarit, se EI tosiaankaan ole helppoa! Se ei ole helppoa, koska useimmat teistä päättävät siirtää sivuun sen, mitä on vaikeaa kohdata, minkä kiellätte, mitä ette pysty myöntämään, ja laitatte sen takahyllylle tai lakaisette maton alle, koska kyse on ristiriidasta siihen verrattuna, kuka haluatte olla. Piilotatte sen toisilta ja piilotatte sen itseltänne. On hyvin vaikeaa sitoutua omien puutteidenne vaikeisiin puoliin. Kuitenkin juuri nämä tavat on kohdattava, jos tarkoituksenne on saavuttaa nuhteettomuus.


Kätketty ego - henkinen paremmuus

Monet teistä ovat johtajia ja opettajia ja olette tehneet pitkään ja kovasti töitä saavuttaaksenne tiedon ja henkisen totuuden kehittyneen tason. Tämä on ihailtavaa. Kehittymisen myötä tulee kuitenkin nöyryyden tarve. Miten moni teistä on osallistunut metafyysiseen kokoontumiseen vain, että teitä häiritsee joku, joka ottaa tehtäväkseen kertoa teille siitä, miten pitkälle hän kulkee unissaan, miten monia suuria visioita ja taivaallisia opettajia hän on nähnyt korkeammissa ulottuvuuksissa - ja vaikutelma on se, että hän on kehittynyt mestaruudessa ja haluaa varmistaa, että kaikki tietävät sen.

Tämä on ymmärrettävä ansa, mutta se ei ole vilpittömyyden tie. Henkinen paremmuus on yleistä new age -piireissä. Useimmat siihen syyllistyvät eivät edes tiedosta vaikuttavansa niin mahtipontiselta. Henkisissä piireissä on monia egon käänteisansoja. Kukaan ei ole poikkeus. Johtajat ja opettajat jotka kehittyvät tietylle tasolle, ovat erityisen alttiita tälle egon ansalle, kun he alkavat saada seuraajia. Useimmat joilla tätä on, eivät tiedosta asiaa. Oletko yksi näistä? Näin tapahtuu useimmille jossain kohtaa, rakkaat ystävät. Nöyryys on todellisen henkisen johtajan tie. On kuitenkin hyvin helppoa vajota sokeasti itsensä ylikorostamiseen.

Sanomme teille rakkaudessa, rakkaat ystävät, että sitä tapahtuu teille kaikille. Sitä tapahtuu teidän kaikkien elämässä, vaihtelua vilpittömyyteen ja siitä pois päivästä toiseen. Kaksinaisuudessa - olette sitten opettaja tai oppilas (ja olette kaikki kumpaakin!) - kukaan teistä ei ole sen yläpuolelle. Siksi on välttämätöntä kalibroitua uudelleen totuuden äärettömän peilin kautta, tarkastella itseään kiintymättömänä tarkkailijana.

Itsensä rakastamisen ja egon välillä on hyvin hienoinen raja. Paradoksi on siinä, että ensin mainittu on välttämätöntä nuhteettomuudelle ja jälkimmäinen sen este. Mestarin polulla teidät pakotetaan valitsemaan monta kertaa rakkauden ja vallan välillä, ja valta on hyvin viettelevää ja usein hyvin naamioitua. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Monet ovat kohonneet henkisen kehityksen korkeuksiin vain menettääkseen kaiken tulemalla egon sokaisemaksi.


jatkuu osa 2.......
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 17.06.2008 16:37:27 »


ILMENTÄMINEN: NUHTEETTOMUUS JA KRISTALLIKENTTÄ ¨OSA 2.

Arkkienkeli Metatronia kanavoinut Tyberonn (spiritlibrary.com)
Kesäkuu 2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys rakkaat! Olen Metatron, Valonherra, ja tervehdin teitä jokaista kunnioittaen teitä ja tuntien teidät. Tervehdin jokaista teitä henkilökohtaisesti juuri sillä hetkellä, kun luette näitä eläviä sanoja ikuisen nyt-hetken värähtelyssä. Syleilen teitä rakkaudessa.

Itsenä tarkasteleminen ja kalibrointi

Tarkastellaanpa siis jotain hienojakoisia kohtia liittyen jatkuvaan tarpeeseen tarkastella itseään ja sitä, miten tämä voi auttaa teitä saavuttamaan nuhteettomuuden.

Miten monta kertaa olette viikon tai kuukauden aikana huomanneet kertovanne pienen, pienen valkoisen valheen? Kuinka moni teistä tuntee, ettei ole yhtä paha asia vähän narrata kuin kertoa valtava valhe? Onko värähtelyssä eroa?

Miten monta kertaa kuukauden aikaan ilmestytte työpaikallenne vähän myöhässä tai lähdette vähän aikaisessa? Miten monta kertaa kuukauden aikana teillä on tilaisuus anteeksiantoon, armoon, ystävällisyyteen vierasta kohtaan ja katsotte toiseen suuntaan? Miten usein kritisoitte muita ja osallistutte juoruiluun?

Ja ne teistä jotka olette viettäneet elämiä kristillisessä papistossa ja pyytäneet anteeksi "valehtelevan eturauhasen" perisyntiä, oletteko tuominneet itsenne ja teistä on ollut helpompaa antaa kuin vastaanottaa - antaa rakkautta kuin vastaanottaa sitä - koska tunnette itsenne arvottomaksi? Tämäkään ei ole vilpittömyyttä. Se ei ole nuhteettomuutta. Itsensä rakastaminen ei ole lahja, se on vaatimus! Se ei ole mitään, minkä ansaitsette, se on värähtelyedellytys.

Seksuaalinen vilpittömyys

Seksuaalisuus on yksi alue, joka on hyvin monimutkainen ja hyvin hämmentävä monille teistä. Aionien ajan on ollut monia uskomusjärjestelmiä, monia vaihtelevia ilmaisumuotoja, kokeiluja ja menetelmiä eri kulttuureissa ympäri planeettaa seksuaalisesta ilmaisusta biologiassa. Jotkut ovat olleet hyvin estoisia ja toiset äärimmäisen liberaaleja.

Useimmilla ihmisillä nyky-yhteiskunnassanne on ristiriitaisia kysymyksiä omasta seksuaalisuudestaan ja seksuaalisesta ilmaisusta. Ei ole ironista, että monet teistä saavuttavat korkeimman tasapainon elämässään vasta kehonne lakattua tuottamasta sukupuolihormoneja. Kuitenkin kundaliinin, chin vapauttaminen seksiaktissa on yksi voimakkaimpia ihmiskunnan saatavilla olevia energioita.

Sitä on käytetty hyvään ja se on vajonnut tuhlailevaksi varastamiseksi. Avain on tarkoitus. Kun on molempien tuntemaa vetovoimaa yhdessä välittämisen ja keskinäisen kunnioituksen kanssa, se voi olla erittäin aistillista, kaunista ja pyhää. Se voi kuljettaa hengen korkeampiin ulottuvuuksiin yhdistäen kehon, mielen ja sielun kolminaisuuden. Kun tämä tapahtuu, erityisesti saman sieluryhmän jäsenten kesken, välittyy energialeima ja synerginen vaikutus, joka on edullinen monilla tasoilla.

Seksuaalisuus on luonnollista rakkauden ilmaisemista, joka kukoistaa sielujen välillä. Se voi olla rakkauden korkeinta luonnollista ilmaisua ihmisten välillä - sukupuolesta riippumatta. Kuitenkin siitä voi tulla syyllisyyden, hallinnan, ennakkoluulojen ja tuomitsemisen lähde. Siitä voi tulla itsensä ylikorostamisen ja riippuvuuden lähde, erityisesti miessukupuolella. Se ymmärretään ja sitä käytetään usein väärin.

Suhteiden pitäisi perustua sopimukseen ja tätä ilmaisemisen vapautta pitäisi kunnioittaa - kuitenkin optimaalisessa harmoniassa korkeampien chakrojen kanssa. Korkea tarkoitus seksuaalisuudessa on äärimmäisen edullista kaikilla tasoilla - fyysisellä, mentaalisella ja henkisellä. Se voi olla uudistumisen ja elpymisen lähde.

Toiset kuitenkin valitsevat seksuaalisia ilmaisumuotoja, jotka lähestyvät irstailua, manipulointia, ahneutta, valloittamista ja epäharmonista riippuvuutta fyysiseen orgasmiin. Tuomitsematta kerromme teille, että seksuaalinen energia on hieno energialahja, ja kun sitä käytetään korkeammassa tarkoituksessa, se antaa välähdyksen taivaallisten ulottuvuuksien pyhän orgastisesta autuudesta.

Se on elämänvoima ja sitä pitäisi käyttää viisaasti sisältäen kehon, mielen ja hengen. Rakkaat ystävät, sen vastuullinen kietominen korkeaan tarkoitukseen, rakkauteen ja jakamiseen on yksi nuhteettomuuden piirre.

Lujuus ja painopiste

Sanotte: "Voi, tämä on monimutkaista!" Tietenkin on! Mutta sen vuoksi olette täällä mestareina ja voitte tehdä tämän itseänne tarkastelemalla ja lujalla tahdolla! Emme pyydä teiltä sellaista, mikä ylittää kykynne. Emme pyydä teitä tekemään sellaista, mistä teillä ei ole luontaista ymmärrystä. Tiedätte tosiaankin nämä totuudet jo! Paljastamme teille sen, mitä egonne on yrittänyt piilottaa.

Mitä siis paljastamme? Kyse ei ole mistään mysteeristä, rakkaat ystävät, kyse on kristallitaajuudesta. Kyse on nuhteettomuuden värähtelystä. Kyse on mentaalisesta kristallivärähtelystä, ja se vaatii ponnisteluja, se vaatii tahtoa, se vaatii työtä, se vaatii aikaa ja se vaatii nöyryyttä! Mestarit, olette jonkin poikkeuksellisen partaalla! Tarttukaa hetkeen, älkää hukatko arvokasta aikaa, älkää hukatko taas yhtä elämää! Olette hyvin lähellä sen unelman saavuttamista, jota olette etsineet monia, monia elämiä.

Kaikki mitä olette piilottaneet, kaikki mitä olette sivuuttaneet, jokainen pikku este jonka olette siirtäneet hyllylle, tulee esiin ja antaa teille tilaisuuden tosiensa jälkeen ratkaista sen. Se ei mene pois.

Selvittämättömät energiatukokset

Kaikki selvittämätön energia on muunnettava, ennen kuin voitte astua nuhteettomuuteen. Ja siihen saakka kunnes se on kohdattu, se tulee uudestaan pintaan - kerta toisensa jälkeen, kunnes kohtaatte ja hävitätte sen!

Olette jättäneet selvittämättömän energian kaaokseksi elämäänne, ja jotkut teistä mestaruuden partaalla olleessaan ovat huomanneet nämä pikkukaaokset ja pakanneet ne pikkuruisiin rasioihin, jotka olette oikeuttaneet tavalla tai toisella. Olette oikeuttaneet ne, naamioineet ne, kätkeneet ne ja pyöräyttäneet ne tunnistamattomaan muotoon, mikä sallii itsenne "vapauttamisen" niistä. Tätä kutsutaan kieltämiseksi. Tätä kutsutaan lykkäämiseksi, ja siirrätte ne sivuun käsiteltäväksi toisessa elämässä. Tätä kutsutaan ajan hukkaamiseksi, tilaisuuden hukkaamiseksi.

Ratkaisematon energia jota vastaan kapinoitte, on polarisoitunut mentaalikenttänne ulkopuolelle - omistamattomana, tunnistamattomana, kiellettynä - ja se tikittää. Teette siis työtä säilyttääksenne vallitsevan tilanteen, joka on edelleen "ladattu". Jotkut teistä mestaruuden kynnyksellä olevista luulevat, että voitte siirtyä eteenpäin tästä huolimatta, ja rakkaat ystävät, näin ei ole.

Teistä saattaa tuntua pyhimysmäiseltä monien tekemienne saavutusten ja ratkaistujen ongelmien vuoksi. Mutta useimmissa tapauksissa ratkaistut asiat ratkaistiin, koska ne olivat suhteellisesti helpompia käsitellä - niitä jotka olivat todella vaikeita, todella piilossa, ette ole käsitelleet.


Polariteettifysiikkaa

Katsokaahan, mestarit, mitä lähemmäs pääsette valoon, sitä voimakkaammin vedätte puoleenne pimeyttä. Se on todellista fysiikkaa, sähkömagnetismia. Puhtaalla positiivisella energialla on suurempi vetovoima negatiiviseen energiaan. Teillä on oltava siis viisautta, nöyryyttä, lujuutta ja kurinalaisuutta kääntää se pois. On toinenkin fysiikan laki, jota teidän on ymmärrettävä: kun saavutatte kristallivärähtelyn, jota kutsutaan nuhteettomuudeksi, kohoatte magneettisen, kaksinaisuuden vetovoiman yläpuolelle ja astutte kenttään, jota kutsutaan nollapisteeksi. Tämä on autuasta kiintymättömyyttä.

Kova energia, viha ja suuttumus, on toinen palapelin pala. Miten käsittelette tämän? Tämä ei ole suuri mysteeri teille - itse asiassa te loitte sen. Se on osa kaksinaisuutta. Sillä on kaksi puolta. Raamattunne puhuu toisenkin posken kääntämisestä. Mitä se merkitsee? Se ei merkitse sitä, että pyydätte anteeksi, kun joku astuu jalallenne. Osa paradoksia on tosiaankin oman totuutenne puolustaminen. Mutta se merkitsee sitä, että te ette astu toisten jaloille - tarkoituksellisesti tai muuten. Ymmärrättekö?

Monet teistä pelkäävät aggressiivisuutta. Kuitenkin ytimeltään aggressiivisuus on yksi luovimmista voimista planeetallanne. Se voima on puhdasta aggressiivisuutta, joka tekee mahdolliseksi sen, että pieni siemen rikkoo voimalla maanpinnan, kohottaa arat vihreät versonsa kohti aurinkoa ja puhkeaa kauniiksi kukaksi.

Silloin kun syntyy ihmisten välinen konflikti, aggressiivisuus puhtaimmassa muodossaan on usein se keino, jolla ihmiset oppivat enemmän itsestään. Emme viittaa sotaan vaan siihen, että molemmat osapuolet seisovat omassa totuudessaan ja etsivät keinoja omien näkemystensä ilmaisemiseen täysin. Konfliktit ovat usein "sopimusluonteisia" järjestelyjä, tilaisuuksia, jotka opettavat molempia osapuolia.

Kullakin teistä on tilaisuus olla nuhteettomana missä tahansa konfliktissa. Voitte selviytyä konfliktista sitoutumatta siihen. Ymmärrättekö? Käsitelkää ja kohdatkaa se tarkkailijana, tunteellisen kiintymättömyyden asenteella. Se ei ole helppoa, kuitenkin se on mestarin tapa.

Jokaisella teistä on tilaisuus olla nuhteeton joka päivä. Tilanne missä tunnustatte omat heikkoutenne, oman ristiriitanne vilpittömyyden kanssa, on se päivä, jolloin käsitätte nuhteettomuuden, ja kyse on tosiaankin matkasta. Samalla tavalla sinä päivänä jolloin olette omassa totuudessanne ja halukas tunnustamaan toisten ihmisten totuuden, käsitätte vilpittömyyden.

On sellainen sanonta, että miehen oikeus heilauttaa nyrkkiään loppuu siihen, mistä toisen miehen nenä alkaa. Nuhteettomuus sisältää toisten oikeuksien tunnustamisen luopumatta omistanne. Olkaa hyviä toisillenne, mitatkaa kahdesti ja leikatkaa kerran. Silloin kun teette virheen, omistakaa se, antakaa se anteeksi ja ottakaa anteeksianto vastaan ja tehkää tämä kiintymättömänä.

Selkeys värähtelytilana

Elämän ristiriitoja ja vaikeuksia kohdattaessa tulee sellainen tunne, että se on liian rankkaa. Monet tuntevat toisinaan, että kaikki on vain liian vaikeaa. Mutta mestarit, ei se ole koskaan liian rankkaa, ei se ole koskaan liian vaikeaa. Kun hyväksytte haasteenne ja kohoatte niiden tasolle kiintymättömänä, sillä hetkellä saavutatte tarkoituksen selkeyttä ja selkeän mielen vilpittömyyttä. Tästä tiedosta, tästä selkeyden hetkestä tulee sitten elämäänne ajava voima. Epäsäännöllisyys on poissa.

Tässä kristallisen selkeyden kiintymättömässä tilassa pystytte - ja vain silloin pystytte - pääsemään jumalaiseen mieleen, moniulotteisiin aivoihin - tähän poikkeukselliseen selkeyden tilaan, mikä on aina ollut olemassa, muttei siihen ole koskaan aivan päästy tunteellisen kiintymyksen ajattelutavalla.

Jumalainen mieli, superalitajunta sisältää jumalaisen ihmispuolen, Jumalmielen. Se saavutetaan selkeän ajattelun, selkeän mielen nuhteettomuuden avulla poikkeuksellisessa kristallikentässä. Tässä kohtaa ihminen on Merkivan kristalli-geometrisessä kentässä. Ihmisestä on tullut jumalaisesti ajatteleva sielu ja hän on sivuuttanut verho luovaan, jumalaiseen mieleen.

Jumalainen mieli voidaan saavuttaa vain, siihen voidaan päästä vain kristalliresonanssin kautta kristallisilla ajatusaalloilla. Kristalliajatus on tunteiden, merkityksettömien tuntemusten yläpuolella. Se saavutetaan kiintymättömyydessä. Se on Shamballan, Nirvanan kristallijärvi, yhtä tyyni kuin lasi - mitkään aallot eivät vääristä sen peilikuvaa.

Mestarit, kun saavutatte tämän selkeyden, tämän ennakkoluulottoman tason, teillä on suora linja poikkeukselliseen, jumalaiseen kenttään sisällänne. Tämä kenttä on kristallinen, se on pilvetön, epäily ei aiheuta siihen aaltoja, sitä eivät kahlehdi pelko, uhrina oleminen tai mitkään ne pikkuongelmat, jotka sotkevat päivästä toiseen rajoittuneen egomielen ajattelumalleja. Tästä kristallisen ajattelun, jumalaisen mielen kentästä puuttuvat uhrina olemisen myrskyisä raivoaminen, tuomitseminen, vallanhimo, hallinta, viha ja se intohimoinen osallistuminen, joka on usein mallintunut egomielen sisäisen kertojan toistuvaan puheeseen. Se on irti tunnemyrskystä, se on sen yläpuolella. Se on autuutta, se saavutetaan nuhteettomuudessa.

Tämä olemisen tila on se taso, jossa saavutamme elämän luovan jumaluuden. Tämä OLEMISEN tila kykenee ilmentämään kaiken, mitä haluamme, viisaudessa ja RAKKAUDESSA, RAKKAUDEN taajuudessa.

Selkeys kristallisen luovuustilan vaatimuksena

Kaikki mitä olette lukeneet ja mitä teille on opetettu siitä, miten saavutetaan nuhteettomuus ja miten ilmennetään iloa, terveyttä ja yltäkylläisyyttä elämässänne, voidaan saavuttaa vain kristallimielen kiintymättömässä tilassa. Sanomme uudestaan ja uudestaan, ettei se tapahdu egomielen kiintyneessä tilassa eikä tule koskaan tapahtumaankaan. Kaikki mitä olette lukeneet ja oppineet maailmanne luomisesta ja todellisuutenne ilmentämisestä, on pelkästään saavuttamaton mahdollisuus ja kiehtova filosofia siihen saakka, kunnes koette sen suoraan, kunnes teette sen.

Teistä ei voi tulla eikä teistä tule todella mestarillista jumalolentoa, ennen kuin päätätte tulla nuhteettomaksi, ennen kuin päätätte nähdä vaivaa elämänne tarkastelemiseksi ja poistaa esteet. Sitten kun rakastatte itseänne, niin silloin - ja vasta silloin - voitte todella rakastaa toisia kristallikentän ehdottomassa, korkeamman ulottuvuuden rakkaudessa.


Tarttukaa hetkeen! Jos loukkaatte muita, jos olette kiinni egossa, uhrina olemisessa, toisten hallitsemisessa, masennuksessa, vallanhimossa, LOPETTAKAA SE! Muuttukaa nyt! Olette tuomittuja toistamaan kiertoa, kunnes teette sen.

On jumalaista selkeyttä, kirkasta selkeyttä. Se vie teidät mestaruuteen, jota etsitte, joka on saatavilla ja jonka saavuttamista lähellä monet teistä ovat. Älkää lopettako, siivotkaa kaappi. Selkeä mieli, kristallikenttä on saavutettu, kun sisäinen kertoja on lopettanut ja frontaali/etuosamieli päästää irti ongelmista.

Etsi valoa.
Ole rehellinen.
Tarkastele elämääsi ja kalibroi se.
Pane parastasi kaikessa, mitä teet.
Käsitä ja elä uskomuksesi.
Poista pelko ja epäilys.
Poista viha ja hallinta.
Rakasta itseäsi.
Rakasta kaikkea elämää.
Hoivaa toisia.
Ole kiintymätön.
Luo maailmasi.
Ei ole parempaa hurmiota kuin jumalaisen mielen saavuttaminen. Sitä varten olette täällä. Ennemmin tai myöhemmin opitte tämän, ja mitä pikemmin teette sen, sitä nopeammin löydätte sisältänne tuon välttelevän väylän luovuuden ja mestaruuden ulottuvuuteen. Se on aina ollut siellä ja se odottaa teitä, rakkaat ystävät.

Minä olen Metatron ja te olette rakkaita. Ja niin se on.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Lempeydellä voi ravistella maailmaa
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2008 22:53:45 »

Voi kiitos tuosta karmanvapautus-mantrasta! Tein sen äsken ja minulla on vapaa ja puhdas olo.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 18.06.2008 08:22:06 »

kun saavutatte kristallivärähtelyn, jota kutsutaan nuhteettomuudeksi, kohoatte magneettisen, kaksinaisuuden vetovoiman yläpuolelle ja astutte kenttään, jota kutsutaan nollapisteeksi.

*Tuon olen tiennyt jo jonkin aikaa.. mutta siinä on vähän sellainen ristiriita.. kun tiedostaa paljon, eikö todellakaan enää kuulu kiintyä inhimillisellä tasolla, muuta kuin henkimaailmassa olevaan kaksoisliekkiin?

Karma on hyvä putsata - mutta sitten on myös sielunsopimus, positiivinen sellainen, hauskan pitäminen jne. Onko siinä siis liikaa taas se johonkuhun kiintyminen?

No näitähän on paras pohtia just nyt.

Mitä jos karmasuhde on vanhempien ja suvun kanssa? Ajattelin kyllä tavata heitäkin vielä, eikä vaan ilmoittaa että karma on nyt koettu, emme tarvitse toisiamme.. vai mitä? 
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 08:31:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 18.06.2008 08:55:50 »

Voi kiitos tuosta karmanvapautus-mantrasta! Tein sen äsken ja minulla on vapaa ja puhdas olo.  smitten

 smitten nostanpa tätä rukousta ylöspäin  Kiss angel

VIESTI METATRONILTA
 
Metatron-henkiolentoa kanavoinut Nasrin (www.nasrinsafai.com )
Uutiskirje kesäkuussa 2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, täydentänyt Matti
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17462.msg146281#msg146281




VIESTI METATRONILTA
 
Metatron-henkiolentoa kanavoinut Nasrin (www.nasrinsafai.com )
Uutiskirje kesäkuussa 2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, täydentänyt Matti
 
Rakkaat ystävät,
 
Kesäkuun uutiskirjeeseen olen valinnut Metatronin rukousmantran, joka vapauttaa karmallisista suhteista. Metatron selittää, että voimme vapauttaa itsemme näiden suhteiden tuskasta ja kuonasta menemällä Kaikkeuden ykseyteen ja rakastamalla ja kunnioittamalla niitä, jotka kohtaamme.
 
Kesäkuu on kesän alku. Äiti Maan siemenet alkavat itää ja tulla myöhempien kuukausien hedelmiksi. Vapauttamalla itsemme kaikesta kuonasta sallimme valomme loistaa ja jaamme todellisen olemuksemme ja rakkautenne Äiti Maan kanssa. Kesäkuun 21. päivänä on aika juhlia kesäpäivänseisausta kun voimakas pyörre on auki ja tämä planeetta juhlii elämän kypsymistä. Sellaisena juhlana on loistava aika ottaa vaari Metatronin sanoista ja toistaa tätä mantraa avoimin ja rakastavin sydämin, ja tunnette kivun ja kuonan sulavan pois valon ja rakkauden ykseyteen ja saatte mestareiden siunauksen.
 
Suurella rakkaudella toivon teille ihanaa kesäpäivänseisausjuhlaa ja ilon aikaa.
 
MINÄ OLEN -valossa
Nasrin

 
METATRON 21.1.2005
 
Sydämeni rakkaat, minä olen Metatron, El Shaddi. Hengittäkää syvään kanssani.
 
Keskittäkää energianne solar plexukseen. Alan parantaa teitä puhdistaakseni kehonne niistä tunteista, ajatuksista ja fyysisistä oireista, joita karmalliset suhteet ovat aiheuttaneet, ja auttaakseni teitä päästämään ne irti kehostanne ja olemuksestanne.
 
Maailmankaikkeus kohtelee jokaista suurella oikeudenmukaisuudella. Kaksi tai useampia ihmisiä voi yhdistyä ratkaisemaan karmallisia suhteitaan ja he pysyvät yhdessä siihen saakka, kunnes karma on suoritettu. Kuitenkin silloin kun joku heistä on oppinut läksynsä, hänet vapautetaan karmallisesta tilanteesta, vaikka toiset osapuolet eivät olisikaan vapaita karmasta. Voitte vapautua karmasta ja siirtyä eteenpäin niin päättäessänne. Elämä maaplaneetalla perustuu vapaaseen tahtoon. Tämä merkitsee sitä, että ihmisillä on oikeus haluta itsensä johonkin tilanteeseen tai ulos siitä milloin tahansa. Vaikka tuntisittekin olevanne jumissa jossain tilanteissa, voitte siirtyä eteenpäin tahdostanne koska tahansa. On kuitenkin parasta siirtyä sitten kun olette vapautuneet karmallisista suhteistanne ja saattaneet ne päätökseen.
 
Silloin kun ette kestä enää ja päätätte lähteä tilanteesta eteenpäin, siirrätte koko karmatilanteen toiseen elämään. On kuitenkin parasta käsitellä karmalliset kysymykset tässä elämässä, jos mahdollista, eikä lykätä niitä toiseen elämään.
Vaatii vähemmän ponnisteluja ja energiaa suorittaa jokin loppuun kerralla sen sijaan että tulee takaisin tekemään kaikkea taas alusta saakka uudestaan.
 
Seuraava rukous karman vapautuksesta ja anteeksiannosta auttaa teitä vapautumaan eri tilanteiden karmallisista suhteista tässä elämässä, eivätkä ne lykkäänny toiseen ajankohtaan tässä tai kokonaan toisessa elämässä. Se myös auttaa helpottamaan olemassa olevia tilanteita. Jos suhteenne ihmisiin, joiden kanssa olette tekemisissä, eivät ole harmonisia tai helppoja ja tasaisia, voitte toista tämän rukouksen. Vapauttamalla tilanteen karmalliset velat taakat poistuvat ja vaivattomuus ja rauha voivat tulla niiden sijaan. Vaikeasta tilanteesta tulee sitten miellyttävä ja harmoninen, kohtaamisista rauhallisia ja miellyttäviä, lopputuloksesta rakastettava ja ravitseva.
 
Tämän suorittamiseksi teidän on ensiksi mentävä karmallisen suhteen ydinsyyhyn ja vapautettava se. Aloittakaa sanomalla, että mikä tahansa saikin tilanteen aikaan, pidätte sitä nyt maksettuna. Mitään takaisinmaksua ei enää tarvita. Mitään riitoja, epämiellyttäviä kohtaamisia tai lisäkeskusteluja ei enää tarvita. Valmistautukaa hyväksymään se, ettei mitään anteeksipyyntöjäkään tarvita. Joissain tapauksissa, joissa haluatte saada tilanteen täydellisesti päätettyä ilman lisäkontaktia, voitte sanoa, että mitään kohtaamisia ei enää tarvita.
 
Joskus ihmiset suuttuvat toisille ja sanovat: "En halua nähdä sinua enää missään elämässä, et voi tulla edes takaisin palvelemaan minua velkasi vastineeksi." Vaikka onkin mahdollista ymmärtää tämän hyvä puoli ollessanne fyysisessä ruumiissa, se asettaa rajoituksia. Saatatte riistää itseltänne tilaisuuden tulla palvelluksi ja toiselta ihmiseltä tilaisuuden tarjota palveluaan hyvittääkseen aiemmat puutteensa ja karmalliset velkansa.
 
Paras toimintatapa karmallisten suhteiden osalta on kohdata tilanne, hyväksyä sen ratkaisemisen mahdollisuus myötätunnon ja anteeksiannon kautta ja päästää irti tilanteesta rukouksella, tarkoituksella ja tahdolla. Muistakaa, jokaista tilannetta voidaan käsitellä karmaverkon ja ihmisen egoon perustuvasta näkökulmasta. Toisaalta sitä voidaan käsitellä myös jumalaisen järjestyksen myötätuntoisesta näkökulmasta. Jotkut tilanteet ja ihmissuhteet ovat ainoastaan karmallisia, ja kun karma on vapautettu, ihmiset ovat vapaita toisistaan tai tilanteesta.
 
Toisia tilanteita ja ihmissuhteita voidaan jatkaa karman vapauduttua harmonisella ja sovinnollisella tavalla. Tavoitteemme on lopettaa pelkästään karmalliset tilanteet, jotka eivät palvele mitään hyvää tarkoitusta ja synnyttävät suurempaa vahinkoa (esim. vaikea ura, joka ei vie mihinkään). Tavoitteemme on myös tuoda harmoniaa ja jatkaa hyödyllisiä ihmissuhteita ja tilanteita (esim. vanhempi-lapsisuhde, joka on katkeroitunut). Tätä tarkoitusta varten olen tuonut teille seuraavan rukouksen vapauttamaan karmallisista suhteista, tuskasta ja kamppailusta.

Rukous anteeksiantamiseksi ja karmallisista suhteista vapautumiseksi
 
Annan anteeksi itselleni, annan anteeksi sinulle ja pyydän täydellistä parannusta meille molemmille,
kaikilla olemuksemme tasoilla, kaikissa viidessä kehojärjestelmässämme, niin etteivät tekosi tai vuorovaikutuksemme koskaan enää vaikuta minuun, häiritse tai viivytä minua eivätkä minun tekoni sinua.
 
Pidän sinua valossa.
Pidän sinua jumalaisessa rakkaudessa.
Pidän sinua jumalaisessa voimassa.
Pidän sinua jumalaisessa viisaudessa.
 
Minä kutsun esiin rakkauden, viisauden ja voiman kolminkertaisen liekin ja vapautan sinut siihen.
Mitä tahansa oppitunteja olemmekin sopineet oppivamme toisiltamme tässä elämässä, pyydän että opin ne ilossa, ja rukoilen, että sinäkin opit ne ilossa.
 
Minä annan sydämeni ytimestä puhtaan valkoisen valon parantaa sinut ja minut.
Minä kutsun puhdasta valkoista valoa MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksesta laskeutumaan sydämeeni ja sydämeesi, ja annan anteeksi sinulle kaikki hetket, jolloin tunsin sinun pettäneen minut.
Minä annan anteeksi sinulle kaikki ne hetket, jolloin tunsin sinun loukanneen minua.
Minä annan anteeksi sinulle kaikki ne hetket, jolloin tunteeni ovat tuoneet minusta esiin huonoimman puoleni sen vuoksi, mitä olet tehnyt.
 
Minä annan sinulle anteeksi kaikki ne hetket, jolloin ajatukseni ovat värähdelleet matalammalla tasolla sinua kohtaan.
Lisäksi annan anteeksi itselleni kaikki ne matalammalla värähdelleet ajatukset, jotka olen kohdistanut sinuun,
kaikki matalammalla värähdelleet tunteet, jotka olen kohdistanut sinuun,
kaiken fyysisen tuskan, jota olen toivonut sinulle,
kaikki loukkaavat ajatukset ja teot, joita olen kohdistanut sinuun mielessäni ja sydämessäni kehoni ja olemukseni kautta.
Minä annan anteeksi itselleni ja pyydän anteeksiantoasi kaikesta mitä olen aiheuttanut.
 
Meidän molempien puolesta minä pyydän MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimeen, Kristus Maitreyan, maailmamme opettajan nimeen ja Sanat Kumaran, planeettalogoksemme nimeen, että meille molemmille annetaan anteeksi kaikki hankaus, kaikki tuska, kaikki trauma, kaikki häirintä, kaikki viivytys, kaikki erillisyys, jonka olemme aiheuttaneet tosillemme ja luoneet todelliseksi maan päälle ja sen ulkopuolelle kaikkiin ulottuvuuksiin ja todellisuuksiin.
 
Minä kiitän sinua koko sydämestäni, että päätit opettaa minulle vaikeimmat oppitunnit;
oppitunnit, joita en muuten olisi kohdannut tai oppinut.
Minä kunnioitan sinua siitä, että päätit opettaa minulle nuo oppitunnit ja suostuit esittämään niin tärkeän roolin elämässäni.
 
Sinä olet rakastanut minua koko sydämestäsi.
Sinä olet ollut halukas esittämään niin vaikean roolin, ja kunnioitan jokaista ajan ja energian hetkeä, jonka olet antanut kanssakäymisellemme ja karmalliselle suhteellemme.
Minä annan tämän karmallisen suhteen nyt Jumalan, Äiti-Isä-Lapsi-itsemme, MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen ja oman muodossa olevan Jumalitsemme eteen.
 
Minä pyydän täydellistä puhdistusta.
Minä pyydän puhdistamaan, selkeyttämään ja vapauttamaan kaiken, mitä on ilmennyt välillämme menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.
Mitä tahansa ilmeneekin tästä hetkestä eteenpäin, minä annan sen jumalaisen rakkauden, jumalaisen viisauden ja jumalaisen voiman kolminkertaisen liekin läpi Jumalalle.
 
Sillä Jumalassa me olemme yhtä, ja Jumalan ykseyteen palaamme.
Minä pyydän, että saan nähdä Jumalan sinussa ja sinä minussa.
Minä pyydän, että saan nähdä itseni riittävän arvokkaaksi Jumalalle, olemaan yhtä Jumalan kanssa, ilmentämään Jumalaa, tuntemaan Jumalan, hyväksymään Jumalan, tulemaan Jumalaksi ja elämään ykseydessä Jumalan kanssa rinta rinnan sinun kanssasi.
 
Sillä sinä olet heijastus minusta.
Sinä olet olemukseni ulkoinen ilmentymä.
Se mitä on sinun sisälläsi, on minun sisälläni.
Se mikä kulkee sinun ympärilläsi, kulkee minun ympärilläni.
 
Kun me yhdistymme Ykseydessä, erillisyytemme loppuu.
Ja Ykseys saattaa kaikki erimielisyytemme päätökseen.
Mikään pimeys ei voi tunkeutua välillemme.
Sillä siinä ei ole mitään eroa, missä minä lopun ja missä sinä alat.
 
Minä pidän sinua sydämessäni.
Sillä sinun sydämesi sykkii saman Jumalan rytmissä, joka minä olen.
MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemus minun sisälläni on sinun sisälläsi olevan MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen heijastusta.
Tuossa MINÄ OLEN -olemuksessa minä pidän sinua ykseydessä Jumalan kanssa, ja minä kiitän sinua kaikista teoistasi, mikä tahansa niiden syy on ollutkin ja miten tahansa ne ovat ehkä tapahtuneet yhteisessä todellisuudessamme.
 
Minä annan tämän yhteenkuuluvuuden Ykseydelle.
Mitä tahansa onkin jumalainen tahto minulle ja sinulle, minä kutsun sen nyt esiin.
Minä rukoilen, tahdon ja määrään, että minä hyväksyn itseni tarpeeksi arvokkaaksi pitämään Ykseydessä Jumalan sisälläsi, Jumalan sisälläni ja Jumalan MINÄ OLEN -olemuksen, yhdessä ilman erillisyyttä tästä hetkestä eteenpäin.
 
Minä pyydän tätä sen MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimiin, joka MINÄ OLEN ja sinä olet.
Niin se on. Se on tehty. Amen.

 
Sovella yllä olevan rukouksen totuutta. Sovella sen tarkoitusta. Sovella sitä siirtymällä sydämeesi ja tuntemalla totuus näiden sanojen välityksellä. Mene tuohon Ykseyteen ja käsitä, että ainoa tapa, jolla voit vapautua jostain tilanteesta, on hyväksyä se, ilmentää se ja tulla siksi. Silloin kun muutat ajattelutapaasi, muutut sisältä käsin. Silloin muutat mikrokosmosta. Mikrokosmos heijastaa sen, mitä sen sisällä on, maailmaan ympärilleen, makrokosmokseen. Silloin sinua ympäröivä maailma voi vain muuttua. Jos se ei muutu, niin se lakkaa olemasta sinua ympäröivä maailma, eikä se voi enää olla todellisuutta kokemassasi makrokosmoksessa. Silloin asiat muuttuvat ja voit kävellä pois huonoista tilanteista.
 
Lopulta tulee hetki, jolloin et enää tunne juuttuneesi karmalliseen suhteeseen. Sinua kohtaa on loppumishetki. Sitten olet vapaa lähtemään. Maailmankaikkeus järjestää sinulle "poistumisen". Se osoittaa sinulle uloskäyntikohtia. Kun se tapahtuu, sinun ei tarvitse jäädä enää sekunniksikaan. Sinun ei tarvitse jäädä kauemmaksi aikaa uhrautumisena eikä valintana. Eikä sinua vaadita jäämään suurempien oppituntien vuoksi, koska niitä yksinkertaisesti odottaa muualla. Lausu näitä rukouksia siihen saakka ja ota taakka harteiltasi ja pyydä Jumalaa auttamaan niiden kantamisessa tai vielä parempi, pyydä Jumalaa muuntamaan kaikki taakkasi ja auttamaan sinua näkemään Ykseys.

Katsoessasi peliin näet oman heijastuksesi. Et voi katsoa peiliin ja nähdä heijastusta jostain muusta. Sen vuoksi, jos omassa sydämessäsi on anteeksiantoa, jos omassa mielessäsi on eheyttä, jos pystyt sisälläsi pitämään kuvaa täydellisyydestä, niin se mitä tahansa peiliin heijastuukin, on täydellistä. Sillä niin pitkään kuin voit nähdä täydellisyyden sisälläsi ja ulkopuolellasi, olet onnellinen. Joskus kumppanit, jotka rakastavat toisiaan, puhuvat toistensa kauneudesta. Toisia voi ihmetyttää, miten he näkevät kauneutta toisissaan, kun niiden silmissä, jotka näkevät kauneuden ihon syvyydeltä, näissä kumppanuksissa ei ole selvästikään kauneutta. Kuitenkin kumppanit ovat tietämättömiä kauneuden puuttumisesta ja vajavuuksista toisissaan. He näkevät vajavuudet täydellisyytenä.
 
Samasta syystä te olette saattaneet kokea tilanteen, jolloin ette voi luottaa johonkin ihmiseen tai tunnette olonne epämukavaksi hänen läheisyydessään, ja kuitenkin kaikki muut sanovat: "Voi, hän on niin kaunis, niin kaunis. Hän ei ole kaunis ainoastaan ulkoa, vaan hän on kaunis myös sisältä." Olette paikalla ja sanotte: "Voi, pystyn näkemään ihon syvyydellä kauneutta, mutta se ei vaikuta minuun. Itse asiassa se tekee minusta levottoman, ja todellisuudessa en voi myöskään luottaa tuohon kauneuteen. Haluaisin mieluummin jonkun, joka ei ole niin kaunis, mutta johon voin luottaa." Makrokosmos ilmentää todellisuuksia, jotka ovat heijastusta mikrokosmoksesta. Näette omat pelkonne tai puutteenne tai heijastuneen puutteenne. Jos olisitte tyytyväisiä itseenne, niin sillä ei olisi merkitystä, miltä tuo henkilö tuntuu tai näyttää. Pystytte hyväksymään hänen puutteensa täydellisyytenä, eikä se ole teille uhka.
 
Nämä totuudet ovat tärkeä ja oleellinen osa omaa henkistä kasvuanne. Voitte kantaa taakkaa Jumalan puolesta ja olla luopumatta siitä, ja päästessänne kotiin olette niin väsyneitä, että unohdatte olevanne kotona. Tai voitte rakastaa niin paljon Jumalaa, että unohdatte taakan ja päästätte siitä irti, kun pyritte pääsemään kotiin ettekä edes tiedä jättäneenne taakkaa taaksenne. Totuus on, että ette ole lähteneet kotoa. Vanha sananlasku "Koti on siellä missä sydän on" on hyvin totta. Joskus rakkaudessamme Jumalaa kohtaan, halussamme palvella ja tehdä mahdollisimman paljon jokaisesta elämästämme, päädymme ylitekemiseen, ylivenymiseen ja ylireagoimiseen. Sitten luulemme tekevämme tämän kaikki ylittääksemme erillisyyden tuskan.
 
No, kuka sanoi meidän oleva erillään alun alkaenkaan? Mitä on erillisyys? Olette Jumalan oman olemuksen sirpaleita ja puolia. Miten Jumala voi olla erillään oman olemuksensa osasista? Jos voimme älyllisesti ymmärtää, että kaikki on Jumalaa, niin miten mikään voi olla erillään Jumalasta? Jos voitte tunteena kokea, että kaikki on Jumalaa, silloin tiedätte, että ei ole erillisyyttä. Tämä kokemus ei synny kirjasta lukemanne tiedon kautta, vaan omassa sydämessänne kokeman viisauden kautta.
 
Pidän teitä omassa sydämessäni. Kutsukaa minua osoittamaan teille Ykseys älyllisesti, mutta ennen kaikkea mentaalisesti ja tunteena. Kutsukaa minua avaamaan sydämenne oivallukselle, että olemme kaikki yhtä ja Ykseys ulottuu teistä, sirpaleesta, Jumalaan, kaiken Lähteeseen. On ilo seurata kasvuanne, on ilo kulkea rinnallanne ja on ilo saattaa teidät kotiin Ykseyteen ja vapauttaa erillisyyden tuskasta. Joka hetki kun jatkamme yhdessä Ykseyden oivaltamisen polulla ja pääsemme lähemmäs sen elämistä, pidän teitä sydämessäni.
 
Olen Metatron. El Shaddai. Niin se on.



 smitten Kiss angel smitten


« Viimeksi muokattu: 21.06.2008 12:28:03 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #8 : 14.07.2008 09:19:49 »


Autuuden aaltoja
HEINÄ- JA ELOKUUN ENERGIAT

Metatronia kanavoinut Nasrin (www.nasrinsafai.com )
6.7.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Oman sydämeni rakkaat, olen Metatron.

Olen Thothin ja Sanat Kumaran seurassa. Koskien aikoja joihin olemme siirtymässä, niin 7.7.08 alkaen, mikä on suuri portaali, siirrymme uuteen energiakenttään. Nämä energiat tulevat auringosta ja kuun voimakentän vahvistamina ne valaistaan maapallolle. Suurien parantajavoimien energioina nämä ovat feminiinisyyden luovaa voimaa. Nämä energiat jatkuvat ja kiihtyvät, kunnes saavutamme ajankohdan 8.8.08.

Kahdeksan on ikuisen elämän merkki, äärettömyyden merkki, yltäkylläisyyden ja yhtenäisyyden symboli. Muistakaa 8/8/8 hyvin tärkeänä portaalipäivänä.


8.8. alkaa yksi nopeutumisjakso,
joka kestää neljä päivää. Se saattaa meidät elokuun 12. päivään, sen kolmanteen vuosipäivään, että Kristus Maitreya tekee työtä maapallon väestön yhden prosentin herättämiseksi. Tämä saattaa näyttää pieneltä luvulta, mutta jos prosentti maan väestöstä olisi täysin hereillä omalle jumaluudelleen ja toimisi sen mukaisesti, maa olisi täysin erilainen paikka. Saavutamme nyt tuon vuosipäivän. Hyvä uutinen on, että olemme saavuttaneet sen jo. Olemme sen jakson loppuunsaattamisen kolmannessa vuodessa, joka jatkuu 12/12 saakka, mikä on yksi hyvin merkittävä portaalipäivä.

Toiset neljä päivää tuovat meidät elokuun 16. päivään, mikä on Harmonisen yhdentymisen vuosipäivä ja portaalipäivä. Vuonna 1987 maan ihmisolennot lähettivät vetoomuksen korkeampiin ulottuvuuksiin. Tässä vetoomuksessa ihmiskunta pyysi tietoisesti ja alitajuisesti mestariulottuvuuksilta apua. Tämä päivä tunnetaan Harmonisena yhdentymisenä. Tietenkin joidenkin taivaankappaleiden yhdentyminen auttoi tässä prosessissa. 16.8. meillä on tuon päivän vuosijuhla. Joka vuosi siitä lähtien valoenergiat ovat olleet valaistumpia.

Tänä vuonna "valovalaiseminen" tulee Seitsemältä Valonherralta. He ottavat täysin vartiointivastuun ja asemansa maan päällä tuona päivänä. Tämä on juhlapäivä. Pyydän tätä kanavaa, Nasrinia, tuomaan teille seremonialahjan, minkä pyydän teitä kaikkia tekemään. Tästä tulee elokuun puolenvälin uutiskirjeen erityispainos.

(Nasrinin huomautus: Perjantaina 8.8.08 klo 8.00 PM EST (Suomen aikaa 9.8. klo 3) pidetään ilmainen kanavointitilaisuus tämän Metatronin seremonian vastaanottamiseksi. Tämä kanavointi pidetään puhelinneuvotteluna. Olette kaikki tervetulleita liittymään seuraan. Niitä varten jotka eivät voi soittaa, seremonia kirjoitetaan puhtaaksi ja se on saatavilla nettisivuillani. Voitte sitten pitää seremonian itse 16.8.08 paikkeilla. Tämän kanavoinnin audiotiedosto tulee myös ladattavaksi.)

Kuljemme 16.8. taas yhden neljän päivän nopeutumisjakson läpi ja pääsemme ajankohtaan 20.8. Kaikki energia huipentuvat tässä kohtaa. Siitä alkaa seitsemän päivän jakso, joka saattaa meidän elokuun 27. päivään, missä on tasanne ja seuraavan kahden päivän aikana vakaannumme. 27., 28. ja 29.8. päivä ovat kaikki portaaleja. Tiedostakaa ne. Sitten menemme tilanteeseen, jota kutsun ylläpidoksi. Tämä merkitsee sitä, että maa ja ihmiskunta pystyvät ylläpitämään värähtelytaajuutensa tässä valomäärässä. Joka päivä 7.7. alkaen aloitatte korkeamman valosyklin, mikä värähtelee korkeamman valomäärän taajuutta.

(Huomautus: Tämä merkitsee sitä, että kova työ valomme kohottamiseksi meditoinnin, rukousten ja seremonioiden kautta tänä aikana voi saada meidät korkeampaan valomäärään, jolloin saavutamme ylläpitotilanteen. Mikä tahansa tuo korkein kohta onkaan, saamme Metatronilta apua sen ylläpitämiseksi siitä eteenpäin.)

Jos tunnette huonovointisuutta tänä aikana, tietäkää, että tämä on palveluanne ihmiskunnalle. Jos kehonne on väsynyt ja haluatte kömpiä sänkyyn nukkumaan, kyse on kuonan polttamisesta.


Kun suurempi valo loistaa aineelliseen kehoonne, aine vastustaa. Olemusluonteeltaan aine kantaa pimeyttä. Siksi kehonne aineen on valaistuttava. Te valaistutte. Tätä tunnette ensimmäisen vuorokauden aikana. Kun tämä 24 tunnin jakso on lopussa, olette luultavasti saavuttaneet sen valomäärän, mitä vaaditaan sitten tuon valon ylläpitämiseksi. (Huom.: Jokaisen syklin alussa on 24 tunnin jakso.)

Tämä 24 tuntia on jakso, jolloin valovastustuksenne tulee pintaan ja valo muuntaa sen. Kun tämä jakso on valmis, olette myös valmiita siihen, että valon enkelivoimat, valonmestarit ja suojelusenkelinne ylivalaisevat teidät. Ylivalaiseminen merkitsee sitä, että valo loistaa lävitsenne. Kuvitelkaa, että suurempi valo-olento, jonka keho on tehty kirkkaasta valosta, on yläpuolellanne ja se sallii kehonne uppoutua hänen kehoonsa. Kykynne, voimanne, viisautenne ja valonne alkaa sitten laajentua. Tämä prosessi on asteittainen.

Tunnette tämän seuraavien 24 tunnin aikana raivokkaasti, vauhdikkaasti, voimakkaasti ja intensiivisesti, koska tällöin inkrementti inkrementiltä, hitunen hituselta valonne lisääntyy. Tunnette lisäyksen sen mukaisesti, miten kykenette imemään ja sulattamaan tuota valoa.

Pidän teitä kaikkia omassa sydämessäni ja annan teidät Sanat Kumaralle. Jumaläidin, mestari Thothin, lordi Melchizedekin, muinaisten päivien ja omasta puolestani pidän teitä kaikkia sydämessäni suuresti iloiten ja juhlien.


Olen oma Metatroininne.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Lempeydellä voi ravistella maailmaa




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 08.04.2009 09:12:03 »

laitetaanpa tänne.. eniten pisti silmään tuo että mennyttäkään ei olisi.. hmm..

AIKAPORTIT JA HENKILUOLA
 
Arkkienkeli Metatronia kanavoinut James Tyberonn ( www.earth-keeper.com)
Huhtikuun 2009 uutiskirjeestä
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Tervehdys, olen Metatron, Valonherra, ja tervehdin teitä kaikkia tässä ajattoman avaruuden tarkassa vektorissa. Syleilen teitä ehdottomassa rakkaudessa. Rakkaudessa joka on geometrista, rakkaudessa joka on tieteellistä ja rakkaudessa joka on mittaamattoman pyhää. Rakkaus on kaiken lähde. Se ei ole tunne, se on kaikenkattavaa resonanssia. Sen voiman lähde joka tekee mahdolliseksi nykyisen tietoisuutenne, ei ole koskaan ollut fyysinen, ja siellä missä minä hallitsen, on monia jumalaisia olentoja, jotka eivät edes tiedä teidänlaisenne fyysisen järjestelmän olemassaolosta. Onko se teistä yllättävää?
 
Jumalainen älykkyys ja aistiva tietoisuus oli olemassa kauan ennen, kuin maapallo muodostettiin. Tietoisuus on kaiken luomisen moottori, kaiken materian ja antimaterian, ja se muodostaa monia muita todellisuuksia maapallonne rinnalle. Taas kerran, tämänhetkinen oma näkökulmanne on niin rajallinen, että teistä näyttää siltä, että fyysinen todellisuus on olemassaolon sääntö ja tyyli. Akateemikkonne etsivät elämää aurinkokuntanne toisilta planeetoilta ja koska ne ovat erilaisia kuin maapallonne, he olettavat, ettei niillä ole elämää. Kerromme teille, etteivät ne ole ainoastaan täynnä elämää, vaan itse planeetat, tähdet ja niiden välinen avaruus ovat kaikki tietoisia olentoja. Fyysinen elämä on poikkeus, ei sääntö.
 
Kaksinaisuuden fyysinen järjestelmä on tarkoituksellista harhaa. Uneksitte unta ihmiskunnasta. Olette voimakkaita henkiolentoja, joilla on suodattimet. Olette Luojalähteen jumalaisia kipinöitä, jotka käyvät maapalloyliopistoa. Ja näin teidän on hyväksyttävä tämä perusoletus ja yritettävä omasta näkökulmastanne ymmärtää suurempia todellisuuksia, jotka ovat fyysisen havaintonne tuolla puolen - ja niitä on monia. Ja rakkaus on rakennuspalikka, kaiken ydin-"DNA".
 
Ja niin puhumme aikasiirtymästä.
 
Kysymys: Viime vuonna vietin aikaa hyvin ainutlaatuisessa voimapaikassa nimeltään Grimes Point, joka sijaitsee Tahoe-järvellä, Renon ulkopuolella, Nevadassa Kalifornian rajalla. Alue on täynnä hyvin mielenkiintoisia kalliopiirroksia ja jotkut Amerikan alkuperäiskansat tuntevat sen porttina tähtikansan luo. Luola on alueella, missä on erittäin mielenkiintoiset energiat. Vietin aikaa kallioiden keskellä ja pian vaivuin meditatiiviseen tilaan, joka tuntui hyvin samanlaiselta kuin "ayahuasca"(suom. huom. ayahuasca = tietyllä pyhällä juomalla aikaansaatu hallusinaatiotila). Tunsin ikään kuin kulkeneeni aikatyhjiöön, lineaarisen ajan ulkopuolelle ja fyysinen, näkyvä ympäristö aaltoili sumuisena ja aistin sähkösykettä maassa. Voitko puhua tästä alueesta? Onko se aikasiirtymäalue?
 
Metatron: Grimes Point on tosiaankin aikavääristymäalue. Tätä vääristymää tapahtuu useilla tasoilla. Ensimmäinen johtuu siitä gravitaatiovaihtelusta, jota tapahtuu rytmisesti tietyillä alueella. Sama gravitaatiovääristymä vaikuttaa myös alueen aika-avaruusjatkumoon ja saa aikaan hyvin samanlaisen ulottuvuusaukkokentän kuin navoilla.
 
Kysymys: On Paiute-alkuperäisheimon tarinoita sekä erään fyysikon raportti 1940-luvulta maanalaisista kaupungeista tällä alueella. Voitko puhua tästä?
 
Metatron: Olen puhunut aiemmin sivilisaatioista ja siirtokunnista, joita on maan sisässä, ja valtavista maanalaisista tunneli- ja luolaverkostoista, joita risteilee planeetallanne. Siriuslaiset ja plejadilaiset rakensivat ne alun perin ja niitä käyttivät laajasti kehittyneet atlantislaiset. Ne joita pidätte lemurialaisina, asuvat monissa näissä kuiluissa Mount Shastan, Grand Tetonsin ja Arkansasin alueen alla ja laajalti Grimes Point, Mohaven erämaan ja Kuolleenlaakson alueilla USA:ssa.
 
Nämä alueet ovat olemassa - se ei ole kansantarua, vaan tosiasia yhtenäiskentän ulottuvuuskerroksesta. Vaikka on tosiaankin löydetty satunnaisesti näitä luolia, jotka sisältävät tunneliverkoston, ja todisteita menneistä sivilisaatioista, ne on kielletty ja löydöt on saatettu huonoon valoon. Grimes Pointin luolat ovat tosiaankin sisäänkäynti atlantislaiseen tunnelijärjestelmään, mutta nykyaikana Grimes Pointin alla on ensisijaisesti massiivinen portaali. Erityisesti ainutlaatuisten taajuuksiensa vuoksi se on tosiaankin sisäänkäyntikohta maan sisäisiin tukikohtiin, joita pääasiassa käyttävät plejadilaiset.
 
Vaikka tämä kuulostaa monista mielikuvitukselta ja uskomattomalta, niin se on aivan totta. Perimmäinen alkuperänne on itse asiassa Plejadeilla ja Siriuksella. Kuitenkin ylipääsemättömistä todisteista huolimatta se sivuutetaan laajasti ihmisten harhakuvitelmana. Olette todella galaktista alkuperää ja olette samanaikaisesti monessa ulottuvuudessa näinä samoina rotuina, joiden olemassaolon kiellätte.
 
Puhut Paiute-legendoista. Itse asiassa useimmat alkuperäisheimot tunsivat "tähtikansan", kuten sitä kutsut. Monien niiden kielessä on nimi Plejadeille. Lakotat, Hava supait ja Navajot viittaavat kaikki Plejadeihin ja Siriukseen. Hava supait viittaavat legendoissaan honteloihin, siniharmaisiin "muurahaisihmisiin", jotka ovat vieneet heidät maanalaisiin pakolaiskaupunkeihin Atlantiksen ensimmäisen ja toisen tulvan aikana. Nämä olivat lemurialaisia ja siriuslaisia. Geologinne ymmärtävät, että tämä alue oli veden alla 12000 vuotta sitten.
 
Ihmisjäännökset joita kutsutaan "henkiluolamieheksi" ja jotka löydettiin Grimes Pointista, ovat arvoitus antropologeillenne. Nykyteknologianne määritti jäännökset aikaan 8400 eKr. Kuitenkin suurin mysteeri on se, että jäännökset eivät ole alkuperäisrotua, vaan pieni ihminen, jolla on kaukasuslaisia piirteitä.
 
Kysymys: Onko Grimes Point siis sisäänkäyntikohta maan sisään?
 
Metatron: On todellakin! Yksi monista. Se on suoraan yhteydessä Mount Shastan Agartha-kaupunkiin ja valtaviin maanalaisiin kuiluihin Kalifornian, Nevadan, Arizonan, Arkansasin ja Wyomingin alla.
 
Kysymys: Onko tohtori F. Bruce Russelin raportoitu luolalöytö todellinen tapahtuma? Hän sanoi löytäneensä muumioita, jotka olivat 2.8 metriä pitkiä ja joilla oli punaiset hiukset ja geometrisia symboleja.
 
Metatron: Luola löydettiin ja se on olemassa. Ympäri planeettaa on löydetty monia jättiläisiä, kuten niitä kutsutaan. Ne jotka on löydetty Kaliforniasta ja Nevadasta, ovat pitkää atlantislaista rotua, jolla on kultainen iho ja vaaleat tai punertavat hiukset. Atlantiksen kultainen rotu oli tyypillisesti pituudeltaan 2.8-3.7 metriä. Atlantisen ayrianilaisest muistuttivat ulkonäöltään kaukasuslaisia ja olivat pituudeltaan 1.5-1.8 metriä - kuten oli myös Ogin punainen rotu, joka tuli tunnetuksi alkuperäisinä amerikkalaisina. Mayat, Irokeesit ja monet muut ovat juuriltaan atlantislaisia.
 
Vaikka meillä ei ole mitään halua mennä salaliittoihin ja salailupolitiikkaan, niin osa hallitustanne on ollut yhteistyössä tiettyjen maanulkopuolisten ja maan sisäisten lemurialaisten kanssa suurimman osan mennyttä vuosisataa. Osa tästä on itse asiassa hyväntahtoista työtä, osa liittyy salaiseen teknologiakehitykseen. Meidän tehtävämme ei ole tässä penkoa tätä aihetta, paitsi kertoa teille, että lähitulevaisuudessa maanulkopuoliset yhteytenne ovat paljon selvempiä. Mutta taas kerran, alkuperäiskansat tiesivät yleisesti näistä yhteyksistä eivätkä pelänneet niitä.
 
Monet heimoyhteisönne olivat avoimesti vuorovaikutuksessa "tähtiolentojen" ja maan sisäisten lemurialaisten kanssa. Kuitenkin vuorovaikutus tapahtui opettamisen ja avun antamisen vuoksi. Vaikka hallituksenne on näiden kanssa tekemisissä nyt, maan sisäisellä lemurialaissivilisaatiolla ei ole mitään halua sekoittua ihmiskunnan kanssa tällä hetkellä. He ovat rauhallisia ja henkisesti korkealle kehittyneitä olentoja, joilla ei ole muuta uskontoa kuin jumaluuden tunnustaminen. He ovat eri kurssissa ja hyvin lähellä oman syklinsä loppuunsaattamista. Sitten kun kehitätte sisäistä kykynne kohottaa värähtelyänne, voitte olla vuorovaikutuksessa kaiken jumalaisen älykkyyden kanssa. Löydätte todellisen alkuperänne, todellisen tarkoituksenne ja moniulotteisen luonteenne. Huomaatte, että olette maanulkopuolisia, tähtiolentoja, delfiinejä, atlantislaisia ja lemurialaisia.
 
Grimes Point
 
Kysymys: Kiitos. Takaisin Grimes Pointiin. Siellä olevat kalliopiirrokset ovat hyvin mielenkiintoisia. Monissa niissä on aaltoja ja siksakkaavia malleja. Oliko näillä symboleilla tietty merkitys?
 
Metatron: Kalliopiirrosten aikakaudet vaihtelevat. Jotkut ovat pelkästään seremoniallisia. Aallot ja siksakkaavat mallit ovat symboleja niistä aika- ja paikkavääristymistä, joita Atlantiksen jälkeiset alkuperäiskansat tunsivat ja kokivat tuolla alueella, sillä se on tosiaankin gravitaatiopoikkeavuuksien ja samanaikaisten aika-paikkaulottuvuuksien merkittävin alue. Havaitsit meditoidessasi siellä, että alueelta nousi läpinäkyvä aaltokenttä, joka on samanlainen kangastus, minkä näette katsellessanne lämmön nousevan asfalttitieltä kesäkuumuudessa. Nimittäin se verho joka erottaa todellisuudet, on erittäin ohut Grimes Pointissa.
 
Todellisia näkymiä ja käynnissä olevia tapahtumia toisista maailmoista ja aikakehyksistä voidaan fyysisesti nähdä tiettyinä aikoina melko helposti täällä. Sähkömagneettiset välähdykset joita kalliopiirrosten aallot ja siksakit osoittavat, ovat merkkejä tämän alueen tapahtumista. Samankeskiset ympyrät ja spiraalit merkitsevät alueen pyörreportaalia, sisäänkäyntiä henkimaailmaan, kuten alkuperäiskansat sitä kutsuivat. Kaikki on hyvin konkreettista Grimes Pointissa - näkyvää ja fyysisesti selvää gravitaatiopoikkeavuuksien ja aikavääristymien muodossa.
 
Alueen luolia käytettiin ja käytetään eri aikoina plejadilaisten sisääntulokohtina ja nämä energiat ovat erittäin voimakkaita. Tiettyinä aikoina voidaan todella päästä suureen moniulotteisuuteen sellaisissa energioissa, mitä Grimes Pointissa on.
 
Alkuperäiskansat tunsivat tämän energian ovena toisiin ulottuvuuksiin sen ainutlaatuisen energiakentän ja niiden vaikutusten vuoksi, mitä sillä oli ihmisvierailijaan. Sen vaikutukset ovat moninaiset. Mestarit voivat käyttää tätä energiaa perimmäisen itsensä hakemiseen, parantamiseen ja menneisyyden ja tulevaisuuden muuttamiseen - itsen eri ulottuvuustodellisuudet yhdistyvät koko itsen yleishavainnoksi. On jatkuvaa alitajuista informaatiovaihtoa itsen kaikkien kerrosten välillä ja tämä on äärimmäisen tärkeä prosessi. On vähän helpompaa toteuttaa tämä parantava eheytyminen Grimes Pointin kaltaisten alueiden samankeskisissä ulottuvuuskerroksissa. Nämä energiat ovat tällä tavalla täysin etsijän ulottuvilla.
 
Moniulotteinen aika
 
Grimes Pointin energia saa aikaan aikapoikkeavuuden, kuten saavat tietyt muutkin paikat maan päällä. Jotkut niistä tunnetaan, toisia ei. Aika on luotu harha, ja gravitaatio, maan pyörimisvauhti, sähkömagnetismi ja taivaalliset asetelmat ovat sen aikaansaavia tekijöitä. Aika sellaisena kuin havaitsette sen, on vain sitä - havainto. Vakuutamme teille, ettei aikaa todellakaan ole olemassa kaksinaisuuden ulkopuolella sillä lineaarisella tavalla, johon uskotte. Ja myös kaksinaisuuden suodatuslinsseissä on tiettyjä ulottuvuuskerrosalueita, joilla voi tapahtua ja tapahtuu huomiota herättäviä poikkeavuuksia. On nimittäin monia maapalloja, jotka ovat samankeskisesti siinä tilassa, jossa ihmiset näkevät fyysisen maapallon. On värähtelymekanismeja, jotka yhdistävät nämä rinnakkaisulottuvuuskerrokset, ja tämä luo portteja toisiin aikakehyksiin ja todellisuuksiin, jotka ovat yhtä aikaa näillä ainutlaatuisilla alueilla.
 
Laajemmasta näkökulmasta siis tuntemaanne aikaa ei ole. Aika ja avaruus ovat luonnostaan yhteydessä, saman mekanismin puolia. Avaruus on tavallaan "hyytynyttä" valoa, jota pidetään matriisimuodossa kaksinaisuudessa, mikä sallii erillisyyden ja harhan peräkkäisestä tai "pidätetystä" ajasta.
 
Jos asiaa selitetään tämän päivän tietokonevastaavuudella, aika ja avaruus ovat "digitaali-ulotteisen valon" aliohjelmia. Aika-avaruus on holograafinen serveri, joka voi samanaikaisesti tallentaa monia eri tiedostoja ja alitiedostoja. Aivan samalla tavalla kuin tietokoneessa on paikkoja, joista voitte nähdä kaikki ohjelmat ja tiedostot ja kulkea niiden välillä, myös maapallo-ohjelmassa on paikallisvektoreita, jotka ankkuroivat sellaisia holograafisia ulottuvuusportteja, jotka päästävät todellisuuden ja aikamuotojen toisiin matriisitiedostoihin.
 
Kun siis elätte nykyhetkeä havaitussa ajassanne tänään, elätte myös samaan aikaan kaikkia olemassaolonne tasoja. Aikaohjelmat ovat holograafisia ja nämä ohjelmat ovat "monikoodattuja" tietyillä alueilla, erityisesti napa-alueilla. Siellä on portteja tai pääsy moneen ohjelmaan.
 
Alue jota tällä hetkellä kutsutaan Grimes Pointiksi, lähellä Tahoe-järveä Nevadassa, on yksi näistä. Siellä on monia energiadynamiikkakerroksia. Se on tosiaankin portaali, mutta rajaton portaali, joka ei ole ainoastaan madonreikä avaruudessa toisiin kosmoksen paikkoihin, vaan todellakin (ja erityisesti) ainutlaatuinen portti sen toisiin ulottuvuusosiin, mitä voidaan kutsua holograafiseksi "koko maapallo" -ohjelmaksi. Sitä voidaan kutsua aikaporttivektoriksi. Se on yksi monista planeettanne koordinaatiopisteistä, joka sisältää "aikakoodikirjoituksen".
 
Tällaiset pisteet ovat ankkureita, jotka "kiinnittävät" jokaisen todellisuuden fyysiseen maailmaan, maapallokokonaisuuteen. Ja niinpä tässä samankeskisessä "päällysvektorissa" voidaan päästä helpommin toisiin aikaohjelmiin, toisiin ulottuvuuksiin. Muinaiset mestarit tiesivät tämän ja sen kokivat vaihtelevassa määrin monet alkuperäiskansat, kuten niitä kutsutaan.
 
Aikaporttivektorit eivät ole ainoa keino päästä toisiin todellisuuksiin. Tämä voidaan tehdä myriadein tavoin, mukaan luettuna kristallienergioiden phi-resonassi ja syvä meditaatiotila. Mutta se on erilaista aikaporttivektorin koordinaatiopisteissä, että niissä ankkuroidaan maapallon koko aikaohjelma - yksinkertaistettua selitystä käyttääksemme - tiettyihin pisteisiin tietyissä värähtelymatriiseissa. Nämä ovat hyvin ainutlaatuisia tarkoitukseltaan ja eroavat sellaisista alueista kuin Titicaca, Arkansas, Grand Tetons, Shasta ja Roslyn, mitkä ovat ensisijaisesti taivaallisia tähtiportteja. Ensin mainituista päästään toisiin ulottuvuuksiin, toisiin aikakausiin, toisiin maapalloajan ohjelmiin, kun taas jälkimmäisistä kuljetaan toisiin ulottuvuuksiin avaruudessa. Ymmärrättekö eron?
 
Kysymys: Sanotko, että Grimes Point ja muut vastaavat aikaporttivektorit sallivat aikamatkailun tai parantavat kykyä siihen?
 
Metatron: Kyllä. Mutta ollaanpa tarkkoja. On parempi sanoa, että kaikki holograafiset aikaohjelmat ovat selvemmin ja konkreettisemmin yhdessä sellaisissa pisteissä. Tämä ei merkitse sitä, että kun kävellään Grimes Pointiin, hävitään nykyisestä ohjelmasta ja johonkin materialisoidutaan tulevaan tai menneeseen ohjelmaan. Sen sijaan se merkitsee sitä, että ikkunat toisiin aikakehyksiin ovat enemmän ulottuvilla täällä. Mutta kerromme teille tosiaan, että materialisoitumisia voi tapahtua ja tapahtuu täällä hyvin tarkoituksellisesti ja tosinaan myös vahingossa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.2009 09:12:31 »

 
Kerromme teille, että teknologisemmat sivilisaatiot - sekä menneisyydestä että tulevaisuudesta teidän sanoillanne - jotka ymmärtävät todellista aikamatkailutiedettä, ovat valinneet eri tarkoituksista sellaisia aikaporttivektoreita mennäkseen toisiin aikakausiin. Tätä tosiaankin voi tapahtua ja tapahtuu.
 
Aikamatkailu
 
Aikamatkailua on tapahtunut sekä tulevaisuudessanne että menneisyydessänne. Vaikka on tapauksia, joissa ihmiset ovat tilapäisesti siirtyneet eri aikahologrammeihin, on erittäin harvoja tapauksia, missä siirtyminen oli pysyvää. Amiraali Byrd tosiaankin siirtyi tilapäisesti hyvin todellisesti toiseen aikajaksoon napalentonsa aikana. Suurin osa hävinneistä lennoista, joista on raportoitu Bermudan kolmion yllä, eivät ole olleet pysyviä siirtymiä. Aikahäiriötä tosiaankin on tapahtunut, mutta lentokoneet eivät ole kokonaan hävinneet toiseen aikajaksoon. Sen sijaan laitteiden väärä toiminta aiheutti väärän suunnan valitsemisen ja radion hiljentymisen ja häviämiset olivat yksinkertaisesti törmäämisiä mereen.
 
Tietty valtionne salainen toiminta yhdessä yritysten kanssa on jo kehittänyt aikamatkailun raakamekanismin. Se ei ole vielä hallinnassa ja stressi mikä aiheutuu "ihmistempornautille", on merkittävä - se vanhentaa ihmiskehoa noin 7-10 vuotta joka matkalla. Tällä hetkellä pystytään siirtymään eteenpäin ajassa vain noin 20 vuotta eikä pystytä kulkemaan menneisyyteen. Aikanaan kun hyödynnettävät laitteet muuttuvat magneettivoimasta kristalli-bioplasmakenttään, tämä parantuu huomattavasti ja aikasiirtymä on tarkoituksellista eikä sattumanvaraista.
 
Optimaalinen aikamatkailu tapahtuu merkivan ja jalostuneen bio-plasmakenttätietoisuuden avulla ja samalla kuin sitä tietenkin aikavektorimielessä auttavat kristallilaitteet, se tapahtuu ensisijaisesti matkustajan valotietoisuudella. Monet teistä aikamatkailevat unitilassa melko usein ja siinä on avain siihen, miten se tehdään optimaalisesti laajennetussa tietoisuustilassa.
 
On tosiaankin fysiikan lakeja, jotka pätevät siihen, miten ajassa ja avaruudessa suunnistetaan moniulotteisesti. Ja aikanaan näennäisen selvät rajat menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden välillä ymmärretään paremmin suodatusharhoiksi, jotka aiheuttaa ne ulottuvuushavaintorajat, jotka voidaan fyysisesti nähdä kaksinaisuudessa.
 
Nämä linssisuodattimet luovat tosiaankin lineaarisen harhan ajan kehittymisestä sarjana. Tämä on juuri se syy, miksi ihmiset uskovat, että yksi hetki on ja sitten on poissa iäksi ja sitten tulee seuraava hetki, joka edellisen tapaan haihtuu suureksi menneisyyden sumuksi. Kerromme teille, että kaikki maapallokokonaisuudessa ja monikaikkeudessa on samanaikaisesti, yhtä aikaa. Menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus ovat selviä vain niille, jotka ovat kolmeulotteisessa todellisuudessa. Ja niissä ohjelmissa jotka erottavat maapallokokonaisuuden aikajaksotiedostot, voidaan kulkea.
 
Menneisyys ei ole kiinteä
 
Menneisyys ja tulevaisuus sellaisena, kuin uskotte niiden olevan, on sarja sähkömagneettisia reseptoreita, joita pidetään fyysisen mielen kristalliosassa ja ei-fyysisen mielen ultraviolettikentässä. Näitä sähkömagneettisia "karvoja" voidaan muuttaa ja itse asiassa ne vaihtelevat jatkuvasti. Kirjoitatte kohtalonne eikä kyse ole lineaarisesta, yksisuuntaisesta dynamiikasta.
 
Menneisyytenne luominen on aivan yhtä tärkeää kuin nykyisyytenne ja tulevaisuutenne luominen. Menneisyys on näin hyvin muokattava eikä yhtään kiinteämpi kuin tulevaisuutenne. Ajatteluprosessinne ja uskomuksenne luovat menneisyytenne ja menneisyydestä on yhtä monta oikeaa versiota kuin tulevaisuudestakin.
 
Kerromme teille, että jos seuraavalle sukupolvelle kerrottaisiin lapsesta saakka, että Rooman imperiumi hallitsi maailmaa 1700-luvulle saakka, siitä tulisi todellisuutta ja löytyisi todisteita vahvistamaan sen. Kuitenkin se olisi täysin eri menneisyys, minkä vanhempi sukupolvi muodosti. Mutta molemmat olisivat totta. Molemmat olisivat erillisiä, kuitenkin päteviä tiedostoja ajan hologaafisissa ohjelmissa.
 
Kaksinaisuuden ihmisinä otatte itsestäänselvyytenä, että nykyiset tekonne voivat muuttaa tulevaisuutta, mutta ne voivat muuttaa ja muuttavat myös menneisyyttä. Menneisyytenne ei ole yhtään enemmän irrallaan tai vähemmän mukana nykyisyydessänne kuin ne päätökset, joita teette tänä päivänä.
 
Kerromme suuren totuuden pohdittavaksenne. Se on, että kaikki mitä teette, vaikuttaa menneisyyteenne ja voitte vastaavasti poistaa nykynäkökulmastanne ne, mitä sanotte traumoiksi ja vääräksi teoksi ja mitkä tapahtuivat vuosia tai elämiä sitten. Sitä paitsi, teitä kaikkia vaaditaan tekemään tämä! Jokainen teistä muodostaa ja "kalvottaa" täysin ainutlaatuisesti ihmisaivojen sähkömagneettiset kristalliportaalit. Todennäköistä menneisyyttä voidaan muuttaa ja tällaiset muutokset ovat kaikkea muuta kuin harvinaisia. Näitä muutoksia tapahtuu spontaanisti alitajunnassa. Voitte nyt oppia tekemään tätä tietoisesti.
 
Menneisyyden lineaarinen puoli on harvoin sitä, mitä muistatte sen olevan. Itse asiassa järjestelette jatkuvasti uudelleen muistianne menneisyydestä jokaisen uuden hetken, jokaisen uuden tapahtumakokemuksen myötä. Se on jatkuvaa metamorfoosia joka hetki.
 
Hypnoterapeuttinne tietävät, että "valemuistoja" kuvitteellisista tai muuntuneista menneisyyden tapahtumista voidaan istuttaa ihmismieleen syvän "houkutustilan" avulla, ja näistä muistoista ja niiden vaikutuksesta esillä oleviin aiheisiin tulee hyvin todellisia. Tästä siis seuraa se, että jokainen yksilö luo tulevaisuuden, nykyisyyden ja menneisyyden aina uudelleen, kun uskomukset, asenteet ja mielleyhtymät kehittyvät ja muuttuvat. Ja pankaa merkille, että se mitä tapahtuu, on reaaliaikaista, todellista uudelleenluomista, ei vertauskuvallista. Tekemänne muutokset ovat täysin todellisia. Pikkulapsi on todellakin edelleen aikuisen sisällä, kun vuodet etenevät. Mutta myös tuo sisäinen lapsi on dynaaminen, ei muovattuna pysyvästi siihen muotoon, mitä se oli. Lapsi ihmisen sisällä muuttuu jatkuvasti, joka päivä, kuten muuttuu myös teini-ikäinen, nuori aikuinen ja vanhempi itsenne hamassa tulevaisuudessa.
 
Menneisyyden uudelleenkirjoittaminen
 
Velvollisuutenanne on nyt, kun astutte ylösnousemusenergioihin, tarttua nyt-hetken voimaan ja käsittää, että voitte ja teidän täytyy muuttaa menneisyys, henkilökohtainen menneisyytenne nyt-hetken näkökulmasta. Nyt-hetkessä voitte vaihtaa "merkaballisesti" merkivaan ja näin saada hallintaanne kaiken omassa moniulotteisuudessanne. Tämä on pyhä universaali totuus ja tämä totuus laajene, kun astutte siihen. Se laajentuu voimaksi, joka päästää teidät kanssaluomisen keskipisteeseen yksittäisessä nyt-hetkessä - lineaarisen ajan ja maapallokokonaisuusajan holograafisten vierailujen yläpuolelle.
 
Kerromme teille, että henkilökohtaisia kysymyksiä ja tukoksia voi nousta ja nousee, kun menneisyyden tarkoituksenmukainen kehitys estetään eikä sen sallita spontaanisti tapahtua. Joissakin tapauksissa syntyy vakavia neurooseja juuri sen vuoksi, että yksilö ei ole muuttanut menneisyyttään. Esimerkiksi kanavalla on muutamia tuttavia, jotka toisinaan tuntevat suurta ahtaanpaikankammo- ja vainoharhaisuuspaniikkia suurissa väkijoukoissa. Hän tietää, että tuttavilla tapahtuu traumaattisen menneen elämän "vuotoa" siitä, kun he ovat rynnänneet kaoottisessa tilanteessa lasten kanssa Ateenasta vain tunteja ennen, kun turkkilaiset tunkeutujat tuhosivat kaupungin. He jättivät kirjaimellisesti kaiken taakseen ja juoksivat henkensä edestä lapsia mukanaan kiskoen.
 
Kerromme teille, että monet sielut jotka vedettiin tähän kokemukseen Ateenassa, vedettiin siihen sen trauman toisintona, mitä he tunsivat yrittäessään epätoivoisesti paeta Atlantiksen maan järistessä sitä maasiltaa pitkin, joka yhdisti Jukataniin. Se sai aikaan sellaisen sähkömagneettisen varauksen heidän moniulotteiseen itseensä, että siitä tuli toistuva energia. Tällaista on äärimmäisen tunteen ja pelon voima. Vetovoimanlaki toimii kaikessa maallisessa toiminnassanne. Mikä tahansa tapahtuma voi vuotaa toiseen tapahtumaan ja vetää voimakkuudellaan puoleensa samanlaisen kokemuksen.
 
Tämä on erinomainen esimerkki menneen elämän traumasta, joka vaikuttaa "osmoottisesti" nykyisyyteen samanaikaisessa nyt-hetkessä. Jos tuo todennäköinen menneisyys kohdataan ja muutetaan tarkoituksellisesti, se voi poistaa ja poistaa paniikkihäiriön ja siitä seuraavan neuroosin. Se tekee tämän muuttamalla menneisyyttä. Silloin kun kirjoitatte menneisyytenne uudelleen ja muutatte menneisyyden kokemusta, sen taustalla oleva pelko poistuu. Traumaa ei ikään kuin ole koskaan tapahtunutkaan ja juuri näin on. Tämä on vain yksi esimerkki. Riippumatta yksityiskohdista teillä kaikilla on menneisyydessä traumoja, jotka voidaan muuttaa ja muutetaan, jotta voitte saavuttaa valaistuneeseen kanssaluomiseen vaadittavan täydellisyyden. Älkää kauhistuko, sillä tämä on täysin tehtävissä, ja alitajuisella tasolla olette tehneet sitä monta kertaa unitilassa. Vakuutamme teille, että se voidaan tehdä tietoisesti merkivassa nyt-hetkessä.
 
Ja juuri sen vuoksi että menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus ovat olemassa samanaikaisesti, ei ole mitään syytä, miksi ette voi reagoida johonkin tilanteeseen ja muuttaa sen riippumatta siitä, sattuuko se osumaan siihen rajalliseen todellisuusalueeseen, missä normaalisti olette mukana. Teillä on kyky poistaa trauma menneisyydestä koska tahansa ja yleisesti ajateltuna tämä saattaa loppuun sen oppitunnin, miksi valitsitte alun perin tuon kokemuksen.
 
Aika - ulottuvuusportaalit
 
Lemurialaiset jotka pakenivat Mun saarilta ja menivät maapallon sisäulottuvuuksiin, eivät tehneet sitä vain menemällä luolaan. He eivät yhtäkkiä löytäneet luolaa ja menneet siihen aina vain syvemmälle, kunnes kompastuivat valtavaan sisäisen maailman kuiluun. Sen sijaan he astuivat maapallokokonaisuuden eri ohjelmaan kerääntyen moniulotteiseen aikaporttiin ja nostaen taajuuttaan aikomuksen ja itsemestaruuden avulla, jotta voisivat siirtyä toiseen hologrammiin. Tätä prosessia seurasivat eri syystä ja paljon tieteellisemmällä menettelytavalla ja tekniikalla kultaisen aikakauden atlantislaiset. Lemurialaiset luottivat ensisijaisesti luonnollisiin aikaporttivektoreihin, kun taas atlantilaisilla oli hienostuneita laitteita ja kristalleja, jotka loivat aikaportteja. Kuitenkin molemmissa tavoissa vaadittiin itsemestaruutta värähtelytason kohottamiseksi toisiin taajuuksiin.
 
Monet ihmiset ovat kokeneet Shastan ja Grand Tetonsin ulottuvuusporttipiirteet ja ovat lukeneet Guy Ballardin (minä olen -liikkeen perustaja) urotöistä rakkaan Saint Germainin ja ylösnousseiden mestareiden kanssa eteerisissä valokaupungeissa näiden vuorien sisä- ja ulkopuolella - vaikkakaan todellisuudessa nämä valokaupungit eivät ole ylä- eivätkä alapuolella, vaan erillisissä ohjelmissa jotka tapahtuvat samassa tilattomassa tilassa ja joihin päästää niistä ulottuvuusportaaleista, jotka on ankkuroitu tiettyihin energiamatriiseihin näissä paikoissa.
 
Nämä alueet, nämä eteeriset valokaupungit ovat avainkoodauspisteitä planeetallanne. Te kaikki tulette viettämään jossain kohtaa aikaa niissä. Pitäkää niitä loppututkintokouluina. Niihin pääsemiseen liittyy sama mekanismi kuin aikaportteihin - no siis, meneminen näille alueille ja sen tekeminen tietoisesti, mitä osaatte jo alitajuisessa unitilassa. Käytte tosiaan hyvin usein näillä alueilla unitilassa.
 
Yhteenveto
 
Kyky irrottua kiinteästä ajasta ja todella kulkea ajassa on etu, joka palvelee koko moniulotteisen itsen täydellisessä parantamisessa. Tietyt alueet planeetallanne tekevät pääsyn aikahologrammihin ja moniulotteisiin puoliin vähän helpommaksi. Grimes Point, Grant Tetons, Arkansas ja Mount Shasta ovat voimakkaimpien paikkojen joukossa. Tämä johtuu niistä taajuusenergioista, joita huokuu näissä portaaleissa. Kuitenkin sama voidaan saavuttaa "merkivallisesti" missä kohtaa tahansa.
 
Mitään tapahtumaa ei ole kirjoitettu kiveen eikä ennalta määrätty. Jokainen tapahtuma voidaan muuttaa - ei ainoastaan ennen sitä ja sen aikana, vaan myös sen tapahtumisen jälkeen. Tulevaisuutenne kirjoittaminen ja menneisyyden jäännösten muuttaminen on yksi viime haasteista monilla teistä eikä mikään aika ole voimallisempi kuin nyt-hetki.
 
Olen Metatron ja kerron teille nämä totuudet.
 
Ja niin se on.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 08.04.2009 16:30:00 »

Onpa Megatronilla asiaa, olisiko kellään viestiä myös Optimus Primelta?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12 : 08.04.2009 17:29:27 »

 Grin 2funny

Onpa Megatronilla asiaa, olisiko kellään viestiä myös Optimus Primelta?

 Grin 2funny

Vieläkös tosiaan Optimuskin kanavois...saatais oikein rekallinen transformaatiota!  2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 08.04.2009 18:50:40 »

veikkaan että Metatron ja muutamat muut velikullat jo arvaavat, miten heidän sanomansa otetaan vastaan.. juttelin yhden kanavoijan kanssa ja hän sanoi seuraavaa itselleni

-anna tiedon mennä sydämeen, ei riitä pelkkä älyn taso vaikka olisi paljon tietoa
-naiset on usein edellä nykyisin henkisissä asioissa ja ihmetellään missä se ritari on, kun sitäkin on lupailtu (esim Uriel)
-voi olla kaavamainen käsitys siitä miten kaikkeus toimii
-sinun oli tarkoitus saada tietty kanavointi, koska siihen järjestyi raha (järjestyi muuten muuhunkin kivaan pääsiäisaikana)
-pitäisi elää runsausajattelussa ja luottaa (no siitä sitten meinasi tulla pitkä keskustelu)

kas, itselleni tulee mieleen ajat erään joogaopen kesäpaikassa.. 
« Viimeksi muokattu: 09.04.2009 12:11:06 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #14 : 08.04.2009 19:09:09 »

Afro
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: