Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-keskusteluja  (Luettu 158734 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #30 : 12.02.2010 13:01:11 »

Mie sain järjettömän päähänpiston... Cheesy

mie en jaksa tänään tavata uutta tuttavuutta Härkää...
kun en ole edustuskunnossa... Embarrassed

mutta jos tapaisinkin on-off Kauriini.. Cool

Hän rakastaa minua kaikesta huolimatta...hoivaisi, auttais...
On vähän kuin isä lapselleen..
tuntee oikkuni ja kummalliset mielteeni..

Siellä voi olla ihan oma ittensä...eikä tartte näytellä parempaa kuin on...
meinasin jo pirauttaa, että nappaa mut mukaan töistä tullessaan...
vaan kysyn korteiltakin..
kun ei aina tämä oma pää näe oikeaa... Shocked 2funny

Sepon korteista:

Miekkojen prinssi (käänteinen)

Olet päästänyt toisen ihmisen päättämään asioista puolestasi ja ahdistus nostaa esille voimakkaita negatiivisia tunteita ja jopa itsetuhoisia ajatuksia. Lapsellisuuksien sijasta on tullut aika ottaa itseäsi niskasta ja saattaa mieltäsi painava asia lopulliseen päätökseen - omaan sellaiseen.

 crazy2

Omista korteista:
Sauvojen kolme???

No jessus onko minusta enää itse mitään päättämään kun korteilta kysyä pitää... 2funny

Vaan mitähän noi sitten tahtovat sanoa?
 Undecided
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #31 : 12.02.2010 16:35:18 »

Sanoo, että älä tee mitään vastuuntunnosta toista ihmistä kohtaan (miekkojen prinssi käänteisenä) vaan tee sellaista mitä itse haluat, koet, tunnet oikeaksi! Sauvojen kolmonen kertoo vakaasta&jo saavutetusta turvallisuudentunteesta ja siitä lähteneestä vapaudesta kokea seikkailuja, eli alahan soittelemaan vaan sille Kauriille Afro Hän on ainakin nyt se oikea ratkaisu..


Tongue
Mie ehin jo tehä sen.
 kauris
odottaa tuossa vieressä....
Meni syteen tai saveen...
mutta ku kortirtkin... :Smiley

Mukavaa viikonloppua ! smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #32 : 06.03.2010 21:23:18 »

Härkä-mies soitti, on tulossa ...( asuu tuolla 15 km päässä)... Kiss Kiss
Vähän jännittää... Tongue vaikka suht järkevä olo. :Smiley

Kauris on suuttunut, kun en eilen mennyt hälle...kerroin kyllä rehellisesti tilanteen...ja ymmärrän häntäkin...

Tälle illalle:
Miekkojen kuningas käännettynä
 
Jotenkin tulee mieleen järjen ääni...ei taida olla kovinkaan tunteellinen kortti?
vai??

ja ainahan se onkin hyvä kuunnella myös järkeä...tuleekohan illasta kovinkin asiallinen?
 Grin
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #33 : 06.03.2010 21:49:57 »

Jep, järjen äänipä hyvinkin Cool Miekkojen kuningas on sellainen itsellinen&riippumaton tyyppi ja käännettynä se voisi merkitä jonkinlaista heikotusta siinä (ehdottomassa) itsellisyydessä.

 :Smiley

Kiitos Elwyn, jälleen kerran! smitten
...saapas nähdä...minkäsortin heikotus itsellisyydessäni? Tongue
Nyt en vaan tiedä, pitääkö kuunnella nimeenomaan järkeä vai ei? idiot2
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #34 : 06.03.2010 22:01:28 »

Voi se heikotus olla sillä miehelläkin Cool

Kortin pointti on tässä mielestäni se, että nyt se järjen ääni ei kuulu tarpeeksi selkeästi.. Ja sehän voi olla niin hyvä että huonokin asia angel

Hih..sehän ei haittaa, jos miehellä järki menee! 2funny
Kuhan ei omani...

Ihmettelinkin kun päivällä lähti ...ja taas ajaa takaisin... Shocked

No sittempäs tuon näkee, kellä järki ei kulje...ja mihin se sitten taas vie.
Iski vain kauhea ajatus...olenko tekemässä isommassa mittakaavassa jotain järjetöntä? Embarrassed

Ärsyttävää tämmönen kahden miehen välillä vehtaaminen... knuppel2

No iteppä oon järjestänyt... Undecided
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #35 : 07.03.2010 00:22:56 »

Jaa Elwyn, haluatko nostaa minulle jotakin? Paljon rakkautta? Okei, ainahan sitä saa toivoa. Mutta kun ne kortit yleensä kertoo sen mitä ne haluavat.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #36 : 10.03.2010 13:00:35 »

Elwyn…mie taas täällä vonkumassa… Embarrassed

ja taas samat kuviot…

Mutta kun edellisetkin pitivät prikulleen paikkaansa…
järki lähti viimeksi kummallakin... :Smiley

mutta sopivasti...

ihania nuo tunteelliset Kuu Kalat  Smiley


Tänään

Mie:

Maljojen 2 käännetty

-Tunteet, seksualisuus?

Härkä:

Maailmankaikkeus käännetty

-?

Yhteinen aika tänään:

Miekkojen kuningatar, sekin käännetty

-Järkeä?

Onko järkee vai ei…? Cheesy

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #37 : 10.03.2010 14:24:43 »

Jännät kortit..

Sinä:

Maljonen kakkonen käännettynä viittaa siihen, että epäilet jotain.. Joko tilanne ei ole niin ihana kuin mitä odotat (aika yleinen tunne, heh) tai sitten et itse halua antaa mennä angel
Kannattaa varmaan keskittyä nykyhetkeen ja siihen mitä se antaa Cool Jos lataa odotuksia asioille/tapahtumille niin yleensä saa pettyä (ainakin jos on tosi hyvä mielikuvitus..).


Jälleen lämpimät kiitokset! smitten
Mie nyt yleensäkin olen suht varautunut... Tongue, ettei tulisi niitä pettymyksiä..
ja mielikuvituskin hyvä... neptunus  aspect_sex  aurinko

Mutta tietyllä tavalla se pettymys tuli jo.. Sad
Härkä soitti..menee myöhempään iltaan ( ymmärsin kyllä järjellä syyn)
...ja odotti, että mie ottasin sitten ohjat käteen...
vaan en ottanut... Lips Sealed

sanoin katotaan, soitellaan...

oli niin hämmentynyt..
Jos ei toinen saa sanotuksi, miten jatkuu...en miekään siihen ala. tickedoff


Härkä:

Maailmankaikkeus käännettynä viittaa siihen, että ollaan vielä ns. puolimatkassa, eli turha surra asioita jotka eivät ole tapahtuneet tai pelätä että ei tapahdukaan mitään, koska homma on joka tapauksessa kesken

No tuohon on itsellä vaikea sanoa mitään...suap nähä..


Yhteinen aika:

Miekkojen kuningatar käännettynä.. Itsenäisyys ja riippumattomuus on vaarassa, vastakkaiset voimat jyräävät Grin Aika osuvaa, eikö :Smiley Tunnetasolla on melko vaikeaa olla riippumaton jos ei ole sitten kyseessä pitempi suhde jossa tunteet ovat jo tasoittuneet.

Riippumattomuus..itsenäisyys...ihan varmasti vaarassa...
meistä kumpikin tietää sen...
puhuimmekin siitä aiemmin ja sen tuomista asioista...
ja kun kumpikin tiesi, että jos jatketaan, se on mennyttä tietyllä tasolla.

En tiedä...

Taidan lähteä Kauriille odottamaan, että herra Härkä päättää... tickedoff
Tämä on se Kuu Kaksosen outo ja impulsiivinen puoli...jos ei heti...niin mie sitte ite järjestän muuta... Undecided

Varmaan virhe sekin...mutta
en tiiä...
 Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 10.03.2010 14:29:57 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #38 : 18.03.2010 18:25:05 »

Minulta, kun on rakkautta kyselty toisessa ketjussa väsymiseen asti niin mitäs mieltä olet, eikös olisi oikeus ja kohtuus vilkaista omaan rakkauden tarpeeseen jotakin, jos sitä nyt on tarvetta...

Haluaisitko nostaa kortin aiheesta minulle?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #39 : 11.02.2011 16:04:42 »

Minä eilen menin katsoneeksi, tämän vuoden/hetken korttiani, joka on Sauvojen 4: Täydentyminen.
Menin ensin sitä etsiessäni "vahingossa" Maljojen 4:een - Ylellisyys kohtaan, ja palasin siitä siis lukemaan tuon aikaisemman.

No, päätin ottaa sitten yhden tähän hetkeen vielä, ja kas kummaa, tuli Maljojen 4: Ylellisyys. Wink
Itse asiassa, jotenkin "kummasti", kun levitin pakan pöydälle, tuo kortti oli siellä kääntyneenä oikein päin.
Ja tiesin että mun on tuo otettava kun se sieltä pilkottaa, ei mulla ikinä ennen ole yksi kortti ollut väärinpäin tuolleen "vahingossa".. :Smiley

Hyvin osuva, tunteiden rikkautta on nyt paljon. Kuitenkin olo taustalla, että tarvitsen nyt vähän omaa tilaa. Omaa vahvuutta, seisoa omilla jaloilla tilanteessa kuin tilanteessa, Luottaa itseeni, itseluottamuksen kanssa olen tehnyt paljon töitä.

Päätin ottaa tilanteelle kortin, kysymykselle "Oletko omistautunut liikaa jollekulle/jollekkin?"
-ja sain Miekkojen 6:sen - Tiede. Järkyttävän hyvä kortti mielestäni tilanteeseeni, missä haluan kaikkien näkemyskantojeni olevan avoimia, ja lähtevän Minun sydämestäni, ja etteivät ajatukseni liikaa uraudu. smitten

Luettuani ja ymmärrettyäni tuon viestin, katseeni ajautui viereiselle sivulle. Miekkojen 7:n - Turhautumisen lisäkysymykseen "Miltä elämäni näyttää kun luovun epäilyksistäni?" ja tiesin, että tää katseeni ajatuminen tuonne, ei ole sattumaa, että otan kortin tuolle kysymykselle.

Ja sieltä tuli IX Erakko. smitten
Hyvin osuva.. Mie oon se outolintu, omien näkymysteni kanssa yksin enkä massassa, saan paljon jos tätä tietä henkistä tietä jatkan ja ilman epäilyksiä, mutta helppo se tie ei ole. Minun on kuunneltava sisäistä ääntäni, Luotettava siihen. Se Sauvojen 4:n yllä leijuva epävarmuus on tiellä..

Enkelten viesti tänään minulle sanoi ihan samaa.. Luota itseesi, löydä ITSESTÄSI voima. Onkin ollut nyt vahvasti tunne kuinka haluan Elää enkä nyt niin paljon Pohtia elämää. Toki sekin on tärkeä osa minua, mutta tasapainoa tarvitsen.. pikkuhiljaa on alkanut löytyä, sellainen rauha ja vahvuus, minuna aivan itsenäni, luottaen itseeni.

Eilen illalla sitten, otin miehen ja serkkunsa kanssa kortit. Yritimme ottaa yhden yhteisen kortin, "meille kaikille". Sekoitimme pakan yhdessä, loimme jokainen yhteyden pakkaan. Levitimme, ja ensin haimme alueen, minne meitä vetää. Se alue oli sama. No, sitten päätimme siltä alueelta jokainen yhden kortin, ja kaikilla ne olivat eri. Otimme ne kortit, ja jokainen sekoitimme niitä kolmea korttia. Sitten katsoimme niitä, ja mietimme, mikä kortti vetää puoleensa. Jokaista veti eri kortti puoleen! Shocked Tulimme heti siihen tulokseen, että nyt oli kyllä tarkoitettu meille nämä omat kortit.  angel Jokaisen oli oikein osuva. Minulla oli outo pelko siinä tilanteessa, se tunne tuli jo kortteja sekoitettaessa. Se epävarmuus, se itseluottamuksen puuttuminen tuli siihen. Ei ole ennen ikinä tullut tarottien kanssa, mutta nyt, tällaisessa yhteisistunnossa, se vaan tuli. En halunnut nähdä omaa korttiani tai lukea tulosta, jotenkin "huonon kortin pelossa". Huh

Ja sieltä tuli Sauvojen 5: Taistelu. Se kuvasti täysin mielestäni, sen tunnetilan yhteyttä kortteihin, Kortti = tunnetilani. Ihmeellinen epävarmuus. Jonka heijastan mieheeni usein, olen huomannut, hän on minun peilini niin vahvasti.

Kyllä on viestiä nyt kerrakseen minulle tässä.. että epävarmuudet romukoppaan, elä ja luota itseesi ja tunteisiisi, älä epäile itseäsi. :Smiley

Kommenttiä näistä korteista, niiden viesteistä/symboliikasta otan mielellään vastaan, jos jollain on jotain täydentävää minun ajatuksiini.. angel Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #40 : 29.03.2011 18:54:53 »

Hei!
En jaksanut ruveta selaamaan koko tätä viestiketjua läpi,mutta törmäsin netissä tällaiseen sivustoon
http://www.maritaliuliatarot.com/suo/index.php
Kommentoikaa tätä.Onko täyttä huijausta vai ihan toimiva saitti?On jotenkin omituista,että jos haluaa jäseneksi pitää tilata korttipakka ja kirja.Kirjan takapuolella on koodi mikä tarvitaan,jos aikoo kirjautua jäseneksi.Onko kukaan palvelua kokeillut?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #41 : 29.03.2011 19:56:05 »

ja hups unohdin edellisestä.Onko teistä kukaan käyttänyt Aleisteir Crowleyn tarotteja`?
Tein seitsemän kortin kuvion(löytyy korttien ohjekirjasta sivulta 138)ja haluaisin neuvoja tulkintaan.
Kysyin korteilta neuvoa yhtä työhön liittyvää projektia koskien.Kysymys kuului,että mitä pitäisi projektin kanssa tehdä?Toteutuuko se?
Eteeni sain nämä kortit:

1.Maljojen prinssi(menneisyys)
2.Lanttien viitonen huoli(Nykyisyys)
3.Lanttien prinsessa(tulevaisuus ja se mitä on alkamassa)
4.Hallitsijatar(Mitä tehdä?)
5.Miekkojen prinsessa(ulkopuolelta tuleva auttava tai häiritsevä energia)
6.Tuho(suurimmat toiveet ja pelot)
7.Sauvojen prinssi(tulos tai seuraus)

kohdat 2 ja 6 tajuan.Minulla on hirveä huoli siitä,että tämä homma tuhoutuu tai että tämä ei onnistukaan ja olen pettymys työpaikalleni.Mutta kohtia 3,4 ja 7 en ymmärrä lainkaan.Ihan kuin kortit yrittäisivät lohduttaa/kannustaa minua eteenpäin.Miekkojen prinsessan kohdassa 5 ymmärtäisin niin,että kapina on joko postiivinen tai negatiivinen asia(kirjassa puhutaan tämän kortin kohdalla juuri kapinasta).Osaisiko joku muu valaista saamaani pöytää? Huh
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #42 : 15.05.2011 11:26:30 »

Athene; kysymyksestäsi on jo aikaa, ja olen untuvikko, mutta harjoituksen vuoksi saisinko vastata?! Minullakin on Crowleyn pakka, joten kortit ovat tutut.

Tällaista tuli mieleen tästä:
Tähän kysymyksesi kohteeseen Sinulla ei ole ennen ollut kummempia tunteita, olet suhtautunut siihen irrallisesti ja neutraalisti. Nyt se kuitenkin on tullut läheiseksi koskettaessaan taloudellista tilannettasi, ja se odottaisi Sinun toimiasi - olisiko Sinulla jotain hedelmällistä annettavaa sille? Sinun pitäisi ottaa vahva kanta, ja tilanne haltuusi, pystyt sen tekemään. Mutta se vaatii nopeita ja tehokkaita toimia - näyttää kyntesi ja esim. leikata huhuilta siivet, tyrmätä epäilykset. Luonnollisesti pelkäät mönkään menoa, mutta lopputulos vaikuttaisi positiiviselta, kunhan vaan tartut toimeen.

Nämä siis ihan "lonkalta". Jos olet itse tutkinut tuota Zieglerin teosta, se on mielestäni niin kovin "psykoanalyyttinen", että vastauksia tosielämän toimiin on vaikea löytää...Prinsessahan on useimmissa muissa pakoissa lähetti - näiden voidaan ajatella kuvastavan semmoista eteenpäin menevää, tuoretta, uutta - joten jos Ziegler on maininnut (olen niin kovin laiska hakeakseni kirjan toisesta huoneesta...) jotain kapinasta, se tarkoittanee semmoista uudistavaa, radikaalia - oikeassa yhteydessä siis varsin positiivista tuoreuden tuulahdusta?

Edit: tulee vähän viiveellä nämä mieleen; vielä tuosta miekkojen prinsessasta, että joko projekti saa napakkaa kritiikkia ulkopuolelta - tai sitten Sinun täytyy sanoa suoraan toisille, mitä ajattelet.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2011 11:31:49 kirjoittanut LibraGorda » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #43 : 22.06.2011 23:39:19 »

Athene; kysymyksestäsi on jo aikaa, ja olen untuvikko, mutta harjoituksen vuoksi saisinko vastata?! Minullakin on Crowleyn pakka, joten kortit ovat tutut.

Tällaista tuli mieleen tästä:
Tähän kysymyksesi kohteeseen Sinulla ei ole ennen ollut kummempia tunteita, olet suhtautunut siihen irrallisesti ja neutraalisti. Nyt se kuitenkin on tullut läheiseksi koskettaessaan taloudellista tilannettasi, ja se odottaisi Sinun toimiasi - olisiko Sinulla jotain hedelmällistä annettavaa sille? Sinun pitäisi ottaa vahva kanta, ja tilanne haltuusi, pystyt sen tekemään. Mutta se vaatii nopeita ja tehokkaita toimia - näyttää kyntesi ja esim. leikata huhuilta siivet, tyrmätä epäilykset. Luonnollisesti pelkäät mönkään menoa, mutta lopputulos vaikuttaisi positiiviselta, kunhan vaan tartut toimeen.

Nämä siis ihan "lonkalta". Jos olet itse tutkinut tuota Zieglerin teosta, se on mielestäni niin kovin "psykoanalyyttinen", että vastauksia tosielämän toimiin on vaikea löytää...Prinsessahan on useimmissa muissa pakoissa lähetti - näiden voidaan ajatella kuvastavan semmoista eteenpäin menevää, tuoretta, uutta - joten jos Ziegler on maininnut (olen niin kovin laiska hakeakseni kirjan toisesta huoneesta...) jotain kapinasta, se tarkoittanee semmoista uudistavaa, radikaalia - oikeassa yhteydessä siis varsin positiivista tuoreuden tuulahdusta?

Edit: tulee vähän viiveellä nämä mieleen; vielä tuosta miekkojen prinsessasta, että joko projekti saa napakkaa kritiikkia ulkopuolelta - tai sitten Sinun täytyy sanoa suoraan toisille, mitä ajattelet.

Hei!
Laitan sulle LibraGorda yksityisenviestin koskien tuota tulkintaasi.En viitsi julkisesti alkaa retostella.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #44 : 20.06.2012 11:46:56 »

Heipparallaa!

Mä sain kortin Maailma. Koskien omaa lähitulevaisuuttani.
En kuitenkaan kaikesta yrityksestäni huolimatta saa sitä oikein auki, ja tulkintaakin tuntuu löytyvän jos minkälaista.
Olisko joku ihana, joka osais ja viitsis avata tätä korttia mulle, tai vinkata jonkun linkin, josta tieto löytyy?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: