Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657799 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2670 : 20.05.2014 19:05:54 »

Jumalauta mä vihaan ampiaisia!!!!!!!!
Jouduin kutsumaan eilen ystävän käymään poistamaan yhden makuuhuoneesta ja nyt näyttää siltä että parvekkeen nurkkaan on tulossa pesä.
Eli taas pitää soittaa apua paikalle tutkimaan tilannetta.
 knuppel2 knuppel2 tickedoff tickedoff
Tänään on kaksi kertaa ampiainen lentänyt suoraan mun päähän. Niin raivostuttavaa  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
« Viimeksi muokattu: 20.05.2014 19:07:55 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2671 : 20.05.2014 19:17:17 »

Rauhotu hyvä ihminen. Wink Cheesy sitten Ne saattakin pistää, jos sä riehut. Huh Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2672 : 21.05.2014 00:30:41 »

Miesystäväni tuli käymään ja rauhoitteli mua joka kohdasta.
Nyt olen kuin kehräävä kissa  Cheesy Hymisen tyytyväisenä smitten
Ihanan ihmisen olen löytänyt elämääni. Hän on rauhallinen, älykäs, taiteellinen, epäitsekäs ja hyvännäköinen.
Buddhalainen ja spiritualisti yhdistyivät. Hyvin natsaamme toisillemme   Smiley  smitten smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2673 : 04.06.2014 15:03:54 »

Apinan raivolla leikattu takkuinen nurtsi, ja sain vihdoin yhteyden firmaan, jota olen pommittanut kun toiset pommittavat minua (ihan aiheesta).

Eli grrrrrimskit ja korrrrrsakovskit meni oikeastaan ohi. Purkautuivat hieksi pintaan ja helpotukseen, kun yhteys saavutettiin.  crazy2 buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2674 : 06.06.2014 00:05:13 »

Ihan tuskainen olo kun ukkosta ilmassa eikä mitään tapahdu!!!!!
Ei voi mennä nukkumaan kun on niin helvetin nihkeä iho koko ajan samalla olo kuitenkin niin sähköinen että saan aikaiseksi kohta jonkun ilmiön täällä  uglystupid2 tickedoff
Toinen ärsytyksen aihe on tyhmä lääkärini joka ei lähetä mua jatkotutkimuksiin vaikka sain pahan kohtauksen su-ma välisenä yönä. Raajat nyki ja heittelehti tosi kammottavalla tavalla, melkein kuin epilepsiakohtauksessa mutta olin tajuissani koko ajan. Sillä perusteella en saa lähettä neurologille.
www.homepakolaiset.fi sivuilla on kirjoitus Hyvä lääkäri! jossa kuvataan aivan vastaavanlaiset oireet ja nimenomaan homeen aiheuttamina.
Olin viime vkl tilassa jossa epäilin olevan hometta ja tein ihmiskokeen. No, lopputulos oli toi kohtaus mutta eipä Suomen epäpätevät läkärit tajua kosteusvauriomikrobeista paskan vertaa.
Jos tulee vielä kerrankin em kaltainen olo, kusetan että menetin tajun. Ehkä sit pääsen jatkotutkimuksiin.

tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2675 : 06.06.2014 11:00:40 »

Pikkari:

Yksi, mikä auttaa, tilaa kuntasi terveystarkastaja tekemään kosteusmittaukset. Itse pääsin sen avulla ulos homekämpästä Smiley
Sitten vaan maisema vaihtoon, ei omaa terveyttään kannata homeella menettää.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2676 : 15.06.2014 00:47:39 »

Ei tässä asunnossa ole enää hometta mutta tuntuu että joka toisessa rakennuksessa sitä on.
Suomi on täyteen rakennettu paskoja taloja ja lisää vaan tulee kun virolaiset byggaukot saa vapaasti toimia ilman kunnon valvontaa
Ärsytys nro 2 Laihuuden kauhistelu.
Selailin Muita kokemuksia osiota ja sieltä Tyylit-ketjua. "Hyi ja yäk kun noi mallit on niin laihoja!!"
Miksi laihoja saa yökötellä ja päivitellä kasvotustenkin mutta sanopa tämä sama lihavalle niin alkaa kauhee itku ja parku. (tämä huomattu netin keskustelupalstoilla)
Mä katson kokonaisuutta. Itseensä tyytyväinen ihminen loistaa oli paino (miltei) mikä vaan.
Yksikään normal painoinen ei ole kommentoinut painoani ilkeästi. Ne joiden on ollut pakko huomauttaa ovat olleet itse ylipainoisia.
Kertoo paljon...
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2677 : 15.06.2014 07:57:15 »

Netissä on helpompi niin kauhistella kuin parkua kun ei omalla naamalla tarvi. Erittäin lihavat ketä minä tunnen kokee julkisilla paikoilla toisten katsovan pahasti vaikkei päin naamaa kommentoidakaan, ja jos ovat lapsena jo olleet isoja, niin koulussa on kyllä kiusattu ja syrjitty.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2678 : 15.06.2014 20:04:21 »

Poikasella on jussin jälkeen synttärit, mutta koska porukat karkaa mökeilleen, niin pitää juhlia hieman etukäteen. Menin sitten hölmöyksissäni (TAAS!!!) ehdottamaan, että jos sellaiset pienimuotoiset kakkukahveet järjestän.. 15 hengelle. Mun hihna alkoi luistamaan siinä vaiheessa, kun exäni ilmoitti tyttiksensä tulevan mukaan (ei siis kysynyt sopiiko se, johon olisin voinut vastata tottakai) ja nousu-neitsyen tarkkuudella kämppää siivotessa on käynyt mielessä miksi v#tussa mä tätä teen? Nää on just niitä ihmisiä joiden on a) pakko pitää yhteyttä sukulaisuuden nimissä tai b) joita näkee tasan jouluna ja juhannuksena, kun ne täyttää velvollisuuksiaan. Ok, en itsekkään pidä yhteyttä, joten kyllä ne neljä sormea osoittaa minuun, mutta kun ei ole mitään yhteistä! Jos kertoisin missä "meen", täällä olis lastensuojelu tuota pikaa, koska kenenkään päähän ei mahdu se, että tämä juuri on se mun läksyni, mitä oon tullut tänne läpikäymään. Lapset aiheuttavat vanhemmilleen kummallisia mielleyhtymiä, oli ne sitten velvollisuudentunteesta tai kaikuja omasta lapsuudesta, sama se, mutta musta ei pitänyt tulla tällainen kaavoihin kangistunut mutsi  tickedoff No, ens vuona on taas kokemusta viisaampi... ja samassa suossa, luulen ma  2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2679 : 21.06.2014 18:21:50 »

Juhannustuho. Se on ollut mun mielessä kaksi päivää ja itseasias pitkin kevättä.
Mä en jaksa elää.
Tuli uusi oire: peräsuolesta tulee mustaa verta. Terveysneuvonnassa ohjattiin lähtee samantien päivystykseen. Ei kiitos.
Ajattelin aiemmin että käyn hakee apteekista 100 oxaminia ja vedän ne kerralla huiviin mutta en jaksa nyt lähtee sinnekään.
Onneks sataa vettä. Se on tällä hetkellä ainut hyvä asia
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2680 : 21.06.2014 19:27:40 »

pikkari VOIMIA..sulla taitaa ressi painaa päälle Huh Huh
laitan kohta sinulle enkeliapua. angel smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2681 : 21.06.2014 22:26:40 »

Tunteeko kukaan täällä Pikkaria henk.kohtaisesti, tai tietääkö missä hän asuu? Musta uloste on merkki pahasta sisäisestä verenvuodosta ja hänelle pitäis soittaa ambulanssi!!  Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2682 : 22.06.2014 02:19:50 »

En mä ambulanssia tarvitse mutta kyllähän tämä uusi ärsyttävä oire pitäis tutkia pikaisesti
Nukahdin jo kahdeksan aikoihin ja heräsin hetki sit. Nämä itsetuhoajatukset kertoo äärimmäisestä turhautumisesta jatkuvaan fyysiseen oireiluun.
Kun omaan kehoon ei voi enää luottaa ja aivan yllättäen tulee vanha oire takasin tai sit yllärinä jotain uutta, alan tosiaan olee jaksamisen äärirajoilla.
Olen tehnyt kaikkeni että voisin paremmin muttei se riitä.
Lopetin huumeiden kanssa leikkimisen jo aikoja sitten. Ilman alkoholia olen ollut viisi kuukautta. Syön tosi tervellisesti ja vähensin tupakan polttamista pariin päivässä röökiin päivässä mutta...
Näitä itsetuhoajatuksia on ollut jo vuodesta 2011. Muistan kun pyysin itkien mieheltäni että tappais mut ihan millä tahansa keinolla. Eikä jäänyt ainoaan kertaan.. Hän oli tietenkin huolesta suunniltaan ja sanoi että antaisi oikean kätensä siitä että paranisin.
No, enpä ole parantunut - päinvastoin.
Se olis pitänyt olla minä joka pääsee henkimaailmaan eikä mieheni. Olen kateellinen hänelle ja kaikille jotka pääsee täältä pois.
Mun on vaan pakko jaksaa vaikkei kiinnosta. Kyllä tästä itsetuhoisuudesta tietää lähi-ihmisenikin vanhempiani lukuunottamatta joten ei tämä ole mitään uutta ja ihmeellistä.
No nyt alkoi vuotaa nenästä verta. Just tätä tarkoitan.Koko ajan jotain ärsyttävää
Menen takasin lepää. Ei tarvitse huolestua koska tosiaan en ole pikimustissa ajatuksissa ekaa kertaa. Joka kerta yhtä kamalaa mutta oonhan jaksanut tähänkin asti.

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2683 : 22.06.2014 10:32:22 »

pikkari, laitan sinulle ed. enkeliapua. angel smitten
Voimia ystävä. smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2684 : 22.06.2014 14:39:53 »

En mä ambulanssia tarvitse mutta kyllähän tämä uusi ärsyttävä oire pitäis tutkia pikaisesti

Hmmm....käytätkö usein NSAID -särkylääkkeitä (aspiriini, ibuprofeeni...)? Jos vastaus on myönteinen,
vaihda ensi tilassa parasetamoliin (Panadol ym?)!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: