Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657201 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2715 : 17.07.2014 15:40:31 »

Mun poskihampaassa on joku kiillehäiriö ja tänään se värjäytyi mustikoista ihan siniharmaaksi. Kamalan näköinen mut onneksi vaan puolet siitä hampaasta on nyt värivammainen.
Asiasta toiseen, mä sain eilen täydellisen oivalluksen mikä mun työpaikka tulee olemaan tulevaisuudessa: hautaustoimisto.
Olen soittanut kahteen paikkaan ja kysellyt miten työhön pääsee.
Mä meen vaikka palkattomana harjoittelijana pariks kuukaudeksi että saa tuntumaa siitä hommasta
Mun kodissa oli viime yönä outo energia ja täysin hiljaisessa asunnossa kuului sihinää eteisestä. Aivan kuin kissa. Hitto et säikähdin!
Rukoilin pitkään että sain mieleni tyyntymään. Ihmetyttää taas tää meno
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2716 : 24.07.2014 16:03:49 »

Soitin terveystarkastajalle ja pyysin että tulisivat tekee kosteusmittaukset/hometutkimukset kodissani.
4-5 kk:n jono. Nyt hellepäivinä tuntuu että tää tilanne on vielä pahempi. Sisäilma on tosi tunkkainen vaikka kaikki ikkunat on auki ja ilmanpuhdistaja päällä.
Oireilen jatkuvasti. Hormonitkin sekaisin ja kamala ahdistus jokapäiväistä.
Mä inhoan tätä keliä, tätä asuntoa ja koko vitun elämää








tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2717 : 02.08.2014 18:04:25 »

Miehet!!!!! Angry
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2718 : 04.08.2014 18:39:04 »

Onko reilua aloittaa mielenkiintoinen ketju ja lukita se samantien!!!!111???++?! tickedoff
ARRrrgghghhh!!! angel smitten2funny 2funny 2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2719 : 05.08.2014 22:25:43 »

Noroviirus ja ampiaiset! Hyi helvetti  tickedoff tickedoff
Vihaan kumpaakin ja nyt juuri satokauden alussa paskatautipöpö leviää joten miten kotimaisia marjoja, vihanneksia ja muuta hyvää uskaltaa edes syödä?
Mun oksennusfobia elää ja voi hyvin.
Treffasin tänään ekaa kertaa psykologin ja tutkimusjakso alkoi. Kerroin heti näin aluksi kokemistani ns paranormaaleista ilmiöistä ihan vaan testatakseni psykologin reaktion. Samaan syssyyn kerroin käyttämistäni vaihtoehtohoidoista.
Aika hyvin otti vastaan.
Suht neutraali asenne kumpaankin. Katsoi kyl hetken hieman ihmeissään kun kerroin että aistivani tapahtumia etukäteen mm kuoleman.
Ensi viikolla alkaa testit. Odotan mielenkiinnolla. Silloin venäläinen lääkärikomistuskin palaa lomalta   Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2720 : 05.08.2014 23:07:07 »

Luin kirjoitukseni ja mietin et mitä järkeä mua on tutkia ja testata koska en mä tästä mihinkään suuntaan tule muuttumaan tai parane.
Mä en halua mennä enää ikinä töihin tai opiskella mitään. En halua seurustella enää koskaan.
Olen niin kyllästynyt elämään kuin ihminen vaan olla voi.
En haudo tuhoajatuksia koska ei mua kiinnosta edes kuolema.
Olen hoitoväsynyt.
Tässä kuussa vielä kolme hammaslääkärikäyntiä, labratestejä, muistitestejä, psykologikäyntejä...hmm...ei jaksais mitään... Undecided
Kolmas kesä masentuneena

tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2721 : 05.08.2014 23:21:50 »

Höh pikkari, oletpa rankkoja asioita/aikoja käynyt läpi. En osaa oikein tuollaiseen muuta sanoa, kuin että jos koittaisit päästää irti noista kaikista ajatuksista ja tunteista ja vain olla nykyhetkessä. Sieltä nykyhetkestä voisi löytyä se helpotus. Tai sitten koita tehdä edes jotain pientä mistä sinulle tulee tai on tullut hyvä olo. Myös luonto auttaa aina. Eipä nämä kovin hienoilta neuvoilta kuulosta, mutta jostain pienestä on lähdettävä liikkeelle, jotta muutos tulee. Aina ei tarvitse yrittää, voi vaan olla. Nuokin kaikki asiat tässä kuussa tuntuvat varmasti suurelta peikolta horisontissa, mutta siihen voi luoda uskoa, että selviää niistä yksitellen. Ei ne kaikki kerralla niskaan kaadu ja jos on pulassa niin aina voi pyytää apua. smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2722 : 06.08.2014 09:33:29 »

Pikkari, voimia, yritä jaksaa käydä tuo tutkimusjakso kumminkin. Jollain lääkärillä voi tulla siellä oivallus, mitä muilla ei ole ollut.

Ei sun tarvitse muuttua, mennä töihin tai seurustella jos et halua.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2723 : 06.08.2014 16:22:14 »

Vittu nuo mopot!!! tickedoff

Hirvee pärinä ja karmee katku! Angry

Miten helvetissä voi olla että hehkulamput on kielletty mutta kakstahtivehkeet ihan luvallisia?!? uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 tickedoff
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2724 : 07.08.2014 13:29:58 »

Alkoholi pois ruokakaupoista! Ei sovi suomalaisille tuollainen yhtään. Angry

Vai muutanko ite Ruotsiin. Angry
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2725 : 07.08.2014 14:03:40 »

Noh, onko joku urpoillut kännissä vai? Sad

Vähän särähtää korvaan tuo lisäsääntelyyn tai kieltämiseen viittaaminen. Onko sillä ikinä saatu haluttuja vaikutuksia? Olen tavallaan samaa mieltä, että viina usein vie suomalaiset liian hunningolle, mutta aika rankka yleistys. Itselleni se on ainakin sopinut, vaikka vähän liiaksi sitä joskus käyttikin. Mutta ehkä et ollut niin tosissasi? Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2726 : 07.08.2014 14:20:32 »

Ääh, en jaksa tilittää... Tongue  Mutta siis helteet ja Jyväskylä -> känniurpoja. crazy2

Joo en oikeesti aio muuttaa Ruotsiin. Musta se on jotenkin tylsä maa, sori kaikki jotka asutte siellä Embarrassed

Vois noita alkoholin myyntipaikkoja oikeesti vähän harventaa. Tai sitten laitetaan viinatkin ääs-markettiin ja katotaan miten käy. Angry laugh  Osa juo ittensä hengiltä ja loput pikkuhiljaa oikeesti eurooppalaistuu. Ehkä. Emminätiiä. idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2727 : 07.08.2014 14:31:51 »

joo..ja oikeesti..joitakin känniläisiä saa pelätä...riehutaan ja öristään. Huh
hyyi ja huii.. coolsmiley Shocked
sIt jotku on hiljasia hyssyköitä..hyvä et liikkeelle päästään..mut juodaan kuiteski idiot2 Huh
joskus oikeesti..säälittää.. Embarrassed
tai monestikkin. Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 07.08.2014 14:35:12 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2728 : 07.08.2014 15:17:36 »

Olis se toisaalta kyllä aika siistiä jos yhtäkkiä poistettais kaikki rajoitteet. Cheesy  Ruokakaupasta sais kossua, bentsoja, amfetamiinia, kannabista, kokaiinia ja mitäs niitä nyt on kaikkia. Niin joo psykedeelit. Ei tarvis telkkaria eikä nettiä, kattoo vaan johonkin suuntaan niin aina tulee viihdeohjelmaa! laugh
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2729 : 07.08.2014 15:57:45 »

Niinhän se on. Itse nousevana kalana olen vielä varsinkin kännissä vähän herkkänä muiden ihmisten tunnetiloihin, niin kierrän kyllä aika kaukaa, jos näen jostain ihmisestä liian sekavan olon. Tosin tuo känni antaa myös itseluottamusta ja vähän hällä väliä fiilistä, niin ei se ole kuitenkaan niin paha, kunhan ei lähde sen toisen ihmisen omaan olotilaan mukaan.

Minua nykyään juuri ärsyttää nuo rajoitteet, byrokratia ja muiden ihmisten kauhistelu. Vaikka kaikkihan niihin on jollain tavalla "syyllistynyt". Asiat rullaavat oikeasti ihan hyvin maalaisjärjellä ja intuitiolla, älytöntä kontrolloimista tämä elämä yhteiskunnassa nykyään. Mutta ehkä kohta on toivottavasti se kriittinen piste tällekin asialle ja asiat alkavat tasapainoittua taas. Jotkut vetävät niitä päihteitä tai mitä vaan, jos haluavat, ei siihen kiellot tms. auta.

Vaadittaisiin mielestäni juuri muilta sitä ymmärrystä heidän kärsimystä kohtaan, voiko päihderiippuvainen olla oikeasti onnellinen? En itse haluaisi puuttua toisen vapaaseen valintaan käyttää alkoholia ja kokea ne kaikki "kivat" asiat, mitä se tuottaa liialliseksi menneenä. Tietysti pyrin aina vinkkaamaan parempaan suuntaan, mutta tiukat sanomiset jne. useimmiten vain loitontavat toista itsestä. Todellinen muutos lähtee mielestäni vasta henkilöstä itsestään käsin. Noiden seurassa ei tarvitse olla ja aina voi vaikka juosta karkuun, kun ei se känninen pysy perässä tai se unohtaa jo mitä teki viimeksi. Smiley Väriä ne ainakin tuo tuonne kaupunkikuvaan. Eikä ne kaikki todellakaan ole mitään riehujia oman kokemukseni mukaan, lähinnä ne joilla on kriittinen piste ylittynyt ja muisti mennyt, mutta kroppa ei silti luovuta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: