Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657836 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2460 : 12.09.2013 08:30:29 »

Rukoilin ystäväni puolesta ja näin ihanan näyn  smitten
Sit puhuin faijan kanssa ja kirosin tätä "lahjaani" ja hän sanoi että pois sitä et saa vaan se vaan vahvistuu kun itse vahvistut. Jaaha  Angry
Nyt nukkumaan
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2461 : 12.09.2013 22:19:30 »

Joskus elämä antaa meille enemmän koettelemuksia kuin kukaan normaali ihminen pystyy kestämään. Cry Elämä onkuitenkin  suuremmoista ja ainutkertaisuudessaan valtava seikkailu. Cheesy Koettelemukset ovat toisinaan kohtuuttoman kovia eikä oikeudenmukaisuuskaan toteudu kun elämä kolhii. knuppel2 Mikä onkaan Talenttisi niin kiitä sittenkin, sillä se on sellainen pääomasi jota kukaan ei saa sinulta riistettyä pois. Smiley Syntymälahjana saatu erikoisominaisuus tai kyky voi myös tulla siunaukseksi jos osaa muuttaa sen palvelemaan syvempää, ylevämpiä asioita. coolsmiley Toivottavasti asia kirkastuu tarpeeksi ajoissa ja saamme ryhtyä palvelemaan muita kanssamatkustajia tällä todella lyhyellä elämän raitilla. smiley6600 Kerran valitin elämäni kovuutta jolloin kaverini sanoi:" Mitä sinä tekisit elämällä joka olisi liian helppoa se olisi kuin elämätön turha elämä. :Smiley" Heureka ajattelin voisi se kuitenkin helpompaakin olla.  Tuntemalla oman talenttisi voit valjastaa sen palvelemaan ylevämpää tarkoitusta ja herkkyytesi mukaan myös oppia auttamaanmuita,  myös itseäsi ja opettelemalla kiittämään suurta luojaa saamastasi kyvystä, lahjastasi. smitten Selvänäköisyys ei välttämättä ole harhailua elämän viidakossa ja ennustaminen voi olla talenttisi jota voisit kehittää. angel Kukaan ei ole varmaan pyytänyt syntyä tänne maailmaan, mutta kun kerran olemme täällä niin antaa sitten palaa  kaikilla mausteilla. 2funny Elämän jarruna on elämätön elämä. tickedoff Eläkäämme terveellistä mutta rohkeaa elämää vailla pelkoa ja vääriä tottumuksia. Harmittaako elää köyhää keskinkertaista ja mielikuvituksetonta seitsemästä neljään elämää, jossa jokainen päivä on uusi eilinen YÄK  crazy2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2462 : 14.09.2013 00:08:06 »

Koppi kirjoittaa asiaa ja mulla oli taas erikoinen ilta.
Näin sen nuoren kundin joka on leikkinyt väärien voimien kanssa. Välitön tarrautuminen minuun. Hurmaantuminen, tuijotus, itku, kiukuttelu.
Mulla vahva suojaus päällä joten sanoin että anna vaan tulla kaikki ulos. Ohjeistin hieman siitä mitä seuraa kannattaa välttää tolla herkkyydellä ym
Uusi kiukuttelu alkoi heti kun sanoin lähteväni kotiin. Hän kiintyi jotenkin hassulla tavalla ja valitti siitä etten tule tarpeeksi lähelle.
Tämä oli toinen kerta tällä viikolla kun mun suojaus huomataan tai siitä mainitaan joten todellakin tajuan sen merkityksen erittäin selvästi. Hyvä  angel angel angel
Oppeja suuntaan jos toiseenkin.
Tosi komea nuori mies jonka suunta on ollut aikoinaan aivan väärä ja pyristelee vanhoista sulistaan eroon vaikka näköjään sieltä tulee vielä merkkejä.
Tämä on toinen kerta kun autan ihmistä joka on leikkinyt voimien kanssa. Silloin aikaisemmin sain tuntee auttamiseni tosiaan nahoissani ja tod toivon ettei nyt tapahdu samaa.
Tästä suojauksesta sit muka pitäis luopua. Ei todellakaan. Rukoilin hänen puolestaan kun lähti kävelee kotiinpäin ja puhuttiin hetki sitten. Nyt balassissa.
Toivon todellakin ettei sille tielle mene kukaan. Olen nähnyt mitä voi tapahtua
Siunausta ja Varjelusta kaikille teille  smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2463 : 14.09.2013 06:02:33 »

Nämä ns uudet energiat maapallolla aikeuttaa uniongelmia.
En ole ainoa joka tästä valittaa. Olen ollut oikea unipossu koko elämäni ja nyt tulee jotain kummallisia katkoja uniin sekä tunne että on tosi väsynyt mutta unta ei saa.
Tämän saman jakaa muutama ystäväni ja sit päivällä näkee kaiken ihan eri tavalla kun on nukkunut monta yötä huonosti. Just puhuin pitkän yöpuhelun ystävän kanssa ja tosiaan sama vaiva. Indigo kuten minäkin. Kirjoitin runon siitä miten silmät muuttuu "vanhoiksi" kun nukkuu vähän ja frendi tajusi heti mitä tarkoitan
Vanhat silmät ei tarkoita ryppyisiä mummosilmiä vaan sitä että näkökyky on erilainen.

Eilen tuli silmälääkärin dignoosi A-sairaalasta: Etukammiot rauhalliset, mustuaiset pyöreät, symmetriset, herkästi valolle reagoivat.
Silmänpohjiin ei laajentamattomasta mustuaisesta saada näkyvyyttä

Ai miks, koska mä en halunnut sen lääkärin näkevän syvemmälle ja mun silmä toimi sen mukaan koska tutkimus oli epämukava ja tiesin ettei siellä syvällä ongelmaa ole
Tosin tuli olo että tollanen tutkimus on tehty aiemminkin mut ei täällä...
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2464 : 14.09.2013 18:35:02 »

Hulluja valvoneen ajatuksia ja vielä hullumpia pyörii nyt päässä kun ajattelen sitä poikasta. No onko ihme että jää miettii kun toinen oli aivan kuin vuoristorata ja on ystävänsä sanojen mukaan jännittänyt mun tapaamista ihan älyttömästi  idiot2
Haluaa nähdä tänäänkin ja sopii mulle. Toiv mieli on hieman tasaisempi kuin eilen. Tunnen valtavaa tarvetta suojella sitä ihmistä (itseltään)
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2465 : 15.09.2013 01:04:52 »

Voi Luoja mulla on kamala olo. Itken. Tiedän että jotain kamalaa on tapahtunut koska vr:n henkilökunnasta joku oli löytänyt sen 22v:n puhelimen eikä hän tullut siihen mestaan jossa meidän piti tavata.
Onneksi näin tuttuja ihmisiä ja henkimaailma aktivoitui baarissa  buck2
Kun kävelin siihen baariin missä meidän piti tavata, mun sydänchakraa alkoi särkeä ja tuli ahdistava olo. Luulin että siellä tapahtuu jotain mutta päinvastoin tapasin mukavia ihmisiä mutta aloin spiidaa siellä jo.
Mistä ihmeestä mä saan tietoa mitä on tapahtunut?
Ei poliisi anna tietoja enkä tunne kuin yhden ihmisen joka meidät linkitti.
Kamala tilanne ja iso ahdistus taas. Mä luulen et se poikanen on kuollut.
Mun ystävä jolla on saman niminen poika soitti tunti sit että hänellä on kylmät väreet
Toivon niin että olen väärässä ja kaikki menis ok mutta... tiedän  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2466 : 15.09.2013 19:55:03 »

Ihan hirveä yö. En vieläkään tiedä mitä oikein tapahtui koska monta outoa juttua tuli putkeen. Se kamala olo maksimoitui kotona eikä johtunut mun mielestä. Sisäilma oli vaaleanharmaassas ohuessa usvassa, ilmapiiri aivan kamala, tukahduttava ja keittiössä oli yli kaks metrinen musta hahmo. En pelännyt sitä mutta en voinut katsoa siihen suoraan. Oli n metrin päässä minusta.
Kesti tunnin saada koko koti puhdistettua muutta en antanu periks ennen kuin ilma oli raikas, kirkas ja energia sellainen kuin kuuluukin olla.
Soitin kaverille keskellä yötä kun olin saanut hommat hoidettua ja hän sanoi että älä ole sen pojan kanssa enää tekemisissä
Järkevintä varmaan oliskin enkä olis uskonut että näin nopeesti tapahtuu ilmiöitä. Hän on ollut pari vuotta jo pois niistä saatanapalvonta, spititismijutuista mutta jotenki säälittävää että mulle tullaan sit näyttäytyy ja raivostuttavaa että se tapahtuu mun kodissa!!!!
Olen saanut kyl rohkeutta paljon lisää. Muutama vuosi taaksepäin olisin lähtenyt tollasessa tilanteessa taxilla vanhempien tai ystävän luo yöks. Voima on kasvanut
Kuuluu muuten erilaiset ilmiöt myös tähän aikaan. Mitä herkempi on, sitä voimaakkammin ne kokee.
Tollasta viimeöistä en kyllä toivois kenellekään

« Viimeksi muokattu: 15.09.2013 19:58:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2467 : 16.09.2013 02:02:17 »

Laitoin sille sähkönaiselle viestin viime yöstä ja hänen vastaus:" Kuulostaapa hurjalta kohtaamiselta. Kannattaa suojata itsesi ja kotisi niin kauan kuin tunnet pelkoa toista puolta kohtaan.
Voit nähdä itsesi kirkkaan valon sisällä. Rukoilla Isä Meidän rukouksen ja pyytää arkkienkeli Mikaelia suojaamaan sinua. Energiahoito tai reikikurssi voisivat auttaa sinua pelon käsittelyssä"

Hah! Kukas sitä pimeyttä kehotti kohtaamaan ja katsomaan ilman suojausta silmästä silmään  idiot2 uglystupid2

Mä olen kohdannut negaenergioita monta kertaa ja nyt nää viikko sit sanotut jutut kääntyykin ihan erilaisiksi.

Sit toinen viesti häneltä: Olen sitä mieltä että pelot tulee kohdata päivätietoisuudessa eikä silmästä silmään ole niin tarpeellista mutta taustoihin päästävä kiinni

Kirjoitin kolmannen viestin etten millekään reikikursseille halua ja vastaus et hyvä että kuullostelet mitä tarvitset. Olet tosi herkkä ja se on myös vahvuutesi.

Tätä tarkoitin jo aikoja sitten tänne kirjoittaessani että oikean hoitaja-auttajaihmisen löytäminen tällä herkkyydellä ei ole helppoa kun itse tajuaa enemmän kuin ns hoitaja joten silloin erittäin pätevä meedio ja oma tarkka intuitio on tärkee.
Tässäkin tulee vastaan se että vaikka olis miten hyvä meedio, ikä vaikuttaa jossain vaiheessa ja omasta voimastaan on otettava itse vastuu. Mua on pelottanut ajatus että ne kuolee ennen mua mutta toiv siinä vaiheessa jo osaan itse paljon
Viime yönä osasin vaikka oli tosi haastavaa.. Siltä hoitajanaiselta kohosi käsikarvat pystyyn kun kosketti mua ekaa kertaa ja sanoi vielä et katso mua, sinussa on voima joka tän tekee.

Kummastuttaa sekin että mistäs tämä ihmevoima mulle on sitten tullut? Olen varma siitä että jotenkin se liittyy mieheeni joka sieltä henkimaailmasta käsin vaikuttaa ja sit jotain on syttynyt minussa kehityksen myötä. Toki tulee suvustakin sekä isän että äidin puolelta sekä menneisyydestä aikoja sitten
Kristustietoisuuden lisääntyminen ja rukous antaa tientenkin myös voimaa lisää mutta on vielä joku juttu mikä ei ole aktivoitunut.
Soitan meediolle tänään ja koitan saada siirrettyy sitä tapaamista koska se on vasta ensi kuun lopulla. Ei kenenkään pitäis joutuu kokee tällaista ja näin usein. Siitä meedioita kiitän kun aiemmin tapahtui ihan samanlaista he auttoivat hiljentää sitä tahtia.
Kertoo myös tarkkuudesta heidän puoleltaan että aika jota on tosi vaikee ihmisen ennustaa, pitää täysin paikkansa eli kun olet n. 35-40 vuotias keskustelet henkimaailman kanssa.
No joo, siinä välimaastossa ja nyt tarvitaan hieman jarruu. Enkelini olen nähnyt lähipäivinä monta kertaa mut ei kiitos tummaa energiaa enää ikinä.
Mä tunnen asunnossani heti jos tänne tulee jotain ylimääräistä.

Siitä eilisestä on vieläkin jotain jäljellä. Varsinkin kun frendi tuli suorittaa vielä tänne oikein kunnon valitusvirren eikä tajua näistä jutuista yhtään mitään.  Mä vedän näitä avuntarvitsjoita puoleeni oikein urakalla.

Toivottavasti tulee sellanen rakkausviikko mitä astrouutisissa tiedoitettiin  smitten smitten smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2468 : 17.09.2013 14:43:15 »

aaaaaaaaaaargh!

ensin sunnuntaina barbababa silmään,2pvän saikku,tänään miehen sokeriarvot koholla,lisätutkimuksiin,palkkaa maksettu mulle liikaa,koska pomo unohtanut rastittaa kohdan osa-aikatyö,nyt sen takia tulossa ensi kuussa noin 200e!!ja tämä on toinen kerta tänä vuonna kun hän tekee näin!(onneksi ei mun kohalla),sitten rupean laittamaan ruokaa,ni kanasta lähtee aivan hirvittävä löyhkä!!!!!(päivämäärä oli jäljellä vielä tämä pvä)


ja tätä päivää on viellä jäljellä,eikä enää oo ees perjantai ja 13!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2469 : 17.09.2013 21:09:13 »

Onnea sulle liveforever!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2470 : 18.09.2013 16:08:40 »

palkkasotku ei ollutkaan niin "yksinkertainen" ensi kuussa tulossa 0 euroa,marraskuussa alle 200e ja daa ehkäpä sitten joulukuussa täyspalkka!!!!!!jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

ja selvis että lapussa lukee se osa-aika mut joku helvatan rasti työaika prosenteista puuttui!!!!

argh!!!!! opettelis lukee siel toimistolla!!! tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2471 : 18.09.2013 17:40:25 »

palkkasotku ei ollutkaan niin "yksinkertainen" ensi kuussa tulossa 0 euroa,marraskuussa alle 200e ja daa ehkäpä sitten joulukuussa täyspalkka!!!!!!jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

ja selvis että lapussa lukee se osa-aika mut joku helvatan rasti työaika prosenteista puuttui!!!!

argh!!!!! opettelis lukee siel toimistolla!!! tickedoff tickedoff tickedoff

No, etkö itse huomannut, että saat liikaa palkkaa?`Noin ison summan luulisi huomaavan - ja arvaavan, että se peritään takaisin.
Mutta kurja juttu!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2472 : 19.09.2013 14:54:02 »

Aamulla heräsin kipeänä, no takas nukkumaan (onneksi kukaan ei sattumoisin soitellut perään tai muuta) ja nyt taas pystyssä sitten. Parempi olo, mutta mihis se päivä katosi  Angry
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2473 : 19.09.2013 18:06:44 »

Ja eikä ku ton viime viestin jälkeen jouduin nukkumaan VIELÄ lisää. Voi hyvän tähen.

No jos nyt pysyis pystyssä loppupäivän, oon jo lupaavasti n. tunnin onnistunu olemaan nukahtamatta uusiks.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2474 : 20.09.2013 21:34:45 »

ja meni sit ekaks väärään foorumiin,sori sitä se teettää ku puhelimest yrittää llaittaa.

eli vko jatkuu ah nii ihana työparini on jälleenpienen tauon jälkeen alkanut kettuilunsa ja sitten tänäänn kirppispaikastani on hävinny 20-30euroa eli joku ihana on laittanut ilmeisesti laittanut toiset laput minun tavaroihini. huomenna selvittää lisää!!!

(palkkaa ei onneksi ehtinyt tulla liikaa ku pari kk.enkä vielä elokuussa kiinnittänyt asiaan huomiota ku ei ollu nii paljoo suurempi ja sain ikäkokemuslisän siihen kuulle.)

loppusipa tää vko pian!!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: