Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113624 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2640 : 13.04.2014 14:38:41 »

pikkari,kun ja jos esim.kurkkkuchakra on tukossa....niin voi varmasti tuntea..hätää..se on aika sama..kun ahdistus..ja ahdistus on sitä pelkoa...jostakin Huh
Mut sun kannattais..yrittää käsitellä niitä pelkotiloja..ja päästä niistä pois.
Mutta usko pois, ei sulla ole hätää..kun sulla on hyvät..suojelut. angel angel angel
Mutt jos haluat minulta rakkausenergia hoitoa....niin voit laittaa yks. viestiä mulle. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2641 : 19.04.2014 21:59:26 »

Ahdistaa lisääntyvä valo. Mä voin hyvin harmaina, sateisina päivinä.
Jo ajatus lämpimästä hellekesästä luo pelkästään negatiivisia tunteita.
Hankin ensi viikolla pimentävät verhot joka huoneeseen ja vaihdan vuorokausirytmin yövalvomiseen jos aurinkoiset ilmat jatkuu
Tämän vanhan talon ilmanvaihto on aivan surkee ja viikonloppuisin pitää tuulettaa koko ajan koska muuten ilma ei vaihdu lainkaan. Silloin ne masinat on kokonaan poispäältä
Haluaisin olla vaan rauhassa, yksin viileässä hämärässä, nukkua koko kesän ja herätä eloon syksyllä.
Viileinä kevätaamuina olen kuvitellut että on jo syksy  Smiley Rakastan sitä vuodenaikaa.

Tänä aamuna näin seinässä kirkkaan valon välähdyksen ja se liikkui monta metriä seinästä kattoon. En muista monesko kerta on et tollasen "näyn" jälkeen mun olo huononee samana päivänä. Toki olin iloinen vielä silloin aamulla kun näin sen mutta päivällä tuli kamala olo; jopa hengenahdistusta psyykkisestä huonosta olosta.

Kesällä jotenkin odotetaankin että ihminen on pirteä ja iloinen kun on valoisaa ja lämmintä joten se vielä oikein korostaa omaa paskaoloa.
Kaksi viimeisintä kesää on ollu mun elämän hirveintä aikaa. Siksi ajattelen jo näin etukäteen että se kamaluus tulee kolmannen kerran
joten aion varautua siihen verhoineni ja kuskaan kaikki huonekasvit vanhemmilleni, varaan megasatsin rauhoittavia koko kesän ajaksi ja nukun päivät
Toiveajattelua että pääsisi lähtemään kesäkuukausiksi jonnekin muuhun mestaan jossa olis max +10 päivälämpötila. Olis luksusta tosiaan  Smiley

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2642 : 21.04.2014 14:19:21 »

Neljättä päivää appivanhempien ja miehen siskon perheen kaa samassa mökissä,huominen pitäs viel kestäääää!!
Alkaa oikeesti tulla jo korvista! Lomalla ollaan ja kokoajana pitäs tehdä jotain,ei sekunttiakaan sais vaa olla!!!!ei myöskään lapset.
Ruoka-ajatki sun muut on jumankauta aikataulutettu!!
Mä haluun pois!
Ei saa aamusinkaa nukkua ku yks pieni ihminen heräilee enne kuutta ja sithän kuuluu kaikkien herätä ja alottaa kovalla äänellä puhuminen!!!
Mä nukun ainakin kolme pvä putkeen ku kotiin pääsee!!!!
Kaikki pitäs mennä heidän pään mukaan mut jos minä tai minun perheeni ehdottaa jotain ni huh!!!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2643 : 22.04.2014 09:56:06 »

En kelpaa sellaisena kuin olen tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2644 : 28.04.2014 15:31:03 »

Minkä ihmeen takia tuo karhu piti lopettaa? Eikö sitä voitu nukuttaa ja viedä takas?
Just keskivkona nähtiin kyseinen karhu Sad
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2645 : 29.04.2014 19:24:57 »

Aaaaaaaaa!!!!!!Miehet!!!!! tickedoff uglystupid2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2646 : 02.05.2014 12:09:25 »

vittuperkele tää on aina nii tätä!!! tickedoff uglystupid2 knuppel2
ai jaa, ai nii säki oot olemassa, hups vaan tickedoff uglystupid2
YAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR knuppel2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2647 : 02.05.2014 12:22:00 »

Voi pikkari. Just sitä. Lisää pimeetä ja hämyvaloja.

Mullakin alkaa nousta henkiset niskakarvat pystyyn, kun aamuradion juontajat hehkutteli tulevaa kesää ennustetun hellekesäksi. Eikö valtio vois kustantaa ihmisgrillin niille, joiden pitää maata koko ajan auringossa. Talvi grillisssä ja toinen auringossa, eiköhän paahteen ihannointi hiukan jo hellittäis!  Grin

Ihan niinku Matti ja Teppo vuosia sitte murjas kylänmiehelle, kun tämä retosteli kännipäissään, että se on sitte ihminenki käyny jo kuussa. M ja T tokas: Mitäs tuo, me ollaan oltu koko päivä auringossa. Ja niin kuittina, että...

2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2648 : 02.05.2014 14:06:27 »

Täällä yksi lisää, joka ei innostu auringonpaahteesta. Siksipä olenkin tänne pohjoiseen syntynytkin ja monta edellistäkin elämää näillä leveysasteilla viettänyt.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Indium
Vieras
« Vastaus #2649 : 02.05.2014 19:10:14 »

Norovirus  buck2  buck2  buck2  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2650 : 03.05.2014 08:28:06 »

Voimia ind1  angel angel angel
Empatiani sulle  smitten smitten smitten
Mä pelkään vatsatauteja ihan hulluna. Allergiasairaalan infektiolääkäri sanoi ettei norovirusta ole liikkeellä tänä vuonna mut näköjään on.
Toivottavasti paranet pian.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2651 : 03.05.2014 09:39:43 »

Epävakaat säät saa aikaan taisteluita, verenvuodatusta ja pahaa mieltä buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2652 : 03.05.2014 10:58:56 »

Kiitos pikkari. Smiley
Tää voi olla tullut jostain ruoanlaitto-failista mutta oireet täsmää ainakin noroon ihan täysin. Meinas tulla aika paha nestehukka tossa ku liian nopeesti juotu vesikin ryöppys ylös saman tien.  buck2 Onneks edes toi oire meni ohi jo, nii saa tankattua nesteitä taas.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2653 : 03.05.2014 14:25:21 »

No hyvä että hieman helpottaa.
Pyysin sulle parantavia enkeleitä sen jälkeen kun kirjoitin viestini
Toivon että  angel angel angel ovat luonasi vieläkin auttelemassa
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2654 : 03.05.2014 15:55:38 »

Ai kiitos  Smiley
Ainakin nukuin makeet torkut ja enää ei särje yhtään, ku aamulla oli vatsalihakset ihan hajalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: