Sivuja: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657909 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2325 : 16.05.2013 15:50:22 »

Voi perkele  knuppel2

Koita tässä nyt sitten pysyä rauhallisena ja tyynenä, kun kaikki vaan "lahoo" käsiin. Asuntoasiat on siinä pisteessä, ettei kunnalla todennäköisesti ole tarjota homeetonta kotia, koska se sama vaiva on kaikissa taloissa. Yksityisellä puolella on täysin kuollutta, asunnot saattaa seistä tyhjillään vuoden pari, mutta vaikee näin ulkopaikkakuntalaisena mennä kysymään, jotta vuokraatko mökkis meille..

Eikä siinä vielä kaikki  Shocked

Poikani (8v) "ilmoitti" ettei halua enää elää. Ja tänään toisti tuon lausahduksen.. Toki oon aina tiennyt, että hän on vaan "pikavisiitillä", mutta.. en mä tiedä mitä tohon sanois. Ymmärrän paremmin kuin hyvin  angel

Hae lääkäriltä lausunto homeen aiheuttamista terveyshaitoista. Yhteiskunnan on PAKKO tarjota asunto vaikka vuokraamalla yksityiseltä. KELA pystyy asumistuella kompensoimaan vuokran suuruutta. Onhan toki terveellisen asunnon tarjoamisella mahdollisuus säästää myös yhteiskunnan kustannuksia, varsinkin kun mukana kuvioissa on kasvavaa sukupolvea.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2326 : 16.05.2013 16:55:54 »

ärsyynnyin yhden valmentajan viestistä!!!!! puol suomee ehkä kattoo su jäkistä,mutta kyl omat reenit tärkeemmät tai jotain tickedoff

ja minä kun en mm-jääkiekko jätä väliin!!! Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2327 : 17.05.2013 14:40:25 »

Kyllikki 6 Voimia, voimia sinulle  angel angel
Olen hengessä mukana kuten varmasti me kaikki  angel angel angel angel angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2328 : 19.05.2013 00:07:22 »

Euroviisuhengessä tässä kokkailen mutta se kammottava pesukone homeineen aiheutti mulle ihottuman sormien väliin joka on hieman rauhoittunut mutta kukkii edelleen. Se maakellarin haju tarttui myös keittiön tekstiileihin jotka kaikki pitää pestä
Raivostuttavaa että vaikka itse on kuinka tarkkana, voi tulla yht`äkkisiä ylläreitä homeeseen liittyen
Onneksi ja Luojalle kiitos siitä että sain oman pesukoneeni vihdoin takaisin  Smiley

Tän asteisessa oireilussa ei auta magneesiumit eikä b-vitamiinit. Nootropin on muistaakseni sen lääkkeen nimi joka auttaa näihin vaikeisiin lihasnykinöihin. Ei ole normaalia että levossa ollessa käsi liikahtaa itsekseen n 30 cm suuntaan jos toiseenkin tai nilkka alkaa elää ihan omaa elämäänsä ja jalkaterä liikkuu.
Neurologille tie vie
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2329 : 20.05.2013 20:12:35 »

Miksi on semmosia ihmisiä jotka puhhuu päälle, idiot2 ei kuunnella vaan sönkätään..vieressä. ÄÄRRSYÄ.. idiot2 tickedoff tickedoff
Joskus Sieppaa.. uglystupid2 tickedoff
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2330 : 20.05.2013 20:15:05 »

eipä riittäny että suomi hävis eilen,ni minulta hävis avaimet!!!

ennen peliä ne minulla oli shortsien taskussa ja 99%laitoin ne olohuoneen pöydälle.en ole poistunut asunnosta pelin jälkeen vaan makasin hetken masennuksissa sohvalla.jonka jälkeen olen mennyt suihkuun ja sitten jonkin ajan päästä nukkumaan.ja avaimia ei löydy mistään!!!

Näkisikö joku missä ne ois?

nipussa koti,työ,anoppilan  ja omien vanhempien ja pyörän avaimet tickedoff tickedoff

etsinny jotain 4h tänään kaikki maholliset ja mahottomat paikat!!!!!ketuttaaaaaa!!!!!!!!!!!
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2331 : 20.05.2013 20:38:25 »


Enkeliapua liveforever. Meillä oli lähipiirissä samankaltainen avainten häviäminen, täysin käsittämätön. Nipussa oli lukuisien avainten lisäksi vielä auton avaimet. Avaimet löytyivät repun selkäpuolen pehmusteen välistä. Kolme viikkoa olivat kateissa, enkä saanut päästäni ajatusta, että ne on ihan ulottuvilla, kunhan keksitään. Arvatenkin reppu oli tutkittu moneen kertaan läpikotaisin. Toivon että alitajuntasi kertoo, missä avaimesi ovat.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2332 : 21.05.2013 02:29:44 »

Mä tiedän ton että jotain tärkeetä katoaa, siirtyy tai ilmestyy uudestaan sinne minne ei tasan tarkkaan ole laittanut. Toivottavasti löydät
Sain taas kiukkukohtauksen kun luin mtv3 sivuilta miten home vaan leviääääää  tickedoff
Hometalkoot... just joo. Mistä helvetistä tähän revitään ne kymmenet miljardit?
AMPIAISET  tickedoff inhoan ja pelkään niitä. Miten tähän aikaan on jo sellasia isoja ampiaisia? Hyi
Löysin tänään myös diagnoosin iho-oireilleni jotka on taas rauhoittuneet mutta eipä ole lääkärit aiemmin tajunneet
Homeesta tämäkin lähtöisin eli immuniteetin häiriöstä (autoimmuunireaktiosta)
Niille jotka huonossa sisäilmassa jotuvat olemaan sanoisin että pidä erittäin tarkkaa huolta siitä mitä syöt. Probiootit kun jätin pois ja otin vaan jotain basic maitohappobakteeritabuja alkoi iho-oireilu uudestaan eli lt-kauppaan asap
Puolet lukioista ja amiksista sekä 2/3 perusasteen kouluista sisäilmaongelmaisia.
Kuka täällä ilmaisikaan että haen näillä kirjoituksillani huomiota ja empatiaa  crazy2

Fucking idiot  knuppel2 Liian moni skidi menee tänääkin päiväkotiin ja kouluun jonka ilma altistuttaa ties mille oireilulle. Mun sympatiat on aina pikkusten puolella. Aina  smitten smitten smitten


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2333 : 21.05.2013 03:34:15 »

No nyt ne ampiaset on tehnyt pesän mun parvekkeelle!!!!!!!!!
Sama tapahtui viime kesänä. Kuningatar tuli sisään tänään tai tosi iso kuhnuri. Miks mä vedän puoleeni noita jota inhoan?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2334 : 21.05.2013 08:53:48 »

Kokeile jutella niille amppareille, sanot vaikka että teillä olis paljon parempi pesäpaikka jossain muualla.. Mua on kans aina kiusannut ja inhottanut ampparit, samoin hyttyset on kupanneet mut joka kesä. Nyt oon tehnyt "diilin" että mä en huido/tapa niitä, eikä ne kiusaa mua. Kannattaa kokeilla. Nimin. Ei ainakaan toistaiseksi raavituta Wink
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2335 : 21.05.2013 08:57:08 »

Joo, mulla kans on hyökkäämättömyyssopimus ollu amppareiden ja muiden pistiäisten kanssa ties kuinka monta vuotta. Hyttysille en ookkaan hoksannut jutella moisesta, tänä kesänä kyllä täytyy kokeilla.
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #2336 : 21.05.2013 11:02:49 »

Mua ottaa pattiin toi naapurin eukko.
Ruokkii meidän koiria rappusillaan ja sit kehtaa valittaa kuinka ne aina siinä norkoovat. NO MIKSIKÖHÄN?Huh
Olen monta kertaa sanonut ettei niille saa antaa yhtään mitään, vaan ei.  tickedoff tickedoff tickedoff
Edellisen jättirotuisen koirani opettivat samaan, ja kun kasvoikin suureksi, huitoivat kepin kanssa vihaiseksi kun eivät halunneetkaan sen tulevan. P....kle.
Nyt ovat uuden koiranpentuni kanssa aloittaneet saman. Koira ei anna edes mulle enää kiinni kun tietää että aina joutuu kotipihaan.

Mitä helvettiä mä niitten kanssa teen???  Kun asutaan käytännössä samaa pihaa, enkä halua sulkea koiraa mihinkään neliön häkkiin kun muuten on tilaa temmeltää eikä vaaroja missään.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2337 : 21.05.2013 14:39:41 »

Puhu ampiaiselle  Smiley Ok. Koitan tota.
Asennan tänään ötökkäverhon parvekkeen oveen että ötiäiset pysyy ulkona. En tykkää tappaa niitä mut ei sisätiloihin lentoja kiitos
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #2338 : 21.05.2013 22:18:32 »

Mua ottaa pattiin toi naapurin eukko.
Ruokkii meidän koiria rappusillaan ja sit kehtaa valittaa kuinka ne aina siinä norkoovat. NO MIKSIKÖHÄN?Huh
Olen monta kertaa sanonut ettei niille saa antaa yhtään mitään, vaan ei.  tickedoff tickedoff tickedoff
Edellisen jättirotuisen koirani opettivat samaan, ja kun kasvoikin suureksi, huitoivat kepin kanssa vihaiseksi kun eivät halunneetkaan sen tulevan. P....kle.
Nyt ovat uuden koiranpentuni kanssa aloittaneet saman. Koira ei anna edes mulle enää kiinni kun tietää että aina joutuu kotipihaan.

Mitä helvettiä mä niitten kanssa teen???  Kun asutaan käytännössä samaa pihaa, enkä halua sulkea koiraa mihinkään neliön häkkiin kun muuten on tilaa temmeltää eikä vaaroja missään.



No onpa kyllä ärsyttävää, varsinkin jos järkipuhe ei mene perille.  tickedoff Ehkä teillä ei ole vaihtoehtoa kuin rakentaa aita tonttien välille..


Juu, mamma ei tajua eläimistä mitään, mutta valittaa osaa...
On aika mahdotonta aidata melkein hehtaarin pihaa, varsinkin kun ollaan samaa pihaa. Eli pieni häkki koirille tai sitten saavat norkoilla niiden rapuilla kunnes tää pahvipää tajuaa virheensä. Pelottaa vaan että alkavat huitoa tämänkin vihaiseksi ajan kanssa  buck2 tickedoff knuppel2 knuppel2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2339 : 21.05.2013 23:29:57 »


 http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00380
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo95577.pdf


tallennettu
Sivuja: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: