Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657180 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2655 : 02.05.2014 13:22:00 »

Voi pikkari. Just sitä. Lisää pimeetä ja hämyvaloja.

Mullakin alkaa nousta henkiset niskakarvat pystyyn, kun aamuradion juontajat hehkutteli tulevaa kesää ennustetun hellekesäksi. Eikö valtio vois kustantaa ihmisgrillin niille, joiden pitää maata koko ajan auringossa. Talvi grillisssä ja toinen auringossa, eiköhän paahteen ihannointi hiukan jo hellittäis!  Grin

Ihan niinku Matti ja Teppo vuosia sitte murjas kylänmiehelle, kun tämä retosteli kännipäissään, että se on sitte ihminenki käyny jo kuussa. M ja T tokas: Mitäs tuo, me ollaan oltu koko päivä auringossa. Ja niin kuittina, että...

 2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2656 : 02.05.2014 15:06:27 »


Täällä yksi lisää, joka ei innostu auringonpaahteesta. Siksipä olenkin tänne pohjoiseen syntynytkin ja monta edellistäkin elämää näillä leveysasteilla viettänyt.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Indium
Vieras
« Vastaus #2657 : 02.05.2014 20:10:14 »

Norovirus  buck2  buck2  buck2  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2658 : 03.05.2014 09:28:06 »

Voimia ind1  angel angel angel
Empatiani sulle  smitten smitten smitten
Mä pelkään vatsatauteja ihan hulluna. Allergiasairaalan infektiolääkäri sanoi ettei norovirusta ole liikkeellä tänä vuonna mut näköjään on.
Toivottavasti paranet pian.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2659 : 03.05.2014 10:39:43 »

Epävakaat säät saa aikaan taisteluita, verenvuodatusta ja pahaa mieltä buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2660 : 03.05.2014 11:58:56 »

Kiitos pikkari. Smiley
Tää voi olla tullut jostain ruoanlaitto-failista mutta oireet täsmää ainakin noroon ihan täysin. Meinas tulla aika paha nestehukka tossa ku liian nopeesti juotu vesikin ryöppys ylös saman tien.  buck2 Onneks edes toi oire meni ohi jo, nii saa tankattua nesteitä taas.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2661 : 03.05.2014 15:25:21 »

No hyvä että hieman helpottaa.
Pyysin sulle parantavia enkeleitä sen jälkeen kun kirjoitin viestini
Toivon että  angel angel angel ovat luonasi vieläkin auttelemassa
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2662 : 03.05.2014 16:55:38 »

Ai kiitos  Smiley
Ainakin nukuin makeet torkut ja enää ei särje yhtään, ku aamulla oli vatsalihakset ihan hajalla.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2663 : 05.05.2014 07:16:32 »

Kova yö takana. Äärimmäinen aamu (epätoivo, viha, pettymys, pelko, odotus, toivo) ja taivaaltakin sataa jalkarättejä..
En tiedä miten saamani viesti pitäisi oikeasti tulkita, mutta minun silmissäni se oli suoranainen" haista paska..."

Jos tässä huonosti käy, niin ne jotka tässä karusellissa ovat pyörineet, sen varmasti nahoissaan tutavat!!! tickedoff knuppel2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2664 : 06.05.2014 16:58:32 »

Mullekin iski eile aamul ripuli.onneksi aika lievä tällä kertaa,mut silti on viel vähä veto pois ja ah huomenna pirteenä töihin!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2665 : 13.05.2014 19:01:15 »

Mua ärsyttää että avasin planeetta uutiset jossa manataan taas sitä vitun suurristiä!  tickedoff
Kertoo hyvin mun stressitasosta että hyvin sujunut päivä menee huonoon suuntaan noin pienestä "uutisesta"  idiot2 eli saan etukäteisstressin.
Ärsyttää hammaslääkärikin jota pitää ohjeistaa.
Näytin mikä hammas on tuntunut oudolta. "Ei tässä ole mitään vikaa" oli vastaus. Sanoi toisen kerran ja sama vastaus. Ärähdin et tutki kunnolla ja sitten vasta se lekuri huomas ai katos vaan, täällä ikenen alla on selvä reikä.
Allergiasairaalasta ei ollut mitään apua vaikka olin siellä yli vuoden tutkittavana eli viisi lääkärikäyntiä + verikokeet ja prick-testi
Mun pitäis olla kamalan allerginen koivulle sen testin mukaan. Paskat! Tänä vuonna on ollut erittäin paljon koivun siitepölyä eikä mulla ole ole ollut siitä mitään oireita. Hyvä niin
Kortisonivoiteet ja -litkut eivät hoitaneet mun ihoa niin hyvin kuin jojobaöljy eli paranemista on kyllä tapahtunut mutta tämä stressaaminen pitäis saada minimoitua.
Muuten tämä sateinen päivä on ollut ihana  smitten
En todellakaan kaipaa lämpöä enkä aurinkoa. Sateella ilma on niin ihanan raikas  Smiley


tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2666 : 13.05.2014 19:21:59 »

Tähh. idiot2 Huh
Allergiasairaalasta ei ollut mitään apua vaikka olin siellä yli vuoden tutkittavana eli viisi lääkärikäyntiä + verikokeet ja prick-testi
Mun pitäis olla kamalan allerginen koivulle sen testin mukaan. Paskat! Tänä vuonna on ollut erittäin paljon koivun siitepölyä eikä mulla ole ole ollut siitä mitään oireita.Hyvä niin.
 
VOIMIA sulle pikkari.
ja Rauhaa. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2667 : 13.05.2014 21:06:28 »

Kiitos. Voimia ja rauhaa todella tarvitsenkin koska tunnen koko ajan sisäistä levottomuutta jota en saa purettua edes mihinkään järkevää toimintaan ja sit ahdistuilen pienestäkin. Nukun onneks kuitenkin hyvin mutta aloitekyky ja keskittyminen on ihan nolla vaikka tekemistä olisi.
Olen myös erakoitunut miltei täysin. Voi mennä päiviä etten halua tavata ketään. Pyörittelen asioita aivan liikaa mielessäni (niitä negatiivisia etenkin)
Kierrän kehää.
Kesän ja kuumuuden ajatteleminen saa aikaan tosi vahvan ahdistuksen.
Se on muistojälki viime vuodesta kun kesä alkoi jo toukokuussa eikä kevättä edes ollut kunnolla.Mä järkytyin siitä valosta ja lämmöstä. Koin että se talven pimeys antoi rauhaa ja turvaa suruajassani, sit yht`äkkiä kaikki paljastui niin äkkiä. No mut se oli viime vuonna, en tajuu miksi ajattelen sitä vieläkin niin paljon.
Hetki kerrallaan, päivä kerrallaan...kun vaan osais...
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2668 : 13.05.2014 21:18:03 »

Ei mitenkään kiva ilmiö huomata, että kaikki asiat on juuri kuten ne on aina olleetkin. Samaa paskaa, aina uudelleen.
Ei mitään uutta, ei mitään mulle Cry

"Tätähän tää on"... buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2669 : 13.05.2014 21:58:53 »

No samaa paska jatkuu mullakin jo kymmenettä vuotta vai onko tää jo 11. vuosi...laskuissa sekaisin.
Kävin pienellä pyörähdyksellä lähimetsässä hengittämässä sateen raikastamaa ilmaa ja puhaltelin negaenergiaa ulos. Rauhoitti vähän.. angel

Löysin paperin palan johon olen kirjoittanut kauan sitten netistä löytämäni kauniit lauseet. Tän mä osoitan sulle, Varjotar.

Auringon kultasäteet
valaiskoon tietäsi
Onni ja ilo sinua myötäilköön
Enkelten varjelus
olkoon ylläsi
Isä Jumalan
Rakkaus
Olkoon aina turvanasi.

-Ajatuksia elämästä ja uskosta-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: