Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoinen Solaarinen Peili  (Luettu 12435 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« : 21.12.2005 18:03:25 »

Voisko joku kertoa, minkälainen ihminen on, jos on valkoinen solaarinen peili?
Olen ihan kuutamolla maya-astrologian suhteen ja olisi kiva, jos joku edes muutamalla lauseella valaisisi  santa_smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
YksTähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #1 : 21.12.2005 18:25:23 »

Voisko joku kertoa, minkälainen ihminen on, jos on valkoinen solaarinen peili?
Olen ihan kuutamolla maya-astrologian suhteen ja olisi kiva, jos joku edes muutamalla l

Valkoinen mentaalinen merkki peili on omimmillaan mielen tasolla. Peiliä kiinnostaa tieto, tosiasiat ja tiedonjyväsistä kokoonkasattu kokonaiskuva. Peili koetaan suorasanaiseksi varsinkin solaarisen soinnun kohdalla - teot puhuvat sanojen puolesta. Olet oiva esikuva niille, jotka ovat omalla polullaan eksyksissä. Solaarinen sointu lisää toimintatarmoasi ja olet varsin aikaansaava asioissa, joista itse olet erityisesti kiinnostunut. Mielesi pohtii moninaisia asioita, jotka saavut sinut mukaan myös yhteistä hyvää ja yhteisyyttä tukeviin yhteyksiin muiden kanssa vaikket itse aivan esillä olisikaan. Olisiko osallistuminen humanitäärisiin hankkeisiin se sinun juttusi?

Muitakin merkkejä omasta perheestäsi:

Lohikäärme tuo elämääsi kaivattua potkua ja voit päästä uusiin seikkailuhin juuri heidän kanssaan.

Oppaasi Taikuri lisää mahdollisuuksiasi nähdä asioiden pinnan alle. Taikurin intuitio tuo oivan lisän näkökulmien laajentajana.

terveisin, yks Tähti
tallennettu

aurinkoLeijona : askendenttiLeijona : kuuJousimies

Keltainen Spektraali Tähti
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #2 : 21.12.2005 22:00:00 »

Kiitos todella paljon. Kyllä pystyin samaistumaan tuohon tekstiin.
Ja hyvää joulua  santa_smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 28.12.2005 16:37:27 »

Maya astrologi on mullekkin aika uutta ja itse kanssa sain valkoisen peilin maineen 2funny ja sitä tarkemmin tarkasteltua niin tosi asia on että osaan muuntautua sen persoonan tasolle millainen se persoona on Shocked eli olen aika kameolontti 2funny mikähä se mun oikea persoona sitten on?? kun elän monien ihmisten keskuudessa ja olen jatkuva peili knuppel2 käääk crazy2
Astrola..keräänkö mie jotain itsestäni? kun mulla on toi mangeettinen vai mitä se meinaa? Cheesy en tajua sitä?
« Viimeksi muokattu: 28.12.2005 16:39:01 kirjoittanut sawotar » tallennettu
YksTähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2005 20:07:26 »

...osaan muuntautua sen persoonan tasolle millainen se persoona on Shocked eli olen aika kameolontti
... mikähä se mun oikea persoona sitten on?? kun elän monien ihmisten keskuudessa ja olen jatkuva peili  käääk
...keräänkö mie jotain itsestäni? kun mulla on toi mangeettinen vai mitä se meinaa? Cheesy en tajua sitä?

Magneettiselle Peilille:
Päämääränä elämässäsi on tasa-arvo, samankaltaisuuden löytäminen ja yhdistäminen.
Edellä mainittu Peili-aaltojakson teema on vahva juuri magneettisen soinnun kohdalla ja tunnet tästä syystä voimakasta samankaltaisuutta muiden ihmisten kanssa. Älä pelästy tätä piirrettä itsessäsi, sillä voit vaikka alleviivata ystäviesi silti pitävän juuri sinusta, koska olet totuuden heijastaja ja kehityksen edistäjä myös heidän elämässään. Sinua tarvitaan juuri tuollaisena kuin olet.
Muista silti, että tuomalla esille sinun ikiomat unelmasi, toivekuvasi ja kehittämällä unennäön taitoa voit löytää elämääsi täydentävän puolen itsestäsi.

Persoona on tapa ilmentää itseäsi ja Peilin kohdalla muut voivat yllättyä Peilin heissä esille nostamista tuntemuksista. Toisaalta muut voivat uskaltaa tuoda näitä puolia itsestään Peilin kanssa. Peili on siihen kuin luotu - turvallinen tapa, mutta silti peruuttamaton.
Peilin taipumus pysyä totuudessa kannustaa myös muita tuomaan itsestään sen piilossa olevan puolensa. Eikö olekin metkaa, kun ympärillä pyöriikin ihmisiä muutosten kourissa ja kaikilla on voimakas tarve kehittää itseään?

Yks Tähti
tallennettu

aurinkoLeijona : askendenttiLeijona : kuuJousimies

Keltainen Spektraali Tähti
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 28.12.2005 23:21:48 »

Kiitos Astrola... smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: