Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657978 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2370 : 20.06.2013 14:39:14 »

Know the feeling Elwyn, sitä haluaisi jotenkin kiskaista ne sanat sieltä suusta ja voi pojat että ne tulee hitaasti tällaiselle elohopealle  Grin

Ollaan kaverin kanssa epätoivon maisemissa yhdessä. No, meneehän se päivä näinkin mutta kauan en näitä kulmia katsele  Cool
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2371 : 20.06.2013 23:26:41 »

minua alkaa ottaa päähän tuo juhannuksen ylistys. ei siinä ole mitään ihmeellistä samanlainen viikonloppu kuin kaikki muutkin paitsi että saa kolme aamua nukkua pidempään. ja ne ahh niin valoisat yöt ei mitään hohtoa minun silmissäni.
sitäpaitsi juhannuksen viettoon kuuluu oleskelu ystävien kanssa (sydän vapaana) tai sen rakkaan ihmisen kanssa jossain hyvässä porukassa tai ihan vain kahdestaan - kumpikaan ei ole kohdallani mahdollista tämän hetkisessä tilanteessa.
eli .....ttaa koko  juhannus  Angry Angry Angry
että se siitä - paitsi jos ihme tapahtuisi sen rakkaan kanssa mutta voi olla toteutumaton yhtälö ainakin vielä tänä juhannuksena  Sad
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2372 : 21.06.2013 11:47:52 »

Äidillä todettiin rintasyöpä  Cry .
Ilmeisesti agressiivinen koska molemmat rinnat poistetaan. Narkoosista heräämisen mahdollisuus lähempänä 30% kuin 40%, lisäksi jos sädehoitoa aletaan antamaan niin sidekudoskasvain villiintyy tosissaan ja alkaa leviämään sekä kiertyy entistä enemmän ja tiukemmin hermoratojen ympärille..
En haluais ajatella näin mut aika pahalta alkaa näyttämään.
Surullista.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2373 : 22.06.2013 08:37:06 »

Oi voi eppana, paljon voimia sinulle ja äidillesi
Mun mamalle rakennetaan uusi rinta elokuussa koska syövän takia jouduttiin tekee poisto pari vuotta sitten
Koita pitää lippu korkeella. Elämässä tulee välillä niin isoja juttuja eteen ettei tiedä mitenpäin olis.
Silloin auttaa rutiinit. Syö, nuku, liiku, puhu.
Siunausta. Olet mielessäni
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2374 : 23.06.2013 17:07:06 »

eppana voimia teille!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2375 : 23.06.2013 19:23:24 »

Voi Eppana Sad
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2376 : 23.06.2013 19:37:49 »

Voimia ja enkeleitä teille, eppana!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2377 : 23.06.2013 20:17:00 »

eppana.. voimia teille kaikille. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2378 : 24.06.2013 03:09:03 »

Oudot vibat ihmisestä joka on auttanut mua paljon... Undecided
Olen toki kiitollinen mutta me ei olla tunnettu kuin puoli vuotta ja hänessä on jotain tosi outoa. Ei nyt sentäs pelottavaa mutta jokin sellainen piirre etten halua missään nimessä sitä ihmistä kotiini vaikka pyytää päästä tänne.
Arvaamaton.. tai jotain siihen viittaavaa.
Ihmetyttää kun en saa sitä selville..... buck2
Silmistä tunnistaa niin paljon ihmisestä. Tää on haalee vaalee ja aivan kuin hengetön. Tosi rumasti sanottu mutta näin en ole tuntenut ketään aiemmin - kuin leijuva ihminen
Tää näki aiemmin minusta vampyyriunia ja nyt tuntuu että tilanne on toisinpäin. Mulla on oltava vahva suojaus hänen seurassaan.
On tosin hyvin avulias. Korjas mun pyörän, tarjoitui siivoamaan koko asunnon (en sallinut), toi siideriä ja ruokaa kun istuttiin eilen mun talon takapihalla ym pieniä apuja. Siksi näin pitkä kirjoitus koska häiritsee...miksi mä en näe sitä mikä viiraa?
Ite olen vieläkin ellun kana ja erittäin paljon kanalihalla monesta asiasta mutta tuntosarvet mulla on.
Tuntee erittäin voimakasta sexual vetovoimaa minuu kohtaan johon en vastaa mutta jotain muutakin on.
Miten musta on tullu sokee  buck2
Tää oli taas terapiakirjoitus. Nyt roskat ulos ja katselee kuuuuuuuuuuuta  Shocked


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2379 : 24.06.2013 09:00:24 »

Kuu valvotti koko yön ja huonoja uutisia verikokeiden tuloksista. Lääkäri soittaa tänään tai huomenna viimeistään.
Mä pimahdan kohta lopullisesti  Sad
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2380 : 24.06.2013 21:26:08 »

Mokasin yhden jutun tickedoff

Kostoksi pelasin sitten muutaman tunnin mm. Angry Birds Star Warsia angel Yllättävän koukuttava Tongue Ja hyvin vähän buginen.. Pari muuta tökkivät siihen malliin, että on tainnut jäädä parit testailut välistä angel
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2381 : 25.06.2013 19:50:43 »

Taas huono päivä idiot2 Mikähän nyt on taivaalla väärin päin jotta tulee kaikkea p*skaa niskaan?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2382 : 26.06.2013 00:51:13 »

No niin tulee ja tässä pitäis positiivisena olla perkele  tickedoff

Tosin tajusin että olen liian kauan hakannut päätä seinään ja luottanut muihin eli nyt on ohjat vaan mun käsissä.
Tosiaan nyt ja tästä eteenpäin. Siitä tuli vapautunut olo ja intuitiivinen outo fiilis että joku lähipiiristä kuolee tänä kesänä.
Meen lauantaina stadiin rannalle konserttiin ihan yksinäin ja toiv tää jumalaton frustis katoaa sillä tiellä.

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2383 : 26.06.2013 15:47:23 »

mutsi onnistu pilaa aamupäivällä meikäläisen synttärit!! ou jeee!!! eli happy birthday to me!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2384 : 26.06.2013 17:59:31 »

Oikein mukavaa syntymäpäivää Sinulle  smitten
Älä anna yhden ihmisen vaikuttaa liikaa vaikka oliskin niin läheinen kuin äiti. Hieno synttärikeli sulle ainakin siunaantui ja paranee vaan koska yöllä tulee ukkonen. JEEEEE  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: